Vrouwenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef remi1986 het volgende:
en het leuke is, ze begon er zelf mee
I knowquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef remi1986 het volgende:
en het leuke is, ze begon er zelf mee
Terechte klachtquote:
Je moeder gaat zo even met de bezem door je slaapkamer om alle vieze blaadjes te verwijderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga zo even met de bezem door dit topic om alle sc te verwijderen.
Die heb ik allemaal gedigitaliseerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:40 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Je moeder gaat zo even met de bezem door je slaapkamer om alle vieze blaadjes te verwijderen.
Ik kijk halsreikend uit naar het resultaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga zo even met de bezem door dit topic om alle sc te verwijderen.
Het arme kindquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lees jouw topics ook altijd samen met mijn vriendin
Nooo ik had er pas éénquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal gedigitaliseerd.
Tevens een paar fikse notes voor jou.
Het is ook nooit goed!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef LittleLady het volgende:
Ik herken dat wel bij sommigen, of ze hebben een partner en je ziet ze nooit weer, zelf kreeg ik vaak de opmerking van, Waar is je vriend/man? Als ik dan zei dat ik me prima zonder hem kon redden vonden ze maar dat we een rare relatie hadden, maar wij hadden juist en hele goede relatie deden namelijk ook onze eigen dingen.
Haha je zei tr... Laat maar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gelukkig heb ik jullie nog, want echt jongens, anders zou ik het allemaal niet meer trekken hoor.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha je zei tr... Laat maar.
Jij moet uitkijkenquote:
Dit is dus de oplossing. Slotje.quote:
De oplossing ligt zo voor de hand, en toch had ik er nog niet eerder aan gedachtquote:
Ik denk toch dat A daar niet gelukkiger van wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De oplossing ligt zo voor de hand, en toch had ik er nog niet eerder aan gedacht
Nee, het zou ook niet erg aardig zijn van me inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik denk toch dat A daar niet gelukkiger van wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |