Sssshtquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:09 schreef Apuleius het volgende:
Mijn vermoeden is dat je tóch een tikkeltje lesbisch bent en ietwat jaloers, dus daarom dat wijf niet uit kan staan. Anders begon je natuurlijk nooit over het scharen, terzijde. Het is gewoon een fantasie van je.
Goede analyse weer zeg, damn.
B is door ook bang voor en wurmt zich iedere keer erbij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:09 schreef Apuleius het volgende:
Mijn vermoeden is dat je tóch een tikkeltje lesbisch bent en ietwat jaloers, dus daarom dat wijf niet uit kan staan. Anders begon je natuurlijk nooit over het scharen, terzijde. Het is gewoon een fantasie van je.
Goede analyse weer zeg, damn.
Dit inderdaad. Is stoken geen optie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook nog wel willen stoken in de relatie, maar het zijn dykes lees ik, dus laat maar.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
B is door ook bang voor en wurmt zich iedere keer erbij.
Je bedoelt dat ik moet proberen A tegen B op te zetten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Is stoken geen optie?
A boven, jij midden en B onder een optie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik moet proberen A tegen B op te zetten?
Nee, dat vind ik laag.
Hoog/laag, who gives a shit! Je moet aan je eigen belang denken!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik moet proberen A tegen B op te zetten?
Nee, dat vind ik laag.
Wellicht dat B wel een oogje op HJ heeft, A en B zijn tenslotte korte pittige lesbo's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op lange termijn is het beter inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef LittleLady het volgende:
Ik herken dat wel bij sommigen, of ze hebben een partner en je ziet ze nooit weer, zelf kreeg ik vaak de opmerking van, Waar is je vriend/man? Als ik dan zei dat ik me prima zonder hem kon redden vonden ze maar dat we een rare relatie hadden, maar wij hadden juist en hele goede relatie deden namelijk ook onze eigen dingen.
Love rivals!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoewel ik gesteld ben op A, zie ik haar echt alleen maar in puur platonisch lichtquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wellicht dat B wel een oogje op HJ heeft, A en B zijn tenslotte korte pittige lesbo's.
Vraag anders of ze een trio willen HJ, als B direct ja zegt, weet je dat dit zo is.
Wat een kutredenatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Love rivals!
Nee, maar ik denk dat A zo redeneert: ach, we zijn toch allemaal vrouwen bij elkaar, en dat gedoe over je partner af en toe thuislaten geldt alleen als het om een man gaat, want mannen zijn nou eenmaal raar.
[..]
Hoewel ik gesteld ben op A, zie ik haar echt alleen maar in puur platonisch licht
Ik weet niet of dat het is he, maar ik denk dat ze zo denkt. Zo van: ach joh, omdat we allemaal vrouwen zijn kunnen we sowieso alles met elkaar bespreken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een kutredenatie.
Dat vermoedde ik al, echter kan je de vraag wél stellen om e.e.a. duidelijk te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoink toch, wat zou je moeder zeggen als ze je zo hoorde praten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:23 schreef hoink581 het volgende:
Zeg dat vrouwen hoeren zijn. Dan komt de boodschap vast wel aan.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef Springtouw het volgende:
Denk dat je gewoon moet accepteren dat B altijd meegaat.
Met dit soort dingen is het heel lastig om te zeggen dat A tegen B moet zeggen dat ze niet mee mag komen, want dan krijgen hun relatieproblemen.
Just accept it.Je weet dat het korte pittige lesbo's zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Heb jij enig idee hoe wanhopig ik ben?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je weet dat het korte pittige lesbo's zijn?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef Springtouw het volgende:
Denk dat je gewoon moet accepteren dat B altijd meegaat.
Met dit soort dingen is het heel lastig om te zeggen dat A tegen B moet zeggen dat ze niet mee mag komen, want dan krijgen hun relatieproblemen.
Just accept it.Hoe sterk is die relatie als ze al problemen krijgen als ze eens los van elkaar iets gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |