Ik ben niet lesbisch he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan jij je niet beter gaan richten op het mannelijk geslacht?
Ik weet het niet Zovty, en eerlijk gezegd heb ik ook niet echt doorgevraagd naar de details over hun seksleven want dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef zovty het volgende:
Maar waarom dan niet Haywood? Waarom conformeren ze zich niet naar de lesbienne code? Waarom zijn ze zo opstandig?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
Vandaar mijn tip ook.quote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het voor mij, en de vele met rode oortjes meelezende KLBertjes, te willen uitzoeken? Alvast bedankt namens ons allemaal!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het niet Zovty, en eerlijk gezegd heb ik ook niet echt doorgevraagd naar de details over hun seksleven want dat wil ik helemaal niet weten
Oh, okee. Nouja, ik heb dit ook wel eens meegemaakt met een mannelijke vriend, dus het lijkt een beetje sekseonafhankelijk te zijn.quote:
Dit lijkt me de goede oplossing ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, lastig hoor.
Anders nodig je A toch uit voor iets waar je van te voren kaartjes voor moet kopen (bioscoop, concert etc) zodat B gewoon niet mee kan (ik heb 2 kaartjes). Waarna je na afloop subtiel opmerkt dat B wel gezellig is, maar dat het toch voor de verandering erg leuk was samen met A te zijn. "moeten we vaker doen!"
Mja, als ik haar ooit zo ver krijg dat ze haar vriendin thuislaat zal ik haar een vragenlijstje toeschuivenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het voor mij, en de vele met rode oortjes meelezende KLBertjes, te willen uitzoeken? Alvast bedankt namens ons allemaal!
Doe dit eens in een spoilerquote:
Vraag of je een keer mag filmen en post het hier.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mja, als ik haar ooit zo ver krijg dat ze haar vriendin thuislaat zal ik haar een vragenlijstje toeschuiven
Ik krijg de indruk dat hun seksleven voornamelijk bestaat uit op de bank hangen en HBO-series kijken, maar ik krijg dus niet de kans haar uit te vragen omdat dat genant is waar B bijzitquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vraag of je een keer mag filmen en post het hier.
Hm, alvast bedankt voor je inzet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mja, als ik haar ooit zo ver krijg dat ze haar vriendin thuislaat zal ik haar een vragenlijstje toeschuiven
Kan je dat niet gewoon vragen als ze er beiden zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
HET LIGT AAN DIE PARTNER, DAT KUTWIJFquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Hm, alvast bedankt voor je inzet.
Maar om een completer beeld te krijgen is het wellicht interessanter om te weten waarom ze kennelijk allebei niet willen scharen. Of denk je dat het aan haar ligt en haar partner wel zou willen maar niet mag?
Misschien geven ze de voorkeur aan een double-dongquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Hm, alvast bedankt voor je inzet.
Maar om een completer beeld te krijgen is het wellicht interessanter om te weten waarom ze kennelijk allebei niet willen scharen. Of denk je dat het aan haar ligt en haar partner wel zou willen maar niet mag?
Ik heb hier toch zo'n 5298 filmpjes die overduidelijk het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
HET LIGT AAN DIE PARTNER, DAT KUTWIJF
Nee, maar wat ik ervan begrepen heb ik scharen vrij lastig te doen op zo'n manier dat beide partners er evenveel van genieten. Iets met de locatie van die clit ofzo, weet ik veel.
Theoretisch gezien zou ik dat kunnen doen jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon vragen als ze er beiden zijn?
"Zeg, wat ik me nu altijd al heb afgevraagd: hoe gaat dat nou bij jullie?"
Oh man, dit is een mogelijkheid waar ik nog niet eens bij had stil gestaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef Dophertje het volgende:
Ze is misschien bang voor je en neemt B mee om haar te beschermen
Zie je meteen wie de broek aanheeftquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou ik dat kunnen doen ja
[..]
Oh man, dit is een mogelijkheid waar ik nog niet eens bij had stil gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Hahahahahahahahilarischquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kleine antiklacht trouwens, ik kreeg een pot kersenjam die B zelf gemaakt had, en ik kom er nu achter dat die heel lekker is
Maar... ze hebben een heel mooi karakter? (behalve B danquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook nog wel willen stoken in de relatie, maar het zijn dykes lees ik, dus laat maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |