Nu welquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:31 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe wanhopig ik ben?
Dat is niet aan jou om te oordelen. Mensen veranderen. Als vriendin moet je dat gewoon accepteren. Als dit haar gelukkig maakt...quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hoe sterk is die relatie als ze al problemen krijgen als ze eens los van elkaar iets gaan doen
Die zou zwaar teleurgesteld in mij zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hoink toch, wat zou je moeder zeggen als ze je zo hoorde praten.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
Dit is ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:31 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe wanhopig ik ben?
Mja, vind het een beetje een raar standpunt, maar in de praktijk lijkt het er wel op dat je gelijk hebt inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:33 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te oordelen. Mensen veranderen. Als vriendin moet je dat gewoon accepteren. Als dit haar gelukkig maakt...
Ja het is een standpunt dat niet in jou voordeel is, en dat voelt ergens raarquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mja, vind het een beetje een raar standpunt, maar in de praktijk lijkt het er wel op dat je gelijk hebt inderdaad
Zeg makker, je zou moeten white knighten voor mij, niet voor A en Bquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Ja het is een standpunt dat niet in jou voordeel is, en dat voelt ergens raarMaar er is geen moreel betere standpunt die je kan nemen.
Ik besefte me dat ik toch geen seks met je ging krijgen, dus dan kan ik net zo goed eerlijk helpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zeg makker, je zou moeten white knighten voor mij, niet voor A en B
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Ik besefte me dat ik toch geen seks met je ging krijgen, dus dan kan ik net zo goed eerlijk helpen.
Ik dacht juist van nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Toradora het volgende:
Gewoon zeggen, de meeste lesbo's kunnen wel tegen een stootje.
Dit moet ik inderdaad gewoon doen, maar ik kijk er best tegenopquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Toradora het volgende:
Gewoon zeggen, de meeste lesbo's kunnen wel tegen een stootje.
In mijn geval wel. Mijn exvriendinnen waren allemaal best wel mannelijk. Kickboxen, andere houding, met stoeien wonnen ze altijd van mequote:
Boeeeeeequote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit moet ik inderdaad gewoon doen, maar ik kijk er best tegenop
Maargoed, bedankt voor het warme medeleven en de tips, allemaal
Dat is ook wat mij verbaast. Ik snap heus wel dat je in het begin continu bij je vriendin wil zijn, maar kom op zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:48 schreef Fascination het volgende:
Ik snap die plakkerigheid wel, maar ze zijn al een jaar samen lees ik. Dan krijg je je zelfstandigheid toch wel weer een beetje terug?
Nou als je mijn vriendin niks vind, dan vind je mij ook niksquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij verbaast. Ik snap heus wel dat je in het begin continu bij je vriendin wil zijn, maar kom op zeg.
Ze zijn inderdaad al een jaar samen, ze zijn vrijwel meteen gaan samenwonen, B is werkeloos en A heeft een baan waarbij ze meer dan gemiddeld tijd thuis doorbrengt.
Maargoed, A weet niet natuurlijk niet dat ik B maar meh vind, dat zal ook wel meespelen.
Ik maak het ook nodeloos moeilijk, ik weet hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Een man zou zeggen: Luister vriend, volgende week gaan we voetbal kijken zonder wijven, duidelijk?
en anders kom je niet.
Maakt niet uit joh, daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik maak het ook nodeloos moeilijk, ik weet het
Dat heb ik alleen bij vrienden met mannelijke partnersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |