Ik heb geen badquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef Waaghals het volgende:
Alsof jij ons niet overal mee naar toe neemt.
Thuis fokken, fokken op het werk, fokken in bad, fokken op de wc.....etc
Hmm, dit is nog wel een idee ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, lastig hoor.
Anders nodig je A toch uit voor iets waar je van te voren kaartjes voor moet kopen (bioscoop, concert etc) zodat B gewoon niet mee kan (ik heb 2 kaartjes). Waarna je na afloop subtiel opmerkt dat B wel gezellig is, maar dat het toch voor de verandering erg leuk was samen met A te zijn. "moeten we vaker doen!"
Die vriendin in kwestie is over de 40.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmm, dit is nog wel een idee ja.
Dit is nog veel erger, want dit is semilesbodrama, en geen drama zo erg als semilesbodramaquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is ziek gedrag dan. Dump A en B.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die vriendin in kwestie is over de 40.
Gebruik plan B.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is nog veel erger, want dit is semilesbodrama, en geen drama zo erg als semilesbodrama
WAT IS PLAN B DAN??quote:
Mja, om nou A te dumpen omdat ik B niet mag vind ik ook weer zo drastisch, maar ik merk wel dat ik steeds meer ga aarzelen voor ik iets met haar afspreek.quote:
Ja weet ik veel. Ik heb geen plannen voor zulke situatiesquote:
Zo veel zijn er niet. Koester het!quote:
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik heb geen plannen voor zulke situaties
Trouwens, zijn die chicks in mijn UI A en B?![]()
Ja, dat doen ze dus kennelijk helemaal niet.quote:
Kan jij je niet beter gaan richten op het mannelijk geslacht?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over echte Oudhollandsche potten, inclusief stekeltjeskapsels en baggy pants.
[..]
Ja, dat doen ze dus kennelijk helemaal niet.
Herkenbaarheid ten topquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben niet lesbisch he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan jij je niet beter gaan richten op het mannelijk geslacht?
Ik weet het niet Zovty, en eerlijk gezegd heb ik ook niet echt doorgevraagd naar de details over hun seksleven want dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef zovty het volgende:
Maar waarom dan niet Haywood? Waarom conformeren ze zich niet naar de lesbienne code? Waarom zijn ze zo opstandig?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vandaar mijn tip ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |