abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132785023
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132785025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw is bezittelijk in die zin, maat.
Taalnasi, sambal bij?
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:02:43 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132785031
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132785037
Ja. Jammer :'(

Ghigighgihghi *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132785052
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:02 schreef eleusis het volgende:
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Best lekker hoor, als toetje.

Nou ja, ik ga eens mn tanden poetsen en kijken hoe ik naar beneden kan lopen straks :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:18:49 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_132785181
Sambal :9
disclaimer
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:26:33 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132785271
Goedemorgen

Na gisteren echt een enorme klote-ochtend op mijn werk (beloofd samenhangerder takenpakket werd het niet, mijn leidinggevende ging zwaar in de verdediging, het hele cluster over de zeik, mijn pakket is nog steeds ruk en de bijbehorende loonsverhoging gaat aan me voorbij) heb ik me keurig gedragen, eetwise. Ben er best trots op dat ik geen emo-eter meer ben :)

Vandaag m'n nieuwe jurkje aan in nietdegrootstemaatdiezehadden en hij zit en staat zo fijn :D
Het housewarmingjurkje houden jullie tegoed, want mijn nieuwe huis heeft geen spiegel waarin ik een foto van m'n hele zelf kan nemen. Strakjes dus even vriendlief vragen of die een foto wil maken. Gisterenavond bij een oud-collegaatje geweest dat afgevallen is van maat 40/42 naar 36 en dus heb ik nu een nieuw spijkerrokje, een blauw rokje, een jurkje, een jasje, wat leggings *niet wit en lelijk, maar zwart en fijn voor onder een jurk met lange laarzen in de winter* en nog wat andere nieuwe dingen die ik nu even niet kan bedenken. Zo fijn! Kan ik m'n kast weer een beetje vullen, zonder dat dat meteen een rib uit mijn lijf is.

Vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien en een theelepel suiker. Glaasje sap.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 corned beef, 2 vlokken.
T: Sojadecafmacchiato met een beetje toffeecrunchsiroop van het tentje om de hoek c_/
D: Nog geen vast plan voor, maar ik gok op krieltjes uit de airfryer met een witvisje en nogtekopengroente.
S: Paardrijden

Note to self: Straks dus even langs de winkel voor yoghurt en groente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132786095
Wat een leuke jurk tink! Waar komt die vandaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:27:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_132786118
link says HEMA :D
disclaimer
pi_132787008
O god! Blond!

Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:15:51 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_132787197
abo O+
disclaimer
pi_132787440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Blond!

Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck :')
Ja wat de neuk.
pi_132787883
-1,3 kilo deze week *O*
Totaal nu 5,7 kilo kwijt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132788117
Hema is wat alles betreft 1 van mijn lievelingswinkels, maar qua kleren zeker weten! En ze zijn zo aardig om de XL zo groot te maken dat ik nu ook al makkelijk in een L kan :D. Leuk jurkje, Tink!
pi_132788270
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos. -O-
Help.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132788295
Het is weg, halleluja!
pi_132788453
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos. -O-
Help.
Spaghetti meatballs, dat lust iedereen!
pi_132788536
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:21:49 #19
5428 crew  miss_sly
pi_132788567
Waarom moet er een sausje bij? Risotto is al smeuig genoeg van zichzelf. Je zou de kipfilet kunnen marineren, waardoor die wat meer smaak krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132788579
Ik ben nu 8 dagen aan mijn nieuwe kapsel en het gedoe dat daar bij hoort aan het wennen en ik geloof dat ik het nu door heb. Een berg mousse in nat haar, op zijn kop fohnen met de diffuser, terwijl ik het goed borstel, op het laatst nog wat glansspray en puntjes naar buiten kneden = een dikke bos glanzend haar met volume en waar ik nog met mijn handen doorheen kan.

Wat is dat vrouwelijk worden toch een opgave. Wel een interessant project :Y

En ik voel me helemaal :9~ vandaag. Ik heb het lange gebreide vest van Tink aan met mijn nieuwe laarsjes. En dus een good hair day.

Lijstje:
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad
T: kwark met een appel
L: 3 bruin met 30+ kaas en zelfgemaakte pesto
T: halve eierkoek, appel, olijven, misschien een cup a soupje als ik tot laat werk
A: gebakken gnocchi met pesto en parm. Een grote salade voor de vitamientjes en vezels
T: geen idee, hangt af van hoe laat we eten.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:22:19 #21
5428 crew  miss_sly
pi_132788581
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Help.
Een lekkere curry.
Pompoensoep a la Jamie.
Risotto.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132788610
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/of parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 01-11-2013 11:36:29 ]
Spoilers!
pi_132788704
Ik gooi volgende week maar weer eens pompoenrisotto op het menu :9
Spoilers!
pi_132788800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik maak risotto op smaak met room, boter en/zo parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?
Ik doe het ook zo, jullie hebben gelijk, er hoeft geen saus bij.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:31:16 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132788814
Ik ga morgen pompoensoep maken. Volgens mijn vega kookboek, maar ik zal die van Jamie er eens bij pakken om te zien wat dat is.

Ik lag gisteren om half 9 in bed en sliep om 9 uur. Goddank, want om 0.00 werd kind 2 wakker en om 03.00 kind 1. Daarna duurde het ruim een uur voor ik weer sliep. Maar ik vol me ondanks dat zo fris als wat. Hoofdpijn is weg, dus ik ben net maar mijn rondje van gisteren gaan hardlopen. Flinke wind nog buiten, maar wel lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')