Goedemorgen
Na gisteren echt een enorme klote-ochtend op mijn werk (beloofd samenhangerder takenpakket werd het niet, mijn leidinggevende ging zwaar in de verdediging, het hele cluster over de zeik, mijn pakket is nog steeds ruk en de bijbehorende loonsverhoging gaat aan me voorbij) heb ik me keurig gedragen, eetwise. Ben er best trots op dat ik geen emo-eter meer ben
Vandaag m'n nieuwe jurkje aan in nietdegrootstemaatdiezehadden en hij zit en staat zo fijn
![multi-s-36332561-product_rd-199249459.jpg]()
Het housewarmingjurkje houden jullie tegoed, want mijn nieuwe huis heeft geen spiegel waarin ik een foto van m'n hele zelf kan nemen. Strakjes dus even vriendlief vragen of die een foto wil maken. Gisterenavond bij een oud-collegaatje geweest dat afgevallen is van maat 40/42 naar 36 en dus heb ik nu een nieuw spijkerrokje, een blauw rokje, een jurkje, een jasje, wat leggings *niet wit en lelijk, maar zwart en fijn voor onder een jurk met lange laarzen in de winter* en nog wat andere nieuwe dingen die ik nu even niet kan bedenken. Zo fijn! Kan ik m'n kast weer een beetje vullen, zonder dat dat meteen een rib uit mijn lijf is.
Vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien en een theelepel suiker. Glaasje sap.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 corned beef, 2 vlokken.
T: Sojadecafmacchiato met een beetje toffeecrunchsiroop van het tentje om de hoek
D: Nog geen vast plan voor, maar ik gok op krieltjes uit de airfryer met een witvisje en nogtekopengroente.
S: Paardrijden
Note to self: Straks dus even langs de winkel voor yoghurt en groente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)