Zelfs tegen Hoekkie kan die het nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
ach.. die gast speelt niet eens in het buitenland, meer een bankzitter. En je oordeelt nu over een wedstrijd tegen Hoek.

Ligt eraan hoe de kaartverkoop is tztquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vriend, ouwe lul, rakker.
3 kaarten voor Heracles-Feyenoord? Lukt dat?

quote:Dinsdag 17 december 2013
20.00 uur: Excelsior – PEC Zwolle
Woensdag 18 december 2013
15.30 uur: SC Cambuur – FC Utrecht
18.45 uur: AZ – sc Heerenveen
19.45 uur: Roda JC - Vitesse
20.00 uur: JVC Cuijk – MVV Maastricht
20.45 uur: Heracles Almelo – Feyenoord
Donderdag 19 december 2013
18.45 uur: FC Groningen – N.E.C.
20.45 uur: IJsselmeervogels – Ajax

Dat Ajax met 2-0 wint?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal vanavond zorgen voor de foto's, 422.

Nee, van vorige week woensdag.quote:

Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tuulk. duh.
Wij wonnen ook in R'dam, dus waarom morgen ook niet?

Positief blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.

Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |