Dat maakt niks uit, ze wil originele uitdossingen en dat bijna niemand daar Meneer de Uil kent, maar er wel een uil in herkent is voor haar voldoende. En ze heeft nog best veel Nederlandse vrienden daar in de USA.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
Mooi gemaakt pakje van je neefje, maar leuker in NL dan in Amerika. Daar snappen ze het toch niet, zo'n blauwe uil.
Het zou me niks verbazen.quote:
Koeltas en droogijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vlammetje. Frikandel speciaal. Kapsalon.![]()
Hoe krijg je die kroketten goed mee in het vliegtuig?
Grrrrrr hmmmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vlammetje. Frikandel speciaal. Kapsalon.![]()
Hoe krijg je die kroketten goed mee in het vliegtuig?
Het grappige is dat de Hema rookworsten altijd van Zwan afkomstig waren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grrrrrr hmmm
Nu heb ik trek.
Vandaag wel rookworst, helaas géén Hema rookworst maar een ordinaire Unox
Prima staat, behalve dat je er niet mee kan rijden en als dat wel zou kunnen, dan kan de stuurbekrachtiging elk moment uitvallen. Als je daar weinig waarde aan hecht heb je er echter een prima auto aanquote:Chrysler Le Baron Cabriolet in goede staat alleen de Stuurbekrachtiging lekt en brandsofpomp werkt niet.
Ja, ik ken dat verhaal. En zo is Fanta ook van Coca Cola. Maar dat maakt het nog geen colaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat de Hema rookworsten altijd van Zwan afkomstig waren.
Het merk Zwan is echter van de markt verdwenen en is opgegaan in... Unox...
Heb een Ford Fiesta te koop, zo'n beetje tegen Februari aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben alvast even aan het rondkijken naar een mogelijke Carbagerunner voor volgend jaar. Bij een Chrysler Le Baron (hondslelijke auto trouwens) staat het volgende:
[..]
Prima staat, behalve dat je er niet mee kan rijden en als dat wel zou kunnen, dan kan de stuurbekrachtiging elk moment uitvallen. Als je daar weinig waarde aan hecht heb je er echter een prima auto aan
Edit: oh, de APK is ook al vier jaar verlopen
hoezo dat? Ik moet zo namelijk die kant op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Naar Utrecht toe rijden -> geen probleem
Van Utrecht naar huis-> DRAMA, kansloos en al dat soort zaken meer.
meer in het algemeenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik moet zo namelijk die kant op.
ik ga altijd pas om negen uur weg, dat scheelt waarschijnlijk. Ik zie juist altijd files de andere kant op, ook 's avondsquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
Als ik 's morgens richting Utrecht ga doe ik er 45 minuten over maar op de terugweg ben ik al gauw anderhalf uur onderweg. Zal voor jou mogelijk anders zijn.
kan ik me voorstellen! Waar werk je nu dan in Utrecht? Mag uiteraard per pmquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar sta ik dan in idd. Kan dus niet zeggen dat ik Utrecht een vooruitgang vind als werklocatie.
Rij je dan de A2? Want dat ziet er altijd heel vervelend uit als ik er langs rijquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
Als ik 's morgens richting Utrecht ga doe ik er 45 minuten over maar op de terugweg ben ik al gauw anderhalf uur onderweg. Zal voor jou mogelijk anders zijn.
is een stuk met het OV dan geen optie? Eerste klas natuurlijk. Mits geen blaadjes op het spoor etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Naar Utrecht toe rijden -> geen probleem
Van Utrecht naar huis-> DRAMA, kansloos en al dat soort zaken meer.
Eerste klas? Wie moet dat betalen want ik ga dat niet doen en aangezien ik geen ambtenaar ben die het op belastinggeld mag gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
is een stuk met het OV dan geen optie? Eerste klas natuurlijk. Mits geen blaadjes op het spoor etc.
Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont en werkt, mag uiteraard per PMquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Rij je dan de A2? Want dat ziet er altijd heel vervelend uit als ik er langs rij
Ik woon in de zaanstreek en ik werk in Den Bosch/Culemborg/Susteren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont en werkt, mag uiteraard per PMIk rij namelijk ook elke dag A2/A27 en zie de files aan de andere kant.
Gefeliciteerd Oof met Ootje!
Echt wel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
Otje is vandaag 1 jaar!Hieperdepiep!!!
Matig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo tof!
Ik werk in Culemborgquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon in de zaanstreek en ik werk in Den Bosch/Culemborg/Susteren.
Dus ik rij elke dag A8, A10 en de A2
Haha, wie weetquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werk in CulemborgWie weet zijn we elkaar wel eens tegengekomen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Echt wel!Thnx!
Een jaar geleden begonnen de weeopwekkers stevig aan te slaan nu.
[..]
Matig.
Via de andere kant rijden een optie?nee, Den Bosch - Utrecht heeft verder niet echt andere optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo tof!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
QOTSA is vetquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:53 schreef MaJo het volgende:
En even een jompel voor mezelf omdat ik kaarten voor Queens of the Stone Age in Tivoli heb weten te bemachtigenWaren slechts 1000 kaarten en binnen een paar minuten uitverkocht
Bedoel je mijn kaarten voor de Ziggodome? Daar zoek ik nog kopers voor inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
QOTSA is vetals je nog van je kaarten af moet hoor ik het wel
maar jompel
O + O en vriend: Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
Otje is vandaag 1 jaar!Hieperdepiep!!!
Nee, die voor tivoli, al is de kans dat je daar van af wil heel klein natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je mijn kaarten voor de Ziggodome? Daar zoek ik nog kopers voor inderdaadHet zijn 2 kaarten, gewoon kostprijs. En ja, jompel heb ik hier wel eens vaker gelezen
Misschien was joechei beter geweest?
Waarom zou ik in vredesnaam van die kaarten af willen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, die voor tivoli, al is de kans dat je daar van af wil heel klein natuurlijk
jottem lijkt me een mooie keuze
Goeie vraag, maar reageer niet zo serieus op vrijdagmiddag johquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam van die kaarten af willen?Was ik voor niets blij met een koper
Maar waarom niet in de Ziggo dan?
Sorry dat ik wat fel reageerquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar reageer niet zo serieus op vrijdagmiddag johHet is pure jaloezie van mijn kant
Maar je hebt kaarten voor de Ziggo voor QOTSA over? staanplaatsen? en wanneer?
Topquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga ff in m'n agenda kijken en dan kijken of ik iemand kan vinden die mee wil
vraag het me maandag dan nog een keer, want ik ben soms net een vergietquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
TopDan hou ik ze nog even apart voor je
Zal ik doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vraag het me maandag dan nog een keer, want ik ben soms net een vergiet
liefhebber ben ik wel jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
Maar je bent wel een QOTSA liefhebber dus? In de zin van cd's in bezit en zo of valt dat weer mee?
Tofquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
liefhebber ben ik wel jaheb 1 cd van ze en heb ze nu 2 of 3 keer op festivals gezien.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ben je geslaagd voor het examen
Moet ik ook weer eens doen, inmiddels 3 jaar geleden gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Dagje EHBO gehad... aankomende vrijdag nog even de AED herhalen en dan ben ik weer helemaal bij voor het komende jaar
lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Wir sind zwei Berliner...
Net vlucht en hotel geboekt, dus binnenkort die stad eens bekijken...
Je gaat toch niet met sinterklaas hequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
zie MM idd al lopen als zwartepiet daarquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met sinterklaas he.
In Duitsland? Denk dat ze hem raar aankijkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie MM idd al lopen als zwartepiet daar
Nee, ik ga de verkiezing van de Berlijnse Prins Carnaval bijwonen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met sinterklaas he.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar over Sinterklaas gesproken: Wanneer komen de Sinterklaas smileys weer beschikbaar hier?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Konnopke'squote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Ja baas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak die even beschikbaar bij de overige smileys...
20 minuten max.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat waar je een uur in de rij moet voor een worstje?
quote:21 year old Ardbeg, 70cl, 42.5% vol. ONLINE 7pm UK time
Islay Single Malt Scotch Whisky bottled by whiskybroker.co.uk.
THIS PRODUCT HAS BEEN LIMITED TO ONE PER PERSON - DO NOT TRY TO ADD MORE THAN ONE TO YOUR SHOPPING CART
This Islay whisky, distilled on 19th March 1992 at Ardbeg Distillery, has been matured in an oak hogshead for over 21 years. The whisky has not been chill filtered, nor has any colouring been added. The whisky was bottled at a strength of 42.5%.
This whisky has been lightly filtered to remove large particles of wood sediment from the cask, but may still contain small traces, which are visible only when bottle is left standing for a period of time.
Each bottle is individually numbered.
Cask Details:
Refill hogshead number 430
Distilled 19th March 1992
Bottled 30th October 2013
Strength: 42.5% vol.
The cask yielded 286 bottles.
THIS PRODUCT HAS BEEN LIMITED TO ONE PER PERSON - DO NOT TRY TO ADD MORE THAN ONE TO YOUR SHOPPING CART
quote:Whiskybroker.co.uk At the minute, and I'll use this term loosely, there are about 100 bottles left
Price: £75.00quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef MaJo het volgende:
Goed zo MMHoeveel kost zo'n speciale editie nou?
Je hebt nog ongeveer een week de tijd...quote:Ik zal je dit weekend een uitgebreide PM over Berlijn sturen, help me er even aan herinneren
Pogo en crowdsurfen, is dat wel OK voor je lijf?quote:Ik ben echt zo blij dat het weekend is, ben helemaal stuk. Op mijn vrije dag ook gewerkt omdat het zo druk was en ik merk het meteen aan mijn lichaam, alles doet pijnLeuk weekend voor de boeg, morgen treed mijn vriendin Nadine uit Londen op in Paradiso
Is het niet eens tijd dat jij keuzes gaat maken ipv alles te doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef MaJo het volgende:
Goed zo MMHoeveel kost zo'n speciale editie nou? Ik zal je dit weekend een uitgebreide PM over Berlijn sturen, help me er even aan herinneren
Ik ben echt zo blij dat het weekend is, ben helemaal stuk. Op mijn vrije dag ook gewerkt omdat het zo druk was en ik merk het meteen aan mijn lichaam, alles doet pijnLeuk weekend voor de boeg, morgen treed mijn vriendin Nadine uit Londen op in Paradiso
is dat een goeie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Whoop, whoop, in da pocket...
[..]
[..]
Dat lijkt me inderdaad mee te vallen voor een speciale editiequote:
Moet goedkomenquote:Je hebt nog ongeveer een week de tijd...
Dat zal op haar muziek niet snel gebeurenquote:Pogo en crowdsurfen, is dat wel OK voor je lijf?
Absoluutquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat jij keuzes gaat maken ipv alles te doen?
Dat weet niemand, is van een onafhankelijke bottelaar, maar een 21 jarige Ardbeg voor die prijs vind je nergens...quote:
Tot nu toe ruim 400 euro voor een fles...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad mee te vallen voor een speciale editieWat is het meeste dat je ooit hebt uitgegeven aan een whiskey?
quote:Moet goedkomenHerinner me er maandag even aan als je niks ontvangt dit weekend
quote:Dat zal op haar muziek niet snel gebeuren
ook maar besteldquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet niemand, is van een onafhankelijke bottelaar, maar een 21 jarige Ardbeg voor die prijs vind je nergens...
Had ik moeten weten, hadden we de verzending kunnen combineren...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het goed is komt ie deze kant op
Als 'ie niet goed is, neem ik 'm van je over voor 60 Euro (want aangebroken dan)...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het goed is komt ie deze kant op
Bedankt voor de tip (als ie goed is)![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou een adres/ verzending geaccepteerd worden met 1 fles per klant?
Er is geen nieuwe editie van de Ardbeg 17, dus ik weet wat je bedoeld en wat je er voor mag betalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Ik ben al jaren op zoek naar een Ardbeg 17 jaar (oude editie) en die is voor een redelijke prijs onvindbaar (voor mij)
400 voor een flesquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe ruim 400 euro voor een fles...
[..]![]()
Wil als het weer het toe laat zo veel mogelijk buiten zijn, dus skip de musea maar...
[..]
Ardbeg 17 Year Old - £299.00quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik twijfelde even of ze nog met een nieuwe 17 gekomen waren![]()
Weet niet meer wat ze er voor vroegen toen ik er nog een keer een zag staan maar in ieder geval boven de 100 euro.
Met deze fles voorlopig weer genoeg Ardbeg in huis
juist, dat dus...quote:
Heb er zelfs 2 van gekocht...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
400 voor een flesWow dat is wel aan de prijs
Dat lijkt me ook, ga maar 3 dagen...quote:Ben maar in 1 museum geweest in Berlijn, rondlopen is een stuk leuker![]()
Was ie het wel waard?quote:
Ik ben een groot fan van musea maar als je een paar dagen in een stad bent loop ik ook liever rondquote:Dat lijkt me ook, ga maar 3 dagen...
Zeker, zijn whisky's, gedistilleerd in mijn geboortejaar...quote:
Ik heb mw. MM bij me, die houdt wel van shoppen...quote:Ik ben een groot fan van musea maar als je een paar dagen in een stad bent loop ik ook liever rondTenzij het regent, dan kan een museum wel een uitkomst bieden
London is wel tof dan. Zeker omdat de nationale musea gratis toegankelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ie het wel waard?
[..]
Ik ben een groot fan van musea maar als je een paar dagen in een stad bent loop ik ook liever rondTenzij het regent, dan kan een museum wel een uitkomst bieden
Ik neem het op in mijn tipsquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, zijn whisky's, gedistilleerd in mijn geboortejaar...
[..]
Ik heb mw. MM bij me, die houdt wel van shoppen...
Toen ik in Londen woonde ben ik alle musea wel afgeweest jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
London is wel tof dan. Zeker omdat de nationale musea gratis toegankelijk zijn.
Ik wil weer een terug naar het NHM.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef MaJo het volgende:
Toen ik in Londen woonde ben ik alle musea wel afgeweest ja
Bordeel in Praag?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben ook wel eens ergens anders in een stad geweest![]()
Hmmm kan het even niet plaatsenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil weer een terug naar het NHM.
http://www.nhm.ac.uk/quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm kan het even niet plaatsenBen wel naar National Gallery, Tate Modern, Tate en British Museum geweest. Misschien ook andere maar dat weet ik even niet meer.
Misschien hebben ze je wel gebeld?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef MaJo het volgende:
KPN zou toch vandaag mijn iPhone bezorgen? Niemand aan de deur geweest
Ah, daar ben ik nooit geweest.quote:
Nopequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je wel gebeld?
Niet eerst nog een saffiequote:
Oei, even een vluggertje dan.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, hou eens op met op Cobra's account in te loggen
Het was weer lekker MaJo.quote:
Truste!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was weer lekker MaJo.![]()
Maar nu rol ik toch echt op mijn zij en ga ik maffen.
Sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, hou eens op met op Cobra's account in te loggen
Nog niet...quote:
Hoe lang?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zal maar niet zeggen hoe lang we al samen zijn...
Dat hou ik voor mezelf, maar wat Jojo stelt klopt wel...quote:
Zo oud is mw. MM nog niet...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeg maar vanaf het begin van de kleurentelevisie?![]()
Ik zelf ben wel iets ouder dan de kleurentelevisie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Nico_S. het volgende:
Dan ben je jonger dan ik dacht. De kleurentelevisie is in september 1967 in Nederland geïntroduceerd.
Ik denk dat PS de jongste poster hier is, en zij is niet veel ouder dan mijn zusje (de broer van PS en ik ontlopen elkaar ook niet al te veel qua geboortejaar). Als ik moet gokken schat ik PS in op geboortejaar 1990quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou me niet verbazen als dat langer is dan de jongste postster hier
Als het weer het toe laat zou ik als ik jou was een fiets huren. Heb ik ook gedaan daar en dat was super.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]![]()
Wil als het weer het toe laat zo veel mogelijk buiten zijn, dus skip de musea maar...
[..]
netjes... zit nog wel 2 jaar tussen mij en jouw zusje right?quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat PS de jongste poster hier is, en zij is niet veel ouder dan mijn zusje (de broer van PS en ik ontlopen elkaar ook niet al te veel qua geboortejaar). Als ik moet gokken schat ik PS in op geboortejaar 1990
succes! En het is voor een goed doel tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef B.ertha het volgende:
Vandaag is ook mijn grote dag, ik ga verhuizen!
En ik heb er geen biet zin in
Oppep video:quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef B.ertha het volgende:
Dan niet, zusje is uit 91.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
netjes... zit nog wel 2 jaar tussen mij en jouw zusje right?
Hard werken boeit mij ook al nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik voorzie een battle...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef P.iet het volgende:
[..]
Hard werken boeit mij ook al niet
tenzij de goede sint het ziet
ik hoop dat ik je niet ontmoedig
en verloopt de verhuizing toch voorspoedig
zodra je over bent, geef eventjes een sein
als de dozen leeg en uitgepakt zijn
dan heb ik vast een presentje voor je, maar
zet de koffie wel eerst even klaar
@ etcetera
p.iet verneemt dat je weer een jaar
ouder bent geworden, maar
vergeet niet dat je met de jaren
snel rijker word in grijze haren
p.iet heeft voor jou geen present
zorg dus dat E. je maar flink verwent
De tjendol, gado gado, soto ajam en sate waren heerlijk, maar verder vond ik het een saaie bedoening. En we stinken naar frituurolie alsof we de hele dag in een oliebollenkraam hebben gewerkt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Nico_S. het volgende:
Ja, dat had ik inmiddels opgezocht. Zoals gezegd lukt zaterdag niet, maar zondag is een optie. Laat horen of het wat is, dan kan ik alsnog beslissen.
Ik heb laatst zo'n macaron op het Charles de Gaulle gekocht. Best lekker maar geen ¤3,50 waard. Weet niet wat ze bij een bakker kosten maar ze moeten toch een redelijk stuk goedkoper zijn dan datquote:
Op een Pasar Malam is het natuurlijk veel eten en veel daarvan wordt midden in de zaal gefrituurd/gebakken met een verschrikkelijk slechte afzuiging.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:08 schreef iamredleader het volgende:
MM, vanwaar de stank? Lag het aan de keuken of iets anders?
Goede croissants zijn in Parijs ook niet goedkoop, maar ik doe er een moord voor...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb laatst zo'n macaron op het Charles de Gaulle gekocht. Best lekker maar geen ¤3,50 waard. Weet niet wat ze bij een bakker kosten maar ze moeten toch een redelijk stuk goedkoper zijn dan dat
Jawel, de parfum van de publieke dames daar is spotgoedkoop...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat niets in Parijs goedkoop is
Staat in whiskykringen bekend als FWP (French Whore Parfume), omdat de geur/smaak ervan terug te vinden is in Bowmore whisky uit de jaren 80. Die geurt/smaakt naar goedkope zeep...quote:
Ook heel goed mogelijk, daar zitten ook draken tussen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, weer wat geleerd. Meen me te herinneren dat ik wel eens een Littlemill whisky gehad heb die die smaak had, althans die van zeep.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tjendol, gado gado, soto ajam en sate waren heerlijk, maar verder vond ik het een saaie bedoening. En we stinken naar frituurolie alsof we de hele dag in een oliebollenkraam hebben gewerkt.![]()
Ik zou morgen iets anders gaan doen, als ik jou was...
En geld. 8 Euro entree p.p. is misschien niet veel, maar het voelde als weggegooid geld...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Dank je. Dan bespaar ik me de moeite.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:53 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Etcie!En succes met verhuizen B
Wij gaan zo naar Paradiso. Was nog een heel gedoe want Nadine smste vanochtend dat de gastenlijst niet gelukt was...
Nee kon ze niks aan doen, de gastenlijstplekken waren allemaal naar pers gegaan, daar wist ze niks van. Dat het uiteindelijk geregeld is toont juist aan dat ze wel een goede vriendin isquote:
Vreemd, de uitvoerende artiest, manager en/of platenlabel bepaald toch de gastenlijst, in ieder geval deels. En of je er nu 10 op wilt zetten of 200, dat maak je zelf uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee kon ze niks aan doen, de gastenlijstplekken waren allemaal naar pers gegaan, daar wist ze niks van. Dat het uiteindelijk geregeld is toont juist aan dat ze wel een goede vriendin is
Blijkbaar heeft haar management dat dus geregeld. Er waren maar 4 gastenlijstplekken deze keer. Het gaat natuurlijk ook om een festival met meerdere bands dus dan zijn de gastenlijstplekken beperkt. Ze had van tevoren gezegd dat ik geen kaartje hoefde te kopen maar hier kon ze echt niks aan doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd, de uitvoerende artiest, manager en/of platenlabel bepaald toch de gastenlijst, in ieder geval deels. En of je er nu 10 op wilt zetten of 200, dat maak je zelf uit.
Maar goed, je komt er binnen...
Nu aan het luisterenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft haar management dat dus geregeld. Er waren maar 4 gastenlijstplekken deze keer. Het gaat natuurlijk ook om een festival met meerdere bands dus dan zijn de gastenlijstplekken beperkt. Ze had van tevoren gezegd dat ik geen kaartje hoefde te kopen maar hier kon ze echt niks aan doen
Ja hequote:
Ah, als onderdeel van London Calling...quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft haar management dat dus geregeld. Er waren maar 4 gastenlijstplekken deze keer. Het gaat natuurlijk ook om een festival met meerdere bands dus dan zijn de gastenlijstplekken beperkt. Ze had van tevoren gezegd dat ik geen kaartje hoefde te kopen maar hier kon ze echt niks aan doen
Wat ik hier heb liggen is van Strik en zijn 1 euro per stuk. Heel teer, maar erg lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb laatst zo'n macaron op het Charles de Gaulle gekocht. Best lekker maar geen ¤3,50 waard. Weet niet wat ze bij een bakker kosten maar ze moeten toch een redelijk stuk goedkoper zijn dan dat
klinkt als een redelijkere prijsquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik hier heb liggen is van Strik en zijn 1 euro per stuk. Heel teer, maar erg lekker.
Die ik in Parijs heb gekocht, bij een patisserie in een buitenwijkje, waren 7 voor 10 euro (weet het niet zeker meer).
Love Actually?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is naar een vriend, dus ik heb de kans een jankfilm te kijken.
Ik gok Bambiquote:
Komt die film zo op tv?quote:
Wist ik toen ik de TT bedacht...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is naar een vriend, dus ik heb de kans een jankfilm te kijken.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist ik toen ik de TT bedacht...
Ik werd gisteren uitgenodigd voor een Halloween-feest vanavond, maar ik heb geen tof kostuum, niet heel veel zin en wel hoofdpijn. Er is dus een kans dat ik het laat schietenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Rustig maar, hierna gaan we Rommelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eens een rommelavond met Erwin's film proberen...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rustig maar, hierna gaan we Rommelen
Ik ben er wel geweest voor 120 euries en ik heb er geen cent spijt van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een concert van Madonna bezig op Nederland 3. Ik ben heel erg blij dat ik nooit de hoofdprijs heb neergeteld voor een ticket daarvoor
Als je er maar geen film van post...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rustig maar, hierna gaan we Rommelen
Heb niet het lijf van een pornoster dus ook geen behoefte aan een filmcarrière...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je er maar geen film van post...
Welke film?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Soempie het volgende:
Zelfs met zwangerschapshormonen moest ik niet huilen om de film.
water for elephantsquote:
Ah.quote:
Ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest voor 120 euries en ik heb er geen cent spijt van.
Hoef niet nog een keer voor dat geld, maar het was geweldig om het een keer mee te maken...
Zeg dat nou niet, op elk potje past een dekseltje...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb niet het lijf van een pornoster dus ook geen behoefte aan een filmcarrière...
Een cliché, maar je moet het een keer live meegemaakt hebben om het goed te kunnen ervaren en dat heb ik dus...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak natuurlijk. Dat ik het niks vind betekent niet dat jij het dan ook niks meer mag vinden. Dat zou maar wat saai worden...
Klopt, maar dan nog hoeft mijn naakte gestalte niet op film.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, op elk potje past een dekseltje...
Dat vroeg ik dan ook niet...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog hoeft mijn naakte gestalte niet op film.
Van Chicago naar Utah is een behoorlijk afstandje om even af te leggen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kamergenote is naar een feest voor mensen die aan polyamorie doenIk voel me alleen nóg maar eenzamer. Ugh
Nice.quote:Op zondag 3 november 2013 04:05 schreef lubje25 het volgende:
Avond
Morgen bokbierproeverijEen van de leukste dagen van het jaar wat mij betreft. Is ook altijd een reünie voor me. Zie dan altijd stuk of 10 vrienden die her en der door het land zijn gaan wonen.
![]()
Waar is die proeverij?quote:Op zondag 3 november 2013 04:05 schreef lubje25 het volgende:
Avond
Morgen bokbierproeverijEen van de leukste dagen van het jaar wat mij betreft. Is ook altijd een reünie voor me. Zie dan altijd stuk of 10 vrienden die her en der door het land zijn gaan wonen.
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuis - laatste nacht alleen in huis
Een weekend verhuizen zal ze toch wel overleven?quote:Op zondag 3 november 2013 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leeft B. nog?
En goedemorgen allen...
quote:Op zondag 3 november 2013 10:30 schreef wyccie het volgende:
Voor M.
http://www.hm.com/nl/prod(...)A#cm_vc=GOES_WITH_PD
Bijgeslapen?quote:Op zondag 3 november 2013 00:41 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuis - laatste nacht alleen in huis
Ehm, dat kan ook ja, ieder zijn ding. (ik denk niet dat je daar minder eenzaam van wordt.) Alles komt goed.quote:Op zondag 3 november 2013 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kamergenote is naar een feest voor mensen die aan polyamorie doenIk voel me alleen nóg maar eenzamer. Ugh
Ik het het eerste gelezen, het laatste nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, ik las net dat Ekstra Weekend gaat stoppen13 december laatste uitzending, 6 december speciale uitzending waarbij fans langs mogen komen
quote:Op zondag 3 november 2013 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
En als we het toch over H&M hebben, ik kreeg gisteren mijn bestelling binnen. Het toffe strakke rokje dat bij het model tot net onder de knie kwam eindigt halverwege mijn kuiten.(normaal valt dat best mee, niet dat ik van die korte pootjes heb)
Op het moment dat je niet meer in een winkel past is het al zo ver dat ze toch niks in je maat hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]Daarom ben ik geen fan van kleren online shoppen
niet dat ik het niet doe, maar ik pas toch liever in een winkel
quote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment dat je niet meer in een winkel past is het al zo ver dat ze toch niks in je maat hebben
quote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment dat je niet meer in een winkel past is het al zo ver dat ze toch niks in je maat hebben
Succes Jojo!quote:Op zondag 3 november 2013 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu moet ik me alleen gaan haasten omdat ik nog veel moet doen vandaag en ik er niet op gerekend dat ik uit zou slapen
Maar het belangrijkste: je krijgt wel dat cadeau wat je wilquote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net mijn eigen cadeautje besteld
Het idee was dat we gisteren, bij de Schotse Avond (jaarlijkse feestavond van de doedelzakband waar een vriend in speelt), mijn verjaardagscadeau zouden kopen. Want de afgelopen keren was daar een kraampje met sieraden
Is heel die fucking kraam met die sieraden er niet![]()
dus geen cadeautje
nu maar besteld, moest ik ook nog zelf betalen omdat het met cc moest. Briljant allemaal weer zeg maar.
Da's waar, want ik heb er echt een bijzondere grote hekel aan als ik een cadeau krijg dat nét niet is wat ik wildequote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: je krijgt wel dat cadeau wat je wil
Ik vind het ook helemaal niet erg om zelf een cadeau voor mijzelf te kopenquote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's waar, want ik heb er echt een bijzondere grote hekel aan als ik een cadeau krijg dat nét niet is wat ik wilde
zolang je zelf niet hoeft te betalen zekerquote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg om zelf een cadeau voor mijzelf te kopen
Betalen doe ik toch wel zelf...quote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang je zelf niet hoeft te betalen zeker
Je maakt het wel lastig zo voor je Secret Santa...quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's waar, want ik heb er echt een bijzondere grote hekel aan als ik een cadeau krijg dat nét niet is wat ik wilde
Eigenlijk welquote:Op zondag 3 november 2013 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Oftewel: je hebt eigenlijk alles wat je je kunt wensen![]()
Nee hoor... Prepaid creditcardquote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je maakt het wel lastig zo voor je Secret Santa...
quote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor... Prepaid creditcard
En voor jou is het dus makkelijk: gewoon iets kopen voor je jongens.quote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor... Prepaid creditcard
Jeej, hoe ging de verhuizing?quote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik leef nog maar ben internetloos. Ook heel slecht bereik binnen.
Vanaf volgend weekend ook internet en tv
Wat is nou een uur op een mensenleven?quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef iamredleader het volgende:
Kleine domper. Trein is nu al meer dan een uur vertraagdzal dus niet eerder dan half zeven m'n kereltjes zien
Goed geregeld door E. inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net mijn eigen cadeautje besteld
Het idee was dat we gisteren, bij de Schotse Avond (jaarlijkse feestavond van de doedelzakband waar een vriend in speelt), mijn verjaardagscadeau zouden kopen. Want de afgelopen keren was daar een kraampje met sieraden
Is heel die fucking kraam met die sieraden er niet![]()
dus geen cadeautje
nu maar besteld, moest ik ook nog zelf betalen omdat het met cc moest. Briljant allemaal weer zeg maar.
dat zijn dingen die je nodig hebt om het huis schoon te maken, geen leuke cadeausquote:Op zondag 3 november 2013 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Mezelf dus maar een tweetal cadeaus gedaan vanmiddag![]()
Nieuwe stofzuiger, oude was al gammel maar de metalen stang was nu total-loss. Leuk ding van Samsung gekocht. En een Karcher raamschoonmaakding. Een windowvac heet 't geloof ik. Ook leuk spul
Oh die laatste ben ik wel heel benieuwd naar! Bevalt ie? En echt streeploos? En makkelijk?quote:Op zondag 3 november 2013 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Mezelf dus maar een tweetal cadeaus gedaan vanmiddag![]()
Nieuwe stofzuiger, oude was al gammel maar de metalen stang was nu total-loss. Leuk ding van Samsung gekocht. En een Karcher raamschoonmaakding. Een windowvac heet 't geloof ik. Ook leuk spul
ditquote:Op zondag 3 november 2013 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn dingen die je nodig hebt om het huis schoon te maken, geen leuke cadeaus
Een stofzuiger heeft ook andere toepassingen die van pas komen als Tinu en de jonges weg zijnquote:Op zondag 3 november 2013 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn dingen die je nodig hebt om het huis schoon te maken, geen leuke cadeaus
Maar daar heb ik geen lijstje voor hoeven doorgeven, wat het alweer heel anders maaktquote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je maakt het wel lastig zo voor je Secret Santa...
Ach, ik had (achteraf) kunnen weten dat ze er niet waren, en dat ik dan zo'n specifiek iets wil wat we tot nu toe alleen op die avond gevonden hadden ... tja. Shit happens.quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed geregeld door E. inderdaad.
Een beetje vent regelt dat vooraf.
En nog naar die doedelzakkenherrie moeten luisteren ook, auw...![]()
Dat doen we al steeds meer, maar ik vind een verjaardagscadeau krijgen nog steeds erg fijnquote:Maar misschien eens een idee om 'verplichte' cadeaus voor elkaar af te schaffen en gewoon iets aan te schaffen/cadeau te doen wanneer je wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |