Dat maakt niks uit, ze wil originele uitdossingen en dat bijna niemand daar Meneer de Uil kent, maar er wel een uil in herkent is voor haar voldoende. En ze heeft nog best veel Nederlandse vrienden daar in de USA.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
Mooi gemaakt pakje van je neefje, maar leuker in NL dan in Amerika. Daar snappen ze het toch niet, zo'n blauwe uil.
Het zou me niks verbazen.quote:
Koeltas en droogijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vlammetje. Frikandel speciaal. Kapsalon.![]()
Hoe krijg je die kroketten goed mee in het vliegtuig?
Grrrrrr hmmmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vlammetje. Frikandel speciaal. Kapsalon.![]()
Hoe krijg je die kroketten goed mee in het vliegtuig?
Het grappige is dat de Hema rookworsten altijd van Zwan afkomstig waren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grrrrrr hmmm
Nu heb ik trek.
Vandaag wel rookworst, helaas géén Hema rookworst maar een ordinaire Unox
Prima staat, behalve dat je er niet mee kan rijden en als dat wel zou kunnen, dan kan de stuurbekrachtiging elk moment uitvallen. Als je daar weinig waarde aan hecht heb je er echter een prima auto aanquote:Chrysler Le Baron Cabriolet in goede staat alleen de Stuurbekrachtiging lekt en brandsofpomp werkt niet.
Ja, ik ken dat verhaal. En zo is Fanta ook van Coca Cola. Maar dat maakt het nog geen colaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat de Hema rookworsten altijd van Zwan afkomstig waren.
Het merk Zwan is echter van de markt verdwenen en is opgegaan in... Unox...
Heb een Ford Fiesta te koop, zo'n beetje tegen Februari aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben alvast even aan het rondkijken naar een mogelijke Carbagerunner voor volgend jaar. Bij een Chrysler Le Baron (hondslelijke auto trouwens) staat het volgende:
[..]
Prima staat, behalve dat je er niet mee kan rijden en als dat wel zou kunnen, dan kan de stuurbekrachtiging elk moment uitvallen. Als je daar weinig waarde aan hecht heb je er echter een prima auto aan
Edit: oh, de APK is ook al vier jaar verlopen
hoezo dat? Ik moet zo namelijk die kant op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Naar Utrecht toe rijden -> geen probleem
Van Utrecht naar huis-> DRAMA, kansloos en al dat soort zaken meer.
meer in het algemeenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik moet zo namelijk die kant op.
ik ga altijd pas om negen uur weg, dat scheelt waarschijnlijk. Ik zie juist altijd files de andere kant op, ook 's avondsquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
Als ik 's morgens richting Utrecht ga doe ik er 45 minuten over maar op de terugweg ben ik al gauw anderhalf uur onderweg. Zal voor jou mogelijk anders zijn.
kan ik me voorstellen! Waar werk je nu dan in Utrecht? Mag uiteraard per pmquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar sta ik dan in idd. Kan dus niet zeggen dat ik Utrecht een vooruitgang vind als werklocatie.
Rij je dan de A2? Want dat ziet er altijd heel vervelend uit als ik er langs rijquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
Als ik 's morgens richting Utrecht ga doe ik er 45 minuten over maar op de terugweg ben ik al gauw anderhalf uur onderweg. Zal voor jou mogelijk anders zijn.
is een stuk met het OV dan geen optie? Eerste klas natuurlijk. Mits geen blaadjes op het spoor etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Naar Utrecht toe rijden -> geen probleem
Van Utrecht naar huis-> DRAMA, kansloos en al dat soort zaken meer.
Eerste klas? Wie moet dat betalen want ik ga dat niet doen en aangezien ik geen ambtenaar ben die het op belastinggeld mag gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
is een stuk met het OV dan geen optie? Eerste klas natuurlijk. Mits geen blaadjes op het spoor etc.
Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont en werkt, mag uiteraard per PMquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Rij je dan de A2? Want dat ziet er altijd heel vervelend uit als ik er langs rij
Ik woon in de zaanstreek en ik werk in Den Bosch/Culemborg/Susteren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont en werkt, mag uiteraard per PMIk rij namelijk ook elke dag A2/A27 en zie de files aan de andere kant.
Gefeliciteerd Oof met Ootje!
Echt wel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
Otje is vandaag 1 jaar!Hieperdepiep!!!
Matig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
meer in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo tof!
Ik werk in Culemborgquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon in de zaanstreek en ik werk in Den Bosch/Culemborg/Susteren.
Dus ik rij elke dag A8, A10 en de A2
Haha, wie weetquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werk in CulemborgWie weet zijn we elkaar wel eens tegengekomen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Echt wel!Thnx!
Een jaar geleden begonnen de weeopwekkers stevig aan te slaan nu.
[..]
Matig.
Via de andere kant rijden een optie?nee, Den Bosch - Utrecht heeft verder niet echt andere optiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJo tof!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
QOTSA is vetquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:53 schreef MaJo het volgende:
En even een jompel voor mezelf omdat ik kaarten voor Queens of the Stone Age in Tivoli heb weten te bemachtigenWaren slechts 1000 kaarten en binnen een paar minuten uitverkocht
Bedoel je mijn kaarten voor de Ziggodome? Daar zoek ik nog kopers voor inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
QOTSA is vetals je nog van je kaarten af moet hoor ik het wel
maar jompel
O + O en vriend: Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
Otje is vandaag 1 jaar!Hieperdepiep!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |