Voor je het weet zit je in Fakegatequote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik in SHO post.

ChipsZak.

ChipsZak.

De nieuwe Fakegate?quote:

Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het pratenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gordon nog contact had met z'n familie, dacht altijd dat ie alleen wat met z'n moeder had.

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in Fakegate

Dát heb ik dus vorige week zitten kijken...ik wist het niet meer en zat me al een poos af te vragen wat ik toen om half tien had gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten

Daar had hij toch ruzie mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten

De take moest even over iddquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Die buuf heeft heus echt die taart gebakken, maar om goed te praten dat ze het mochten aannemen moesten ze maar even iets in scene zetten denk ik

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik heb ook regelmatig shawls gebreidquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
De breiclub
Da's weer helemaal hip, zie ik zo nu en dan op Facebook enzo langs komen
 . Lekker aldoor dezelfde steek
. Lekker aldoor dezelfde steek  
  .
.

Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?quote:

Misschien is het weer goedquote:

Hij was het jonkie van een groot gezin volgens mijquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?

Ik ook, en breienquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Sjoelen en bingo, dat doe ik ook graag

ChipsZak.

ChipsZak.

. Die lach
. Die lach  .
.

Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ersquote:

) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!
 ) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!

ik zit wel eens bij zo'n koffieochtendje dan doen ze spelletjes dat is ook lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou wel met die oudjes willen breien of haken hoor

maar ook verdrietige natuurlijk ...
  maar ook verdrietige natuurlijk ...

Gebeurde mij deze week ook..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Ole het volgende:
hoeven ze alleen de resetknop in te drukken

Geweldig, sjoelen is alweer een tijdje geleden, maar een paar weken terug heb geGooische vrouwen bingo'tquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ers

Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Wel spannend, komen ze wel uit met het geld?

Zis izz tievieeeeequote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordt

Al staat er iemand naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:

Met haar geacteerde mannenhumorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan wel goed hockeyen.

Ze acteert nog als ze thee drinkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor

Lekker op het bankie, laptopje op het kruis, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er bij gaan liggen?

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor
 Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.
 Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.

Neequote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.

Corriequote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Zegt Gerard nou steed Corrie of Gorrie?

Corrie volgens mij...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:

Dat wel ja. Laatst voor het eerst in m'n leven gedaan, nooit weerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.

Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.

Verschillende talentenjachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?

Deborah schijnt ook zangeres te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?

Een zus en 2 nichten van Gordon.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Heb ik effe gemist

Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.

ChipsZak.

ChipsZak.

Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckerothquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:

Ohhhh nu snap ik 'mquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth

Jawel, maar die is niet zo into de media en showbiz enzo.quote:

Dat laatste dusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.

Jawel, maar die willen blijkbaar niet met hun schjmoel op tv.quote:

Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar stop je jouw crema de Mani niet in.

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller

Of als iemand uit wil stappenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller

Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:

En eet je het er dan uit?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.

O was dat deze, ze lijken allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |