quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan ook, maar daar staan weinig topnummers op.
Je vindt de nieuwe plaat van The Notwist een stuk beter dan de plaat van Imaad die je net hebt gehoord? Just curiousquote:
De nieuwe Notwist krijgt een 8.5 van mij. Imaad een 7. Neon Golden een 9.3 en Shrink een 9.6quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Je vindt de nieuwe plaat van The Notwist een stuk beter dan de plaat van Imaad die je net hebt gehoord? Just curious
Vind het een aardige plaat, maar ze kunnen beter...en hebben dat ook laten zien in het verleden.
Dan werkt het soms ook niet. Probleem van de laatste weken. In Linux trouwens ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Windows he....gewoon opnieuw opstarten.
Dat magquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
De nieuwe Notwist krijgt een 8.5 van mij. Imaad een 7.
Golden Neon ken ik niet. Is dat goed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat mag
Ik heb de nieuwe van The Notwist 3x beluisterd en die van Imaad wel 30x en geef de cijfers net andersom
Golden Neon van The Notwist krijgt van mij een dikke 8,5.
Hun beste plaat imoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Golden Neon ken ik niet. Is dat goed?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:43 schreef Felagund het volgende:
Ik durf die nieuwe The Notwist niet te luisteren, kan eigenlijk alleen maar tegenvallen na al dat hypen van Norrage.
Zie mijn edit in de post waar ik de ratings noem.quote:
Iedereen moet zich soms verMoodyed voelen, dat zet ze met beide benen terug op aardequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer lopen hypen, meer lopen pluggen. Als mensen nou meteen hadden gezegd dat ze het wel of niet leuk vinden, was ik gestopt. Maar ik voelde me een beetje verMoodyed, en dat iedereen me negeerde
Consequence dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
Beste Notwist nummer is:
Of Consequence.
Neon Golden kent Norrage waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Consequence dus.
Van dat album wat je niet kende
Neon Golden dan. Deed het uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:55 schreef Norrage het volgende:
Golden Neon is gewoon niet de titelDat heeft niks te maken met hier dagelijks komen
Ik sta dagelijks voor lul. Had alleen niet verwacht dat mijn indie-kompaan mij de voorzet zou gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:03 schreef Norrage het volgende:
Dat je voor lul staat is je eigen schuldhad je mijn hints door moeten hebben
March 17 The Pretty Reckless Going to Hell Hard rock, Post-grunge, Alternative metal Razor & Tiequote:
Ik ga hem nu luisteren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
Interesse in een deeltje elf met Brave Black Sea - Fragments? Gister uitgekomen.
sorry ik zat mobiel anders had ik de TT even aangepast.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
Interesse in een deeltje elf met Brave Black Sea - Fragments? Gister uitgekomen.
Wat een bazenplaatquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
quote:
Top, doen we die!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Iets wat op de luisterpaal staat misschien: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
de omschrijving van the smoking trees spreekt me wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |