Vandaag in ieder geval wel jaquote:Op vrijdag 22 september 2017 21:10 schreef thabit het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de vragen de laatste tijd makkelijker geworden?
Normaal ben ik al blij als ik één antwoord weet, van de week wist ik bij beide teams zo'n 5-6 antwoorden. Dus nee, het viel mij ook al op en het ligt dus niet aan jou.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:10 schreef thabit het volgende:
Door Netflix niet dit goden programma kunnen kijkenquote:Op zondag 24 september 2017 10:46 schreef Cynix ® het volgende:
Blijft een leuk spelprogramma. We kijken weer elke week.
zijn makkelijker geworden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:39 schreef bloempjuh het volgende:
Was ik vruuger zo dom, of zijn de vragen makkelijker geworden? Ik wist bijna alles zonder nadenken of opzoeken...
Ik kijk het programma al behoorlijk lang, maar vind vooral dat het verschil in vragen erg verschilt, er zitten wel heel makkelijke maar ook hele moeilijke tussen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:10 schreef thabit het volgende:
Ja, klopt, goed team.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Zij zag woorden wel snel trouwens, goed of niet.
Ik viel er net bij de Conway vraag in. Wel schandalig makkelijk trouwens, waterpas en ramadan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, klopt, goed team.
Ook wel slim als je koude kant bent: dan heb je verschillende opvoedingen gehad en dus bredere kennis.
Ach, aambeeld was ook makkelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik viel er net bij de Conway vraag in. Wel schandalig makkelijk trouwens, waterpas en ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |