SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Foto van de kitequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het was nog net windkracht 9 toen ik gingWas goed te doen met de nieuwe kite hoor
Best lange dagen vind ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, van 5:30 tot 19:00..
Morgen van 6:30 tot 19:00
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Foto van de kite
[..]
Best lange dagen vind ik
wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de kleur die ik zoek.
haphaphap ... wat wil je ..... bruin toch? of meer dat washed effectquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de kleur die ik zoek.
Hee een tentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjeDat is een 9m, en ik heb nu een 7 erbij
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een complete flat joh!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee een tent
Wow.... wat weegt zoiets eigenlijk?
Ligt aan de maat en het type. Maar een 15m van dit type weegt 4,5 kilo. Denk dat de 7 iets van 3 kilo weegt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee een tent
Wow.... wat weegt zoiets eigenlijk?
mooie tentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjeDat is een 9m, en ik heb nu een 7 erbij
![]()
[ afbeelding ]
Rood is nogsteeds geen roze.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk een rode uitbrengen
Dat is meer iets voor complete noobs die in windkracht 7 een 12 meter op denken te kunnen latenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
Maar niet eens de duinen in geblazen dus... Tegenvaller
Bij in de duinen blazen denk ik hier aan:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
die vlieger gaat niet opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
quote:
Zoiets ga ik morgen bestellen:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haphaphap ... wat wil je ..... bruin toch? of meer dat washed effect
Mooi. Warmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ga ik morgen bestellen:
[ afbeelding ]
Ik was verliefd toen ik het zagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar halen astronauten een biertje?"Zo flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Boormachine deed het niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog steeds hangen mn foto's niet![]()
Zondag derde kans
Auto kapot dus die stond bij de garage en die was niet op tijd klaar ofzoquote:
En dan gaat ie niet eens voor jou naar jou lopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto kapot dus die stond bij de garage en die was niet op tijd klaar ofzo
Mooi kleurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was verliefd toen ik het zagWel duur maar ja, je bent jong en je wilt wat
2 weken levertijd, zit ik precies net in Noorwegen
Uhm weet je nog waar Lotusss woont?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan gaat ie niet eens voor jou naar jou lopen?
Thanks, vond ik ookquote:
Ja ongeveer, heb ik ook al eens gelopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm weet je nog waar Lotusss woont?
Die garage zit nog iets verder dan dat en hij woont hier om de hoek. Dus eigenlijk best logisch dat ie dan in de kroeg op de auto bleef wachten
Ja. Want dan had zijn vrouw ook gaan flippen enzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, vond ik ook
[..]
Ja ongeveer, heb ik ook al eens gelopen
Eeeeuw oke, maar toen was het dus te laat om nog te gaan boren?
Ah okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Want dan had zijn vrouw ook gaan flippen enz![]()
1 tripje IKEA, volgens mij iets van 285 potloden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
1 tripje IKEA, volgens mij iets van 285 potloden![]()
[ afbeelding ]
Geen seks-experimenten om uit te voeren?quote:
Zodra ik vertelde wat het experiment was trokken ze allemaal hun aanmelding inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen seks-experimenten om uit te voeren?
Stil jijquote:
Jonguh!!quote:
Ach ja, zo heeft ieder zijn redenen he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra ik vertelde wat het experiment was trokken ze allemaal hun aanmelding in
Ik bijt nooitquote:
Schandaligquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft ieder zijn redenen he.
Ga nou niet bijdehand doen hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders word je een jongen?
[..]
Oja
Beter dan bij de voet, anders moet je de hele tijd bukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand doen he
Fijne avond schatquote:
Hallo!!quote:
Weer?quote:
Van 7 tot 4 zijn gewoon normale werkdagen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef SchavuitPiet het volgende:
Oh net klaar met werken, vier dagen van zeven tot vier en nu morgen vrij,
Gelukkig komt me schat morgen, i can use it![]()
Nog steeds na die val van gisterenquote:
Weer uitgegleden door Jules die in de weg liep?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds na die val van gisteren
Ja, gisteren tochquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weer uitgegleden door Jules die in de weg liep?
Kusje op jouw bil dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds na die val van gisteren
Nee dank jequote:
Working on it!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, stond me al zoiets bij. Moet je een massage eisen, of zo (nee ik bied me niet aan)
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Dat gaat toch niet helpen
Heus nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Dat gaat dagen stilzitten worden voor dat over is.
quote:
Hallo!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 7 tot 4 zijn gewoon normale werkdagen hoor
En hoi
Dan til je niet goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hallo!
Nou, in de bouw zul je wel anders zeuren, me hele rug is naar de filestijnen
Dat klopt, maar ik heb een fles Bacardi Oakheart voor de pijn,quote:
quote:
Er zal vast wel een hoertje in je woonplaats te vinden zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb een fles Bacardi Oakheart voor de pijn,
Wil alleen zo graag neuken![]()
![]()
Maar alles goed daar
Me vriendin een hoer noemenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal vast wel een hoertje in je woonplaats te vinden zijn
Ik zei nergens dat je vriendin een hoer isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Me vriendin een hoer noemen![]()
De drank praat nu.
Ik probeer nu wel zo'n epische Russische baard te kweken.quote:
Haha nicequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer nu wel zo'n epische Russische baard te kweken.
Nee, ik ben extreem mannelijk van mezelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nice
Heb je wat mos gepureerd en op je wang gesmeerd?
Mazzelaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben extreem mannelijk van mezelf.
Ik zal wat voor je opsparen. Ik heb twi ook al wat gegeven, omdat hij ook geen baard had.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mazzelaar
Mag ik niet wat haar hebben van je.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wat voor je opsparen. Ik heb twi ook al wat gegeven, omdat hij ook geen baard had.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie net als ik GvsE nodig heb is ze er niet
Erger!!quote:
Ik moest laatst wel mijn id laten zien toen ik cider kochtquote:
Ach ja dat moet ik soms ook en ik ben nog een stukje ouder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest laatst wel mijn id laten zien toen ik cider kocht
Welterusten, boefje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ja dat moet ik soms ook en ik ben nog een stukje ouder.
Helaas geen epic beard hier.
Trusten, ik ga slapen.
Trustenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ja dat moet ik soms ook en ik ben nog een stukje ouder.
Helaas geen epic beard hier.
Trusten, ik ga slapen.
Ja.quote:
Smurf op.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nu voor het eerst reclame van Sonos op tv!!
Moest meteen aan LoLa denken natuurlijk![]()
Ja eigenlijk welquote:
Ik ging voor boter en voor yoghurt (mijn ontbijt)quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Naar de winkel gaan voor suiker omdat die op is, thuiskomen zonder suiker. Ik doe dat gewoon
Theequote:
Zaterdag overdag is er veel bewolking, toch is ook de zon af en toe te zien. In de ochtend regent het nog in het oosten, in de middag is het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt rond 13 graden. Er staat een matige, aan de kust vrij krachtige zuidwestenwind. In de loop van de avond gaat het van het westen uit regenen en neemt langs de westkust de zuid- tot zuidwestenwind toe tot hard. (Bron: KNMI)quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef muhahaha het volgende:
Goeiemoggel, bijna weekend
Even de weergoden pleasen want ik wil morgen mooi weer.
losse durex? Bij XXL zitten ze al strak om mijn penerquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef SchavuitPiet het volgende:
Goodmorning en even een vraag
Kun je ook losse durex kopen in de vomar?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
losse durex? Bij XXL zitten ze al strak om mijn pener
Ik gebruik altijd de tassen van de AH. Die passen net.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
losse durex? Bij XXL zitten ze al strak om mijn pener
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de tassen van de AH. Die passen net.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de tassen van de AH. Die passen net.
seks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bazig
Als ik ooit seks zou hebben, zou ik het kopen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
seks.ik gebruik ze zodat ik niet meer op hoef te staan om naar de wc te gaan.
Ja, in je nieuwe huis is het natuurlijk een beetje jammer om gewoon om de grond te pissen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
seks.ik gebruik ze zodat ik niet meer op hoef te staan om naar de wc te gaan.
Daar was het juist de uitdaging om het zo te besproeien dat het bij mijn onderbuurman door het plafond kwam druppen ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, in je nieuwe huis is het natuurlijk een beetje jammer om gewoon om de grond te pissen.
In je vorige huis kon dat best.
Ik heb wel eens een plaatje gezien van iemand die zijn drollen in condooms stopte en vervolgens invroor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar was het juist de uitdaging om het zo te besproeien dat het bij mijn onderbuurman door het plafond kwam druppen ja.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zwarte Piet in je onderbroek
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een plaatje gezien van iemand die zijn drollen in condooms stopte en vervolgens invroor.
Ik weet alleen niet meer wat hij er daarna mee deed. Misschien een optie voor jou.
verkopen als dildo's toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een plaatje gezien van iemand die zijn drollen in condooms stopte en vervolgens invroor.
Ik weet alleen niet meer wat hij er daarna mee deed. Misschien een optie voor jou.
Je stelt me teleur Mur.quote:
Dat is meer iets voor jou.quote:
Mensen die geen ruimte maken omdat je met 60 in moet voegen vanwege een trage vrachtwagenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Paupers op de weg
ongeleide fossiele
infantiele projectielen
Laten we met zijn allen met 50 km/h invoegen... en dan met 80 uitvoegen!
Dat soort mensen moeten dood
In zo'n situatie uitkomen getuigt niet echt van inzicht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die geen ruimte maken omdat je met 60 in moet voegen vanwege een trage vrachtwagen
80km weg zonder inhaalmogelijkheden die direct op de invoegstrook uitkomt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
In zo'n situatie uitkomen getuigt niet echt van inzicht.
Meppen, hardquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ïk ga iig de weg niet meer op vandaag... gelukkig hoeft dat ook niet meer
een of andere lul die door rood reed.. scheelde hooguit 20 cm ofzo of ik lag in de kreukels
alleen als je het met een honkbalknuppel doetquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op een druk kruispunt even uitstappen![]()
Gewoon melding van maken dan, kenteken doorgeven, geven ze diegene thuis een bezoekjequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op een druk kruispunt even uitstappen![]()
Kenteken kon ik niet zien schatquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken dan, kenteken doorgeven, geven ze diegene thuis een bezoekje
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kenteken kon ik niet zien schat![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet het doen onder een dekentje op de bank.
Ik ben geen echte vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijk?
Ik ook nietquote:
Pure waarheid hoorquote:
Je naam schrikt mensen afquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
Is het topic nog steeds niet vol?
heb geen idee wat ik zal eten zo
Ik ga spaghetti makenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
Is het topic nog steeds niet vol?
heb geen idee wat ik zal eten zo
Date of weer gezellig met familie op stap?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Straks uit etenHelaas eerst nog 2 uur wachten
Beiden niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Date of weer gezellig met familie op stap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beiden niet.Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En toch ben ik meer vrouw dan jij ooit man zal zijnquote:
Daar weet jij niks vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch ben ik meer vrouw dan jij ooit man zal zijn
Meerdere nog wel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de namen precies.Via facebook gehosseld in ieder geval.
Radio topic mensen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de namen precies.Via facebook gehosseld in ieder geval.
beidequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon vragen of het een man of vrouw is,kan je al flink gaan strepen
Ik moest echt te hard lachenquote:
Omdat ik faal en ff in de war was met JNGquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik faal en ff in de war was met JNG
Ja nou dan ga je vast een gezellige avond tegemoetquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dan ga je vast een gezellige avond tegemoet
Soms denk ik dat het heel fok heeft overgenomen. De gemiddelde fokker hanteert zulk extreem slecht Nederlands.quote:
Minder dan die JNG meet kan het niet iigquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dan ga je vast een gezellige avond tegemoet
Wad zech ju?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het heel fok heeft overgenomen. De gemiddelde fokker hanteert zulk extreem slecht Nederlands.
Zn laatste JNG meet ging zo goed dat ie om 2 uur 's nachts al aan het aftellen was tot de eerste trein weer vertrokquote:
Wat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn laatste JNG meet ging zo goed dat ie om 2 uur 's nachts al aan het aftellen was tot de eerste trein weer vertrok
Ja hahaha dat was mooi (en volgens mij was het al eerder half 12 ofzo?)quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn laatste JNG meet ging zo goed dat ie om 2 uur 's nachts al aan het aftellen was tot de eerste trein weer vertrok
Ouch, ook niet echt succesvol dan neequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen kreeg hij idd spijt dat ie was gegaan. Vanaf een uur of half 2 begon het letterlijke aftellenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hahaha dat was mooi (en volgens mij was het al eerder half 12 ofzo?)
Dat was echt een faalmeet in het kwadraatquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen kreeg hij idd spijt dat ie was gegaan. Vanaf een uur of half 2 begon het letterlijke aftellen
[..]
Dat was echt een faalmeet in het kwadraat
Tokkies will be tokkies.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging net even naar de winkel.
Onderweg erheen zag ik een man zijn hond schoppen, slaan en gewoon door de straat smijten. Het arme beestje aan het huilen en liep mank dus ik spreek die man aan op zijn minne gedrag, kreeg ik ook bijna klappen
Dit gebeurt in alle lage van de bevolkingquote:
Was nog te zien op TC hoe gezellig het wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hahaha dat was mooi (en volgens mij was het al eerder half 12 ofzo?)
man mank schoppen voor ie Ook maar de kans heeft om een tik uit te delenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging net even naar de winkel.
Onderweg erheen zag ik een man zijn hond schoppen, slaan en gewoon door de straat smijten. Het arme beestje aan het huilen en liep mank dus ik spreek die man aan op zijn minne gedrag, kreeg ik ook bijna klappen
Ja whahahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was nog te zien op TC hoe gezellig het was
Als je er wat van zegt ben je al in het nadeel thoughquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
man mank schoppen voor ie Ook maar de kans heeft om een tik uit te delen
Hij stopte wel met zn hondje schoppen dus sowieso winst!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je er wat van zegt ben je al in het nadeel though
Is die al op z'n hoede.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stopte wel met zn hondje schoppen dus sowieso winst!
Paar weken terug was er een kleine oplevingquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja whahaha
Zit er nog wel eens iemand op TC?
yayquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paar weken terug was er een kleine opleving
Omdat jij er zat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paar weken terug was er een kleine opleving
Inderdaad het belangrijkste, alleen leren dat soort figuren het helaas vaak toch niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stopte wel met zn hondje schoppen dus sowieso winst!
Je moet ook niet meteen die badjas uittrekken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het ging ook weer dood.... ik wil geen conclusies trekken...
Verstandig omdat niet te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het ging ook weer dood.... ik wil geen conclusies trekken...
Wil je ook niet komen. Tilburg brrrr. Oh, nu krijg ik rhu op mijn dak.quote:
Voor mij nietquote:
Voor jou ligt het ook niet naast de deur johquote:
Ik zag 'm alquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig omdat niet te doen![]()
http://www.013.nl/event/4(...)ong_distance_calling
Geen Justin Bieber, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
Eindelijk deze maand weer een concertje
duurt nog 3 weken
half uur met de trein. Dat valt nog best wel mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou ligt het ook niet naast de deur joh
quote:
One Direction.quote:
Ik weet nog niet. Ligt er aan wat ik verder heb op die datumquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
half uur met de trein. Dat valt nog best wel mee.
[..]![]()
Ik was wel van plan om te gaan.
Een heel jeugdige vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat voor beeld jij van mij hebt.
But it ain't that good
Belieberquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat voor beeld jij van mij hebt.
But it ain't that good
Keuzes makenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Ligt er aan wat ik verder heb op die datum
quote:
Het is maar wat je leuk vindt zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen lekker het halve land door treinen
Je weet toch dat de NS morgen gaat staken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen lekker het halve land door treinen
Alsof dat verschil maakt, normaal is het ook een dramaquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch dat de NS morgen gaat staken?
Krijg watquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch dat de NS morgen gaat staken?
Ik kreeg laatst een mail dat met de normale dienstregeling zouden gaan rijden. Zo erg is het alquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof dat verschil maakt, normaal is het ook een drama
Mijn laatste concert was BFMV + Halestormquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:11 schreef JamesTKirk het volgende:
Mijn laatste concert was delain vorig jaar. T wordt weer eens tijd...
Mijn laatste was Sabatonquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was BFMV + Halestorm
of Walk off the Earth...
edit: dat laatste
Mijn laatste was Kraftwerk.quote:
quote:
En nog steeds supertof!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is ook al zo oud als de weg naar Rome
The Cure.quote:
Met een staking weet je tenminste waar je aan toe bent met de NS.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof dat verschil maakt, normaal is het ook een drama
Maar ze gaan niet staken dus lul nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een staking weet je tenminste waar je aan toe bent met de NS.
Ook heen geweest in Groningen,dat is nog langer geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Fascination het volgende:
Mijn laatste Garbage, voor de tweede keer.
So so alternatief.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Faxie het volgende:
Mijn laatste... uhm...
Ryoichi Ikeda denk ik....
En ze blijven tof.quote:
Welk jaar?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook heen geweest in Groningen,dat is nog langer geleden
Dan zijn er wel werkzaamheden of slecht weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet staken dus lul niet
Met de NS is het altijd weer een feest per dag dat je reistquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een staking weet je tenminste waar je aan toe bent met de NS.
Ik hoorde ook zoiets hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |