SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Foto van de kitequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het was nog net windkracht 9 toen ik gingWas goed te doen met de nieuwe kite hoor
Best lange dagen vind ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, van 5:30 tot 19:00..
Morgen van 6:30 tot 19:00
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Foto van de kite
[..]
Best lange dagen vind ik
wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de kleur die ik zoek.
haphaphap ... wat wil je ..... bruin toch? of meer dat washed effectquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de kleur die ik zoek.
Hee een tentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjeDat is een 9m, en ik heb nu een 7 erbij
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een complete flat joh!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee een tent
Wow.... wat weegt zoiets eigenlijk?
Ligt aan de maat en het type. Maar een 15m van dit type weegt 4,5 kilo. Denk dat de 7 iets van 3 kilo weegt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee een tent
Wow.... wat weegt zoiets eigenlijk?
mooie tentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb geen foto van die kite. Wel van z'n grote broertjeDat is een 9m, en ik heb nu een 7 erbij
![]()
[ afbeelding ]
Rood is nogsteeds geen roze.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk een rode uitbrengen
Dat is meer iets voor complete noobs die in windkracht 7 een 12 meter op denken te kunnen latenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
Maar niet eens de duinen in geblazen dus... Tegenvaller
Bij in de duinen blazen denk ik hier aan:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
die vlieger gaat niet opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef rival het volgende:
quote:
Zoiets ga ik morgen bestellen:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haphaphap ... wat wil je ..... bruin toch? of meer dat washed effect
Mooi. Warmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ga ik morgen bestellen:
[ afbeelding ]
Ik was verliefd toen ik het zagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar halen astronauten een biertje?"Zo flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Boormachine deed het niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog steeds hangen mn foto's niet![]()
Zondag derde kans
Auto kapot dus die stond bij de garage en die was niet op tijd klaar ofzoquote:
En dan gaat ie niet eens voor jou naar jou lopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto kapot dus die stond bij de garage en die was niet op tijd klaar ofzo
Mooi kleurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was verliefd toen ik het zagWel duur maar ja, je bent jong en je wilt wat
2 weken levertijd, zit ik precies net in Noorwegen
Uhm weet je nog waar Lotusss woont?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan gaat ie niet eens voor jou naar jou lopen?
Thanks, vond ik ookquote:
Ja ongeveer, heb ik ook al eens gelopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm weet je nog waar Lotusss woont?
Die garage zit nog iets verder dan dat en hij woont hier om de hoek. Dus eigenlijk best logisch dat ie dan in de kroeg op de auto bleef wachten
Ja. Want dan had zijn vrouw ook gaan flippen enzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, vond ik ook
[..]
Ja ongeveer, heb ik ook al eens gelopen
Eeeeuw oke, maar toen was het dus te laat om nog te gaan boren?
Ah okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Want dan had zijn vrouw ook gaan flippen enz![]()
1 tripje IKEA, volgens mij iets van 285 potloden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
1 tripje IKEA, volgens mij iets van 285 potloden![]()
[ afbeelding ]
Geen seks-experimenten om uit te voeren?quote:
Zodra ik vertelde wat het experiment was trokken ze allemaal hun aanmelding inquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen seks-experimenten om uit te voeren?
Stil jijquote:
Jonguh!!quote:
Ach ja, zo heeft ieder zijn redenen he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra ik vertelde wat het experiment was trokken ze allemaal hun aanmelding in
Ik bijt nooitquote:
Schandaligquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft ieder zijn redenen he.
Ga nou niet bijdehand doen hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders word je een jongen?
[..]
Oja
Beter dan bij de voet, anders moet je de hele tijd bukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand doen he
Fijne avond schatquote:
Hallo!!quote:
Weer?quote:
Van 7 tot 4 zijn gewoon normale werkdagen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef SchavuitPiet het volgende:
Oh net klaar met werken, vier dagen van zeven tot vier en nu morgen vrij,
Gelukkig komt me schat morgen, i can use it![]()
Nog steeds na die val van gisterenquote:
Weer uitgegleden door Jules die in de weg liep?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds na die val van gisteren
Ja, gisteren tochquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weer uitgegleden door Jules die in de weg liep?
Kusje op jouw bil dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds na die val van gisteren
Nee dank jequote:
Working on it!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, stond me al zoiets bij. Moet je een massage eisen, of zo (nee ik bied me niet aan)
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Dat gaat toch niet helpen
Heus nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Dat gaat dagen stilzitten worden voor dat over is.
quote:
Hallo!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 7 tot 4 zijn gewoon normale werkdagen hoor
En hoi
Dan til je niet goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hallo!
Nou, in de bouw zul je wel anders zeuren, me hele rug is naar de filestijnen
Dat klopt, maar ik heb een fles Bacardi Oakheart voor de pijn,quote:
quote:
Er zal vast wel een hoertje in je woonplaats te vinden zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb een fles Bacardi Oakheart voor de pijn,
Wil alleen zo graag neuken![]()
![]()
Maar alles goed daar
Me vriendin een hoer noemenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal vast wel een hoertje in je woonplaats te vinden zijn
Ik zei nergens dat je vriendin een hoer isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Me vriendin een hoer noemen![]()
De drank praat nu.
Ik probeer nu wel zo'n epische Russische baard te kweken.quote:
Haha nicequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer nu wel zo'n epische Russische baard te kweken.
Nee, ik ben extreem mannelijk van mezelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nice
Heb je wat mos gepureerd en op je wang gesmeerd?
Mazzelaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben extreem mannelijk van mezelf.
Ik zal wat voor je opsparen. Ik heb twi ook al wat gegeven, omdat hij ook geen baard had.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mazzelaar
Mag ik niet wat haar hebben van je.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wat voor je opsparen. Ik heb twi ook al wat gegeven, omdat hij ook geen baard had.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie net als ik GvsE nodig heb is ze er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |