abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133117062
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:19 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik zei ook dat het in het geval wat jij beschrijft gewoon aso was. Als hij je dan niet zag had hij waarschijnlijk een rood-witte stok nodig.

En ja, ondanks mijn aangepaste snelheid is het wel eens gebeurt dat er een auto precies achter de spiegel verdween. Gelukkig heeft mijn auto remmen dus er was niks aan de hand.

De aanname dat ik vaak bekeurd word is dikke onzin. Ik zocht gewoon een username en een icon en dit kwam er uit.
Maar goed, leg me maar uit waarom op een 5-baans snelweg een snelheidslimiet van 100 geldt. En waarom ik midden in de nacht op een lege snelweg levensgevaarlijk bezig ben als ik 140 rijd.
Daarbij weet ik donders goed waar ik mee bezig ben, dus dat belerende toontje kun je voor je houden. Ik ben beroepschauffeur en dat houdt in dat ik mijn voertuig aan het eind van de dag zonder schade weer bij de zaak wil zetten.

Dat het merendeel van de automobilisten wel eens op herhaling mag hoef je mij niet te vertellen. Dat zie ik dagelijks. Ik houd mijn kennis ten aanzien van verkeer en voertuigbeheersing zeker op peil.
Volgens mij is die snelheids beperking er om overlast te vemijden, dat is me eens verteld geworden.
Geluids overlast of zoiets werd me verteld.

Maar hier in de buurt komt regelmatig de brandweer met loeide sirene terwijl er niks maar dan ook niks op straat is, dat mag dan weer wel vraag ik me af?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 18:33:27 ]
pi_133121565
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij rijd jij geen auto of nauwelijks. Rotondes zijn ondingen, vooral op plekken met veel fietsende jeugd (in de buurt van scholen voortgezet onderwijs). Fietsers en brommers vliegen je links en rechts om de oren en houden zich vaak niet aan de regels. Je moet als automobilist ogen voor en achter in je hoofd hebben en meerdere handelingen tegelijk doen. Een foutje is dan zo gemaakt.
Jij denkt alleen aan jezelf en denkt dat die automobilist 'gewoon' naar jou moet kijken. Maar die automobilist moet naar jou kijken, in de achteruitkijkspiegel kijken of er geen snelle brommer straks rechts voorbij schiet, naar voren kijken of die auto voor hem niet onverwacht remt, schuin naar links of die auto de rotonde op komt waardoor de voorganger moet remmen en of er geen fietsers tegen het verkeer in komen of een wandelaar het zebrapad nadert. Ondertussen schakelen, koppelen, gas geven, knipperlichten bedienen en sturen.. In mijn beleving als automobilist is er geen chaotischere situatie denkbaar dan een drukke rotonde in de bebouwde kom.
De pest is ook dat je dan zo langzaam rijdt dat fietsers je inhalen en zo onverwacht in je dode hoek kunnen komen op het moment dat je een fractie van een seconde voor je kijkt.
Jij bent dus iemand die niet in een auto thuishoort. Zou jij het leuk vinden als je dokter niet oplette omdat een foutje zo gemaakt is?

Als je langzaam door die rotonde rijdt is er geen enkel probleem. Inderdaad 1x kan iemand in je dode hoek zitten. Daar moet je rekening mee houden en 3 keer kijken. Ik rijdt niet veel, maar heb nog nooit een fietser niet gezien.

Daarbij heeft de fietser voorrang op praktisch alle rotonde. Hij houdt zich dan aan de verkeersregels.

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als ik met de auto ben.
Dan rem ik ook af voor een rotonde, meestal voor nog eens te controleren of de fietser een driehoek er heeft staan of niet, als ik dan toch een keer de vaart eruit heb laat ik hem meestal ook dan wel voor.
Wat ik wel niet snap er zijn er ook die staan blijven terwijl ze voorrang hebben, als ik hem de auto dan uit laat rollen zouden ze makelijk in die tijd over zijn gestoken vind ik.
Dus dat ik in feite dan helemaal niet hoef te remmen, maar dan blijven ze rustig staan wachten totdat ik stil sta en dan vervolgen ze hun reis.
Terwijl ze al aan de overzijde zouden kunnen zijn geweest.

Maar deze discusie over het algemeen over voorrang of niet, vind ik eigenlijk overbodig en vind ik een falen van de overheid !
Rotonde een regel fietpad naast de rotonde vind ik ook bij een rotonde horen, en niet bij de ene rotonde wel voorrang voor die voertuigen en bij de andere niet.
En de bromfietsen weer terug op het fietspad vind ik, die komen ook te pas en te onpas gewoon over de straat vind ik.
Fijn een goede automobilist te zien! Maar over dat fietsers blijven staan totdat je als auto stil staat, heel logisch. Als fietser weet je niet wat een auto gaat doen. Als hij door rolt weet je niet of hij je heeft gezien. Pas als hij echt remt weet je van oh hij geeft me voorrang. Ik ken 3 mensen op die manier aangereden op een rotonde. Zonder telefoon. Met hand uitsteken. volgens getuigen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133122718
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Fijn een goede automobilist te zien! Maar over dat fietsers blijven staan totdat je als auto stil staat, heel logisch. Als fietser weet je niet wat een auto gaat doen. Als hij door rolt weet je niet of hij je heeft gezien. Pas als hij echt remt weet je van oh hij geeft me voorrang. Ik ken 3 mensen op die manier aangereden op een rotonde. Zonder telefoon. Met hand uitsteken. volgens getuigen.
Geloof het maar niet, de opzet ja, maar ook ik heb fouten waar ik me wel eens op betrap.
pi_133136051
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is dus weer een gevalletje van een automobilist die zijn snelheid niet aanpast aan de omstandigheden. Als de handelingessnelheid voor je te hoog ligt op zo'n rotonde - wat jij hier letterlijk aangeeft - pas de snelheid van de auto dan dusdanig aan dat de handelingssnelheid niet meer te hoog ligt voor je. Simpel. Het is geen wedstrijdje wie het snelst de rotonde over is en als een asomobilist achter je dan gaat toeteren dan laat je hem maar lekker toeteren.

[..]

Daarom moet je continue spiegelen en anderszins kijken en niet 1 keer. ;)
Vet van mij. Niks lekker laten toeteren: aanspreken op zijn asociale gedrag en voordragen voor de boete wegens onnodig toeteren. Is tegenwoordig EUR 180 heb ik gehoord.

En verder heb je gelijk!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_133137029
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef Roadtrip het volgende:
Fijn een goede automobilist te zien! Maar over dat fietsers blijven staan totdat je als auto stil staat, heel logisch. Als fietser weet je niet wat een auto gaat doen. Als hij door rolt weet je niet of hij je heeft gezien. Pas als hij echt remt weet je van oh hij geeft me voorrang. Ik ken 3 mensen op die manier aangereden op een rotonde. Zonder telefoon. Met hand uitsteken. volgens getuigen.
Het zou prettig zijn als we wat ,eer rekening zouden houden met elkaar in het verkeer. Bij diezelfe rotonde valt mij op dat veel automobilisten pas zeer laat afremmen waardoor je als fietser elke keer maar moet afwachten of dat je wel en niet door kan rijden, iets eerder afremmen geeft een duidelijk signaal dat je de fietser gezien hebt, wel zo prettig voor de fietser (ook prettiger voor eventuele passagiers om wat eerder en geleidelijker te remmen en wat uit te bollen ;)). De fietser zou natuurlijk wat vaker richting aan kunnen geven (dat doe ik als dat handig is), net als de automobilist. Een beetje rekening met elkaar houden en het gaat zoveel prettiger in het verkeer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_133137146
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef john2406 het volgende:
En de bromfietsen weer terug op het fietspad vind ik, die komen ook te pas en te onpas gewoon over de straat vind ik.
Alsjeblieft niet! Laat die maar lekker op de rijbaan rijden binnen de bebouwde kom - wat nu niet wordt gehandhaafd door de politie -, het snelheidsverschil met de automobilisten is kleiner - als al bestaande (vaak 50 km/u of 30 km/ur) dan dat met de meeste fietsers. Plus dat fietsers (die intensiever ademhalen wegens de beweging) dan niet de hele tijd achter zo'n smerige uitlaat zitten maar dat is - hoewel prettig voor de fietsers - een bijkomstigheid in vergelijking met het veiligheidsaspect. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_133138637
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is dus weer een gevalletje van een automobilist die zijn snelheid niet aanpast aan de omstandigheden. Als de handelingessnelheid voor je te hoog ligt op zo'n rotonde - wat jij hier letterlijk aangeeft - pas de snelheid van de auto dan dusdanig aan dat de handelingssnelheid niet meer te hoog ligt voor je. Simpel. Het is geen wedstrijdje wie het snels de rotonde over is en als een asomobilist achter je dan gaat toeteren dan laat je hem maar lekker toeteren.

[..]

Daarom moet je continue spiegelen en anderszins kijken en niet 1 keer. ;)
Jij hebt duidelijk nooit autogereden en denkt toch een grote bek te mogen hebben en het beter te weten. Zoals ik al zei ontstaat dit probleem namelijk juist als het erg druk op de rotonde is en je allee kruipend vooruit komt. Hoe sneller je door kunt rijden hoe gemakkelijker alles te overzien is. Iets wat iemand zonder rijbewijs natuurlijk niet snapt.

En wat jij ook niet snapt is dat als je in zo'n situatie continue in je spiegels kijkt je dus op je voorganger of de fietsers voor je klapt.
pi_133138887
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef Roadtrip het volgende:
Jij bent dus iemand die niet in een auto thuishoort. Zou jij het leuk vinden als je dokter niet oplette omdat een foutje zo gemaakt is?

Als je langzaam door die rotonde rijdt is er geen enkel probleem. Inderdaad 1x kan iemand in je dode hoek zitten. Daar moet je rekening mee houden en 3 keer kijken. Ik rijdt niet veel, maar heb nog nooit een fietser niet gezien.

Daarbij heeft de fietser voorrang op praktisch alle rotonde. Hij houdt zich dan aan de verkeersregels.
Even terug naar mijn oorspronkelijke post:
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij rijd jij geen auto of nauwelijks. Rotondes zijn ondingen, vooral op plekken met veel fietsende jeugd (in de buurt van scholen voortgezet onderwijs). Fietsers en brommers vliegen je links en rechts om de oren en houden zich vaak niet aan de regels. Je moet als automobilist ogen voor en achter in je hoofd hebben en meerdere handelingen tegelijk doen. Een foutje is dan zo gemaakt.
Jij denkt alleen aan jezelf en denkt dat die automobilist 'gewoon' naar jou moet kijken. Maar die automobilist moet naar jou kijken, in de achteruitkijkspiegel kijken of er geen snelle brommer straks rechts voorbij schiet, naar voren kijken of die auto voor hem niet onverwacht remt, schuin naar links of die auto de rotonde op komt waardoor de voorganger moet remmen en of er geen fietsers tegen het verkeer in komen of een wandelaar het zebrapad nadert. Ondertussen schakelen, koppelen, gas geven, knipperlichten bedienen en sturen.. In mijn beleving als automobilist is er geen chaotischere situatie denkbaar dan een drukke rotonde in de bebouwde kom.
De pest is ook dat je dan zo langzaam rijdt dat fietsers je inhalen en zo onverwacht in je dode hoek kunnen komen op het moment dat je een fractie van een seconde voor je kijkt.
Waar staat dat ik niet oplet?? Volgens mij staat er dat ik juist als een idioot aan het opletten en alle kanten op aan het kijken ben.
Waar staat dat ik hard rijd? Volgens mij staat er juist dat ik dan heel langzaam rijd.. zo langzaam dat fietsers me links en rechts om de oren vliegen.
Die fietsers houden zich aan de verkeersregels omdat ze voorrang hebben? _O- Wordt even wakker; als ik er van uit kan gaan dat zij zich aan de verkeersregels houden dan heb ik al een probleem minder. Maar dat doen er behoorlijk veel dus niet. Omdat het zo druk is op het fietspad zijn er altijd wel van die randdebielen die bedenken dat het sneller is om de rotonde recht over te steken; tussen de auto's op de rotonde door te slalommen dus. Houdt jij als automobilist het fietspad in de gaten, de brommers op de rotonde die je rechts (én links!!) voorbij schieten, trek je op en dan knal je op die fietser die ineens de rotonde op fietst om recht over te steken.

Ik denk dat jij en Bram van Loon de situatie waar ik het over heb compleet verkeerd in schatten. Wij hebben hier een rotonde (een kleine; geen verkeersplein) op een doorgaande weg en op een kruising waar in diverse richtingen in totaal 3 grote regionale scholen voor vervolgonderwijs en 1 ROC aan liggen. Vooral in de ochtendspits maar 's middags ook een paar keer, staat het verkeer daar dus muurvast. Het is filerijden; stapvoets, optrekken en stilstaan. Ook op de rotonde dus. Maar bij elke meter die je opschuift op en direct bij die rotonde kan je dus weer een fietser aanrijden of je voorganger. Een andere route om de snelweg op te komen is er niet, die rotonde moet je over.

Dan heb je het dus niet over 1 fietser die je dode hoek in duikt maar zeker 30. Juist met zulke lage snelheden krijg je dan de situatie dat je razend snel alle kanten op kijkt, een meter op wil trekken en dan toch een fietser het gat dat jij dichtrijdt induikt; ergens vandaan komende en dus ook op een manier die niet mag.

Verder vind ik het heel bijzonder dat jullie beiden automobilisten die aangeven dat het een chaos is en je geen ogen voor en achter in je hoofd kunt hebben wegzetten als automobilisten die bewust niet opletten. Mij dunkt dat dat juist de automobilisten zijn die er alles aan doen om een ongeluk te voorkomen.

Dan zeg je dat je niet veel rijdt.. wel ik rij wel heel erg veel en heb denk ik dus meer recht van spreken.
  maandag 11 november 2013 @ 08:38:32 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133139015
Ik denk dat je geen verkeersinzicht hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133139090
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Even terug naar mijn oorspronkelijke post:

[..]

Waar staat dat ik niet oplet?? Volgens mij staat er dat ik juist als een idioot aan het opletten en alle kanten op aan het kijken ben.
Waar staat dat ik hard rijd? Volgens mij staat er juist dat ik dan heel langzaam rijd.. zo langzaam dat fietsers me links en rechts om de oren vliegen.
Die fietsers houden zich aan de verkeersregels omdat ze voorrang hebben? _O- Wordt even wakker; als ik er van uit kan gaan dat zij zich aan de verkeersregels houden dan heb ik al een probleem minder. Maar dat doen er behoorlijk veel dus niet. Omdat het zo druk is op het fietspad zijn er altijd wel van die randdebielen die bedenken dat het sneller is om de rotonde recht over te steken; tussen de auto's op de rotonde door te slalommen dus. Houdt jij als automobilist het fietspad in de gaten, de brommers op de rotonde die je rechts (én links!!) voorbij schieten, trek je op en dan knal je op die fietser die ineens de rotonde op fietst om recht over te steken.

Ik denk dat jij en Bram van Loon de situatie waar ik het over heb compleet verkeerd in schatten. Wij hebben hier een rotonde (een kleine; geen verkeersplein) op een doorgaande weg en op een kruising waar in diverse richtingen in totaal 3 grote regionale scholen voor vervolgonderwijs en 1 ROC aan liggen. Vooral in de ochtendspits maar 's middags ook een paar keer, staat het verkeer daar dus muurvast. Het is filerijden; stapvoets, optrekken en stilstaan. Ook op de rotonde dus. Maar bij elke meter die je opschuift op en direct bij die rotonde kan je dus weer een fietser aanrijden of je voorganger. Een andere route om de snelweg op te komen is er niet, die rotonde moet je over.

Dan heb je het dus niet over 1 fietser die je dode hoek in duikt maar zeker 30. Juist met zulke lage snelheden krijg je dan de situatie dat je razend snel alle kanten op kijkt, een meter op wil trekken en dan toch een fietser het gat dat jij dichtrijdt induikt; ergens vandaan komende en dus ook op een manier die niet mag.

Verder vind ik het heel bijzonder dat jullie beiden automobilisten die aangeven dat het een chaos is en je geen ogen voor en achter in je hoofd kunt hebben wegzetten als automobilisten die bewust niet opletten. Mij dunkt dat dat juist de automobilisten zijn die er alles aan doen om een ongeluk te voorkomen.

Dan zeg je dat je niet veel rijdt.. wel ik rij wel heel erg veel en heb denk ik dus meer recht van spreken.
Het spijt me maar je hebt gewoon geen verkeersinzicht, en hoort niet thuis op de weg. Om deze reden ben ik voorstander van een jaarlijks verplicht examen op kosten van de automobilist.

Je vergeet dat als je toch een fietser aanrijd, zelfs met 30km/u, de schade enorm is. En je moet gewoon geen gas geven wanneer je niet weet of je tegen iemand aanrijdt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133139317
Erg makkelijk om ouder zo aan te vallen. Ik weet niet hoeveel van die mensen in de randstad of een drukke stad ergens anders wonen, maar de gemiddelde fietser/scooterrijder in mijn regio houdt zich doorgaans niet aan de regels. Daar kun je simpelweg soms niet tijdig op anticiperen, getuige het zesde ongeluk dit jaar op exact hetzelfde punt bij een oversteekplaats voor fietsers en voetgangers bij mij voor de deur. Diezelfde voorzichtigheid die automobilisten dienen toe te passen in zo een situatie, die zouden fietsers ook moeten toepassen ipv als kamikazepiloten een weg over te steken.
  maandag 11 november 2013 @ 09:10:31 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133139374
Ik heb 29 jaar een rijbewijs, en rij net zo makkelijk in de binnenstad van Philadelphia, Parijs of Amsterdam als over de boerenbinnenweggetjes rond Schubbekutteveen, waar dat randstadvolk de boel nogal eens ophoudt omdat het eng is om 80 te rijden op een weg die net niet breed genoeg is om elkaar re passeren.
Rij dan gewoon niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133139442
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het spijt me maar je hebt gewoon geen verkeersinzicht, en hoort niet thuis op de weg. Om deze reden ben ik voorstander van een jaarlijks verplicht examen op kosten van de automobilist.

Je vergeet dat als je toch een fietser aanrijd, zelfs met 30km/u, de schade enorm is. En je moet gewoon geen gas geven wanneer je niet weet of je tegen iemand aanrijdt.
A) Als jij denkt dat je in een rijdende en stilstaande file de kans krijgt om 30 km te rijden dan hoor jij niet thuis op de weg. Een gat van een meter dicht rijden met 30 km 8)7
B) Ik denk dat ik kan stellen dat ik na 24 jaar auto en motorrijden met een gemiddelde van 60.000 km per jaar en nog nooit een ongeluk te hebben veroorzaakt (1 maal buiten mijn schuld in een kettingbotsing terecht gekomen - ik stond toen zelf stil) een voldoende heb voor verkeersinzicht.
C) Iedereen die chaotische verkeerssituaties aanwijst afschilderen als slechte verkeersdeelnemers toont aan dat je zelf opnieuw je examen zou moeten gaan doen.

Dat ik niet de enige ben die er zo over denkt bewijzen deze artikelen:
http://www.edestad.nl/lok(...)hstraat_2624068.html
quote:
In de vroege ochtend is het altijd al een chaos op de Vincent van Goghstraat vanwege het grote aantal fietsers dat zo rond 8:15 uur zich richting de scholen aan de Bovenbuurtweg begeeft. Door de werkzaamheden aan de Zandlaan wordt het verkeer over de Tooroplaan geleid met als gevolg een enorm verkeersaanbod op de rotonde Tooroplaan/Van Goghstraat/Bovenbuurtweg. Verkeersregelaars zijn nu tijdelijk ingezet op deze rotonde. Misschien een blijvende oplossing?
http://edestad.nl/scripts(...)=2616985&pageid=8549
quote:
Ook de relatief kleine rotonde Jan Tooroplaan-Bovenbuurtweg is niet ideaal, mede door het intensieve verkeer tijdens de spits, ook vanwege de vele scholieren die van en naar de scholen aan de zuidzijde fietsen.
Ga je googlen op: ongeval jan tooroplaan ede, dan krijg je 2.660 resultaten, bijna allemaal van fietsers die aangereden zijn door auto's of vrachtwagens. En dan zijn al die botsingen waarbij geen letsel of grote schade is ontstaan niet eens meegenomen want die worden vaak niet gemeld.
pi_133139459
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef Robar het volgende:
Erg makkelijk om ouder zo aan te vallen. Ik weet niet hoeveel van die mensen in de randstad of een drukke stad ergens anders wonen, maar de gemiddelde fietser/scooterrijder in mijn regio houdt zich doorgaans niet aan de regels. Daar kun je simpelweg soms niet tijdig op anticiperen, getuige het zesde ongeluk dit jaar op exact hetzelfde punt bij een oversteekplaats voor fietsers en voetgangers bij mij voor de deur. Diezelfde voorzichtigheid die automobilisten dienen toe te passen in zo een situatie, die zouden fietsers ook moeten toepassen ipv als kamikazepiloten een weg over te steken.
Dit.
pi_133139487
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:10 schreef Leandra het volgende:
Ik heb 29 jaar een rijbewijs, en rij net zo makkelijk in de binnenstad van Philadelphia, Parijs of Amsterdam als over de boerenbinnenweggetjes rond Schubbekutteveen, waar dat randstadvolk de boel nogal eens ophoudt omdat het eng is om 80 te rijden op een weg die net niet breed genoeg is om elkaar re passeren.
Rij dan gewoon niet.
Ik zeg alleen, dat niets zo onvoorspelbaar als een fietser. Ik rijd ook overal makkelijk doorheen, maar als ik soms manouvres zie van fietsers houd ik mijn hart vast.
  maandag 11 november 2013 @ 09:24:52 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133139619
Het gaat om Ede? :') _O-

Nou is Ede idd een schijtdorp, maar om het te vergelijken met een druk punt in de randstad is ronduit lachwekkend.

En ja, ik ken Ede :r ik woon er in de buurt en heb er jaren gewerkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133139679
Hier een plaatje van de betreffende rotonde. Ik kan helaas geen plaatje vinden van deze plek in de spits maar denk er even een stuk of duizend fietsers en brommers (eindeloze file fietsers van alle kanten die op dit plaatje naar links moeten) en een kilometers lange file van auto's en vrachtwagens die er overheen moeten bij..
pi_133139697
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 09:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dit.
Trek het je niet teveel aan, de fok! populatie bestaat louter uit kampioenen, sterrenchefs, professoren, autocoureurs en etcetera. En nog eens een veelvoud ook. Daar kun je als boerenlul met een boerenverstand niet tegenop ;)
  maandag 11 november 2013 @ 09:30:18 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133139744
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:28 schreef Robar het volgende:

[..]

Trek het je niet teveel aan, de fok! populatie bestaat louter uit kampioenen, sterrenchefs, professoren, autocoureurs en etcetera. En nog eens een veelvoud ook. Daar kun je als boerenlul met een boerenverstand niet tegenop ;)
Je kent het repertoire van Ouder1 duidelijk niet, die is op alle fronten ervaringsdeskundige en probeert ieder topic waar ze post tot Ouder1-topic te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 november 2013 @ 09:30:22 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_133139746
Eens met TS. De lol is er wel flink af aan het gaan. Die geplande oldtimerregeling ook :') En de accijns op LPG, de schoonste reguliere brandstof, verhogen met 7 cent komend jaar _O-

Wat een stel klapmongolen die dit toch allemaal bedenken.
pi_133139762
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:24 schreef Leandra het volgende:
Het gaat om Ede? :') _O-

Nou is Ede idd een schijtdorp, maar om het te vergelijken met een druk punt in de randstad is ronduit lachwekkend.

En ja, ik ken Ede :r ik woon er in de buurt en heb er jaren gewerkt.
LOL. Ja, Ede is een dorp en staat bekend als dorpje op de Veluwe. Enig idee hoe groot Ede is? Ede telt 105.000 inwoners en is vergelijkbaar met Zwolle...
pi_133139785
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kent het repertoire van Ouder1 duidelijk niet, die is op alle fronten ervaringsdeskundige en probeert ieder topic waar ze post tot Ouder1-topic te maken.
A gossie.. Zakdoekje bij? :|W
  maandag 11 november 2013 @ 09:32:52 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133139786
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

LOL. Ja, Ede is een dorp en staat bekend als dorpje op de Veluwe. Enig idee hoe groot Ede is? Ede telt 105.000 inwoners en is vergelijkbaar met Zwolle...
Ze noemen zichzelf graag stad.
Naar het is een schijtdorp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133139847
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kent het repertoire van Ouder1 duidelijk niet, die is op alle fronten ervaringsdeskundige en probeert ieder topic waar ze post tot Ouder1-topic te maken.
ik ken haar inderdaad niet en geef ook niet iemand gelijk hier, ik ken de verkeerssituatie niet. maar ik snap haar standpunt over fietsers maar al te goed.
pi_133139859
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze noemen zichzelf graag stad.
Naar het is een schijtdorp.
Doet niets af aan die chaotische verkeerssituatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')