Ik hoop dat de zwarte pieten haar mee terug naar Spanje nemen dit jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Dus, nu we het toch over Anouk hebben. Wat vinden we van haar nieuwe album?
Ik moet toegeven dat ik Anouk best een toffe artiest vind eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Zij hoopt met name dat de zwarte pieten haar nemen. Hoe of waar maakt haar niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zwarte pieten haar mee terug naar Spanje nemen dit jaar.
niet gehoordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Dat ligt er aan hoe je reageerde op het feit dat ze met het ESC meedeed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik Anouk best een toffe artiest vind eigenlijk.
Ben ik nu helemaal gay?
Buk maar een keer in de Arena, als je het lekker vindt is de kans groot.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik nu helemaal gay?
Ik vond dat niet echt fijn eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je reageerde op het feit dat ze met het ESC meedeed.
Hoe kan je bukken als je zitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Buk maar een keer in de Arena, als je het lekker vindt is de kans groot.
Dan is er misschien nog hoop.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt fijn eigenlijk.
Het nummer wat ze daar maakte vond ik ook adele-achtig niet echt leuk dus.
Ik zie nooit mensen staan in de arena, vandaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt er ook die zuigen inderdaad.
ik vind fokken al triest genoeg, dan ga ik niet ook nog eens dingen terug lezenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even het PSV topic teruglezen.
ik wel, in hun blote bast tegen elkaar aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zie nooit mensen staan in de arena, vandaar.
Het begint me nu allemaal duidelijk te worden, de ware reden waarom ze met hun rug naar het veld staan... Er zitten inderdaad ook nog gewoon supporters voor hun.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wel, in hun blote bast tegen elkaar aan
Tsja, elke club z'n eigen mongool.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die knalerwtje liep na 1e wedstrijden in ieder topic te trollen en loopt nu alleen nog zielig te calimero-en in het PSV topic
Helaas wel jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, elke club z'n eigen mongool.
Ik heb helemal niks met die zeikmuziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Eerlijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik nu helemaal gay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerlijk?Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Jij bent ons handtasje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.
Laat hem maar lullen joh. Je muziek smaak maakt je niet gay.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ik respect krijg.quote:
madrid is de stad, real is de club.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat ik respect krijg.
Nu kan ik ook wel in real uit de kast komen.
Dat heb ik ook. Komt gewoon omdat je scheel bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat als er bijvoorbeeld 5 nullen op een rij staan ik echt moeite moet doen om ze te tellen. Heb ik een bril nodig denken jullie?
LOLquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
madrid is de stad, real is de club.
Nee niks. Verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog jullie misten me al he.
Nog nieuws van je inbraak don?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |