quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerlijk?Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Jij bent ons handtasje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.
Laat hem maar lullen joh. Je muziek smaak maakt je niet gay.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, iedere sc heeft wel zijn eigen homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ik respect krijg.quote:
madrid is de stad, real is de club.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat ik respect krijg.
Nu kan ik ook wel in real uit de kast komen.
Dat heb ik ook. Komt gewoon omdat je scheel bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat als er bijvoorbeeld 5 nullen op een rij staan ik echt moeite moet doen om ze te tellen. Heb ik een bril nodig denken jullie?
LOLquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
madrid is de stad, real is de club.
Nee niks. Verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog jullie misten me al he.
Nog nieuws van je inbraak don?
Belgische rechercheurs... ik zou er ook niet teveel van verwachten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee niks. Verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik al eens gepost, maar ik doe het gewoon nog een keer!
Sow.
Waar doet hij commentaar alleen nog bij Sport1 toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sow.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sow.
Ook bij FOX, maar dan alleen wedstrijden uit de Jupiler League.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar doet hij commentaar alleen nog bij Sport1 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |