SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 31-10-2013 10:27:12 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die stamgasten slaan nergens op, want ik vind dat ik dat ook ben (inmiddels) en sta er niet tussen
Ik ga een trein koppen, doei
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
DuTank, misschien moet de TT nog iets verder aangepast worden. De zin "Ik presenteer u..." kan volgens mij ook in de spoiler. Heeft weinig nut om die er buiten te houden.
Edit:Ow...dat gaat hem niet meer worden danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef DuTank het volgende:
Die stamgasten slaan nergens op, want ik vind dat ik dat ook ben (inmiddels) en sta er niet tussen
Ik ga een trein koppen, doei
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef DuTank het volgende:
Ik ga een trein koppen, doei![]()
![]()
Goede op!Kan hem eindelijk openen zonder heel snel naar beneden te moeten scrollen op mijn werk.
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef over_hedge het volgende:
Goede op!Kan hem eindelijk openen zonder heel snel naar beneden te moeten scrollen op mijn werk.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm ietsje veranderd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DuTank, misschien moet de TT nog iets verder aangepast worden. De zin "Ik presenteer u..." kan volgens mij ook in de spoiler. Heeft weinig nut om die er buiten te houden.
Edit:
[..]
Ow...dat gaat hem niet meer worden danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Maar ik bedoel ook meer het zinnetje: "Welkom in het FUT-topic" en het UT-plaatje gecentreerd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je verzandt in detailsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook meer het zinnetje: "Welkom in het FUT-topic" en het UT-plaatje gecentreerd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kom al meer dan 2 jaar in dit topicBest lang
Voor dit account met een ander account.
:
edit: meer dan 3 jaar zelf denk ik. Speel fut al lang
Lindgrens aarslikkers als spoiler tag bij al die plaatjes die hij had gemaakt van vaste users
Feyenoord Rotterdam![]()
Leuk om op die manier waardering te krijgen voor de energie die je in een leuke OP hebt gestokenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:01 schreef Fuszy het volgende:
Lindgrens aarslikkers als spoiler tag bij al die plaatjes die hij had gemaakt van vaste users![]()
![]()
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren in de trein zag de site er ineens anders uit en toen opende hij die spoilers automatisch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.![]()
Het is maar een grapje hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk om op die manier waardering te krijgen voor de energie die je in een leuke OP hebt gestoken. De volgende die de lapo heeft, verandert het toch wel terug.
Of bedoel je dat het nu in spoilers zit?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar kan ik nog inkomen, maar haal die chicks dan uit de OP ofzo. (niet mijn voorkeur)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.
Alleen om zo'n achterlijke spoilernaam er neer te zetten is gewoon kinderachtigFeyenoord Rotterdam![]()
De titelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is maar een grapje hoor. De volgende die de lapo heeft, verandert het toch wel terug.
Of bedoel je dat het nu in spoilers zit?heeft denk ik toch wat uurtjes gekost om in elkaar te zetten. Spoilers wel een goed idee. De teksten kennen we nu wel en de chicks lijken op de lange termijn toch allemaal op elkaar. Dikke tieten, slank en een leuk koppie
![]()
Ik heb de tweede qua prijs opgedreven door mee te doen met open bid tot die boven de 90k zatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not bad! Ik vreesde gisteren het ergste voor je, want je verkocht hem niet direct. Maar gelukkig zijn er niet veel Parolo's, en waren er geen echte undercuttersanders had die ander hem gehad voor laag in de 60k
De rest werd er allemaal al voor 100k of meer opgezet, behalve nog eentje die ik zelf heb gekocht voor 82k (die heb ik nog).![]()
Is soms wel handig. Maar kan ook via dm uitgewisseld worden. Alsof een newbee opeens iedereen gaat toevoegen iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die gamertags kunnen er ook uit gegooid worden lijkt me![]()
Ik maak er wel wat anders vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De titelheeft denk ik toch wat uurtjes gekost om in elkaar te zetten. Spoilers wel een goed idee. De teksten kennen we nu wel en de chicks lijken op de lange termijn toch allemaal op elkaar. Dikke tieten, slank en een leuk koppie
. Alleen vond stamgasten een net zo min toepasselijke naam.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |