SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 31-10-2013 10:27:12 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die stamgasten slaan nergens op, want ik vind dat ik dat ook ben (inmiddels) en sta er niet tussen
Ik ga een trein koppen, doei
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
DuTank, misschien moet de TT nog iets verder aangepast worden. De zin "Ik presenteer u..." kan volgens mij ook in de spoiler. Heeft weinig nut om die er buiten te houden.
Edit:Ow...dat gaat hem niet meer worden danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef DuTank het volgende:
Die stamgasten slaan nergens op, want ik vind dat ik dat ook ben (inmiddels) en sta er niet tussen
Ik ga een trein koppen, doei
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef DuTank het volgende:
Ik ga een trein koppen, doei![]()
![]()
Goede op!Kan hem eindelijk openen zonder heel snel naar beneden te moeten scrollen op mijn werk.
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef over_hedge het volgende:
Goede op!Kan hem eindelijk openen zonder heel snel naar beneden te moeten scrollen op mijn werk.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm ietsje veranderd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DuTank, misschien moet de TT nog iets verder aangepast worden. De zin "Ik presenteer u..." kan volgens mij ook in de spoiler. Heeft weinig nut om die er buiten te houden.
Edit:
[..]
Ow...dat gaat hem niet meer worden danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Maar ik bedoel ook meer het zinnetje: "Welkom in het FUT-topic" en het UT-plaatje gecentreerd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je verzandt in detailsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook meer het zinnetje: "Welkom in het FUT-topic" en het UT-plaatje gecentreerd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kom al meer dan 2 jaar in dit topicBest lang
Voor dit account met een ander account.
:
edit: meer dan 3 jaar zelf denk ik. Speel fut al lang
Lindgrens aarslikkers als spoiler tag bij al die plaatjes die hij had gemaakt van vaste users
Feyenoord Rotterdam![]()
Leuk om op die manier waardering te krijgen voor de energie die je in een leuke OP hebt gestokenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:01 schreef Fuszy het volgende:
Lindgrens aarslikkers als spoiler tag bij al die plaatjes die hij had gemaakt van vaste users![]()
![]()
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren in de trein zag de site er ineens anders uit en toen opende hij die spoilers automatisch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.![]()
Het is maar een grapje hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk om op die manier waardering te krijgen voor de energie die je in een leuke OP hebt gestoken. De volgende die de lapo heeft, verandert het toch wel terug.
Of bedoel je dat het nu in spoilers zit?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar kan ik nog inkomen, maar haal die chicks dan uit de OP ofzo. (niet mijn voorkeur)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor mensen die het topic met hun telefoon lezen is dit ook veel beter. Ben je niet meteen 10mb kwijt door plaatjes die geladen moeten worden.
Alleen om zo'n achterlijke spoilernaam er neer te zetten is gewoon kinderachtigFeyenoord Rotterdam![]()
De titelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is maar een grapje hoor. De volgende die de lapo heeft, verandert het toch wel terug.
Of bedoel je dat het nu in spoilers zit?heeft denk ik toch wat uurtjes gekost om in elkaar te zetten. Spoilers wel een goed idee. De teksten kennen we nu wel en de chicks lijken op de lange termijn toch allemaal op elkaar. Dikke tieten, slank en een leuk koppie
![]()
Ik heb de tweede qua prijs opgedreven door mee te doen met open bid tot die boven de 90k zatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not bad! Ik vreesde gisteren het ergste voor je, want je verkocht hem niet direct. Maar gelukkig zijn er niet veel Parolo's, en waren er geen echte undercuttersanders had die ander hem gehad voor laag in de 60k
De rest werd er allemaal al voor 100k of meer opgezet, behalve nog eentje die ik zelf heb gekocht voor 82k (die heb ik nog).![]()
Is soms wel handig. Maar kan ook via dm uitgewisseld worden. Alsof een newbee opeens iedereen gaat toevoegen iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die gamertags kunnen er ook uit gegooid worden lijkt me![]()
Ik maak er wel wat anders vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De titelheeft denk ik toch wat uurtjes gekost om in elkaar te zetten. Spoilers wel een goed idee. De teksten kennen we nu wel en de chicks lijken op de lange termijn toch allemaal op elkaar. Dikke tieten, slank en een leuk koppie
. Alleen vond stamgasten een net zo min toepasselijke naam.
Zou ik niet doen als ik jou was. Het helpt namelijk alleen bij een gelijkwaardig cv, dat dan de knapste doorgaat.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ahahah ben je serieus? Ik kende paar jaar geleden zo'n guy die had dat ook gedaan. Zat echt 200 zelfies van zichzelf te maken xDquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup. Anders zoeken ze je toch op via facebook e.d.Young bloods everywhere....![]()
Gewoon je pasfoto of een normale foto. Geen problem tochquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef wonton het volgende:
[..]
ahahah ben je serieus? Ik kende paar jaar geleden zo'n guy die had dat ook gedaan. Zat echt 200 zelfies van zichzelf te maken xDFeyenoord Rotterdam![]()
Dit dus. En als je verstandig bent zet je niet alles op FB openbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon je pasfoto of een normale foto. Geen problem toch![]()
waarom een foto, ze zoeken je echt wel op FB of als ze iets meer pro zijn linkedin.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon je pasfoto of een normale foto. Geen problem toch
je FB account dicht zetten is altijd
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn mottoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:36 schreef wonton het volgende:
ik wil zoiets maken. Waar kan ik dat het best doen?
[ afbeelding ]_!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou deze gelijk in de prullenbak mikken, zonder 'm te lezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:36 schreef wonton het volgende:
ik wil zoiets maken. Waar kan ik dat het best doen?
[ afbeelding ]
Die layout
Een dag gerukt is gelukkig een dag niet gebukt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha ik wilde al kritiek geven, maar je veranderde 'm precies naar wat ik wilde zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een dag gerukt is gelukkig een dag niet gebukt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maakt het wat mij betreft wat persoonlijker. Wel risico om op uiterlijk beoordeeld te worden, maar wel beter dan een lap tekst met wat dingen die je bereikt hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom een foto, ze zoeken je echt wel op FB of als ze iets meer pro zijn linkedin.
je FB account dicht zetten is altijd
LinkedIn en facebook zullen ze sowieso wel opzoeken.Feyenoord Rotterdam![]()
laat eens een goede zien dan baasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou deze gelijk in de prullenbak mikken, zonder 'm te lezen.
Die layoutYoung bloods everywhere....![]()
Ik vond hem al een beetje raar klinkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik wilde al kritiek geven, maar je veranderde 'm precies naar wat ik wilde zeggen.
ik ben mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maakt het wat mij betreft wat persoonlijker. Wel risico om op uiterlijk beoordeeld te worden, maar wel beter dan een lap tekst met wat dingen die je bereikt hebt.
LinkedIn en facebook zullen ze sowieso wel opzoeken.Young bloods everywhere....![]()
Gewoon een nep facebook profiel aanmaken met foto's van vrijwilligershulp en dergelijkequote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maakt het wat mij betreft wat persoonlijker. Wel risico om op uiterlijk beoordeeld te worden, maar wel beter dan een lap tekst met wat dingen die je bereikt hebt.
LinkedIn en facebook zullen ze sowieso wel opzoeken.
inb4 stereotype banen voor aziatenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar ga je naar solliciteren Rijst?Feyenoord Rotterdam![]()
subwayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar ga je naar solliciteren Rijst?Young bloods everywhere....![]()
Gewoon een normaal overzicht man. Niet al die tierelantijntjes erop.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:40 schreef wonton het volgende:
[..]
laat eens een goede zien dan baas
Zo iets als dit:
Ik gebruik deze ook volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon een normaal overzicht man. Niet al die tierelantijntjes erop.
Zo iets als dit:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Alleen dat stuk onder Werkervaring is veel te uitgebreid.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
haha dat is toch het hele idee van een CVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
LinkedIn en facebook zullen ze sowieso wel opzoeken.die lap tekst met wat je bereikt hebt
#FreeTrapz![]()
Ja tuurlijk, maar dat betekent niet dat er geen foto bij kan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dat is toch het hele idee van een CVdie lap tekst met wat je bereikt hebt
Feyenoord Rotterdam![]()
Graag zou ik bij deze sgool stage willen lopen omdat TheDjeetje hier op sgool zit.Young bloods everywhere....![]()
Heren, ik ben inspiratieloos voor een halloween outfit. Geen zin om uitgebreid te doen. Mensen ideeën?![]()
Ga als Mike van Duinenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Heren, ik ben inspiratieloos voor een halloween outfit. Geen zin om uitgebreid te doen. Mensen ideeën?![]()
Witte schmink op je bakkes en beetje rood voor het bloed. Klaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Heren, ik ben inspiratieloos voor een halloween outfit. Geen zin om uitgebreid te doen. Mensen ideeën?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Halloween vieren in Nederlandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Veramerikanisering.![]()
Mummy pak?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
twitter:arjendeboer12 twitterde op donderdag 31-10-2013 om 11:22:05Afonso Alves zou om elf uur voor t eerst meetrainen met beloften Heerenveen. Tot nu toe nog geen Alves gezien. Oude tijden herleven. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef Zhano het volgende:
twitter:arjendeboer12 twitterde op donderdag 31-10-2013 om 11:22:05Afonso Alves zou om elf uur voor t eerst meetrainen met beloften Heerenveen. Tot nu toe nog geen Alves gezien. Oude tijden herleven. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een frikandel zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef Zhano het volgende:
Niet mijn ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Halloween vieren in Nederland![]()
Veramerikanisering.Zo denk ik er ook over
![]()
2 jaar geleden had je Monsters Ball ofzo in de Brabanthallen in Den Bosch. Dat moet wel echt fucking vet geweest zijn zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Halloween vieren in Nederland![]()
Veramerikanisering.
Dit is best een goed ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Witte schmink op je bakkes en beetje rood voor het bloed. Klaar.![]()
![]()
En dan gewoon een (trainings)pak aanquote:
dat er nog geen Halloween toernooi is. waarbij je ribery of tevez in je team moet hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef Zhano het volgende:
Tijdens FIFA vinden ze het ook nodig om voor elke wedstrijd te zeggen dat het Halloween is
#FreeTrapz![]()
Of helemaal in het wit (dus ook schmink) en je haar rood verven.quote:
Een wit touw aan je reet plakken en voila: een tampon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of Ozil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat er nog geen Halloween toernooi is. waarbij je ribery of tevez in je team moet hebben![]()
Doet me denken aan deze:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of helemaal in het wit (dus ook schmink) en je haar rood verven.
Een wit touw aan je reet plakken en voila: een tampon.
Hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of helemaal in het wit (dus ook schmink) en je haar rood verven.
Een wit touw aan je reet plakken en voila: een tampon.Ga miss als IT alleen omdat ik mee moet van mijn vriendin en ze daar jaren nachtmerries van heeft gehad.
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik scoorde laatst de 1-1 , 2-1 en 3-1 in de 90ste minuutquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:00 schreef Zhano het volgende:
Gold cup gewonnen. 2 keer de gelijkmaker gemaakt in de 90e minuut en nu de winnendeWat een spel
Feyenoord Rotterdam![]()
Met Sturridge ofzo toch? Heb iig die screenie gezien..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik scoorde laatst de 1-1 , 2-1 en 3-1 in de 90ste minuut![]()
![]()
Zo iets had ik ook. Maar dan de 2-2 en de 3-2. Ik heb nog nooit zo hard gejuicht om FIFAquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik scoorde laatst de 1-1 , 2-1 en 3-1 in de 90ste minuut. Maar die tegenstander was ook echt een mongooltje.
twitter:weistra twitterde op donderdag 31-10-2013 om 11:50:12Afonso Alves traint vandaag niet mee met beloften SC Heerenveen. Reden: afhandelen formaliteiten aldus de persvoorlichtster van de club. reageer retweet
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met Sturridge ofzo toch? Heb iig die screenie gezien...
1-1 Willian, 2-1 en 3-1 sturridge. Daarna nog kans op de 4-1
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat zijn altijd van die wedstrijden dat ik denk: FIFA is écht bullshit en dit is het bewijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
1-1 Willian, 2-1 en 3-1 sturridge. Daarna nog kans op de 4-1
Maar het komt natuurlijk wel eens voor in het echt dat zo iets plaatsvindt. En ook maar zelden in FIFA. Het is alleen opmerkelijk dat ik zo goed als elke wedstrijd een doelpunt in de 45e of 90e minuut maak/tegenkrijg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |