abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:18:11 #26
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132763059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:00 schreef Giester het volgende:

[..]

Toffe bijdrage kerel.
Sterk staaltje Nederlands ook.
Wat ik wil zeggen is dat COD met de jaren minder wordt vroeger was er nog hype toen de nieuwe COD uit kwam tegenwoordig is dat er nog amper. En dan komen BF4 en Titanfall er ook nog eens aan COD gaat het ontzettend moeilijk krijgen dat is een ding wat zeker is al zullen er wel weer genoeg sukkels zijn die erin trappen en de game in huis halen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:17:12 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132771396
By the way, live gameplay Orchid in Killer Instinct
http://www.ign.com/articl(...)aining-mode-and-more

_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132777065
lol @ sonypony TT
pi_132777559
Spinal in Killer Instinct *O*

http://fok.nl/623871
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132801309
http://www.battlefield.com/battlefield-4/showdown

Battlefield op de Xbox One livestream
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:46:09 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_132817536
Zo ..die kartelrandjes :x.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 3 november 2013 @ 16:13:12 #32
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_132856453
Mooie vergelijking tussen current-gen en next-gen van BF4:
http://www.ign.com/videos(...)t-gen-vs-current-gen

Valt me op hoeveel scherper het beeld is van de Xbox One vs de Xbox 360 (geldt trouwens ook voor PS4 vs PS3). Daar word ik wel blij van.
  zondag 3 november 2013 @ 17:02:46 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_132858305
Maar hij is maar 720p :/.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 3 november 2013 @ 17:12:28 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132858601
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Chevalric het volgende:
Mooie vergelijking tussen current-gen en next-gen van BF4:
http://www.ign.com/videos(...)t-gen-vs-current-gen

Valt me op hoeveel scherper het beeld is van de Xbox One vs de Xbox 360 (geldt trouwens ook voor PS4 vs PS3). Daar word ik wel blij van.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n heel schokkend verschil...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132861293
Ben ik nou gek of ziet het er op de x1 beter uit dan de ps4?
pi_132862124
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:28 schreef Cliffy het volgende:
Ben ik nou gek of ziet het er op de x1 beter uit dan de ps4?
I beg to differ.

http://www.eurogamer.net/(...)c-comparison-gallery
pi_132862159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat MS dat ding niet veel krachtiger heeft gemaakt. Gewoon een bak geld tegenaan gooien dan had je nog een kans gehad.
Hun beslissing om niet wéér een flinke bak geld uit te geven is juist heel logisch.
Het is nu 12 jaar geleden dat Microsoft zijn intrede maakte met de xbox maar hun divisie staat na al die jaren nog steeds miljarden in het rood. Het verlies op de eerste xbox was nog ingecalculeerd maar de 360 had winst moeten maken maar dat is helaas niet gelukt. Pas de laatste jaren maakt de 360 ieder jaar winst maar die is niet hoog genoeg om de grote verliezen in de beginjaren van de weg te poetsen.

Het is geen geheim dat er binnen Microsoft de xbox behoorlijk omstreden is vanwege de hoge verliezen en de grote concurrentie om de gamesmarkt. Gelukkig zetten ze door en zijn ze zo verstandig genoeg om niet wederom elke console met een flink verlies te verkopen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 3 november 2013 @ 19:11:04 #38
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_132862475
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:59 schreef eight het volgende:

[..]

Hun beslissing om niet wéér een flinke bak geld uit te geven is juist heel logisch.
Het is nu 12 jaar geleden dat Microsoft zijn intrede maakte met de xbox maar hun divisie staat na al die jaren nog steeds miljarden in het rood. Het verlies op de eerste xbox was nog ingecalculeerd maar de 360 had winst moeten maken maar dat is helaas niet gelukt. Pas de laatste jaren maakt de 360 ieder jaar winst maar die is niet hoog genoeg om de grote verliezen in de beginjaren van de weg te poetsen.

Het is geen geheim dat er binnen Microsoft de xbox behoorlijk omstreden is vanwege de hoge verliezen en de grote concurrentie om de gamesmarkt. Gelukkig zetten ze door en zijn ze zo verstandig genoeg om niet wederom elke console met een flink verlies te verkopen.
Jawel maar juist nu is het heel belangrijk om die plaats onder de tv te veroveren en dat gaat ze zo niet lukken ben ik bang ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_132862510
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Chevalric het volgende:
Mooie vergelijking tussen current-gen en next-gen van BF4:
http://www.ign.com/videos(...)t-gen-vs-current-gen

Valt me op hoeveel scherper het beeld is van de Xbox One vs de Xbox 360 (geldt trouwens ook voor PS4 vs PS3). Daar word ik wel blij van.
Ik heb deze op de PS3 en was echt onder de indruk van de graphics (x360 zal waarschijnlijk niet anders zijn). Als ik nu kijk naar het vergelijkingsfilmpje dan lijken de beelden die ze voor de PS3 laten zien veel doffer.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132862714
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jawel maar juist nu is het heel belangrijk om die plaats onder de tv te veroveren en dat gaat ze zo niet lukken ben ik bang ;(
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel % van de gamers een next gen console al gelijk in het eerste jaar aanschaft maar volgens mij zijn die aantallen niet zo groot.
Als ze de problemen snel weten te verhelpen en er niet teveel vervelende kinderziektes opduiken dan is de achterstand wel te overzien.
De exclusives zullen wel weer de belangrijkste rol hierin gaan spelen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 3 november 2013 @ 19:37:48 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_132863402
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:18 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel % van de gamers een next gen console al gelijk in het eerste jaar aanschaft maar volgens mij zijn die aantallen niet zo groot.
Als ze de problemen snel weten te verhelpen en er niet teveel vervelende kinderziektes opduiken dan is de achterstand wel te overzien.
De exclusives zullen wel weer de belangrijkste rol hierin gaan spelen.
Ik wacht het ff af maar op dit moment zie ik helaas niet veel want de One beter doet dan de Ps4

Maar toch wil ik liever een One 8)7
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_132887414
Voraussichtliche Lieferung Samstag 23. November 2013 - Montag 25. November 2013

Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition
Verkauf durch Amazon EU S.a.r.L.

_O_
  maandag 4 november 2013 @ 13:56:53 #43
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_132887555
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:50 schreef Vendris het volgende:
Voraussichtliche Lieferung Samstag 23. November 2013 - Montag 25. November 2013

Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition
Verkauf durch Amazon EU S.a.r.L.

_O_
Sweet! :9

Kom je wel ff melden hoe en wat die is
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_132887619
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb hem ook nog in de bestelling staan maar wacht even vrolijk af denk ik. Ik doe geen kut met live, speel vooral singleplayer games en kan wel even zonder.
Maar benadeel jij jezelf dan niet een beetje erg als je zo een console ter beschikking hebt?
Ik bedoel het leuke is juist om online tegen anderen te kunnen spelen en je te kunnen meten met hen.

Alleen tegen de computer is even leuk om e.e.a. te leren maar uiteindelijk is het online gebeuren toch datgene waar het omgaat.
  maandag 4 november 2013 @ 14:42:56 #45
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_132889185
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar benadeel jij jezelf dan niet een beetje erg als je zo een console ter beschikking hebt?
Ik bedoel het leuke is juist om online tegen anderen te kunnen spelen en je te kunnen meten met hen.

Alleen tegen de computer is even leuk om e.e.a. te leren maar uiteindelijk is het online gebeuren toch datgene waar het omgaat.
Ik doe eerlijk gezegd ook geen ene fuck met live..
SP _O_
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 4 november 2013 @ 15:25:35 #46
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132890462
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar benadeel jij jezelf dan niet een beetje erg als je zo een console ter beschikking hebt?
Ik bedoel het leuke is juist om online tegen anderen te kunnen spelen en je te kunnen meten met hen.

Alleen tegen de computer is even leuk om e.e.a. te leren maar uiteindelijk is het online gebeuren toch datgene waar het omgaat.
Tsja als je alleen CoD en BF zou spelen zou ik je gelijk geven maar er zijn meerdere spellen dan dat. Daarnaast is de MP van veel spellen enorm kut, zie Tomb Raider bijvoorbeeld, ze hadden beter dat geld dat ze in de multiplayer hadden gestopt in de SP moeten stoppen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 4 november 2013 @ 15:33:52 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_132890777
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar benadeel jij jezelf dan niet een beetje erg als je zo een console ter beschikking hebt?
Ik bedoel het leuke is juist om online tegen anderen te kunnen spelen en je te kunnen meten met hen.

Alleen tegen de computer is even leuk om e.e.a. te leren maar uiteindelijk is het online gebeuren toch datgene waar het omgaat.
Omdat ik vooral third person of racer games singleplayer op een console speel? Welnee.

Online op een console boeit me gewoon niet genoeg en heb ook geen vrienden die er actief gebruik van maken dus heb er geen noodzaak toe. 3x live gehad, bijna niks mee gedaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games maandag 4 november 2013 @ 16:03:46 #48
206706 crew  Racerblade
pi_132891906
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar benadeel jij jezelf dan niet een beetje erg als je zo een console ter beschikking hebt?
Ik bedoel het leuke is juist om online tegen anderen te kunnen spelen en je te kunnen meten met hen.

Alleen tegen de computer is even leuk om e.e.a. te leren maar uiteindelijk is het online gebeuren toch datgene waar het omgaat.
Lang niet iedereen speelt om competitief te zijn, maar wel om te ontspannen. Ik kan me persoonlijk echt niet ontspannen tijdens een online game.

Daarnaast kan je online weinig vernieuwen, vind ik. Multiplayergames als Halo, Call of Duty en Battlefield doen eigenlijk al jaren hetzelfde. Enige uitzondering daarop is wat mij betreft Gears of War dat veel invloed heeft gehad op deze generatie. Maar games(eries) van deze generatie waar ik écht van onder de indruk was zijn BioShock, Mass Effect, Alan Wake, Portal etc.

Blijft een kwestie van mening natuurlijk. :)
pi_132894421
quote:
Vergelijk liever bewegend beeld maar als ik zo een paar stills bekijk lijkt het er op de x1 echt beter uit te zien...
  maandag 4 november 2013 @ 17:25:00 #50
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132894566
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Vergelijk liever bewegend beeld maar als ik zo een paar stills bekijk lijkt het er op de x1 echt beter uit te zien...
Zie je die jaggies niet? :') Het is ook veel donkerder bij de xbone
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')