quote:
Ik heb niks tegen baarden maar wel iets tegen de Red Sucks... Maar goed de stad Boston had wel een beetje Boston Strong verdiend dit jaar.quote:
Door de meest gekleurde bril ooit..quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:47 schreef maerk het volgende:
Mooi artikel van Bill Simmons op Grantland over David Ortiz en zijn legacy in de stad Boston:
http://www.grantland.com/story/_/id/9908161/this-our-papi
Laten we hopen dat het iets wordt want de NYY zijn de laatste tijd wel erg aan het afdwalen/afzakken als MLB club. Bedoel hoeveelste jaar is het nu al zonder ook maar een finale te behalen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Dos37 het volgende:
Gefeliciteerd voor de Red Sox fans![]()
Het wordt in ieder geval een spannend off season voor Yankees. Benieuwd wat er allemaal mogelijk is er lijkt ook weer een goede Jap naar de MLB te komen.
Pas het 4e jaar, van mij mag dat nog wel een stukje langer gaan duren. En zoals het er naar uit ziet gaat het volgend jaar ook zeker niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het iets wordt want de NYY zijn de laatste tijd wel erg aan het afdwalen/afzakken als MLB club. Bedoel hoeveelste jaar is het nu al zonder ook maar een finale te behalen?
Teveel i.i.g.
De Yankees betalen nu de prijs van het jarenlang uitdelen van dikke contracten en het niet verjongen van hun elftal. Dus zitten ze nu met een flink aantal overbetaalde dertigers. Waar andere teams hun jonge spelers voor jaren vastleggen doen de Yankees dat met oudere spelers die al in hun topjaren zitten. Dan is het een kwestie van tijd dat het fout gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het iets wordt want de NYY zijn de laatste tijd wel erg aan het afdwalen/afzakken als MLB club. Bedoel hoeveelste jaar is het nu al zonder ook maar een finale te behalen?
Teveel i.i.g.
Dat gaat afhangen of de Yankees daadwerkelijk onder de $189 million willen blijven. Ik zie het niet gebeuren. Vooral niet nu de BoSox de WS hebben gewonnen. De druk in NY zal nu alleen maar toenemen om volgend jaar goed te presteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Dos37 het volgende:
Gefeliciteerd voor de Red Sox fans![]()
Het wordt in ieder geval een spannend off season voor Yankees. Benieuwd wat er allemaal mogelijk is er lijkt ook weer een goede Jap naar de MLB te komen.
Waarom betaal je hem $2.5 million extra? Omdat het Jeter is? Want het kan niet zijn voor wat hij vorig jaar liet zien....quote:The Yankees announced that have re-signed shortstop Derek Jeter to a one-year deal worth $12MM. Jeter, who is represented by Casey Close of Excel Sports Management, had a $9.5MM player option on his previous contract, but this deal will override that option.
Mike Matheny is van zijn 'troon' gestoten hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef popolon het volgende:
De Tigers hebben er vandaag heel wat vrouwelijke fans erbij gekregen.
Detroit Tigers' Brad Ausmus too sexy for his jersey
Die tweets van de vrouwen onder dat artikel.
quote:Jeff Passan of Yahoo Sports reports that the Cardinals and Rockies are expected to meet during baseball's general manager meetings this week to discuss a potential trade involving superstar shortstop Troy Tulowitzki.
Geen idee wat ik er van moet vinden.twitter:Ken_Rosenthal twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 17:03:35Sources: #Phillies finalizing two-year agreement with Marlon Byrd. First reported by WIP in Philly. reageer retweet
twitter:howardeskin twitterde op woensdag 13-11-2013 om 04:57:41#phillies GM Ruben Amaro deep in serious talks w #bluejays to acquire OF Jose Batista. Can also play 3rd. Phils would deal OF Dom Brown plus reageer retweet
Ik wil Bats nietquote:Op woensdag 13 november 2013 08:12 schreef Valandil het volgende:
En de Phillies zouden ook in onderhandeling zijn met Toronto over een trade van Bautista. Dan gaat o.a. Brown naar Torontotwitter:howardeskin twitterde op woensdag 13-11-2013 om 04:57:41#phillies GM Ruben Amaro deep in serious talks w #bluejays to acquire OF Jose Batista. Can also play 3rd. Phils would deal OF Dom Brown plus reageer retweet
twitter:ESPNNYYankees twitterde op woensdag 20-11-2013 om 18:08:02BREAKING: A-Rod storms out of hearing, story up soon on @ESPNNewYork reageer retweet
Mwa, ze betalen nu 7/138 ipv 7/168. Dat is minder dan 20 miljoen per jaar. Dat is een prima deal voor de Rangers op de laatste 2 jaar misschien na. Mits Fielder natuurlijk zijn oude vorm weer terugkrijgt.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Verrassende trade. Miggy zal nu wel naar 1B verhuizen en Castelanos zou wel eens de nieuwe 3B kunnen worden. Scherzer zal ook wel snel een nieuw contract krijgen.
En de Rangers.....Profar word dus de nieuwe 2B. Maar dat contract van Fielder....
Lees mijn post en je ziet wat Detroit meebetaaltquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef emokid het volgende:
Blijft Detroit meebetalen voor een deel, of wordt 100% van Fielder's contract geabsorbeerd door Texas? Dan zie ik Detroit deze trade winnen, ongeacht Kinsler's cijfers. Volgens mij kunnen ze nu Scherzer verlengen.
twitter:SeverinoMLB twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 23:15:21According to @Evan_P_Grant Brian McCann on the verge of a long-term deal with #Yankees reageer retweet
Peralta dichtbij een deal met de Cardinals.quote:The Yankees and Brian McCann have agreed upon a five-year, $85 million deal, per Ken Rosenthal of FOX Sports.The deal also includes a vesting option for a sixth year that could bring the deal to $100 million.
Je zal maar Mets fan zijn. En dan halen ze wel voor $7.25 mil Chris Young...twitter:NYDNHarper twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 01:43:14Heard tonight Mets' owners won't stretch budget due to high cost of FAs. Alderson has $25-30 mil to spend and no more. Good luck with that. reageer retweet
Ondanks dat dat natuurlijk heel jammer (understatement) is, is door de FO van de Mets wel gezegd dat er "alvast" een aantal toevoegingen gedaan zouden worden om dan in 2015 echt voor de playoffs mee te gaan doen. Ook al is het nog vroeg in het offseason, het is allemaal weinig hoopgevend.quote:Op zondag 24 november 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:
En dat ook nog eens zonder Harvey.
Ik verwacht geen big signing door de Mets. Wel misschien een trade? Ze hebben genoeg jonge pitchers.quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef Valandil het volgende:
[..]
Ondanks dat dat natuurlijk heel jammer (understatement) is, is door de FO van de Mets wel gezegd dat er "alvast" een aantal toevoegingen gedaan zouden worden om dan in 2015 echt voor de playoffs mee te gaan doen. Ook al is het nog vroeg in het offseason, het is allemaal weinig hoopgevend.
quote:Cardinals signed SS Jhonny Peralta to a four-year, $53 million contract.
Ik eigenlijk ook niet, Ellsbury, Choo en Cano zijn allemaal op zoek naar grote contracten en de Mets FO zoekt juist naar korte contract koopjes om ieder jaar weer geld vrij te maken. In dat opzicht lijkt het lesje wel geleerd (Oliver Perez, Castillo, Bay ...)quote:Ik verwacht geen big signing door de Mets. Wel misschien een trade? Ze hebben genoeg jonge pitchers.
Ik snap het ook niet. Vooral als je ziet wat ze er voor terug krijgen. Lijkt me meer een salary dump van de Tigers. Misschien omdat ze Nathan willen signen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:04 schreef popolon het volgende:
Gefeliciteerd Nationals, krijgen een geweldige pitcher. shit move, ik vind 't maar niks.
Did the Tigers make the right move by shipping Doug Fister to Washington?
twitter:Ken_Rosenthal twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 17:16:06#Tigers close to signing free-agent closer Joe Nathan, sources tell me and @jonmorosi. reageer retweet
Ben benieuwd.twitter:jcrasnick twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 19:30:51#Athletics and #rangers are in the middle of discussions on a significant trade, said a source. reageer retweet
Die "sources" zijn tegenwoordig ook sensatiezoekers.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Schijnt om Gentry te gaan. Nou, significant zeg.
twitter:
twitter:JimBowdenESPNxm twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 23:29:57@jaysonst reporting the Marlins and Jarrod Saltalamacchia have agreed to 3-yr $21m deal #Marlins reageer retweet
twitter:jcrasnick twitterde op woensdag 04-12-2013 om 02:39:52Can confirm Mark Feinsand report that Ellsbury deal with #yankees is done pending physical. On his way from Arizona to NY. reageer retweet
twitter:Joelsherman1 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 05:46:23#Yankees close to signing Kelly Johnson to a 1-yr about $2.75-3M. Plan is to play a lot around diamond, potential 2b option if Cano leaves reageer retweet
quote:Cano and his camp arrived in Seattle with what sources described as basically an eight-year deal for $200 million in hand and the assurances that Seattle would go to nine years and $225 million. But when Jay Z then upped the ante to 10 years for $252 million, Mariners president Howard Lincoln apparently "exploded," according to one of the sources, and ended the meeting.
twitter:JonHeymanCBS twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 16:47:36mariners are close to a deal with Robinson Cano reageer retweet
twitter:AdamRubinESPN twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 16:56:15Enrique Rojas reports Cano done with #Mariners for 10 years, $240M reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Granderson trouwens voor 4 jaar naar de andere kant van NY.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Cano in Seattle. Wie had dat ooit kunnen denken?
Die hadden toch die catching prospect van Yanks gekregen toch. Dat was ook niks?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Schijnt dat de Mariners nu ook met Napoli bezig zijn.
Napoli is natuurlijk geen catcher meer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die hadden toch die catching prospect van Yanks gekregen toch. Dat was ook niks?
Ohja tuurlijk. Die kon ik opstellen als catcher in mijn fantasy league. Salty was natuurlijk de catcher in Boston.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Napoli is natuurlijk geen catcher meer.
Mooi, er gebeurt in ieder geval iets nu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:Ken_Rosenthal twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 21:33:24Sources: #Phillies trying to trade Papelbon. reageer retweet
Zou mooi zijn. Het is een debiel met een nog debieler contract.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:43 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:Ken_Rosenthal twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 21:33:24Sources: #Phillies trying to trade Papelbon. reageer retweet
twitter:Sean_McAdam twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 03:11:23Mike Napoli deal with Red Sox is for two years, $32 million. Signing first reported by @bradfo. reageer retweet
twitter:TBrownYahoo twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 03:55:32The Beltran contract with Yankees is $15m per year, three years, source says. reageer retweet
Blij toe.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Kom er maar in Brian Cashmanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |