twitter:SeverinoMLB twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 23:15:21According to @Evan_P_Grant Brian McCann on the verge of a long-term deal with #Yankees reageer retweet
Peralta dichtbij een deal met de Cardinals.quote:The Yankees and Brian McCann have agreed upon a five-year, $85 million deal, per Ken Rosenthal of FOX Sports.The deal also includes a vesting option for a sixth year that could bring the deal to $100 million.
Je zal maar Mets fan zijn. En dan halen ze wel voor $7.25 mil Chris Young...twitter:NYDNHarper twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 01:43:14Heard tonight Mets' owners won't stretch budget due to high cost of FAs. Alderson has $25-30 mil to spend and no more. Good luck with that. reageer retweet
Ondanks dat dat natuurlijk heel jammer (understatement) is, is door de FO van de Mets wel gezegd dat er "alvast" een aantal toevoegingen gedaan zouden worden om dan in 2015 echt voor de playoffs mee te gaan doen. Ook al is het nog vroeg in het offseason, het is allemaal weinig hoopgevend.quote:Op zondag 24 november 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:
En dat ook nog eens zonder Harvey.
Ik verwacht geen big signing door de Mets. Wel misschien een trade? Ze hebben genoeg jonge pitchers.quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef Valandil het volgende:
[..]
Ondanks dat dat natuurlijk heel jammer (understatement) is, is door de FO van de Mets wel gezegd dat er "alvast" een aantal toevoegingen gedaan zouden worden om dan in 2015 echt voor de playoffs mee te gaan doen. Ook al is het nog vroeg in het offseason, het is allemaal weinig hoopgevend.
quote:Cardinals signed SS Jhonny Peralta to a four-year, $53 million contract.
Ik eigenlijk ook niet, Ellsbury, Choo en Cano zijn allemaal op zoek naar grote contracten en de Mets FO zoekt juist naar korte contract koopjes om ieder jaar weer geld vrij te maken. In dat opzicht lijkt het lesje wel geleerd (Oliver Perez, Castillo, Bay ...)quote:Ik verwacht geen big signing door de Mets. Wel misschien een trade? Ze hebben genoeg jonge pitchers.
Ik snap het ook niet. Vooral als je ziet wat ze er voor terug krijgen. Lijkt me meer een salary dump van de Tigers. Misschien omdat ze Nathan willen signen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:04 schreef popolon het volgende:
Gefeliciteerd Nationals, krijgen een geweldige pitcher. shit move, ik vind 't maar niks.
Did the Tigers make the right move by shipping Doug Fister to Washington?
twitter:Ken_Rosenthal twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 17:16:06#Tigers close to signing free-agent closer Joe Nathan, sources tell me and @jonmorosi. reageer retweet
Ben benieuwd.twitter:jcrasnick twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 19:30:51#Athletics and #rangers are in the middle of discussions on a significant trade, said a source. reageer retweet
Die "sources" zijn tegenwoordig ook sensatiezoekers.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Schijnt om Gentry te gaan. Nou, significant zeg.
twitter:
twitter:JimBowdenESPNxm twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 23:29:57@jaysonst reporting the Marlins and Jarrod Saltalamacchia have agreed to 3-yr $21m deal #Marlins reageer retweet
twitter:jcrasnick twitterde op woensdag 04-12-2013 om 02:39:52Can confirm Mark Feinsand report that Ellsbury deal with #yankees is done pending physical. On his way from Arizona to NY. reageer retweet
twitter:Joelsherman1 twitterde op woensdag 04-12-2013 om 05:46:23#Yankees close to signing Kelly Johnson to a 1-yr about $2.75-3M. Plan is to play a lot around diamond, potential 2b option if Cano leaves reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |