abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132747892
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132749887
Gisteren plofte Dark Souls 1 op de mat. Die is na Skyrim en na Darksiders 2 aan de beurt, Voorlopig dus nog niet O-)
Daarna wil ik Two Worlds 2 en Dragons Dogma: Dark Arisen, en daarna weer wat AAA titels die ik óók nog moet hebben (AC3 en 4, Tombraider, TLOU, Far Cry 3, Black Ops 2, GTA 5 etc) en nog een hele zwik kleinere titels.

Hmm waar ga ik de tijd vandaan halen :@

[ Bericht 1% gewijzigd door StateOfMind op 31-10-2013 08:10:36 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132750129
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren plofte Dark Souls 1 op de mat. Die is na Skyrim en na Darksiders 2 aan de beurt, Voorlopig dus nog niet O-)
Daarna wil ik Two Worlds 2 en Dragons Dogma: Dark Arisen, en daarna weer wat AAA titels die ik óók nog moet hebben (AC3 en 4, Tombraider, TLOU, Far Cry 3, Black Ops 2, GTA 5 etc) en nog een hele zwik kleinere titels.

ergens in 2015 misschien een next gen voor jou dus :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132750214
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

ergens in 2015 misschien een next gen voor jou dus :D
Waarschijnlijk wel ja :@ , naast de genoemde titels heb ik nog een enorme backlog.

Dus tegen de tijd dat ik aan de PS4 toe ben, zijn er ook meteen een hele hoop interessante titels voor te koop.
A murky, forgotten land.
pi_132750407
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja :@ , naast de genoemde titels heb ik nog een enorme backlog.

Dus tegen de tijd dat ik aan de PS4 toe ben, zijn er ook meteen een hele hoop interessante titels voor te koop.
neem vooral geen psplus anders wordt je probleem nog groter :')
-Rabia Al-Basri
pi_132750651
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

PS+ neem ik sowieso niet zolang ik de PS3 gebruik, omdat ik persé fysieke games wil hebben.
Als ik 'straks' een PS4 heb, neem ik het wel ivm het multiplayer gebeuren.
A murky, forgotten land.
pi_132750946
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:57 schreef StateOfMind het volgende:

Ongeveer het zelfde hier. Alleen speel ik shooters op de PC. En Skyrim ook op de pc gespeeld vanwege de mods. Uncharted komt er bij mij nog wel bij.
pi_132772459
Ik kreeg net van iemand uit mijn PSN lijst of vriendenlijst of hoe dat mag heten een waarschuwing:

Als je van ene NisseFar en ene Nivek een verzoek krijgt of ze je toe mogen voegen, dan moet je dat niet doen! Dat zou een virus zijn.

Geen idee of dat zo is, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
A murky, forgotten land.
pi_132824534
En inmiddels zie ik de eerste mensen in m'n vriendenlijst al aan de gang met Call of Duty: Ghosts.
pi_132824685
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:35 schreef Bolters het volgende:
En inmiddels zie ik de eerste mensen in m'n vriendenlijst al aan de gang met Call of Duty: Ghosts.
Nou al? Ik dacht dat ie pas 5 november uit kwam?

Vanaf morgen (3 november) is al wel te pre-loaden, maar dan kun je nog steeds niet spelen.

http://www.psx-sense.nl/1(...)y-ghosts-pre-loaden/
A murky, forgotten land.
pi_132828658
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vanaf morgen (3 november) is al wel te pre-loaden, maar dan kun je nog steeds niet spelen.

Klopt, 5 november komt 'ie ook pas. Maar deze mensen hebben dus blijkbaar een andere manier gevonden. Wellicht kennissen in gameshops of iets dergelijks.

Bij mij valt hij dinsdag op de deurmat middels de actie van de Power Unlimited. Maar zou hem nu ook al wel willen spelen ;)
pi_132874585
HK Post mail tracking: The item (Final Fantasy XIII-2 (Ultimate Hits) [AS] ) arrived at Netherlands on 2-Nov-2013. :9

Dit is fucking snel,want pakket was pas op 29/30 Oktober verzonden!!Dacht dat HK post er 15 dagen over doet. _O-
  zondag 3 november 2013 @ 23:39:35 #13
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_132877102
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dat klinkt wel heel bekend. Ik zit nu aan het einde van Uncharted 3, en dan komen nog Deus Ex, Star Wars FU2, Killzone 2, Last of Us en Beyond 2 Souls...
Daarom ook maar geen PS4 pre ordered, omdat ik weet dat ik deze games dan echt nooit meer zou spelen.

Uncharted drie wordt nog verdraaid moeilijk richting het einde. Hulde aan de mensen die dit op hard uitspelen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_132916525
Hoe zijn de eerste ervaringen met CoD: Ghosts?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:28:06 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_132916572
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb een 90 dagen liggen maar durf die niet in te voeren _O-
Ik kom nu al amper toe aan FF14 :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_132916576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is al eerder te spelen, of beter gezegd, de discs zijn er al. Dus wat netwerken en dan heb je het wel.

Gisteren waren er nachtopeningen, en ook een speciaal event van Veronica en Activsion waar je de game meekreeg :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132916607
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is al eerder te spelen, of beter gezegd, de discs zijn er al. Dus wat netwerken en dan heb je het wel.

Gisteren waren er nachtopeningen, en ook een speciaal event van Veronica en Activsion waar je de game meekreeg :)
Jep, i know! Mensen hier al gespeeld?
pi_132929475
Postbode is net langs geweest,mijn FF13-2 Ultimate Hits(AS) spel is binnen. *O*

Wist niet eens dat HK Post zo snel was tegenwoordig. _O-
pi_132945771
Guys, ik heb hulp nodig. Ik heb Ni no Kuni gedownload van het PSN voor het mooie bedrag van dertig euro. De eerste keer downloaden was hij bezig met twee bestanden, één van vijf gb en één van vijftien gb. Er ging iets mis met die van 5, maar die van 15 ging gewoon door. Daarna installeerde ik het bestand, maar ipv dat deze bij de games kwam te staan, kwam er enkel een bestand te staan in de Game Data Utility, waarmee ik niks kan. Daarna heb ik het nog twee keer opnieuw gedownload en geherinstalleerd, en zelfs even de harde schijf geformateerd, maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Iemand ervaringen en oplossingen? Ik frustreer me kapot dat ik na drie keer nog steeds niet kan spelen ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_132953405
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel bekend. Ik zit nu aan het einde van Uncharted 3, en dan komen nog Deus Ex, Star Wars FU2, Killzone 2, Last of Us en Beyond 2 Souls...
Daarom ook maar geen PS4 pre ordered, omdat ik weet dat ik deze games dan echt nooit meer zou spelen.

Uncharted drie wordt nog verdraaid moeilijk richting het einde. Hulde aan de mensen die dit op hard uitspelen..
Same here.. In mijn lijstje staan: Rayman Legends, Uncharted 3, Darksiders 2, God of War Ascension en assassins creed revelations. Genoeg te doen dus en de Ps4 mag nog wel even wachten ;)
pi_132955356
Als ik al ooit een PS4 zal halen zal dat pas over een paar jaar zijn. Pas onlangs een PS3 gekocht en ik moet dus nog heel veel games daarop spelen. Een spel als Skyrim alleen al gaat enorm veel tijd inzitten. Daarnaast ook nog een Wii U verkregen deze maand met allerlei games dus de PS4 heb ik nog geen verlangens naar :P
pi_132958073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik al ooit een PS4 zal halen zal dat pas over een paar jaar zijn. Pas onlangs een PS3 gekocht en ik moet dus nog heel veel games daarop spelen. Een spel als Skyrim alleen al gaat enorm veel tijd inzitten. Daarnaast ook nog een Wii U verkregen deze maand met allerlei games dus de PS4 heb ik nog geen verlangens naar :P
Ik ben ook nog lang niet uitgekeken op PS3, nog veel games die ik wil spelen en het ziet er voor mij allemaal mooi genoeg uit nog. Leuk om van een afstandje de ontwikkelingen te volgen maar ik heb nog heel veel PS3 titels die ik later nog voor een leuk prijsje hoop aan te schaffen.
pi_132963113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:03 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb hulp nodig. Ik heb Ni no Kuni gedownload van het PSN voor het mooie bedrag van dertig euro. De eerste keer downloaden was hij bezig met twee bestanden, één van vijf gb en één van vijftien gb. Er ging iets mis met die van 5, maar die van 15 ging gewoon door. Daarna installeerde ik het bestand, maar ipv dat deze bij de games kwam te staan, kwam er enkel een bestand te staan in de Game Data Utility, waarmee ik niks kan. Daarna heb ik het nog twee keer opnieuw gedownload en geherinstalleerd, en zelfs even de harde schijf geformateerd, maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Iemand ervaringen en oplossingen? Ik frustreer me kapot dat ik na drie keer nog steeds niet kan spelen ;(
Ik wil eigenlijk zeggen de disc based versie kopen voor 25 euro maar daar heb je nu weinig aan. Heb je Sony al geprobeerd te benaderen via mail, facebook / twitter?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132964942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk zeggen de disc based versie kopen voor 25 euro maar daar heb je nu weinig aan. Heb je Sony al geprobeerd te benaderen via mail, facebook / twitter?
Yeah mijn PS3 leest geen discs meer, het is de oude van mijn broertje die ik nu gebruik voor downloads. Inmiddels is het al opgelost, ik moest het bestand van 5gb opzoeken in mijn download-lijst en deze handmatig nog een keer downloaden (dit deed ie niet door de game in de store te selecteren). Dat heeft gewerkt, blijkbaar was dit het bestand om te spelen! (wel wazig, ik heb nog nooit eerder twee bestanden hoeven downloaden waarvan de kleinste de daadwerkelijk speelbare was).
pi_132965038
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Yeah mijn PS3 leest geen discs meer, het is de oude van mijn broertje die ik nu gebruik voor downloads. Inmiddels is het al opgelost, ik moest het bestand van 5gb opzoeken in mijn download-lijst en deze handmatig nog een keer downloaden (dit deed ie niet door de game in de store te selecteren). Dat heeft gewerkt, blijkbaar was dit het bestand om te spelen! (wel wazig, ik heb nog nooit eerder twee bestanden hoeven downloaden waarvan de kleinste de daadwerkelijk speelbare was).
Ah vagig!
Relaxed dat het werkt. Moet zelf ook nog een keer aan de game... Heb em nog niet :)
Ennuh, die ps3 drive is volgens mij niet zo heel prijzig meer om te laten repareren door hobby bobby op de hoek!
pi_132965498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Ah vagig!
Relaxed dat het werkt. Moet zelf ook nog een keer aan de game... Heb em nog niet :)
Ennuh, die ps3 drive is volgens mij niet zo heel prijzig meer om te laten repareren door hobby bobby op de hoek!
Ik heb er naar gekeken, en het valt inderdaad mee! Maar met de beperkte hoeveelheid tijd en een Xbox 360, heb ik echt meer dan genoeg aan mijn Plus-abo (met een uitzondering voor games als Ni No Kuni uiteraard) O+
pi_132965549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik heb er naar gekeken, en het valt inderdaad mee! Maar met de beperkte hoeveelheid tijd en een Xbox 360, heb ik echt meer dan genoeg aan mijn Plus-abo (met een uitzondering voor games als Ni No Kuni uiteraard) O+
Duidelijk! Disc based games zijn overrated ;)
  woensdag 6 november 2013 @ 17:21:48 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132968721
Ik zie ook geen reden om een ps4 aan te schaffen. Upcoming games voor mij zijn:
Assassins creed liberation
Final fantasy lightning returns
Castlevania Lords of shadow 2
Thief 4
Southpark stick of truth
Watch dogs
Kingdom hearts 2.5 hd
Final fantasy x/x-2 hd

Allemaal ps3 en veel daarvan zijn niet eens te spelen op ps4.
pi_132969250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie ook geen reden om een ps4 aan te schaffen. Upcoming games voor mij zijn:
Assassins creed liberation
Final fantasy lightning returns
Castlevania Lords of shadow 2
Thief 4
Southpark stick of truth
Watch dogs
Kingdom hearts 2.5 hd
Final fantasy x/x-2 hd

Allemaal ps3 en veel daarvan zijn niet eens te spelen op ps4.
Liberation is voor de Vita dacht ik.
pi_132970531
quote:
De ps2 zat ongeveer op 117 miljoen toen de ps3 uit kwam.
Over 5 jaar maar weer eens kijken of ze dan nog op de 80 miljoen zitten.

Ik verwacht stiekem dat de PS3 voorlopig nog wel goed blijft verkopen.
pi_132970549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Zeker omdat het ook goedkoop is :+
pi_132970575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker omdat het ook goedkoop is :+
Absoluut, veel interessanter voor onze Sinterbaas om als cadeautje te geven :)
pi_132970583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Absoluut, veel interessanter voor onze Sinterbaas om als cadeautje te geven :)
Klopt :P
  donderdag 7 november 2013 @ 01:42:19 #35
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132990688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Liberation is voor de Vita dacht ik.
Klopt en vanaf Januari voor PS3.
pi_132996696
Even een vraagje aan iemand met Call of Duty: Ghosts. Hoe zit het met prestige? Klopt het dat je meerdere characters kunt maken en dat je per personage maar 1 keer kunt levelen? En wat is het maximale level eigenlijk :P
pi_132997061
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje aan iemand met Call of Duty: Ghosts. Hoe zit het met prestige? Klopt het dat je meerdere characters kunt maken en dat je per personage maar 1 keer kunt levelen? En wat is het maximale level eigenlijk :P
En dat vraag je niet hier?
GAM / [Call of Duty: Ghosts #3] Vreemde spawns
pi_132998350
Thnx, had ik niet gevonden!
  donderdag 7 november 2013 @ 17:59:52 #39
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133012082
Battlefield 4 blijft maar laden in het beginscherm zodra mijn accountgegevens gelezen moeten worden. Ik start hem zojuist voor het eerst op. Er is geen beginnen aan. Ik hoop dat het door die PSN werkzaamheden komen..
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_133012679
Mijn PS3 heb ik vandaag geupdate met nieuwe software. Echter maakt hij nu geen connection meer met de mediaserver. Kan geen spellen online spelen, de PS-store kan ik niet meer openen etc. etc.

Hij geeft na controleren van de verbinding aan dat de uPnP-verbinding uitgeschakeld is, maar ik heb niks veranderd. Modem is al gerest en PS3 aan- en uit geweest.

Iemand een idee wat er aan de hand is? En beter nog, hoe dit te verhelpen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_133012809
Wanneer worden de games voor PS+ voor November/December bekend? Rond de 20ste?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133012834
Rockstar Games

Updated 11/6/13 6:00 PM ET: We have begun the Stimulus Package direct deposit into each of your in-game bank accounts. This GTA$ 500,000 deposit applies to all GTA Online players in the month of October 2013. For more information, please see: http://www.rockstargames.(...)-direct-deposit.html http://support.rockstarga(...)ine-Stimulus-Package

verkeerd :')
pi_133014420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef Breach het volgende:
Mijn PS3 heb ik vandaag geupdate met nieuwe software. Echter maakt hij nu geen connection meer met de mediaserver. Kan geen spellen online spelen, de PS-store kan ik niet meer openen etc. etc.

Hij geeft na controleren van de verbinding aan dat de uPnP-verbinding uitgeschakeld is, maar ik heb niks veranderd. Modem is al gerest en PS3 aan- en uit geweest.

Iemand een idee wat er aan de hand is? En beter nog, hoe dit te verhelpen?
mediaserver probleem zou ik niet weten maar er is onderhoud op psn nu
pi_133014880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Is dat al sinds half zes aan de gang?

Ik ben nu namelijk alles op zijn kop aan het zetten om erachter te komen wat het is.. Maar niemand kan dus online gamen nu?

Dan laat ik het instellen van de modem e.d. nog even achterwege ;)
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_133015632
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Bedankt voor deze post. Zat al te kutten hier
pi_133027635
voor een leuk prijsje far cry 3 blood dragon gescoord in de store :P 4,49
-Rabia Al-Basri
pi_133042137
Is er in Nederland al een winkel die de DualShock 4 verkoopt, ondanks dat de PS4 nog niet uit is?
pi_133042333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Klopt en vanaf Januari voor PS3.
*O*
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:23:11 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133043274
Vandaag op de valreep nog even Ninja Gaiden Sigma gescoord, chinese versie (ongecensureerd, itt Europese versie). 9 euro ongeveer. Heb destijds NG Black al uitgespeeld op de Xbox, maar geweldige game die ik opnieuw wil spelen, en Euro versie was nooit een optie. *O*
pi_133075774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik sta er wel van te kijken dat Microsoft een kleine voorsprong heeft. In april 2011 had Sony nog een half miljoen consoles meer verkocht dan MS (bron:http://www.nu.nl/games/24(...)-in-qua-verkoop.html).
De exclusives van Sony zijn de afgelopen 2 jaar imo beduidend beter maar dit zie je niet terug in de consoleverkoop. Merkwaardig...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133075856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ik sta er wel van te kijken dat Microsoft een kleine voorsprong heeft. In april 2011 had Sony nog een half miljoen consoles meer verkocht dan MS (bron:http://www.nu.nl/games/24(...)-in-qua-verkoop.html).
De exclusives van Sony zijn de afgelopen 2 jaar imo beduidend beter maar dit zie je niet terug in de consoleverkoop. Merkwaardig...
Vergeet ook niet dat met name de VS vooral XBox-minded is. Want Amerikaans.
Ik denk dat dat ook wel mee speelt met de XBox360.

Hoe dat met de Xbox One en de PS4 gaat zijn is nog maar de vraag.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 09-11-2013 18:45:24 ]
A murky, forgotten land.
pi_133083526
quote:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is. Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
pi_133084317
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is.
Ik had idd. even geen rekening gehouden met het feit dat MS hier 1 jaar langer voor nodig heeft gehad. Vgcharts geeft overigens aan dat MS de 80 miljoen units een paar weken eerder heeft gehaald.

quote:
Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
Ben ook wel benieuwd hoeveel MS gaat inleveren.
Zou best kunnen dat ze ondanks de slechte marketing een redelijk marktaandeel weten te halen aangezien de focus voorlopig ligt op landen waar MS al redelijk goed scoort met de x360.
Het marktaandeel in de US gaan ze sowieso behouden, ook omdat al tv functies vd xone daar meteen al werken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133086739
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:41 schreef eight het volgende:

[..]

Ik had idd. even geen rekening gehouden met het feit dat MS hier 1 jaar langer voor nodig heeft gehad. Vgcharts geeft overigens aan dat MS de 80 miljoen units een paar weken eerder heeft gehaald.

[..]

Ben ook wel benieuwd hoeveel MS gaat inleveren.
Zou best kunnen dat ze ondanks de slechte marketing een redelijk marktaandeel weten te halen aangezien de focus voorlopig ligt op landen waar MS al redelijk goed scoort met de x360.
Het marktaandeel in de US gaan ze sowieso behouden, ook omdat al tv functies vd xone daar meteen al werken.
Klopt, en omdat Amerikanen ontzettend pro alles wat uit 'Murica, Fuck Yeah komt. Maar de VS en Groot Brittannië waren dan ook zo'n beetje de enige landen waar de 360 beter verkocht.
Maar Sony is ontzettend goed bezig met de PS4 marketing, en MS laat veel steken vallen. Dat zal ook verschil gaan maken denk ik. En verder denk ik dat mensen met een PS3 op het moment die een overstap gaan maken naar next gen gewoon bij Sony blijven, terwijl je juist veel geluiden hoort vanuit het Xbox kamp dat de overstap naar de volgende Xbox voor velen daar helemaal niet vanzelfsprekend is. Ik denk dus dat we wellicht weer teruggaan naar een generatie of iig beginaantallen waarbij Sony weer overduidelijk marktleider is. Ik hoop alleen dat ze hun arrogantie van 2007 niet terugkrijgen, maar daar zijn voorlopig nog geen tekenen van. Ze blijven tot nu toe redelijk nuchter onder het voorlopige succes van de PS4.
pi_133090196
quote:

[..]

Xbox 360 was een behoorlijke poos eerder beschikbaar en heeft veel verkopen extra gegenereerd door de RRoD.
Maar volgens mij heeft MS geen voorsprong toch? Of heb ik iets gemist..
  maandag 11 november 2013 @ 17:19:58 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133153358
Beyond: Two Souls voor 32,- EUR

De moeite? Of is t beter hem te lenen van iemand? Heb ze meestal liever zelf, want dan kan ik spelen en herspelen wanneer ik wil. Hoorde alleen dat de keuze sin Beyond echt veel minder effect hebben op t verhaal dan in Heavy Rain en dus replay value lager is.

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 11 november 2013 @ 17:58:19 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133154549
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil graag een PS3 aanschaffen. Vaak raak ik op zulk soort dingen snel uitgekeken dus ik wil een tweedehandse aanschaffen. Hier in de buurt staat er een te koop. Alleen staat er bij de advertentie op marktplaats dat hij alles afspeelt behalve GTA. Wat zou dat kunnen zijn? Ik vind dat nogal vreemd...
pi_133156104
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil graag een PS3 aanschaffen. Vaak raak ik op zulk soort dingen snel uitgekeken dus ik wil een tweedehandse aanschaffen. Hier in de buurt staat er een te koop. Alleen staat er bij de advertentie op marktplaats dat hij alles afspeelt behalve GTA. Wat zou dat kunnen zijn? Ik vind dat nogal vreemd...
Dat is erg raar. Even navragen misschien? Alle PS3's kunnen alle PS3 games afspelen. En anders gewoon ergens anders doorzoeken. Er zijn er genoeg te vinden nu met mensen die de PS3 inruilen voor de PS4.
  maandag 11 november 2013 @ 19:05:56 #59
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133156955
quote:
Klinkt niet goed. Ik zou hem niet kopen.
pi_133157029
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat is erg raar. Even navragen misschien? Alle PS3's kunnen alle PS3 games afspelen. En anders gewoon ergens anders doorzoeken. Er zijn er genoeg te vinden nu met mensen die de PS3 inruilen voor de PS4.
Misschien bedoelt hij iets van regiocodes? Dat die GTA versie van een andere regiocode was?
A murky, forgotten land.
pi_133157267
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij iets van regiocodes? Dat die GTA versie van een andere regiocode was?
PS3 is regiovrij, dus dat lijkt me niet. Persona 4 Arena is de enige PS3 game die niet regiovrij is.
pi_133157315
In dat geval kan hij die PS3 beter laten staan.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 november 2013 @ 21:01:19 #63
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133162908
Oke bedankt voor de reacties! Misschien toch maar op de PS4 wachten.
pi_133164852
Misschien te weinig harde schijf ruimte. Er zijn versies van 12gb
Built for Speed
pi_133164956
Kan je in die 12 gb nou zelf ook een grotere solid state hdd zetten?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133165015
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je in die 12 gb nou zelf ook een grotere solid state hdd zetten?
Dat kan, maar ik zou er een normale HD in zetten. SSD heb je niet veel aan qua snelheidswinst en het kost veel meer natuurlijk.
  maandag 11 november 2013 @ 21:45:30 #67
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133165368
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien te weinig harde schijf ruimte. Er zijn versies van 12gb
Hmm er staat bij dat hij 320gb heeft.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:39:13 #68
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133196168
Battlefield 4 ziet er niet uit en is nagenoeg onspeelbaar door de lag online. Bij 3 nooit geen last van gehad. Een schande
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_133205946
Aangezien ik nog niet zo lang PS+ heb: Hoe lang blijven de gratis games staan en hoe vaak verversen ze die?
pi_133206251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:43 schreef Dutchguy het volgende:
Aangezien ik nog niet zo lang PS+ heb: Hoe lang blijven de gratis games staan en hoe vaak verversen ze die?
verschilt per game, maar maandelijks heb je wel nieuwe dingen
-Rabia Al-Basri
pi_133206514
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Beyond: Two Souls voor 32,- EUR

De moeite? Of is t beter hem te lenen van iemand? Heb ze meestal liever zelf, want dan kan ik spelen en herspelen wanneer ik wil. Hoorde alleen dat de keuze sin Beyond echt veel minder effect hebben op t verhaal dan in Heavy Rain en dus replay value lager is.

:{
Ik zou 'm lenen. Op zich een best toffe game maar er zitten toch wel wat langdradige stukken in die je na de eerste keer spelen al de keel uit hangen..
pi_133206562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 ziet er niet uit en is nagenoeg onspeelbaar door de lag online. Bij 3 nooit geen last van gehad. Een schande
Hm kut
Nouja gelukkig nog niet aangeschaft. Ik gooi BF:BC2 er nog eens in :)
pi_133206564
quote:
Misschien dat ie gemod is.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Vanwege 1 bedenkelijke advertentie :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 ziet er niet uit
Als je dat nu van COD zou zeggen kan ik het begrijpen.
pi_133208026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hm kut
Nouja gelukkig nog niet aangeschaft. Ik gooi BF:BC2 er nog eens in :)
Erg leuke spellen blijven dat, de BF Bad Company 1 en 2 _O_
Ik heb daar meer, langer en vaker plezier mee gehad dan met BF3 eerlijk gezegd, zowel SP als MP.
Daar mag wel eens een keer een deel 3 van uitkomen.
A murky, forgotten land.
pi_133208028
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Je kunt toch gewoon die specifieke PS3 links laten liggen en een andere kopen? Er staan er zat te koop. Ook hier op Fok! komen ze regelmatig voorbij in V&A.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 november 2013 @ 09:09:55 #76
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133208979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:17 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien dat ie gemod is.

[..]

Vanwege 1 bedenkelijke advertentie :?

[..]

Als je dat nu van COD zou zeggen kan ik het begrijpen.
Ik ben een behoorlijke battlefield fan, dus ik moet het met pijn in m'n hart toegeven :'(
Vandaag wordt er echter online wat gerepareerd dus misschien dat het morgen beter is.
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 13 november 2013 @ 11:43:38 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133212272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is. Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
Ik denk dat dit komt omdat de PS3 exclusives gewoon veel beter zijn dan xbox exclusives (Halo, Fable, Alan Wake). Ik heb net een PS3 gekocht omdat ik het gevoel heb dat ik heel veel gemist heb. En dan vooral hele vette story telling games zoals Heavy Rain, The Last of Us, Uncharted, Beyond Two Souls.

Op mijn zoektocht kwam ik verder nog tegen:
Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Remake Ico & Shadow of the Colossus
Ni No Kuni
Puppeteer

Hoewel een deel van deze games indie zijn, denk ik dat deze games reden genoeg zijn voor mij om nog even van de PS3 te snoepen :) Ik krijg verder ook het gevoel dat de xbox-games veel meer "amerikaanse" titels hebben, d.w.z. met minder oog voor story telling en out of the box denken. Maar dat kan ik ook mis hebben ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133212491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit komt omdat de PS3 exclusives gewoon veel beter zijn dan xbox exclusives (Halo, Fable, Alan Wake). Ik heb net een PS3 gekocht omdat ik het gevoel heb dat ik heel veel gemist heb. En dan vooral hele vette story telling games zoals Heavy Rain, The Last of Us, Uncharted, Beyond Two Souls.

Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Ni No Kuni
Puppeteer

Hoewel een deel van deze games indie zijn, denk ik dat deze games reden genoeg zijn voor mij om nog even van de PS3 te snoepen :) Ik krijg verder ook het gevoel dat de xbox-games veel meer "amerikaanse" titels hebben, d.w.z. met minder oog voor story telling en out of the box denken. Maar dat kan ik ook mis hebben ;)
Ik denk dat je wellicht gelijkt hebt. Amerikaans is natuurlijk wat meer schieten, tieten, helikopters...

Overigens, uit dat lijstje: NI NO KUNI!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Guacamelee is ook erg tof en ICO en SotC zijn ook wel een beetje verplicht natuurlijk. Puppeteer wil ik zelf ook nog spelen, zal een van mijn laatste PS3 games worden samen met Kingdom Hearts II.5 ReMix.
pi_133212655
quote:

[..]

Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Ni No Kuni
Puppeteer

Mag ik jou ook de 3 Ratchet & Clank titels aanraden die exclusief op de PS3 zijn.

Echt topgames!!
  woensdag 13 november 2013 @ 12:37:46 #80
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133213717
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Mag ik jou ook de 3 Ratchet & Clank titels aanraden die exclusief op de PS3 zijn.

Echt topgames!!
Thanks!

Net even naar de winkel geweest, 100 euro armer maar:

Journey + Flower
Uncharted 2 en 3
The Last of Us
Dishonored
Little Big Planet 2

De rest van mijn lijstje stond even niet bij 2e hands, dus die koop ik later wel!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133213944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Thanks!

Net even naar de winkel geweest, 100 euro armer maar:

Journey + Flower
Uncharted 2 en 3
The Last of Us
Dishonored
Little Big Planet 2

De rest van mijn lijstje stond even niet bij 2e hands, dus die koop ik later wel!
Zo dat is een goede oogst voor ¤100 !

Welke winkel?
  woensdag 13 november 2013 @ 12:49:17 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133214036
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zo dat is een goede oogst voor ¤100 !

Welke winkel?
Nedgame :)
  woensdag 13 november 2013 @ 12:50:23 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133214078
Overigens, 1 dingetje.. ik vind de titellijst met geinstalleerde game (mijn vriendin heeft Crash Bandicoot 1,2,3 en 999 gedownload :P ) erg onoverzichtelijk. Kan ik ergens customizen of snelkoppelingen plakken? En hoe kan ik geinstalleerde games weer verwijderen (er staat iets van Singstar op, geen idee hoe dat daar komt, maar het hoort er niet).
  woensdag 13 november 2013 @ 13:35:01 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133215511
Oe... en mijn eerste crash... in Journey... bleef keihard hangen... ik zat midden in die flow :'(
  woensdag 13 november 2013 @ 14:06:28 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133216579
quote:

Heavy Rain,
The Last of Us,
Uncharted,
Beyond Two Souls.
Flower/Journey
Unfinished Swan
O+ My kinda guy O+
Dit zijn ook de soort spellen die ik interessant vind. Anders dan anders. Beetje indie. Iets met een verhaal en een ziel.

quote:
Rain
Sound Shapes
Guacamelee
Ni No Kuni
Puppeteer
Die heb ik nog niet gespeeld. Van Ni No Kuni alleen nog de demo, maar die kon me niet zo bekoren. Vond t te pokemon-achig. Al krijg je in demo's natuurlijk geen zak mee van t verhaal.
L'Amour menaçant:
pi_133216888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:50 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, 1 dingetje.. ik vind de titellijst met geinstalleerde game (mijn vriendin heeft Crash Bandicoot 1,2,3 en 999 gedownload :P ) erg onoverzichtelijk. Kan ik ergens customizen of snelkoppelingen plakken? En hoe kan ik geinstalleerde games weer verwijderen (er staat iets van Singstar op, geen idee hoe dat daar komt, maar het hoort er niet).
Dat eerste weet ik niet. Misschien als je op driehoekje drukt als je ino de gamelijst bent? Singstar kun je er volgens mij niet af gooien. Die kwam met een update van playstation zelf en zit er volgens mij bij als standaard game.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 13 november 2013 @ 14:34:29 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217501
quote:
12s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik niet. Misschien als je op driehoekje drukt als je ino de gamelijst bent? Singstar kun je er volgens mij niet af gooien. Die kwam met een update van playstation zelf en zit er volgens mij bij als standaard game.
Ah zo! Ga ik proberen :)

En Journey O+

En Journey 2 uur playtrough :'(

Meer Journey! Ik ga gewoon nog een keer spelen! *; *;
  woensdag 13 november 2013 @ 14:38:24 #88
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O+ My kinda guy O+
Dit zijn ook de soort spellen die ik interessant vind. Anders dan anders. Beetje indie. Iets met een verhaal en een ziel.

[..]

Die heb ik nog niet gespeeld. Van Ni No Kuni alleen nog de demo, maar die kon me niet zo bekoren. Vond t te pokemon-achig. Al krijg je in demo's natuurlijk geen zak mee van t verhaal.
Ja, ik zag dat Ni No Kuni van Studio Ghibli kwam en die films zijn zo goed! Ik twijfel zelf ook nog of ik het jRPG gedeelte wel cool vind, maar als ik hem voor weinig op de kop kan tikken doe ik dat ;)

Heb je nog titels die niet in mijn lijstje staan maar wel wel horen?
pi_133217635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef maniack28 het volgende:

En Journey O+

En Journey 2 uur playtrough :'(

Meer Journey! Ik ga gewoon nog een keer spelen! *; *;
serieus 2 uur? ik heb em hier ook liggen namelijk
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 november 2013 @ 14:40:33 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217692
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Yup... 2 uur... maar wel 2 uur kippenvel zoals ik nog nooit in een game gehad heb. Log ook ff online in, dan kom je @random mensen tegen waarmee je coop kan doen. De minimale communicatie maakt het echt briljant!

Ik heb trouwens de collectors edition met Flower en Flow en nog 3 andere kleine games, die ga ik ook zeker proberen!
pi_133217709
Pffff ik blijf maar twijfelen man.

Aan de ene kant wil ik nog steeds wel een PS3 halen, maar wil op zich ook wel meteen de PS4 aangezien die voor de deur staan. Maar de vraag is of die games hierboven ook op de PS4 beschikbaar zullen zijn. Al die games zou ik toch eens willen spelen, omdat het me echt geweldige games lijken.

Maar iets in mij zegt toch dat het een beetje zonde is om nu nog een PS3 te halen. Ik heb namelijk eind deze maand het geld voor een PS4.

Blijft lastig.
  woensdag 13 november 2013 @ 14:45:13 #92
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217854
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ik blijf maar twijfelen man.

Aan de ene kant wil ik nog steeds wel een PS3 halen, maar wil op zich ook wel meteen de PS4 aangezien die voor de deur staan. Maar de vraag is of die games hierboven ook op de PS4 beschikbaar zullen zijn. Al die games zou ik toch eens willen spelen, omdat het me echt geweldige games lijken.

Maar iets in mij zegt toch dat het een beetje zonde is om nu nog een PS3 te halen. Ik heb namelijk eind deze maand het geld voor een PS4.

Blijft lastig.
Mijn persoonlijke ervaring/overweging: ik heb al 5 jaar een xbox, heb daar met plezier op gegamed. Ik zie dat de keuze voor xbox One of PS4 een moeilijke word, dus daarom heb ik gekozen om er nog een PS3 bij te kopen en alle titels die ik gemist heb nog te spelen (zie boven). Ik ben dan een jaar verder hopelijk wel in staat een bewuste keuze te maken als het gaat op PS of Xbox. Verder zijn zo'n beetje de meeste titels al een tijdje uit en dus te vinden in de budgetbak/2e hands. Daarnaast wil ik eigenlijk geen 1ste lading van new gen, iets met schoonheidsfoutjes etc. Games bij de launch zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven (behalve NBA2k14 :7 )
  woensdag 13 november 2013 @ 14:52:38 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, ik zag dat Ni No Kuni van Studio Ghibli kwam en die films zijn zo goed! Ik twijfel zelf ook nog of ik het jRPG gedeelte wel cool vind, maar als ik hem voor weinig op de kop kan tikken doe ik dat ;)

Heb je nog titels die niet in mijn lijstje staan maar wel wel horen?
Ik vond persoonlijk Tomb Raider (de reboot) erg erg mooi. Op gelijke hoogte als The Lqast of Us ongeveer en boven Uncharted. Zou normaliter nooit echt mijn spel zijn, maar vond t verhaal super spannend.
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 november 2013 @ 14:53:53 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218197
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Jep. Erg kort spel. Maar o zo de moeite waard. Ik herspeel hem nog geregeld als ik ff "in de journey mood ben" O+
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 november 2013 @ 14:54:52 #95
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133218239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond persoonlijk Tomb Raider (de reboot) erg erg mooi. Op gelijke hoogte als The Lqast of Us ongeveer en boven Uncharted. Zou normaliter nooit echt mijn spel zijn, maar vond t verhaal super spannend.
Added to my list O+
pi_133218293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

TR gaaf maar Uncharted 2 beter. Zeker te spelen TR!
  woensdag 13 november 2013 @ 14:57:44 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

TR gaaf maar Uncharted 2 beter. Zeker te spelen TR!
Voor mij is TR > UC2
Die laatste moet ik nog een keer opnieuw opstarten, want halverwege gestopt. Nou, dat kreeg ik bij TR niet over m'n hart :D
L'Amour menaçant:
pi_133218377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor mij is TR > UC2
Die laatste moet ik nog een keer opnieuw opstarten, want halverwege gestopt. Nou, dat kreeg ik bij TR niet over m'n hart :D
Jij bent dan ook al snel tevreden met een stel virtuele tieten aangezien je nooit echte mag vast houden
  woensdag 13 november 2013 @ 14:59:56 #99
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133218427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij bent dan ook al snel tevreden met een stel virtuele tieten aangezien je nooit echte mag vast houden
Touche! Haha!
  woensdag 13 november 2013 @ 15:01:18 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Honey, ik mag dat JUIST wel :D
"This means absolutely nothing to me!"
*squeek squeek*

Je zou verwachten dat ik me meer zou kunnen vermaken met de joystick van Nathan Drake ( :9 ) maar helaas....
L'Amour menaçant:
pi_133219134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:

TR > UC2
Wat is deze nonsens :')
  woensdag 13 november 2013 @ 15:36:58 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133219698
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat is deze nonsens :')
Een mening.
L'Amour menaçant:
pi_133241461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Yup... 2 uur... maar wel 2 uur kippenvel zoals ik nog nooit in een game gehad heb. Log ook ff online in, dan kom je @random mensen tegen waarmee je coop kan doen. De minimale communicatie maakt het echt briljant!

Ik heb trouwens de collectors edition met Flower en Flow en nog 3 andere kleine games, die ga ik ook zeker proberen!
ben geen multi player, maar coop zal ik ook proberen

die heb ik ook gehaald, was een leuk prijsje tijdje terug, flower vond ik heel tof
-Rabia Al-Basri
  donderdag 14 november 2013 @ 09:45:10 #104
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133244511
TR en Uncharted vergelijken...

TR geef ik met moeite een 6je. Uncharted 1/2/3 zijn minstens een 9.
pi_133244577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Ixnay het volgende:
TR geef ik met moeite een 6je.
Dit dus. Verhaal was wel leuk maar de gameplay was vaak wel slecht en daarom ook tegen het einde blij dat het over was.

Moet de uncharted serie nog spelen, zeker na The last of us wel heel erg benieuwd naar.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:40:51 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133248420
Gisterenavond in het donker begonnen aan The Last of Us. Beste opening EVER! Not kidding....
  donderdag 14 november 2013 @ 14:37:02 #107
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133252264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef maniack28 het volgende:
Gisterenavond in het donker begonnen aan The Last of Us. Beste opening EVER! Not kidding....
Eerste half uurtje is episch inderdaad.
  donderdag 14 november 2013 @ 14:37:21 #108
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133252272
En de rest van de game ook trouwens.
  donderdag 14 november 2013 @ 14:40:42 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133252370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:37 schreef Ixnay het volgende:
En de rest van de game ook trouwens.
Ik vond hem alleen na de epische opening instorten. Pas later klom ie weer omhoog en werd ie geweldig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 14 november 2013 @ 14:51:52 #110
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133252672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond hem alleen na de epische opening instorten. Pas later klom ie weer omhoog en werd ie geweldig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go with the flow!
  donderdag 14 november 2013 @ 14:53:36 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133252728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Go with the flow!
:Y

En zonder dalen geniet je niet van de pieken :D Plus het langzaam opbouwen is juist heel mooi gedaan. Maar neemt niet weg dat ik het half uur na de mooie opening niet zo bijster boeiend vond.
L'Amour menaçant:
pi_133280974
oooh duurt nog ff totdat die dlc uit is breekt me hart en uncharted alleen voor ps4 waaaaaarommm ik schaf pas een ps4 aan als de 5 ( sad face )
pi_133282024
Net klaar met downloaden van Castlevania: Lords of Shadow- Mirror of Fate(HD) demo :P
pi_133284288
Voor de geïnteresseerden. Ik weet ook niet of het bij alle intertoys zo is (op de website staat het iig niet)
De playstation plus 365 dagen kaart kost 37,50 bij de intertoys zag ik net (Waalwijk). Geen idee of die 15% dan ook nog geld. Anders is het best wel goedkoop :P
Feyenoord Rotterdam
pi_133285734
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef harrytwatter het volgende:
oooh duurt nog ff totdat die dlc uit is breekt me hart en uncharted alleen voor ps4 waaaaaarommm ik schaf pas een ps4 aan als de 5 ( sad face )
Dat doe je toch zelf? Je kan ook eerder een ps4 kopen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:28 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133286045
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net klaar met downloaden van Castlevania: Lords of Shadow- Mirror of Fate(HD) demo :P
Die wil ik dit weekend gaan spelen.
pi_133286513
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:18 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat doe je toch zelf? Je kan ook eerder een ps4 kopen.
ja, wie gierig wilt zijn moet onder geduld leiden ofzo :(
pi_133289568
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef harrytwatter het volgende:

[..]

ja, wie gierig wilt zijn moet onder geduld leiden ofzo :(
Vind je het nu serieus gek dat games worden aangekondigd voor de PS4 die dus niet naar de 3 gaan komen? Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
pi_133295155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:24 schreef VulpX het volgende:

[..]

Vind je het nu serieus gek dat games worden aangekondigd voor de PS4 die dus niet naar de 3 gaan komen? Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
niet gek maar kut
pi_133295468
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef harrytwatter het volgende:

[..]

niet gek maar kut
Ah ok. Maar goed, wat had je dan verwacht. De PS3 is nu eenmaal aan het eind van z'n leven en zal nog wel wat games krijgen, maar de focus ligt vanaf vandaag toch echt op de PS4.
pi_133309908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:22 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ah ok. Maar goed, wat had je dan verwacht. De PS3 is nu eenmaal aan het eind van z'n leven en zal nog wel wat games krijgen, maar de focus ligt vanaf vandaag toch echt op de PS4.
ik had verwacht dat uncharted ook op de ps3 kwam. ps4 is nieuw met vast een boel kinderziektes nog enzo. maar goed ik begrijp het wel daar niet van.
  zaterdag 16 november 2013 @ 03:01:47 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133310009
Ik vind het wel slim om ook games op de PS3 uit te blijven brengen.

Veel meer mensen hebben een PS3, het gaat nog jaren duren voordat de PS4 een vergelijkbaar aantal heeft.

Daarbij komt: Met games wordt het echte geld verdiend, die console wordt de eerste 2 jaar zeker nog met verlies verkocht.

Laat mensen nog maar een tijdje doorgamen op hun PS3, dat nog steeds een prima console is imo en dat de overgang naar full PS4 games geleidelijk gaat.

Uncharted is een uitzondering, dat is een systemseller. Als er 1 game moet zijn die mensen doet beslissen om die overstap te maken is dat Uncharted.
pi_133310345
Voor de PS2 zijn toch ook nog heel lang nog games uitgekomen nadat de PS3 er kwam?
Maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk een keer op, en dat is logisch.
En dat bepaalde toppers en exclusives ook alleen nog maar voor de PS4 uitkomen is ook vanzelfsprekend.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:14:24 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133310903
Er is dit jaar zelfs nog een PS2-game verschenen: FIFA
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133310999
Licentiekosten gaan ook vaak omlaag zodat het interessanter wordt om spellen voor een ouder platform uit te brengen (zoals PSP nu).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133311458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 03:01 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het wel slim om ook games op de PS3 uit te blijven brengen.

Veel meer mensen hebben een PS3, het gaat nog jaren duren voordat de PS4 een vergelijkbaar aantal heeft.

Daarbij komt: Met games wordt het echte geld verdiend, die console wordt de eerste 2 jaar zeker nog met verlies verkocht.

Laat mensen nog maar een tijdje doorgamen op hun PS3, dat nog steeds een prima console is imo en dat de overgang naar full PS4 games geleidelijk gaat.

Op die manier kun je natuurlijk nooit succesvol een nieuwe console introduceren, en stimuleer je bovendien developers ook niet. Die willen dolgraag met nieuwe hardware aan de slag, evenals veel gamers. Zie de pre-order aantallen van de nieuwe consoles, die zijn hoger dan ooit tevoren.
De PS3 blijft echt nog wel een aantal jaren ondersteund hoor, maak je daar maar niet druk om. Sony is erg netjes in dat opzicht. Maar verwacht er geen groot caliber AAA games meer op na Gran Turismo 6.
De focus ligt nu toch echt op de PS4, gelukkig maar, de PS3 is na 7-8 jaar ook echt aan vervanging toe. Dit is de langstlopende consolecyclus ooit, mede door de recessie natuurlijk, maar je merkt aan de technologische vooruitgang van alle apparaten dat de huidige generatie consoles hopeloos verouderd is. Dat hoeft zich niet te vertalen naar games, dit jaar was met Ni No Kuni, The Last of Us en KH 1.5 ReMix bijvoorbeeld natuurlijk een topjaar voor mijn PS3. Maar ik moet wel zeggen dat ik zeker bij The Last of Us en GTAV, games die het uiterste uit een console persen, me duidelijk begon te ergeren aan de limieten van deze generatie. Maar goed, dat is mijn mening, die hoef je niet te delen, maar ik weet wel dat er velen zijn die dat sentiment met mij delen en ook staan te springen om de nieuwe generatie.

Als je nu net aan de PS3 begint hoef je ook niet te treuren om het gebrek aan nieuwe titels, je hebt immers een backlog van hier tot Tokio van geweldige games die je nog kan spelen. Tegen de tijd dat je daar door heen bent zijn we alweer bij de PS4 Slim edities en zal die console ook niet meer zo duur zijn.
pi_133312380
Wat is jullie ervaringen met racegames op de PS3? Ik heb nog niet zo lang geleden een PS3 gekocht, en zit nu te kijken voor andere games.

Vroeger had ik altijd Need For Speed, maar lees dat dit wat achteruit gegaan is. Gran Turismo is volgens mij heel veel tunen en echt alleen racen zonder poespas dat vind ik dan vaak weer minder.
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:38:22 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133312710
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:21 schreef Zocalo het volgende:
Wat is jullie ervaringen met racegames op de PS3? Ik heb nog niet zo lang geleden een PS3 gekocht, en zit nu te kijken voor andere games.

Vroeger had ik altijd Need For Speed, maar lees dat dit wat achteruit gegaan is. Gran Turismo is volgens mij heel veel tunen en echt alleen racen zonder poespas dat vind ik dan vaak weer minder.
NFS Hot Pursuit is awesome en kost misschien twee tientjes. Koop 'm.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_133312804
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nu komt er eind deze maand een nieuwe NFS uit (Rivals). Zag er ook tof uit, maar kost dan wel gelijk 60 euro. Is dat echt zo'n vooruitgang ten opzichte van Hot Pursuit?
pi_133317936
nfs most wanted viel me egt tegen...
pi_133336863
Tijdje geleden ps plus aangeschaft en het is toch wel heel fijn. Erg genoten van spec ops en dragon dogma is echt een pareltje, vraag me af waarom ik die game gemist heb.
Built for Speed
pi_133337598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef harrytwatter het volgende:
:')
  zondag 17 november 2013 @ 11:33:09 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133338112
quote:

Haal/zoek de eerst Most Wanted op de PS3 die is tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 17 november 2013 @ 11:38:04 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133338207
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Geniaal :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133338391
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ben ik de enige gierige hollander op fok? die liever even wacht tot prijzen dalen..
pi_133338615
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 11:49 schreef harrytwatter het volgende:

[..]

ben ik de enige gierige hollander op fok? die liever even wacht tot prijzen dalen..
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik begrijp niks van die eerder door mij gequote post.

Probeer het anders nog eens met toepassing van grammatica, hoofdletters en interpunctie.

Grgr
  zondag 17 november 2013 @ 12:06:02 #138
408711 wonton
kutchinees
pi_133338644
Wat zijn nou de musthave ps3 exlc die ik gespeeld moet hebben?
Ik heb uncharted 1tm3, heavy rain en the last of us al.

Beyond two souls moet ik nog halen

GoW en Killzone hou ik niet van.
Young bloods everywhere....
pi_133338989
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:06 schreef wonton het volgende:

Metal Gear Solid 4, 3D Dot Game Heroes, Yakuza 3, Kingdom Hearts 1.5 ReMix. Puppeteer schijnt erg leuk te zijn, heb ik zelf nog niet gepeeld.
pi_133339050
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:06 schreef wonton het volgende:

De 3 Ratchet & Clank games en die heten:

Quest for booty

Tools of destruction

_O_ A crack in time _O_

Ohja en alles van God of War

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 17-11-2013 14:41:53 ]
  zondag 17 november 2013 @ 13:02:59 #141
408711 wonton
kutchinees
pi_133339863
Is de remake van Yakuza 1en 2 al uit?
pi_133340012
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:27 schreef VulpX het volgende:

[..]

Metal Gear Solid 4, 3D Dot Game Heroes, Yakuza 3, Kingdom Hearts 1.5 ReMix. Puppeteer schijnt erg leuk te zijn, heb ik zelf nog niet gepeeld.
yakuza 5 gaat echt niet meer naar europa komen he? :P jammer. 4 was ook goed
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:02 schreef wonton het volgende:
Is de remake van Yakuza 1en 2 al uit?
volgens mij niet maar als je met 3 begint kan je korte filmpjes checken over de voorgeschiedenis waardoor je er zo in zit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_133340043
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

yakuza 5 gaat echt niet meer komen naar europa he? :P jammer. 4 was ook goed

[..]

volgens mij niet maar als je met 3 begint kan je korte filmpjes checken over de voorgeschiedenis waardoor je er zo in zit
4 nog niet gespeeld, miss nog maar even oppikken dan.
pi_133355211
Tot hoe laat zijn de PS+ aanbiedingen/kortingen geldig,als ze a.s woensdag vervallen??
pi_133356790
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tot hoe laat zijn de PS+ aanbiedingen/kortingen geldig,als ze a.s woensdag vervallen??
Update tijd denk ik, dus zo rond 18.00 uur.
pi_133357189
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef VulpX het volgende:

[..]

Update tijd denk ik, dus zo rond 18.00 uur.
Aha OK :+
  maandag 18 november 2013 @ 00:25:17 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133365082
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:11 schreef VulpX het volgende:

Maar verwacht er geen groot caliber AAA games meer op na Gran Turismo 6.
En nog Final Fantasy XIII Lightning Returns, Castlevania Lords Of Shadow 2, Thief 4, Watch Dogs, Southpark The Stick Of Truth, Metal Gear Solid V ... Of is dat niet triple A?

quote:
De focus ligt nu toch echt op de PS4, gelukkig maar, de PS3 is na 7-8 jaar ook echt aan vervanging toe.
Het doel van een console lijkt me mooie games spelen. Ik vind de PS3 nou niet een gedateerd systeem dat niet met deze tijd meer meekan. Ik zie niet zo'n groot verschil met PS4, het is iets mooier uiteraard. Maar als je puur naar de games kijkt zal de PS3 nog een tijdje de beste game console blijven, omdat je daar (nu nog) veel meer mee kunt dan met een PS4. Natuurlijk ga ik ooit binnen nu en een jaar overstappen naar PS4, maar je weet nu al dat er straks als de eerste golf PS4s verkocht zijn er een nieuwe bundel uitkomt voor dezelfde prijs (nog goedkoper zullen ze hem voorlopig niet uitbrengen) maar dan met een gratis game, of een 2e controller, of een jaar gratis PS+. En dan ben je blij dat je dat jaartje gewacht hebt en je hebt bijna niks gemist want die games haal je zo weer in.

quote:
Dit is de langstlopende consolecyclus ooit, mede door de recessie natuurlijk, maar je merkt aan de technologische vooruitgang van alle apparaten dat de huidige generatie consoles hopeloos verouderd is. Dat hoeft zich niet te vertalen naar games, dit jaar was met Ni No Kuni, The Last of Us en KH 1.5 ReMix bijvoorbeeld natuurlijk een topjaar voor mijn PS3.
Vind ik ook

quote:
Maar ik moet wel zeggen dat ik zeker bij The Last of Us en GTAV, games die het uiterste uit een console persen, me duidelijk begon te ergeren aan de limieten van deze generatie.
Veel mooier dan GTAV en TLOU zullen we ook niet meer krijgen op de PS3, maar ik vind het geen straf om nog een jaartje games met de grafische kwaliteit van GTAV en TLOU te moeten spelen. Zeker als je weet dat de eerste games van de PS4 niet heel veel mooier zullen zijn dan PS3, kijk maar naar hoe de eerste PS3 games er uitzagen t.o.v. de PS2. :)
  maandag 18 november 2013 @ 00:26:36 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133365123
quote:

De laatste "leuke" NFS vond ik Undercover. Maar ik ben dan niet zo'n race gamer.
pi_133365367
w00t, ik zie nu pas dat er een HD remaster is van de 1e drie Ratchet & Clank games van de PS2!

Bazengames. direct maar effe besteld :)
pi_133368338
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En nog Final Fantasy XIII Lightning Returns, Castlevania Lords Of Shadow 2, Thief 4, Watch Dogs, Southpark The Stick Of Truth, Metal Gear Solid V ... Of is dat niet triple A?

[..]

Het doel van een console lijkt me mooie games spelen. Ik vind de PS3 nou niet een gedateerd systeem dat niet met deze tijd meer meekan. Ik zie niet zo'n groot verschil met PS4, het is iets mooier uiteraard. Maar als je puur naar de games kijkt zal de PS3 nog een tijdje de beste game console blijven, omdat je daar (nu nog) veel meer mee kunt dan met een PS4. Natuurlijk ga ik ooit binnen nu en een jaar overstappen naar PS4, maar je weet nu al dat er straks als de eerste golf PS4s verkocht zijn er een nieuwe bundel uitkomt voor dezelfde prijs (nog goedkoper zullen ze hem voorlopig niet uitbrengen) maar dan met een gratis game, of een 2e controller, of een jaar gratis PS+. En dan ben je blij dat je dat jaartje gewacht hebt en je hebt bijna niks gemist want die games haal je zo weer in.

[..]

Vind ik ook

[..]

Veel mooier dan GTAV en TLOU zullen we ook niet meer krijgen op de PS3, maar ik vind het geen straf om nog een jaartje games met de grafische kwaliteit van GTAV en TLOU te moeten spelen. Zeker als je weet dat de eerste games van de PS4 niet heel veel mooier zullen zijn dan PS3, kijk maar naar hoe de eerste PS3 games er uitzagen t.o.v. de PS2. :)
Je vind ze niet heel veel mooier? Het grafische verschil van de Battlefield versies is wel erg groot hoor.

Maar goed, ik heb ook alweer een tijdje een dikke PC staan, dan valt het gewoon op hoe erg de huidige generatie consoles achterloopt.
pi_133369389
Final fantasy X/X-2 HD komt in japan 26 december uit... en in amerika 18 maart (!)

http://blog.us.playstatio(...)ps3-march-18th-2014/
pi_133369409
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Final fantasy X/X-2 HD komt in japan 26 december uit... en in amerika 18 maart (!)

http://blog.us.playstatio(...)ps3-march-18th-2014/
En nog steeds geen europese datum :N
pi_133369434
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:14 schreef VulpX het volgende:

[..]

En nog steeds geen europese datum :N
zal waarschijnlijk na 18 maart zijn. snap niet dat het 3 maanden langer moet duren.

E: Europese datum is bekend; 21 maart!

http://www.rpgsite.net/ne(...)western-release-date

trailer:

ook die eerste japans exclusieve zooi zit er ook bij, zoals vermeld in de trailer.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 10:39:15 ]
  maandag 18 november 2013 @ 11:27:02 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133370778
Ik wilde net ffx 21 maart posten. Maar jullie waren alweer sneller. :)
pi_133372793
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 10:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

zal waarschijnlijk na 18 maart zijn. snap niet dat het 3 maanden langer moet duren.

E: Europese datum is bekend; 21 maart!

http://www.rpgsite.net/ne(...)western-release-date

trailer:

ook die eerste japans exclusieve zooi zit er ook bij, zoals vermeld in de trailer.
NICE. Die komt erin op de Vita
  maandag 18 november 2013 @ 12:58:43 #156
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_133373054
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Al gespeeld en idd leuker dan de reboot van most wanted. Vraag me echt af wat ze zich voorstelden bij het maken van die game.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Haal/zoek de eerst Most Wanted op de PS3 die is tof!
Dit. Een epische game was dat, eenvoud geperfectioneerd. Als je liever iets moderners speelt is Grid (2) een optie.
pi_133373274
WipeEout HD,na bijna 12/14 jaar(sinds begin 2000 of 2002) dit spel weer spelen :9

[ Bericht 37% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 18-11-2013 17:50:10 ]
  maandag 18 november 2013 @ 17:21:01 #158
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133380753
Castlevania mirror of fate is niet echt wat ik verwacht had... Mercury stream maakt niet echt kwaliteit dat de naam castlevania waard is...
  maandag 18 november 2013 @ 17:47:38 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133381507
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WipeEout HD,na bijna 12/14 jaar(sinds begin 2000 of 2002) dit spel weer spelen:9
Die heb ik ooit gedownload toen dat PSN drama kwam met dat hacken, en je 2 gratis spellen mocht downloaden. Vind t best geinig :D
L'Amour menaçant:
pi_133381628
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die heb ik ooit gedownload toen dat PSN drama kwam met dat hacken, en je 2 gratis spellen mocht downloaden. Vind t best geinig :D
Sony had het juist niet goed beveiligd(i.e geen encrypties) :') _O-

fixed vorige post :P
pi_133383256
Meer mensen gezeik met PSN?
pi_133383650
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De 3 Ratchet & Clank games en die heten:

Quest for booty

Tools of destruction

_O_ A crack in time _O_

Ohja en alles van God of War
En sinds vorige week: Into the Nexus.

Wat een geweldige Ratchet & Clank game is dat zeg!
Wel kort maar is ook een budget titel.
pi_133383721
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef DownBusiness het volgende:

[..]

En sinds vorige week: Into the Nexus.

Wat een geweldige Ratchet & Clank game is dat zeg!
Wel kort maar is ook een budget titel.
Hmm

Die staat ook downloadable in de PS store? Effe kijken hoeveel GB die is en ofdie nog op mijn 80GB schijf past
pi_133383758
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hmm

Die staat ook downloadable in de PS store? Effe kijken hoeveel GB die is en ofdie nog op mijn 80GB schijf past
Ja hij is downloadbaar. 8 of 9 GB maar hij geeft aan dat het mee is omdat je er Quest for Booty nog eens bij krijgt.
pi_133383807
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef DownBusiness het volgende:

[..]

Ja hij is downloadbaar. 8 of 9 GB maar hij geeft aan dat het mee is omdat je er Quest for Booty nog eens bij krijgt.
QfB heb ik op een disc, kreeg ik toen bij m'n PS3 + een extra controller
pi_133383904
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen gezeik met PSN?
Het gaat hier hoerig traag inderdaad
  maandag 18 november 2013 @ 21:48:29 #167
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_133392758
Raadt een vriend mij Deus Ex Human Revolution aan, in de wetenschap dat ik sneakelementen in games altijd saai als wat vind.. wat een klootzak.

Een van de weinig games die ik hem aangeschaft en na een uur weer heb gedelete. Wat een saaie meuk zeg. Als iemand interesse heeft; voor de verzendkosten mag je hem hebben.
pi_133393803
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Cheiron het volgende:
Raadt een vriend mij Deus Ex Human Revolution aan, in de wetenschap dat ik sneakelementen in games altijd saai als wat vind.. wat een klootzak.

Een van de weinig games die ik hem aangeschaft en na een uur weer heb gedelete. Wat een saaie meuk zeg. Als iemand interesse heeft; voor de verzendkosten mag je hem hebben.
Sommige spellen vergen wat meer tijd om 'er in' te komen. Geef het wat tijd, absoluut de moeite waard.
A murky, forgotten land.
pi_133394570
quote:

Het grappige is dat je niet hoeft te sneaken
  maandag 18 november 2013 @ 22:16:56 #170
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133394742
quote:

Even doorzetten, het begin is niet sterk, maar het is zóón goede game...

En zoals al gezegd is kun je deze game op heel veel verschillende manieren spelen.
Alleen zou ik hem op het aller makkelijkste niveau zetten want een van de bosses aan het begin is anders onmogelijk te doen. Minpuntje.
pi_133394962
Ratchet & Clank Nexus O+ de gameplay is weer ouderwets baas en het is visueel oogstrelend.

Dankjewel Insomniac _O_

Ik hou van mijn PS3 O+
  maandag 18 november 2013 @ 23:19:26 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133397996
quote:

Je kunt ook iedereen kapot knallen, gewoon een kwestie van de juiste augmentations kiezen.
pi_133400790
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Quest for booty

Tools of destruction

_O_ A crack in time _O_
Wat een pornotitels. :D
pi_133400972
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:53 schreef chibibo het volgende:

[..]

idd :D
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:09:16 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133404316
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Sommige spellen vergen wat meer tijd om 'er in' te komen. Geef het wat tijd, absoluut de moeite waard.
Vond ik ook. Is normaliter ook niet mijn genre, maar heb me er erg mee vermaakt :Y
L'Amour menaçant:
pi_133404342
quote:

Mee eens. Kut spel.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:10:39 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133404348
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:53 schreef chibibo het volgende:

[..]

Die Quest for booty was het andere spel wat ik gratis had vanwege dat PSN-gedoe. Dat is er dus eentje die IK dan weer meteen er af gesmeten heb. Leek wel een vlug tussendoortje voor de iPad of zo.
L'Amour menaçant:
pi_133416988
Eens even geluisterd, mijn PS3 fat gaat tijdens TLOU ook flink staan blazen.

Ik heb hier volgens mij onlangs gelezen dat iemand vanwege die herrie in allerijl een superslim heeft aangeschaft?

Maar dat die koeling dat doet is toch volkomen normaal als de processor zo op zijn kloten krijgt? Het ding moet dan gewoon erg intensief gekoeld worden.

Ik heb het nooit eerder echt gemerkt omdat ik met een koptelefoon op speel.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:22:20 #179
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_133419857
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt ook iedereen kapot knallen, gewoon een kwestie van de juiste augmentations kiezen.
Vanaf het eerste moment wordt eigenlijk wel aangegeven dat sneaken de voorkeur heeft. Je hitpoints zijn standaard ook eigenlijk te laag om effectief rambo-style te spelen.

Maar ook de hele setting, graphics en voice acting deden mij he-le-maal niets. Dan ga ik niet eens beginnen aan 10 uur lang iets doen wat niet zo boeit.

Nu lekker door met Bioshock Infinite!
pi_133420028
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
Eens even geluisterd, mijn PS3 fat gaat tijdens TLOU ook flink staan blazen.

Ik heb hier volgens mij onlangs gelezen dat iemand vanwege die herrie in allerijl een superslim heeft aangeschaft?

Maar dat die koeling dat doet is toch volkomen normaal als de processor zo op zijn kloten krijgt? Het ding moet dan gewoon erg intensief gekoeld worden.

Ik heb het nooit eerder echt gemerkt omdat ik met een koptelefoon op speel.
Dat was ik. Het is ook wel normaal hoor, maar ik heb een phat uit oktober 2007, en was gewoon bang voor een YLOD. Het blazen gebeurde steeds vaker, ook bij grafisch minder intensieve games waarvan ik zeker wist dat er eerder minder actief fan werk nodig was. Bovendien ging ik bijna verhuizen en moest ik dus wat meer rekening gaan houden met stroom etc, dus de SS aangeschaft. En het is ook wel fijn dat ik geen jet engine aan heb staan tijdens het gamen/ film kijken ;)
pi_133420168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat was ik. Het is ook wel normaal hoor, maar ik heb een phat uit oktober 2007, en was gewoon bang voor een YLOD. Het blazen gebeurde steeds vaker, ook bij grafisch minder intensieve games waarvan ik zeker wist dat er eerder minder actief fan werk nodig was. Bovendien ging ik bijna verhuizen en moest ik dus wat meer rekening gaan houden met stroom etc, dus de SS aangeschaft. En het is ook wel fijn dat ik geen jet engine aan heb staan tijdens het gamen/ film kijken ;)
Is die Superslim volledig stil? Of hoor je die ventilator ook nog wel?

Ik kan er geen fatsoenlijk YT filmpje van vinden.
pi_133420458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Niet volledig stil, tijdens het booten en een paar minuten daarna hoor je hem wel. Ook het inlezen van een disc hoor je erg goed. Maar als je in XMB blijft is het na een paar minuten dus muisstil. Als je een game of blu-ray opstart heb je 1-3 minuten het inlezen en wat fangeluid, maar dat verdwijnt daarna en dan heb je een redelijk stil apparaat. Veel stiller dan de phat iig.
pi_133421544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef VulpX het volgende:

[..]

Niet volledig stil, tijdens het booten en een paar minuten daarna hoor je hem wel. Ook het inlezen van een disc hoor je erg goed. Maar als je in XMB blijft is het na een paar minuten dus muisstil. Als je een game of blu-ray opstart heb je 1-3 minuten het inlezen en wat fangeluid, maar dat verdwijnt daarna en dan heb je een redelijk stil apparaat. Veel stiller dan de phat iig.
Hmm okay,

Nouja, als m'n fat het ooit eens begeeft dan zie ik wel. Ik vind hem te mooi om te vervangen :@ Wel erg bedankt voor de info!
  donderdag 21 november 2013 @ 05:53:02 #184
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133473655
Metal Gear Rising vannacht gedownload, 19GB :'), en dan ontbreekt de originele Japanse taal :r :')

Jezus wat een faal. Van hen dat die optie er niet gewoon in zit, en van mij dat ik er van uit ging dat een Platinum game die optie wel gewoon zou hebben... :N

Wel even mijn PS4 controller kunnen testen via een 3m Micro-USB kabeltje... :)
  donderdag 21 november 2013 @ 11:26:03 #185
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_133478176
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 05:53 schreef Yi-Long het volgende:
Metal Gear Rising vannacht gedownload, 19GB :'), en dan ontbreekt de originele Japanse taal :r :')

Jezus wat een faal. Van hen dat die optie er niet gewoon in zit, en van mij dat ik er van uit ging dat een Platinum game die optie wel gewoon zou hebben... :N

Wel even mijn PS4 controller kunnen testen via een 3m Micro-USB kabeltje... :)
Dat spel schijnt ook met Japanse taal een gigantische faal game te zijn. Ik ga hem in ieder geval niet spelen.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_133478240
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat spel schijnt ook met Japanse taal een gigantische faal game te zijn. Ik ga hem in ieder geval niet spelen.
Het is een typische game die je haat of gewoon tof vind. Faal game is het zeker niet.
pi_133478325
is Remember me wel vet?
  donderdag 21 november 2013 @ 11:34:53 #188
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_133478489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die van mij (weet even niet of het een slim of superslim is) maakt sinds kort echt veel lawaai. Schijnt wel 'normaal' te zijn, maar hij heeft zich anderhalf jaar lang stilgehouden. Hij bromt ook trouwens, totdat ik een bierviltje onder een van de rubbers duw, dan is ie weer stil...
pi_133479012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef wonton het volgende:
is Remember me wel vet?
mixed reviews
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 november 2013 @ 12:03:09 #190
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133479279
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Schijnt wel een leuke slash-'m-up te zijn, maar weinig zin om een Japanse game met engelse stemmen te spelen. Optie hoort er gewoon in te zitten. Desnoods aanbieden middels download.
pi_133488531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Die van mij (weet even niet of het een slim of superslim is) maakt sinds kort echt veel lawaai. Schijnt wel 'normaal' te zijn, maar hij heeft zich anderhalf jaar lang stilgehouden. Hij bromt ook trouwens, totdat ik een bierviltje onder een van de rubbers duw, dan is ie weer stil...
Alstie een klepje bovenop hebt die openschuift is het een superslim
  donderdag 21 november 2013 @ 17:29:58 #192
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_133488653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Alstie een klepje bovenop hebt die openschuift is het een superslim
Dan heb ik gewoon de slim.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 november 2013 @ 18:14:49 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_133521479
Ik krijg opeens de melding dat mijn email of wachtwoord van mijn psn account ongeldig is. Maar ik heb niks verandert en gister deed alles het nog gewoon..... Iemand anders dit wel eens gehad?
,,/
pi_133523172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef -Menn0- het volgende:
count ongeldig is. Maar ik heb niks verandert en gister deed alles het nog gewoon..... Iemand anders dit wel eens gehad?
Had het eergisteren. Even wachtwoord resetten en alles doet het weer.
pi_133526043
Iemand al bepaalde acties rondom de feestdagen gezien waarbij je goedkoop een abonnement PlayStation plus kan kopen?
  zaterdag 23 november 2013 @ 02:18:44 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133539190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:24 schreef Apostrof het volgende:
Iemand al bepaalde acties rondom de feestdagen gezien waarbij je goedkoop een abonnement PlayStation plus kan kopen?
Zal vast wel weer iets leuks langskomen. Jammer dat ik vorige keer net te laat was met die 3 maanden extra bij een jaar abo.
pi_133540726
Bij de intertoys in de winkel, niet via de webshop. 37,50 voor een jaar.
pi_133541807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:34 schreef portie het volgende:
Bij de intertoys in de winkel, niet via de webshop. 37,50 voor een jaar.
Dankje! Zal eens gaan kijken deze weken.
pi_133545169
Ik heb een PS3 12GB gekocht, samen met GTA. GTA neemt natuurlijk al flink wat data in beslag voor de installatie, maar nu zegt hij dus dat hij al vol is als ik een nieuwe game wil installeren.
Is het mogelijk om de installatie van het spel eraf te halen, zodat je hem gewoon vanaf de schijf kan spelen? Of het vanaf een externe harde schijf te doen? Of wordt het echt een grotere harde schijf voor de PS aanschaffen?
pi_133546762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:43 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb een PS3 12GB gekocht, samen met GTA. GTA neemt natuurlijk al flink wat data in beslag voor de installatie, maar nu zegt hij dus dat hij al vol is als ik een nieuwe game wil installeren.
Is het mogelijk om de installatie van het spel eraf te halen, zodat je hem gewoon vanaf de schijf kan spelen? Of het vanaf een externe harde schijf te doen? Of wordt het echt een grotere harde schijf voor de PS aanschaffen?
Installatie is noodzakelijk, voor die nieuwe game heb je dan echt een grotere schijf nodig.
pi_133547961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:43 schreef Zocalo het volgende:
Het 12 GB model is gemaakt met het idee dat je er zelf een grotere schijf in doet.
pi_133547969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef VulpX het volgende:

[..]

Het 12 GB model is gemaakt met het idee dat je er zelf een grotere schijf in doet.
Oké, ik zal het uiteindelijk toch nodig hebben. Waar kan je goede/goedkoop nieuwe harde schijven kopen? Ze intalleren is niet moeilijk las ik al.
pi_133548061
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Oké, ik zal het uiteindelijk toch nodig hebben. Waar kan je goede/goedkoop nieuwe harde schijven kopen? Ze intalleren is niet moeilijk las ik al.
Je moet sowieso even de HDD caddy hebben van Sony, anders kan de schijf er niet in: http://www.budgetgaming.n(...)m+hdd+caddy_PS3.html

En hier vind je harde schijven: http://tweakers.net/categ(...)-schijven/producten/

Je hebt er een van 2.5 inch nodig en 5400 RPM. 7200 RPM kan ook, maar veel snelheidswinst zal het je niet opleveren.
pi_133548966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:00 schreef VulpX het volgende:

[..]

Je moet sowieso even de HDD caddy hebben van Sony, anders kan de schijf er niet in: http://www.budgetgaming.n(...)m+hdd+caddy_PS3.html
En hier vind je harde schijven: http://tweakers.net/categ(...)-schijven/producten/

Je hebt er een van 2.5 inch nodig en 5400 RPM. 7200 RPM kan ook, maar veel snelheidswinst zal het je niet opleveren.
Het hoeft geen harde schijf speciaal voor Playstation te zijn? Maakt de hoogte nog uit?

http://tweakers.net/price(...)500-320gb-320gb.html
http://tweakers.net/price(...)d5000lpvt-500gb.html
pi_133549133
Bij FRS 2e laagst geprijsde 2e hands game gratis

Voor 24 euro max payne 3 en Infamous 2 in mint conditie

Nice!
pi_133549776
Ik heb nu deze op het oog voor mijn uitbreiding van de harde schijf, moet goed zijn toch?

zaterdag 23 november 2013 @ 18:39:54 #207
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133550469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:30 schreef wonton het volgende:
is Remember me wel vet?
Ik vond het verhaal goed maar de baas gevechten zijn te scripted.
En de normale gevechten zijn zeer simpel. Met 1 combo kun je in principe alle normale gevechten afhandelen dus dat ging snel vervelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nu deze op het oog voor mijn uitbreiding van de harde schijf, moet goed zijn toch?

Ja. 2.5" is goed. 9.5mm :)
Verschil 5400, 7200 toeren merk je niet veel.
Wat wel beter zal zijn is een 16Mb cache ipv 8. Maar dan zal het ook een stuk duurder worden.
pi_133550857
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Zocalo het volgende:

Die schijf is prima ja.

Het hoeft idd geen aparte Playstation schijf te zijn. Het zijn namelijk allemaal, ook degene die Sony levert, gewoon laptop harde schijven.
Naar een grotere cache kun je ook kijken, maar dan moet je jezelf even afvragen of een iets wat snellere laadtijd etc jou de meerprijs waard is.
pi_133551792
Ik heb de Ratchet and Clank Trilogy gekocht. Ik heb ze nog nooit eerder gespeeld en tot nu toe vind ik deel 1 heel vermakelijk :D De graphics zien er ook nog best oke uit voor een spel dat meer dan 10 jaar oud is.
pi_133552749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef wonton het volgende:
Ik heb de Ratchet and Clank Trilogy gekocht. Ik heb ze nog nooit eerder gespeeld en tot nu toe vind ik deel 1 heel vermakelijk :D De graphics zien er ook nog best oke uit voor een spel dat meer dan 10 jaar oud is.
Ja echt he

Die PS2 was helemaal zo slecht niet!
pi_133554916
Zojuist Demon's Souls besteld.

Ben momenteel bezig met Skyrim (na 95 uur even een pauze ingelast) en Darksiders 2 (die ik blind gekocht heb en die mij in positieve zin erg verrast heeft).

Daarna heb ik nog klaar liggen: Dragon Age Origins en Dragon Age 2, Dark Souls en straks dus ook nog Demon's Souls.

Voorlopig nog wel even wat te doen dacht ik zo :)
A murky, forgotten land.
pi_133555975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef wonton het volgende:
Heb je trouwens ook de Jak&Daxter trilogie? Ook een pareltje met erg puike graphics van de naughty gods :)
pi_133557771
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je trouwens ook de Jak&Daxter trilogie? Ook een pareltje met erg puike graphics van de naughty gods :)
heb ze wel gekocht maar heb 2 en 3 nog niet uitgespeeld omdat ik ze niet zo tof vond :@
pi_133557851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:10 schreef wonton het volgende:

[..]

heb ze wel gekocht maar heb 2 en 3 nog niet uitgespeeld omdat ik ze niet zo tof vond :@
mee eens!! Deel 1 is het leukst.
pi_133559769
Jak 2 ftw. Maar goed, dat was ook mijn eerste Jak. Heb ze als 2,1,3 gespeeld.
pi_133561948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef VulpX het volgende:
Jak 2 ftw. Maar goed, dat was ook mijn eerste Jak. Heb ze als 2,1,3 gespeeld.
ik ben in 2 nooit langs het kanon op rails gekomen waarmee je de vliegende lurkers uit de lucht moet schieten :(
pi_133562536
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ik ben in 2 nooit langs het kanon op rails gekomen waarmee je de vliegende lurkers uit de lucht moet schieten :(
Weet zo één twee drie niet precies welke missie je bedoelt, het is alweer jaren geleden, maar er zaten idd flink frustrerende stukken in.
pi_133563148
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef VulpX het volgende:

[..]

Weet zo één twee drie niet precies welke missie je bedoelt, het is alweer jaren geleden, maar er zaten idd flink frustrerende stukken in.
Het is een kanon waar je op zit. Die kutlurkers komen op je af en als je te lang en te snel schiet raakt dat kanon oververhit.

Ik heb toen bijna mijn controller door de TV gegooid. Jak 3 was veel beter in balans.
pi_133563327
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 01:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is een kanon waar je op zit. Die kutlurkers komen op je af en als je te lang en te snel schiet raakt dat kanon oververhit.

Ik heb toen bijna mijn controller door de TV gegooid. Jak 3 was veel beter in balans.
Jak 3 was idd wat minder frustrerend, maar veel te makkelijk. Ik heb die destijds met een vriend in een lange zaterdagnacht in één ruk uitgespeeld. Gouden tijden. Vind Jak 2 eigenlijk de sterkste van de 3.
pi_133570375
PERSONA 5 AANGEKONDIGD VOOR PS3!!!!!!!!!!!!

http://persona5.jp/

De PS3 blijft inderdaad dus nog wel even doorgaan met toptitels.
  zondag 24 november 2013 @ 13:04:05 #221
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133570465
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:00 schreef VulpX het volgende:
PERSONA 5 AANGEKONDIGD VOOR PS3!!!!!!!!!!!!

http://persona5.jp/

De PS3 blijft inderdaad dus nog wel even doorgaan met toptitels.
Zelden zo'n nietszeggende trailer gezien....
pi_133570980
Klopt, het zegt idd ook helemaal niets.
  zondag 24 november 2013 @ 17:37:21 #223
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_133579511
Ik wil graag een 2e hands ps3 80gb versie kopen met wat 3 games en 2 controllers voor 125 euro is dat een goede deal en hoelang zou mijn ps3 dan nog ongeveer leven?
BAM dit is 3KB
  zondag 24 november 2013 @ 17:42:17 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133579656
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef Loll het volgende:
Ik wil graag een 2e hands ps3 80gb versie kopen met wat 3 games en 2 controllers voor 125 euro is dat een goede deal en hoelang zou mijn ps3 dan nog ongeveer leven?
Dat is wel een erg oude versie met relatief weinig opslag. Een nieuwe Super Slim met 500 GB kost iets meer dan 200 euro denk ik.

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+3+console+(500+gb)+super+slim_PS3.html

Neem een PS+ abonnement erbij en je hebt een jaar lang gratis games. :)
  zondag 24 november 2013 @ 17:47:37 #225
304381 Loll
pi_133579852
Maar is er met die versie ook een soort probleem als de rrod
BAM dit is 3KB
  zondag 24 november 2013 @ 18:03:47 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133580334
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Loll het volgende:
Maar is er met die versie ook een soort probleem als de rrod
Yup, de YLOD.
  zondag 24 november 2013 @ 18:44:02 #227
304381 Loll
pi_133581466
En is daar veel kans op en hoe is dat te voorkomen? Is het überhaupt te voorkomen?
BAM dit is 3KB
pi_133582067
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Loll het volgende:
En is daar veel kans op en hoe is dat te voorkomen? Is het überhaupt te voorkomen?
Die kans is erg klein, vooral de allereerste modellen konden daar last van hebben. Maar mijn Phat van de eerste generatie doet het ook nog gewoon. Voorkomen kan evt door goede ventilatie, maar er zijn meerder dingen die een YLOD kunnen veroorzaken. Maar ik zou je daar sowieso niet druk over maken, het percentage consoles dat die fout krijgt is erg klein.
pi_133585093
Als ik tussen de apps kijk in de playstation store zie ik alleen een enkele Engelse app, waar kan ik de Nederlandse downloaden ?

Edit: Al gevonden ...
pi_133613450
Waar kun je eigenlijk een betrouwbare gamesreleaselijst vinden?
Ik kom er een hoop tegen maar ze zijn allemaal heel tegenstrijdig.

Ik krijg het idee dat het vies tegenvalt wat er voor 2014 in de pijplijn zit..
pi_133616294
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef eight het volgende:

MGSV, The Last of Us singleplayer DLC, KH 2.5 Remix, Persona 5 evt, Watch Dogs. Maar goed, sommige zijn cross-gen en dan wil je natuurlijk niet de PS3 versie hebben :P
pi_133619164
Ik had voor het installeren van mijn nieuwe harde schijf savegames op een HDD opgeslagen. Hoe krijg ik die weer terug?
  maandag 25 november 2013 @ 19:44:39 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133619213
Overzetten op een usb stick?
pi_133619287
ja volgens mij is t gelukt
pi_133619295
Hoe zat dat nou ook alweer. Kon je bij bepaalde titels later de PS3 versie upgraden naar een PS4 versie voor een bepaald bedrag? Dat is wel een mooie optie maar ik heb er niet veel meer van gehoord.
pi_133619562
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe zat dat nou ook alweer. Kon je bij bepaalde titels later de PS3 versie upgraden naar een PS4 versie voor een bepaald bedrag? Dat is wel een mooie optie maar ik heb er niet veel meer van gehoord.
Dat zijn alleen BF4, Cod Ghosts, Injustice, ACIV en NBA 2K14: http://www.eurogamer.net/(...)al-upgrade-programme

Die actie geldt overigens maar tot ergens in januari geloof ik.
pi_133619759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat zijn alleen BF4, Cod Ghosts, Injustice, ACIV en NBA 2K14: http://www.eurogamer.net/(...)al-upgrade-programme

Die actie geldt overigens maar tot ergens in januari geloof ik.
Limited inderdaad qua tijd lijkt het. Wel mooie actie op zich.
pi_133621404
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef VulpX het volgende:

[..]

MGSV, The Last of Us singleplayer DLC, KH 2.5 Remix, Persona 5 evt, Watch Dogs. Maar goed, sommige zijn cross-gen en dan wil je natuurlijk niet de PS3 versie hebben :P
Naja, ik zit me af te vragen wanneer ik de overstap ga maken naar next gen.
Veel hangt ook af van de releases in 2014 voor PS3 maar daar wordt ik nu niet echt vrolijk van.
pi_133621598
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef eight het volgende:

Trouwens ook wel benieuwd naar een goede lijst
  maandag 25 november 2013 @ 21:14:27 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133623211
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Trouwens ook wel benieuwd naar een goede lijst
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef eight het volgende:

[..]

Naja, ik zit me af te vragen wanneer ik de overstap ga maken naar next gen.
Veel hangt ook af van de releases in 2014 voor PS3 maar daar wordt ik nu niet echt vrolijk van.
http://www.eurogamer.net/(...)=all&year=2014&view=
pi_133623432
Fallout 4 komt eraan.

Ik zal elke avond bidden dat ie nog voor de ps3 komt, maar dat is denk ik tevergeefs ;( ;(
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 25 november 2013 @ 21:28:55 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133623844
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Agiath het volgende:
Fallout 4 komt eraan.

Ik zal elke avond bidden dat ie nog voor de ps3 komt, maar dat is denk ik tevergeefs ;( ;(
Nee, die moet zeker naar next-gen. De huidige engine is niet meer van deze tijd.
pi_133684372
Voor de geïnteresseerden: bij Bart Smit is Tombraider 2013 nu te koop voor ¤20.99. Net als Far Cry 3 overigens.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:26:25 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133690162
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de geïnteresseerden: bij Bart Smit is Tombraider 2013 nu te koop voor ¤20.99. Net als Far Cry 3 overigens.
FC3 zou ik iedereen aanraden, TR zeker niet.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:26:56 #245
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133690199
quote:
19s.gif Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, die moet zeker naar next-gen. De huidige engine is niet meer van deze tijd.
Nieuwe engine op huidige console zou ook kunnen toch?
pi_133692701
Vandaag de superslim voor het eerst (!) uit de verpakking gezien.

Ik vind het een behoorlijk lelijk ding eigenlijk... En nog steeds best groot.

Dat mijn phat het nog maar lang mag blijven doen!
  woensdag 27 november 2013 @ 22:30:44 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133693814
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nieuwe engine op huidige console zou ook kunnen toch?
Dat is zonde van de resources. Je gaat niet nu nog een nieuwe engine ontwikkelen voor PS360. Daarom verwacht ik niet dat Fallout 4 naar Wii U komt bijvoorbeeld.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:28:59 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133696453
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is zonde van de resources. Je gaat niet nu nog een nieuwe engine ontwikkelen voor PS360. Daarom verwacht ik niet dat Fallout 4 naar Wii U komt bijvoorbeeld.
Ik bedoel dat een game ontwikkeld wordt voor ps4 en dat de game geport wordt in mindere kwaliteit naar ps3. Net als ac4.

De reden dat ontwikkelaars toe zijn aan een nieuwe console is puur graphics. Gameplaytechnisch kunnen de eerste ps4 games gewoon op ps3 uitgebracht worden.
pi_133702054
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik bedoel dat een game ontwikkeld wordt voor ps4 en dat de game geport wordt in mindere kwaliteit naar ps3. Net als ac4.

De reden dat ontwikkelaars toe zijn aan een nieuwe console is puur graphics. Gameplaytechnisch kunnen de eerste ps4 games gewoon op ps3 uitgebracht worden.
Dat is dus niet waar. Meer CPU kracht betekend ook ingewikkeldere AI, grotere werelden en veel meer gameplaytechnische elementen. Een nieuwe console is echt niet alleen een grafische update.

Bovendien zal Fallout 4 niet snel uitkomen, tegen de tijd dat het released zal de userbase van de next-gen consoles ook al een stuk zijn gegroeid en is de noodzaak van een last-gen release veel kleiner. De reden dat games nu nog op PS3 uitkomen is vooral vanwege het geld, het zal voorlopig wat meer geld in het laatje brengen. Als het aan de devs ligt willen ze waarschijnlijk helemaal niet meer aan last gen ports werken.
pi_133702109
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je het goed doet kan het, zij het met beperkingen. ZO heb je bv Watch Dogs. Die is echt wel gemaakt met next-gen in mind, maar de current-gen versie zien we nergens (omdat het wss gewoonweg but is to pc/next-gen).
pi_133703775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:46 schreef VulpX het volgende:
Dat is dus niet waar. Meer CPU kracht betekend ook ingewikkeldere AI, grotere werelden en veel meer gameplaytechnische elementen. Een nieuwe console is echt niet alleen een grafische update.
Volgens mij bedoelt hij dat de eerste generatie games vooral focussen op meer uiterlijke pracht en praal, maar de extra kracht van de PS4 niet benutten voor de elementen die jij noemt. M.a.w. next-gen graphics met current-gen gameplay.
pi_133704071
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat de eerste generatie games vooral focussen op meer uiterlijke pracht en praal, maar de extra kracht van de PS4 niet benutten voor de elementen die jij noemt. M.a.w. next-gen graphics met current-gen gameplay.
Ja dat is wellicht waar.

Maar het punt wat ik eigenlijk wilde maken is dat Fallout 4 geen eerste generatie PS4 game meer zal zijn, en dus niet mogelijk zal zijn op de PS3.
pi_133716041
wtf man zit ik de laatste dagen lekker de disc versie van the walking dead te spelen, gisteren ep 2 afgerond vervolgens nog de dlc aangeschaft, omdat ik het zo tof vind, wilt ie zojuist niet meer mijn game laden, lees dan ook nog eens vervolgens dat er onwijs veel problemen zijn met de disc versie van de game...

iemand hier ervaring mee?
-Rabia Al-Basri
pi_133718204
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen morgen hun PS4 gaan krijgen.. Hier bij de Intertoys hebben ze er echt maar een paar binnen gekregen, echt maar een paar.. Als dat landelijk is gaat Sony veel verwensingen krijgen denk ik :P..
pi_133718463
quote:
99s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef Slayage het volgende:
wtf man zit ik de laatste dagen lekker de disc versie van the walking dead te spelen, gisteren ep 2 afgerond vervolgens nog de dlc aangeschaft, omdat ik het zo tof vind, wilt ie zojuist niet meer mijn game laden, lees dan ook nog eens vervolgens dat er onwijs veel problemen zijn met de disc versie van de game...

Nee maar ik vond de gedownloade versie ook niet echt lekker spelen. Veel haperingen in de gameplay, dat verpestte het nogal voor me want verder leuke game.
pi_133720658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Timmos het volgende:
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen morgen hun PS4 gaan krijgen.. Hier bij de Intertoys hebben ze er echt maar een paar binnen gekregen, echt maar een paar.. Als dat landelijk is gaat Sony veel verwensingen krijgen denk ik :P..
morgen tussen 10:30 en 12:30 staat de pakjesmeneer aan de deur

BOOYAAAAHHH
  donderdag 28 november 2013 @ 20:41:39 #257
304381 Loll
pi_133721386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Timmos het volgende:
Alleen de pre-orders worden volgens mij uitgeleverd, ik hoorde dat er voor/met kerst nog een levering komt.
BAM dit is 3KB
pi_133721518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Loll het volgende:

[..]

Alleen de pre-orders worden volgens mij uitgeleverd, ik hoorde dat er voor/met kerst nog een levering komt.
Nee ook niet, Intertoys heeft er echt maar een paar binnen gekregen hier, lang niet genoeg voor de pre-orders :)..
  vrijdag 29 november 2013 @ 00:22:47 #259
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133732148
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:46 schreef VulpX het volgende:

[..]

Bovendien zal Fallout 4 niet snel uitkomen, tegen de tijd dat het released zal de userbase van de next-gen consoles ook al een stuk zijn gegroeid en is de noodzaak van een last-gen release veel kleiner. De reden dat games nu nog op PS3 uitkomen is vooral vanwege het geld, het zal voorlopig wat meer geld in het laatje brengen. Als het aan de devs ligt willen ze waarschijnlijk helemaal niet meer aan last gen ports werken.
Een nieuw systeem betekent meer rekenkracht.

Dus betere graphics en betere AI, betere mechanics, etc.

De reden waarom de ontwikkelaars een jaar geleden nog volop klaagden dat next-gen zo lang op zich liet wachten is dat ze dingen wilden maken die op huidige systemen niet zouden kunnen.

Ik de praktijk zijn dat zuiver de graphics. De allernieuwste en meest geavanceerde game engine kan probleemloos overgezet worden naar de PS3/X360 generatie. Het ziet er wat minder mooi uit, maar de AI bijvoorbeeld die jij noemt, daar heeft de PS3 echt geen problemen mee.

De noodzaak waarom we nu next-gen krijgen is dat ontwikkelaars mooiere games kunnen maken dan dat ze tot heden hebben gekund vanwege de grafische beperkingen. De games zelf zullen niet beter worden de eerste jaren.
pi_133733030
tjonge jonge zeg, tis niet echt mijn game dag zeg maar, eerst dat gedoe met the walking dead, waarschijnlijk moet ik opnieuw beginnen aan de game, en dan nu crasht blood dragon en dan word ik, ik weet niet hoe ver terug geworden naar een checkpoint en dan op een moment dat ik het net door heb hoe ik die dubbele blooddragons moet afmaken, fokking hel... :{

maar far cry 3 blooddragon is echt vet :Y
-Rabia Al-Basri
pi_133734615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De reden waarom de ontwikkelaars een jaar geleden nog volop klaagden dat next-gen zo lang op zich liet wachten is dat ze dingen wilden maken die op huidige systemen niet zouden kunnen.

Ik de praktijk zijn dat zuiver de graphics. De allernieuwste en meest geavanceerde game engine kan probleemloos overgezet worden naar de PS3/X360 generatie. Het ziet er wat minder mooi uit, maar de AI bijvoorbeeld die jij noemt, daar heeft de PS3 echt geen problemen mee.

De noodzaak waarom we nu next-gen krijgen is dat ontwikkelaars mooiere games kunnen maken dan dat ze tot heden hebben gekund vanwege de grafische beperkingen. De games zelf zullen niet beter worden de eerste jaren.
Nope, dat is dus gewoon niet zo. Game development draait niet alleen om graphics, en last gen consoles zijn gewoon zwaar verouderd. Maar goed, ik ga mezelf niet nog eens herhalen.
pi_133734696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De AI is de laatste jaren ook met sprongen vooruitgegaan. Alleen niet op console, want AI kost nu eenmaal rekenkracht. Op pc gaan die tegenwoordig al mee op de GPU, op current-gen. Mja, jammer.

De vraag is of ontwikkelaars voor consolegames wat met die AI gaan doen. Ik denk dat we de eerste stappen zien met sportspellen, later de andere games. De AI van Killzone is bv niet next-gen te noemen.
pi_133747190
Toch mooi BF4 kunnen scoren voor 30 euro bij zavvi :)
Built for Speed
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:59:02 #264
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_133763146
Deze Playstation 4 gameconsole ziet er zeer en zeker strak uit en ook weer fijn dat de stroomadapter alweer is ingebouwd in de console .
de hardware van Sony is alweer beter dan die van Microsoft .
Ik bezit nu een Xbox 360 waar ik heel tevreden mee ben maar straks ( over een jaartje ) ga ik zeker overstappen naar de Playstation 4 omdat deze velen malen mooier is dan de Xbox One .
Pas over een dik jaar als er games verschijnen die het echt de moeite waard maken koop ik de Playstation 4 direct .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_133763975
quote:
99s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef Slayage het volgende:

de disc versie is inderdaad een slechte port. Bij mij haperde hij ook regelmatig en op fora las ik dat bijna iedereen hier last van had. Maar desondanks een hele goede game
pi_133769961
Ik heb van de week Tombraider 2013 nieuw gekocht en heb die zojuist voor het eerst in mijn PS3 gedaan. Update gedownload en geïnstalleerd, en vervolgens wil ik de bijgeleverde codes inlossen.
De Explorer Pack is geen probleem.

Maar als ik de code van het Combat Strike Pack invoer krijg ik de volgende foutcode: 80023156

Google vertelt mij dat die code wil zeggen dat ik die te vaak heb ingevuld. Maar die heb ik zojuist pas voor het eerst gebruikt. En ja, ik heb de code correct (hoofdletters, cijfers) ingevuld.

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
A murky, forgotten land.
pi_133770313
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb van de week Tombraider 2013 nieuw gekocht en heb die zojuist voor het eerst in mijn PS3 gedaan. Update gedownload en geïnstalleerd, en vervolgens wil ik de bijgeleverde codes inlossen.
De Explorer Pack is geen probleem.

Maar als ik de code van het Combat Strike Pack invoer krijg ik de volgende foutcode: 80023156

Google vertelt mij dat die code wil zeggen dat ik die te vaak heb ingevuld. Maar die heb ik zojuist pas voor het eerst gebruikt. En ja, ik heb de code correct (hoofdletters, cijfers) ingevuld.

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
PS4 kan iig geen vouchers inlossen, misschien omdat het met PSN te maken heeft, heeft dit ook effect op je PS3
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_133770611
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

PS4 kan iig geen vouchers inlossen, misschien omdat het met PSN te maken heeft, heeft dit ook effect op je PS3
Het vreemde is dat ik de code van het Explorer Pack 2 minuten eerder wel probleemloos in kon voeren. Die werd ook meteen gezien door de game.
A murky, forgotten land.
pi_133770714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het vreemde is dat ik de code van het Explorer Pack 2 minuten eerder wel probleemloos in kon voeren. Die werd ook meteen gezien door de game.
Vaag inderdaad, maar zou toch eventjes wachten en het later nog eens proberen. PSN krijgt flink op z'n flikker van al die PS4's
pi_133771326
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Vaag inderdaad, maar zou toch eventjes wachten en het later nog eens proberen. PSN krijgt flink op z'n flikker van al die PS4's
Net even de Playstation Support gebeld en die dachten idd ook dat het daar aan zou kunnen liggen.
Het beste kon ik minimaal 24 uur wachten en het dan nogmaals proberen.

Maar de betreffende code betreft een upgrade pack voor Lara Croft (pistol silencer, pistol burst, headshot reticule en animal instinct kill).
Kan ik die later in het spel alsnog downloaden of moet ik die persé hebben voordat ik aan de game begin?
A murky, forgotten land.
pi_133771357
Probeer het via internet of via de PS app op je telefoon als je die hebt om je tegoed op te waarderen.
Is mij wel gelukt gister in de avond zonder probleem
pi_133771398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Net even de Playstation Support gebeld en die dachten idd ook dat het daar aan zou kunnen liggen.
Het beste kon ik minimaal 24 uur wachten en het dan nogmaals proberen.

Maar de betreffende code betreft een upgrade pack voor Lara Croft (pistol silencer, pistol burst, headshot reticule en animal instinct kill).
Kan ik die later in het spel alsnog downloaden of moet ik die persé hebben voordat ik aan de game begin?
Met FarCry2 heb je ook dat soort toevoegingen in een DlC, en die kon ik gewoon later toevoegen, maar ik weet het niet zeker bij Tomb Raider, lijkt me wel
pi_133773700
PlayStation Network mededeling:

We zijn ons ervan bewust dat gebruikers op dit moment problemen ervaren op PSN. Om het ongemak te verminderen hebben we de “codes inwisselen” functie uitgeschakeld terwijl we verder gaan met onderzoek. Helaas betekent dit dat PSN kaarten, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers en andere vouchers voor digitale content niet kunnen worden ingewisseld op dit moment. Andere PSN features, zoals inloggen, online multi-player gamen, PlayStation Plus trial, PS Store (exclusief code inwisselen), trophies, berichten, vrienden, etc. allemaal beschikbaar zijn.

Onze excuses voor het ongemak en we komen zo snel mogelijk met een update.

http://community.eu.plays(...)/m-p/20233891#M37364
A murky, forgotten land.
pi_133786342
Codes inlossen via de PS Store op je PS3, of via een ingame PS Store werkt nog steeds niet (net nog geprobeerd), maar via onderstaand link werkt het wel.

http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/video-game-store/

Inloggen met je PSN account, je username aanklikken, codes inwisselen en klaar.
A murky, forgotten land.
pi_133791475
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
Codes inlossen via de PS Store op je PS3, of via een ingame PS Store werkt nog steeds niet (net nog geprobeerd), maar via onderstaand link werkt het wel.

http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/video-game-store/

Inloggen met je PSN account, je username aanklikken, codes inwisselen en klaar.
_O_
pi_133829071
Is het bekend welke games er dit jaar onder de 12 kerst deals vallen of is dat allemaal super geheim?
  zondag 1 december 2013 @ 23:55:47 #277
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_133829160
Van het weekend begonnen met Bioshock Infinite, en die bevalt verrassend goed. Had verwacht dat zo een wereld in de lucht mij niet zou bevallen, maar dat valt reuze mee. Moet wel zeggen dat het in hoofdlijnen wel heel erg Bioshock 1 is (grote leider waar iedereen klakkeloos achteraan loopt)
pi_133843643
Houdt de 12 deals of Christmas in de PSStore in de gaten!
  maandag 2 december 2013 @ 16:07:07 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133844936
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik verwacht er niet veel van. 50% korting is nog steeds niet goedkoop als je prijzen van 70 euro hanteert :P
pi_133856534
edit nvm al een 2e gevonden :)

[ Bericht 69% gewijzigd door poker4lifee op 02-12-2013 23:59:57 ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_133864105
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
why?
-Rabia Al-Basri
pi_133869838
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

why?
12 deals van 48 uur met een game met 50% korting
pi_133878531
Kwam net deze tegen.

http://www.ebay.nl/itm/Du(...)&hash=item43c28ccd82

Klinkt goed, betrouwbaar denken jullie?
pi_133878791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:06 schreef Leonos het volgende:
Kwam net deze tegen.

http://www.ebay.nl/itm/Du(...)&hash=item43c28ccd82

Klinkt goed, betrouwbaar denken jullie?
Ik zou voor een echte DualShock gaan.
pi_133878907
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik zou voor een echte DualShock gaan.
Is dat deze dan niet? ;(
Zit op Ebay te zoeken, moeilijke site zeg... ;(
pi_133879032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is dat deze dan niet? ;(
Zit op Ebay te zoeken, moeilijke site zeg... ;(
Nee. Deze zijn niet van Sony zelf maar een b-merk.
pi_133879290
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef portie het volgende:

[..]

Nee. Deze zijn niet van Sony zelf maar een b-merk.
Ah, die andere zijn gelijk weer min. 40 euro.
Die dingen zijn zo duur ;(
pi_133879444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ah, die andere zijn gelijk weer min. 40 euro.
Die dingen zijn zo duur ;(
Maar je haalt het er wel uit door spel plezier, geloof me. Ik heb nogal wat third party controllers geprobeerd en altijd weer terug gegaan naar de officiele. De besturing is gewoon zoveel beter.
pi_133887695
Schitterend spel, Tombraider.
In het begin had ik zoiets van 'mwoah is anders dan ik verwacht had', maar dat is ook logisch aangezien het hier om een jonge onervaren Lara gaat. Maar gaandeweg ging ik de game steeds meer waarderen.
Maar ik denk dat ik Uncharted nét wat leuker vind.
A murky, forgotten land.
pi_133887858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
In het begin had ik zoiets van 'mwoah is anders dan ik verwacht had', maar dat is ook logisch aangezien het hier om een jonge onervaren Lara gaat. Maar gaandeweg ging ik de game steeds meer waarderen.
welke uncharted?
-Rabia Al-Basri
pi_133888261
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke uncharted?
Meer in zijn algemeenheid. Ik heb ze alle drie eigenlijk te lang geleden gespeeld om me de afzonderlijke delen goed voor de geest te kunnen halen. Al staan ze wel al een tijdje op de planning voor een replay.
A murky, forgotten land.
pi_133888289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Is deze game gratis deze maand? :)
pi_133888348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:54 schreef 39metRijst het volgende:

[..]

Is deze game gratis deze maand? :)
Geen idee, ik heb geen PS Plus.
Iig 21 euro bij Bart Smit (vorige week althans).
A murky, forgotten land.
pi_133911952
Hoe kun je op de PS3 .srt bestanden laten afspelen met een film die je kijkt via de media server? Lees van alles over één of ander "transcode" map of iets dergelijks maar die kan ik niet vinden.
pi_133913491
Beyond Two Souls ¤26,66 bij de Saturn webshop

Toch maar besteld dan :9
  woensdag 4 december 2013 @ 17:00:21 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133913557
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

12 deals van 48 uur met een game met 50% korting
Vanaf wanneer?
pi_133913620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer?
1 december
pi_133949952
Mensen met een PS3 :')
pi_133950488
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Beyond Two Souls ¤26,66 bij de Saturn webshop

Toch maar besteld dan :9
das wel erg aantrekkelijk, maar ik wacht nog wel ff heb een te grote backlog ;(
-Rabia Al-Basri
  donderdag 5 december 2013 @ 18:59:58 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133953261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen met een PS3 :')
Heb ik anders toch een jaar of ... 7 ... plezier van gehad.
En nog steeds trouwens.

De PS3 heeft toch aardig wat juweeltjes gehad.
pi_133960293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb ik anders toch een jaar of ... 7 ... plezier van gehad.
En nog steeds trouwens.

De PS3 heeft toch aardig wat juweeltjes gehad.
Klopt! Met pijn in het hart moest ik een kind van 14 blij maken met mijn 7 jaar oude 'phat' :'( O+ Wat een apparaat is het en daarom heb en zou ik altijd een PS nemen, die games die nog voor de PS3 in zijn nadagen uitgekomen zijn...oioioi 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')