abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132747892
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132749887
Gisteren plofte Dark Souls 1 op de mat. Die is na Skyrim en na Darksiders 2 aan de beurt, Voorlopig dus nog niet O-)
Daarna wil ik Two Worlds 2 en Dragons Dogma: Dark Arisen, en daarna weer wat AAA titels die ik óók nog moet hebben (AC3 en 4, Tombraider, TLOU, Far Cry 3, Black Ops 2, GTA 5 etc) en nog een hele zwik kleinere titels.

Hmm waar ga ik de tijd vandaan halen :@

[ Bericht 1% gewijzigd door StateOfMind op 31-10-2013 08:10:36 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132750129
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren plofte Dark Souls 1 op de mat. Die is na Skyrim en na Darksiders 2 aan de beurt, Voorlopig dus nog niet O-)
Daarna wil ik Two Worlds 2 en Dragons Dogma: Dark Arisen, en daarna weer wat AAA titels die ik óók nog moet hebben (AC3 en 4, Tombraider, TLOU, Far Cry 3, Black Ops 2, GTA 5 etc) en nog een hele zwik kleinere titels.

ergens in 2015 misschien een next gen voor jou dus :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_132750214
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

ergens in 2015 misschien een next gen voor jou dus :D
Waarschijnlijk wel ja :@ , naast de genoemde titels heb ik nog een enorme backlog.

Dus tegen de tijd dat ik aan de PS4 toe ben, zijn er ook meteen een hele hoop interessante titels voor te koop.
A murky, forgotten land.
pi_132750407
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja :@ , naast de genoemde titels heb ik nog een enorme backlog.

Dus tegen de tijd dat ik aan de PS4 toe ben, zijn er ook meteen een hele hoop interessante titels voor te koop.
neem vooral geen psplus anders wordt je probleem nog groter :')
-Rabia Al-Basri
pi_132750651
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

PS+ neem ik sowieso niet zolang ik de PS3 gebruik, omdat ik persé fysieke games wil hebben.
Als ik 'straks' een PS4 heb, neem ik het wel ivm het multiplayer gebeuren.
A murky, forgotten land.
pi_132750946
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:57 schreef StateOfMind het volgende:

Ongeveer het zelfde hier. Alleen speel ik shooters op de PC. En Skyrim ook op de pc gespeeld vanwege de mods. Uncharted komt er bij mij nog wel bij.
pi_132772459
Ik kreeg net van iemand uit mijn PSN lijst of vriendenlijst of hoe dat mag heten een waarschuwing:

Als je van ene NisseFar en ene Nivek een verzoek krijgt of ze je toe mogen voegen, dan moet je dat niet doen! Dat zou een virus zijn.

Geen idee of dat zo is, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
A murky, forgotten land.
pi_132824534
En inmiddels zie ik de eerste mensen in m'n vriendenlijst al aan de gang met Call of Duty: Ghosts.
pi_132824685
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:35 schreef Bolters het volgende:
En inmiddels zie ik de eerste mensen in m'n vriendenlijst al aan de gang met Call of Duty: Ghosts.
Nou al? Ik dacht dat ie pas 5 november uit kwam?

Vanaf morgen (3 november) is al wel te pre-loaden, maar dan kun je nog steeds niet spelen.

http://www.psx-sense.nl/1(...)y-ghosts-pre-loaden/
A murky, forgotten land.
pi_132828658
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Vanaf morgen (3 november) is al wel te pre-loaden, maar dan kun je nog steeds niet spelen.

Klopt, 5 november komt 'ie ook pas. Maar deze mensen hebben dus blijkbaar een andere manier gevonden. Wellicht kennissen in gameshops of iets dergelijks.

Bij mij valt hij dinsdag op de deurmat middels de actie van de Power Unlimited. Maar zou hem nu ook al wel willen spelen ;)
pi_132874585
HK Post mail tracking: The item (Final Fantasy XIII-2 (Ultimate Hits) [AS] ) arrived at Netherlands on 2-Nov-2013. :9

Dit is fucking snel,want pakket was pas op 29/30 Oktober verzonden!!Dacht dat HK post er 15 dagen over doet. _O-
  zondag 3 november 2013 @ 23:39:35 #13
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_132877102
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dat klinkt wel heel bekend. Ik zit nu aan het einde van Uncharted 3, en dan komen nog Deus Ex, Star Wars FU2, Killzone 2, Last of Us en Beyond 2 Souls...
Daarom ook maar geen PS4 pre ordered, omdat ik weet dat ik deze games dan echt nooit meer zou spelen.

Uncharted drie wordt nog verdraaid moeilijk richting het einde. Hulde aan de mensen die dit op hard uitspelen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_132916525
Hoe zijn de eerste ervaringen met CoD: Ghosts?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:28:06 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_132916572
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb een 90 dagen liggen maar durf die niet in te voeren _O-
Ik kom nu al amper toe aan FF14 :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_132916576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is al eerder te spelen, of beter gezegd, de discs zijn er al. Dus wat netwerken en dan heb je het wel.

Gisteren waren er nachtopeningen, en ook een speciaal event van Veronica en Activsion waar je de game meekreeg :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132916607
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is al eerder te spelen, of beter gezegd, de discs zijn er al. Dus wat netwerken en dan heb je het wel.

Gisteren waren er nachtopeningen, en ook een speciaal event van Veronica en Activsion waar je de game meekreeg :)
Jep, i know! Mensen hier al gespeeld?
pi_132929475
Postbode is net langs geweest,mijn FF13-2 Ultimate Hits(AS) spel is binnen. *O*

Wist niet eens dat HK Post zo snel was tegenwoordig. _O-
pi_132945771
Guys, ik heb hulp nodig. Ik heb Ni no Kuni gedownload van het PSN voor het mooie bedrag van dertig euro. De eerste keer downloaden was hij bezig met twee bestanden, één van vijf gb en één van vijftien gb. Er ging iets mis met die van 5, maar die van 15 ging gewoon door. Daarna installeerde ik het bestand, maar ipv dat deze bij de games kwam te staan, kwam er enkel een bestand te staan in de Game Data Utility, waarmee ik niks kan. Daarna heb ik het nog twee keer opnieuw gedownload en geherinstalleerd, en zelfs even de harde schijf geformateerd, maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Iemand ervaringen en oplossingen? Ik frustreer me kapot dat ik na drie keer nog steeds niet kan spelen ;(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_132953405
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel bekend. Ik zit nu aan het einde van Uncharted 3, en dan komen nog Deus Ex, Star Wars FU2, Killzone 2, Last of Us en Beyond 2 Souls...
Daarom ook maar geen PS4 pre ordered, omdat ik weet dat ik deze games dan echt nooit meer zou spelen.

Uncharted drie wordt nog verdraaid moeilijk richting het einde. Hulde aan de mensen die dit op hard uitspelen..
Same here.. In mijn lijstje staan: Rayman Legends, Uncharted 3, Darksiders 2, God of War Ascension en assassins creed revelations. Genoeg te doen dus en de Ps4 mag nog wel even wachten ;)
pi_132955356
Als ik al ooit een PS4 zal halen zal dat pas over een paar jaar zijn. Pas onlangs een PS3 gekocht en ik moet dus nog heel veel games daarop spelen. Een spel als Skyrim alleen al gaat enorm veel tijd inzitten. Daarnaast ook nog een Wii U verkregen deze maand met allerlei games dus de PS4 heb ik nog geen verlangens naar :P
pi_132958073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik al ooit een PS4 zal halen zal dat pas over een paar jaar zijn. Pas onlangs een PS3 gekocht en ik moet dus nog heel veel games daarop spelen. Een spel als Skyrim alleen al gaat enorm veel tijd inzitten. Daarnaast ook nog een Wii U verkregen deze maand met allerlei games dus de PS4 heb ik nog geen verlangens naar :P
Ik ben ook nog lang niet uitgekeken op PS3, nog veel games die ik wil spelen en het ziet er voor mij allemaal mooi genoeg uit nog. Leuk om van een afstandje de ontwikkelingen te volgen maar ik heb nog heel veel PS3 titels die ik later nog voor een leuk prijsje hoop aan te schaffen.
pi_132963113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:03 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb hulp nodig. Ik heb Ni no Kuni gedownload van het PSN voor het mooie bedrag van dertig euro. De eerste keer downloaden was hij bezig met twee bestanden, één van vijf gb en één van vijftien gb. Er ging iets mis met die van 5, maar die van 15 ging gewoon door. Daarna installeerde ik het bestand, maar ipv dat deze bij de games kwam te staan, kwam er enkel een bestand te staan in de Game Data Utility, waarmee ik niks kan. Daarna heb ik het nog twee keer opnieuw gedownload en geherinstalleerd, en zelfs even de harde schijf geformateerd, maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Iemand ervaringen en oplossingen? Ik frustreer me kapot dat ik na drie keer nog steeds niet kan spelen ;(
Ik wil eigenlijk zeggen de disc based versie kopen voor 25 euro maar daar heb je nu weinig aan. Heb je Sony al geprobeerd te benaderen via mail, facebook / twitter?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132964942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk zeggen de disc based versie kopen voor 25 euro maar daar heb je nu weinig aan. Heb je Sony al geprobeerd te benaderen via mail, facebook / twitter?
Yeah mijn PS3 leest geen discs meer, het is de oude van mijn broertje die ik nu gebruik voor downloads. Inmiddels is het al opgelost, ik moest het bestand van 5gb opzoeken in mijn download-lijst en deze handmatig nog een keer downloaden (dit deed ie niet door de game in de store te selecteren). Dat heeft gewerkt, blijkbaar was dit het bestand om te spelen! (wel wazig, ik heb nog nooit eerder twee bestanden hoeven downloaden waarvan de kleinste de daadwerkelijk speelbare was).
pi_132965038
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Yeah mijn PS3 leest geen discs meer, het is de oude van mijn broertje die ik nu gebruik voor downloads. Inmiddels is het al opgelost, ik moest het bestand van 5gb opzoeken in mijn download-lijst en deze handmatig nog een keer downloaden (dit deed ie niet door de game in de store te selecteren). Dat heeft gewerkt, blijkbaar was dit het bestand om te spelen! (wel wazig, ik heb nog nooit eerder twee bestanden hoeven downloaden waarvan de kleinste de daadwerkelijk speelbare was).
Ah vagig!
Relaxed dat het werkt. Moet zelf ook nog een keer aan de game... Heb em nog niet :)
Ennuh, die ps3 drive is volgens mij niet zo heel prijzig meer om te laten repareren door hobby bobby op de hoek!
pi_132965498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Ah vagig!
Relaxed dat het werkt. Moet zelf ook nog een keer aan de game... Heb em nog niet :)
Ennuh, die ps3 drive is volgens mij niet zo heel prijzig meer om te laten repareren door hobby bobby op de hoek!
Ik heb er naar gekeken, en het valt inderdaad mee! Maar met de beperkte hoeveelheid tijd en een Xbox 360, heb ik echt meer dan genoeg aan mijn Plus-abo (met een uitzondering voor games als Ni No Kuni uiteraard) O+
pi_132965549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik heb er naar gekeken, en het valt inderdaad mee! Maar met de beperkte hoeveelheid tijd en een Xbox 360, heb ik echt meer dan genoeg aan mijn Plus-abo (met een uitzondering voor games als Ni No Kuni uiteraard) O+
Duidelijk! Disc based games zijn overrated ;)
  woensdag 6 november 2013 @ 17:21:48 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132968721
Ik zie ook geen reden om een ps4 aan te schaffen. Upcoming games voor mij zijn:
Assassins creed liberation
Final fantasy lightning returns
Castlevania Lords of shadow 2
Thief 4
Southpark stick of truth
Watch dogs
Kingdom hearts 2.5 hd
Final fantasy x/x-2 hd

Allemaal ps3 en veel daarvan zijn niet eens te spelen op ps4.
pi_132969250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie ook geen reden om een ps4 aan te schaffen. Upcoming games voor mij zijn:
Assassins creed liberation
Final fantasy lightning returns
Castlevania Lords of shadow 2
Thief 4
Southpark stick of truth
Watch dogs
Kingdom hearts 2.5 hd
Final fantasy x/x-2 hd

Allemaal ps3 en veel daarvan zijn niet eens te spelen op ps4.
Liberation is voor de Vita dacht ik.
pi_132970531
quote:
De ps2 zat ongeveer op 117 miljoen toen de ps3 uit kwam.
Over 5 jaar maar weer eens kijken of ze dan nog op de 80 miljoen zitten.

Ik verwacht stiekem dat de PS3 voorlopig nog wel goed blijft verkopen.
pi_132970549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Zeker omdat het ook goedkoop is :+
pi_132970575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker omdat het ook goedkoop is :+
Absoluut, veel interessanter voor onze Sinterbaas om als cadeautje te geven :)
pi_132970583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Absoluut, veel interessanter voor onze Sinterbaas om als cadeautje te geven :)
Klopt :P
  donderdag 7 november 2013 @ 01:42:19 #35
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_132990688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Liberation is voor de Vita dacht ik.
Klopt en vanaf Januari voor PS3.
pi_132996696
Even een vraagje aan iemand met Call of Duty: Ghosts. Hoe zit het met prestige? Klopt het dat je meerdere characters kunt maken en dat je per personage maar 1 keer kunt levelen? En wat is het maximale level eigenlijk :P
pi_132997061
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje aan iemand met Call of Duty: Ghosts. Hoe zit het met prestige? Klopt het dat je meerdere characters kunt maken en dat je per personage maar 1 keer kunt levelen? En wat is het maximale level eigenlijk :P
En dat vraag je niet hier?
GAM / [Call of Duty: Ghosts #3] Vreemde spawns
pi_132998350
Thnx, had ik niet gevonden!
  donderdag 7 november 2013 @ 17:59:52 #39
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133012082
Battlefield 4 blijft maar laden in het beginscherm zodra mijn accountgegevens gelezen moeten worden. Ik start hem zojuist voor het eerst op. Er is geen beginnen aan. Ik hoop dat het door die PSN werkzaamheden komen..
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_133012679
Mijn PS3 heb ik vandaag geupdate met nieuwe software. Echter maakt hij nu geen connection meer met de mediaserver. Kan geen spellen online spelen, de PS-store kan ik niet meer openen etc. etc.

Hij geeft na controleren van de verbinding aan dat de uPnP-verbinding uitgeschakeld is, maar ik heb niks veranderd. Modem is al gerest en PS3 aan- en uit geweest.

Iemand een idee wat er aan de hand is? En beter nog, hoe dit te verhelpen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_133012809
Wanneer worden de games voor PS+ voor November/December bekend? Rond de 20ste?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133012834
Rockstar Games

Updated 11/6/13 6:00 PM ET: We have begun the Stimulus Package direct deposit into each of your in-game bank accounts. This GTA$ 500,000 deposit applies to all GTA Online players in the month of October 2013. For more information, please see: http://www.rockstargames.(...)-direct-deposit.html http://support.rockstarga(...)ine-Stimulus-Package

verkeerd :')
pi_133014420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef Breach het volgende:
Mijn PS3 heb ik vandaag geupdate met nieuwe software. Echter maakt hij nu geen connection meer met de mediaserver. Kan geen spellen online spelen, de PS-store kan ik niet meer openen etc. etc.

Hij geeft na controleren van de verbinding aan dat de uPnP-verbinding uitgeschakeld is, maar ik heb niks veranderd. Modem is al gerest en PS3 aan- en uit geweest.

Iemand een idee wat er aan de hand is? En beter nog, hoe dit te verhelpen?
mediaserver probleem zou ik niet weten maar er is onderhoud op psn nu
pi_133014880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Is dat al sinds half zes aan de gang?

Ik ben nu namelijk alles op zijn kop aan het zetten om erachter te komen wat het is.. Maar niemand kan dus online gamen nu?

Dan laat ik het instellen van de modem e.d. nog even achterwege ;)
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_133015632
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Bedankt voor deze post. Zat al te kutten hier
pi_133027635
voor een leuk prijsje far cry 3 blood dragon gescoord in de store :P 4,49
-Rabia Al-Basri
pi_133042137
Is er in Nederland al een winkel die de DualShock 4 verkoopt, ondanks dat de PS4 nog niet uit is?
pi_133042333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Klopt en vanaf Januari voor PS3.
*O*
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:23:11 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133043274
Vandaag op de valreep nog even Ninja Gaiden Sigma gescoord, chinese versie (ongecensureerd, itt Europese versie). 9 euro ongeveer. Heb destijds NG Black al uitgespeeld op de Xbox, maar geweldige game die ik opnieuw wil spelen, en Euro versie was nooit een optie. *O*
pi_133075774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik sta er wel van te kijken dat Microsoft een kleine voorsprong heeft. In april 2011 had Sony nog een half miljoen consoles meer verkocht dan MS (bron:http://www.nu.nl/games/24(...)-in-qua-verkoop.html).
De exclusives van Sony zijn de afgelopen 2 jaar imo beduidend beter maar dit zie je niet terug in de consoleverkoop. Merkwaardig...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133075856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ik sta er wel van te kijken dat Microsoft een kleine voorsprong heeft. In april 2011 had Sony nog een half miljoen consoles meer verkocht dan MS (bron:http://www.nu.nl/games/24(...)-in-qua-verkoop.html).
De exclusives van Sony zijn de afgelopen 2 jaar imo beduidend beter maar dit zie je niet terug in de consoleverkoop. Merkwaardig...
Vergeet ook niet dat met name de VS vooral XBox-minded is. Want Amerikaans.
Ik denk dat dat ook wel mee speelt met de XBox360.

Hoe dat met de Xbox One en de PS4 gaat zijn is nog maar de vraag.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 09-11-2013 18:45:24 ]
A murky, forgotten land.
pi_133083526
quote:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is. Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
pi_133084317
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is.
Ik had idd. even geen rekening gehouden met het feit dat MS hier 1 jaar langer voor nodig heeft gehad. Vgcharts geeft overigens aan dat MS de 80 miljoen units een paar weken eerder heeft gehaald.

quote:
Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
Ben ook wel benieuwd hoeveel MS gaat inleveren.
Zou best kunnen dat ze ondanks de slechte marketing een redelijk marktaandeel weten te halen aangezien de focus voorlopig ligt op landen waar MS al redelijk goed scoort met de x360.
Het marktaandeel in de US gaan ze sowieso behouden, ook omdat al tv functies vd xone daar meteen al werken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133086739
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:41 schreef eight het volgende:

[..]

Ik had idd. even geen rekening gehouden met het feit dat MS hier 1 jaar langer voor nodig heeft gehad. Vgcharts geeft overigens aan dat MS de 80 miljoen units een paar weken eerder heeft gehaald.

[..]

Ben ook wel benieuwd hoeveel MS gaat inleveren.
Zou best kunnen dat ze ondanks de slechte marketing een redelijk marktaandeel weten te halen aangezien de focus voorlopig ligt op landen waar MS al redelijk goed scoort met de x360.
Het marktaandeel in de US gaan ze sowieso behouden, ook omdat al tv functies vd xone daar meteen al werken.
Klopt, en omdat Amerikanen ontzettend pro alles wat uit 'Murica, Fuck Yeah komt. Maar de VS en Groot Brittannië waren dan ook zo'n beetje de enige landen waar de 360 beter verkocht.
Maar Sony is ontzettend goed bezig met de PS4 marketing, en MS laat veel steken vallen. Dat zal ook verschil gaan maken denk ik. En verder denk ik dat mensen met een PS3 op het moment die een overstap gaan maken naar next gen gewoon bij Sony blijven, terwijl je juist veel geluiden hoort vanuit het Xbox kamp dat de overstap naar de volgende Xbox voor velen daar helemaal niet vanzelfsprekend is. Ik denk dus dat we wellicht weer teruggaan naar een generatie of iig beginaantallen waarbij Sony weer overduidelijk marktleider is. Ik hoop alleen dat ze hun arrogantie van 2007 niet terugkrijgen, maar daar zijn voorlopig nog geen tekenen van. Ze blijven tot nu toe redelijk nuchter onder het voorlopige succes van de PS4.
pi_133090196
quote:

[..]

Xbox 360 was een behoorlijke poos eerder beschikbaar en heeft veel verkopen extra gegenereerd door de RRoD.
Maar volgens mij heeft MS geen voorsprong toch? Of heb ik iets gemist..
  maandag 11 november 2013 @ 17:19:58 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133153358
Beyond: Two Souls voor 32,- EUR

De moeite? Of is t beter hem te lenen van iemand? Heb ze meestal liever zelf, want dan kan ik spelen en herspelen wanneer ik wil. Hoorde alleen dat de keuze sin Beyond echt veel minder effect hebben op t verhaal dan in Heavy Rain en dus replay value lager is.

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 11 november 2013 @ 17:58:19 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133154549
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil graag een PS3 aanschaffen. Vaak raak ik op zulk soort dingen snel uitgekeken dus ik wil een tweedehandse aanschaffen. Hier in de buurt staat er een te koop. Alleen staat er bij de advertentie op marktplaats dat hij alles afspeelt behalve GTA. Wat zou dat kunnen zijn? Ik vind dat nogal vreemd...
pi_133156104
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil graag een PS3 aanschaffen. Vaak raak ik op zulk soort dingen snel uitgekeken dus ik wil een tweedehandse aanschaffen. Hier in de buurt staat er een te koop. Alleen staat er bij de advertentie op marktplaats dat hij alles afspeelt behalve GTA. Wat zou dat kunnen zijn? Ik vind dat nogal vreemd...
Dat is erg raar. Even navragen misschien? Alle PS3's kunnen alle PS3 games afspelen. En anders gewoon ergens anders doorzoeken. Er zijn er genoeg te vinden nu met mensen die de PS3 inruilen voor de PS4.
  maandag 11 november 2013 @ 19:05:56 #59
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133156955
quote:
Klinkt niet goed. Ik zou hem niet kopen.
pi_133157029
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat is erg raar. Even navragen misschien? Alle PS3's kunnen alle PS3 games afspelen. En anders gewoon ergens anders doorzoeken. Er zijn er genoeg te vinden nu met mensen die de PS3 inruilen voor de PS4.
Misschien bedoelt hij iets van regiocodes? Dat die GTA versie van een andere regiocode was?
A murky, forgotten land.
pi_133157267
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij iets van regiocodes? Dat die GTA versie van een andere regiocode was?
PS3 is regiovrij, dus dat lijkt me niet. Persona 4 Arena is de enige PS3 game die niet regiovrij is.
pi_133157315
In dat geval kan hij die PS3 beter laten staan.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 november 2013 @ 21:01:19 #63
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133162908
Oke bedankt voor de reacties! Misschien toch maar op de PS4 wachten.
pi_133164852
Misschien te weinig harde schijf ruimte. Er zijn versies van 12gb
Built for Speed
pi_133164956
Kan je in die 12 gb nou zelf ook een grotere solid state hdd zetten?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133165015
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je in die 12 gb nou zelf ook een grotere solid state hdd zetten?
Dat kan, maar ik zou er een normale HD in zetten. SSD heb je niet veel aan qua snelheidswinst en het kost veel meer natuurlijk.
  maandag 11 november 2013 @ 21:45:30 #67
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_133165368
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien te weinig harde schijf ruimte. Er zijn versies van 12gb
Hmm er staat bij dat hij 320gb heeft.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:39:13 #68
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133196168
Battlefield 4 ziet er niet uit en is nagenoeg onspeelbaar door de lag online. Bij 3 nooit geen last van gehad. Een schande
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_133205946
Aangezien ik nog niet zo lang PS+ heb: Hoe lang blijven de gratis games staan en hoe vaak verversen ze die?
pi_133206251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:43 schreef Dutchguy het volgende:
Aangezien ik nog niet zo lang PS+ heb: Hoe lang blijven de gratis games staan en hoe vaak verversen ze die?
verschilt per game, maar maandelijks heb je wel nieuwe dingen
-Rabia Al-Basri
pi_133206514
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Beyond: Two Souls voor 32,- EUR

De moeite? Of is t beter hem te lenen van iemand? Heb ze meestal liever zelf, want dan kan ik spelen en herspelen wanneer ik wil. Hoorde alleen dat de keuze sin Beyond echt veel minder effect hebben op t verhaal dan in Heavy Rain en dus replay value lager is.

:{
Ik zou 'm lenen. Op zich een best toffe game maar er zitten toch wel wat langdradige stukken in die je na de eerste keer spelen al de keel uit hangen..
pi_133206562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 ziet er niet uit en is nagenoeg onspeelbaar door de lag online. Bij 3 nooit geen last van gehad. Een schande
Hm kut
Nouja gelukkig nog niet aangeschaft. Ik gooi BF:BC2 er nog eens in :)
pi_133206564
quote:
Misschien dat ie gemod is.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Vanwege 1 bedenkelijke advertentie :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 ziet er niet uit
Als je dat nu van COD zou zeggen kan ik het begrijpen.
pi_133208026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hm kut
Nouja gelukkig nog niet aangeschaft. Ik gooi BF:BC2 er nog eens in :)
Erg leuke spellen blijven dat, de BF Bad Company 1 en 2 _O_
Ik heb daar meer, langer en vaker plezier mee gehad dan met BF3 eerlijk gezegd, zowel SP als MP.
Daar mag wel eens een keer een deel 3 van uitkomen.
A murky, forgotten land.
pi_133208028
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Je kunt toch gewoon die specifieke PS3 links laten liggen en een andere kopen? Er staan er zat te koop. Ook hier op Fok! komen ze regelmatig voorbij in V&A.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 november 2013 @ 09:09:55 #76
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133208979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:17 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien dat ie gemod is.

[..]

Vanwege 1 bedenkelijke advertentie :?

[..]

Als je dat nu van COD zou zeggen kan ik het begrijpen.
Ik ben een behoorlijke battlefield fan, dus ik moet het met pijn in m'n hart toegeven :'(
Vandaag wordt er echter online wat gerepareerd dus misschien dat het morgen beter is.
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 13 november 2013 @ 11:43:38 #77
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133212272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Volgens mij klopte dat artikel niet, het was een voorspelling. De PS3 heeft pas in recente maanden een voorsprong behaald, aldus vgcharts. En dat is toch best knap, een jaar korter op de markt en al best een grote achterstand destijds. Al met al heeft de PS3 dus gewoon beter verkocht in de tijd dat het op de markt is. Wat wel knap is van MS is de hoeveelheid marktaandeel die ze hebben weten af te snoepen van Sony, maar goed, dat zijn ze nu voorlopig weer kwijt de komende generatie. En de PS3 zal voorlopig nog wel even blijven doorverkopen, dat zie ik voor de 360 niet gebeuren.
Ik denk dat dit komt omdat de PS3 exclusives gewoon veel beter zijn dan xbox exclusives (Halo, Fable, Alan Wake). Ik heb net een PS3 gekocht omdat ik het gevoel heb dat ik heel veel gemist heb. En dan vooral hele vette story telling games zoals Heavy Rain, The Last of Us, Uncharted, Beyond Two Souls.

Op mijn zoektocht kwam ik verder nog tegen:
Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Remake Ico & Shadow of the Colossus
Ni No Kuni
Puppeteer

Hoewel een deel van deze games indie zijn, denk ik dat deze games reden genoeg zijn voor mij om nog even van de PS3 te snoepen :) Ik krijg verder ook het gevoel dat de xbox-games veel meer "amerikaanse" titels hebben, d.w.z. met minder oog voor story telling en out of the box denken. Maar dat kan ik ook mis hebben ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133212491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit komt omdat de PS3 exclusives gewoon veel beter zijn dan xbox exclusives (Halo, Fable, Alan Wake). Ik heb net een PS3 gekocht omdat ik het gevoel heb dat ik heel veel gemist heb. En dan vooral hele vette story telling games zoals Heavy Rain, The Last of Us, Uncharted, Beyond Two Souls.

Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Ni No Kuni
Puppeteer

Hoewel een deel van deze games indie zijn, denk ik dat deze games reden genoeg zijn voor mij om nog even van de PS3 te snoepen :) Ik krijg verder ook het gevoel dat de xbox-games veel meer "amerikaanse" titels hebben, d.w.z. met minder oog voor story telling en out of the box denken. Maar dat kan ik ook mis hebben ;)
Ik denk dat je wellicht gelijkt hebt. Amerikaans is natuurlijk wat meer schieten, tieten, helikopters...

Overigens, uit dat lijstje: NI NO KUNI!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Guacamelee is ook erg tof en ICO en SotC zijn ook wel een beetje verplicht natuurlijk. Puppeteer wil ik zelf ook nog spelen, zal een van mijn laatste PS3 games worden samen met Kingdom Hearts II.5 ReMix.
pi_133212655
quote:

[..]

Rain
Flower/Journey
Sound Shapes
Guacamelee
Unfinished Swan
Ni No Kuni
Puppeteer

Mag ik jou ook de 3 Ratchet & Clank titels aanraden die exclusief op de PS3 zijn.

Echt topgames!!
  woensdag 13 november 2013 @ 12:37:46 #80
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133213717
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Mag ik jou ook de 3 Ratchet & Clank titels aanraden die exclusief op de PS3 zijn.

Echt topgames!!
Thanks!

Net even naar de winkel geweest, 100 euro armer maar:

Journey + Flower
Uncharted 2 en 3
The Last of Us
Dishonored
Little Big Planet 2

De rest van mijn lijstje stond even niet bij 2e hands, dus die koop ik later wel!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133213944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Thanks!

Net even naar de winkel geweest, 100 euro armer maar:

Journey + Flower
Uncharted 2 en 3
The Last of Us
Dishonored
Little Big Planet 2

De rest van mijn lijstje stond even niet bij 2e hands, dus die koop ik later wel!
Zo dat is een goede oogst voor ¤100 !

Welke winkel?
  woensdag 13 november 2013 @ 12:49:17 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133214036
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zo dat is een goede oogst voor ¤100 !

Welke winkel?
Nedgame :)
  woensdag 13 november 2013 @ 12:50:23 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133214078
Overigens, 1 dingetje.. ik vind de titellijst met geinstalleerde game (mijn vriendin heeft Crash Bandicoot 1,2,3 en 999 gedownload :P ) erg onoverzichtelijk. Kan ik ergens customizen of snelkoppelingen plakken? En hoe kan ik geinstalleerde games weer verwijderen (er staat iets van Singstar op, geen idee hoe dat daar komt, maar het hoort er niet).
  woensdag 13 november 2013 @ 13:35:01 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133215511
Oe... en mijn eerste crash... in Journey... bleef keihard hangen... ik zat midden in die flow :'(
  woensdag 13 november 2013 @ 14:06:28 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133216579
quote:

Heavy Rain,
The Last of Us,
Uncharted,
Beyond Two Souls.
Flower/Journey
Unfinished Swan
O+ My kinda guy O+
Dit zijn ook de soort spellen die ik interessant vind. Anders dan anders. Beetje indie. Iets met een verhaal en een ziel.

quote:
Rain
Sound Shapes
Guacamelee
Ni No Kuni
Puppeteer
Die heb ik nog niet gespeeld. Van Ni No Kuni alleen nog de demo, maar die kon me niet zo bekoren. Vond t te pokemon-achig. Al krijg je in demo's natuurlijk geen zak mee van t verhaal.
L'Amour menaçant:
pi_133216888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:50 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, 1 dingetje.. ik vind de titellijst met geinstalleerde game (mijn vriendin heeft Crash Bandicoot 1,2,3 en 999 gedownload :P ) erg onoverzichtelijk. Kan ik ergens customizen of snelkoppelingen plakken? En hoe kan ik geinstalleerde games weer verwijderen (er staat iets van Singstar op, geen idee hoe dat daar komt, maar het hoort er niet).
Dat eerste weet ik niet. Misschien als je op driehoekje drukt als je ino de gamelijst bent? Singstar kun je er volgens mij niet af gooien. Die kwam met een update van playstation zelf en zit er volgens mij bij als standaard game.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 13 november 2013 @ 14:34:29 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217501
quote:
12s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik niet. Misschien als je op driehoekje drukt als je ino de gamelijst bent? Singstar kun je er volgens mij niet af gooien. Die kwam met een update van playstation zelf en zit er volgens mij bij als standaard game.
Ah zo! Ga ik proberen :)

En Journey O+

En Journey 2 uur playtrough :'(

Meer Journey! Ik ga gewoon nog een keer spelen! *; *;
  woensdag 13 november 2013 @ 14:38:24 #88
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O+ My kinda guy O+
Dit zijn ook de soort spellen die ik interessant vind. Anders dan anders. Beetje indie. Iets met een verhaal en een ziel.

[..]

Die heb ik nog niet gespeeld. Van Ni No Kuni alleen nog de demo, maar die kon me niet zo bekoren. Vond t te pokemon-achig. Al krijg je in demo's natuurlijk geen zak mee van t verhaal.
Ja, ik zag dat Ni No Kuni van Studio Ghibli kwam en die films zijn zo goed! Ik twijfel zelf ook nog of ik het jRPG gedeelte wel cool vind, maar als ik hem voor weinig op de kop kan tikken doe ik dat ;)

Heb je nog titels die niet in mijn lijstje staan maar wel wel horen?
pi_133217635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef maniack28 het volgende:

En Journey O+

En Journey 2 uur playtrough :'(

Meer Journey! Ik ga gewoon nog een keer spelen! *; *;
serieus 2 uur? ik heb em hier ook liggen namelijk
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 november 2013 @ 14:40:33 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217692
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Yup... 2 uur... maar wel 2 uur kippenvel zoals ik nog nooit in een game gehad heb. Log ook ff online in, dan kom je @random mensen tegen waarmee je coop kan doen. De minimale communicatie maakt het echt briljant!

Ik heb trouwens de collectors edition met Flower en Flow en nog 3 andere kleine games, die ga ik ook zeker proberen!
pi_133217709
Pffff ik blijf maar twijfelen man.

Aan de ene kant wil ik nog steeds wel een PS3 halen, maar wil op zich ook wel meteen de PS4 aangezien die voor de deur staan. Maar de vraag is of die games hierboven ook op de PS4 beschikbaar zullen zijn. Al die games zou ik toch eens willen spelen, omdat het me echt geweldige games lijken.

Maar iets in mij zegt toch dat het een beetje zonde is om nu nog een PS3 te halen. Ik heb namelijk eind deze maand het geld voor een PS4.

Blijft lastig.
  woensdag 13 november 2013 @ 14:45:13 #92
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133217854
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ik blijf maar twijfelen man.

Aan de ene kant wil ik nog steeds wel een PS3 halen, maar wil op zich ook wel meteen de PS4 aangezien die voor de deur staan. Maar de vraag is of die games hierboven ook op de PS4 beschikbaar zullen zijn. Al die games zou ik toch eens willen spelen, omdat het me echt geweldige games lijken.

Maar iets in mij zegt toch dat het een beetje zonde is om nu nog een PS3 te halen. Ik heb namelijk eind deze maand het geld voor een PS4.

Blijft lastig.
Mijn persoonlijke ervaring/overweging: ik heb al 5 jaar een xbox, heb daar met plezier op gegamed. Ik zie dat de keuze voor xbox One of PS4 een moeilijke word, dus daarom heb ik gekozen om er nog een PS3 bij te kopen en alle titels die ik gemist heb nog te spelen (zie boven). Ik ben dan een jaar verder hopelijk wel in staat een bewuste keuze te maken als het gaat op PS of Xbox. Verder zijn zo'n beetje de meeste titels al een tijdje uit en dus te vinden in de budgetbak/2e hands. Daarnaast wil ik eigenlijk geen 1ste lading van new gen, iets met schoonheidsfoutjes etc. Games bij de launch zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven (behalve NBA2k14 :7 )
  woensdag 13 november 2013 @ 14:52:38 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, ik zag dat Ni No Kuni van Studio Ghibli kwam en die films zijn zo goed! Ik twijfel zelf ook nog of ik het jRPG gedeelte wel cool vind, maar als ik hem voor weinig op de kop kan tikken doe ik dat ;)

Heb je nog titels die niet in mijn lijstje staan maar wel wel horen?
Ik vond persoonlijk Tomb Raider (de reboot) erg erg mooi. Op gelijke hoogte als The Lqast of Us ongeveer en boven Uncharted. Zou normaliter nooit echt mijn spel zijn, maar vond t verhaal super spannend.
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 november 2013 @ 14:53:53 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218197
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Jep. Erg kort spel. Maar o zo de moeite waard. Ik herspeel hem nog geregeld als ik ff "in de journey mood ben" O+
L'Amour menaçant:
  woensdag 13 november 2013 @ 14:54:52 #95
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133218239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond persoonlijk Tomb Raider (de reboot) erg erg mooi. Op gelijke hoogte als The Lqast of Us ongeveer en boven Uncharted. Zou normaliter nooit echt mijn spel zijn, maar vond t verhaal super spannend.
Added to my list O+
pi_133218293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

TR gaaf maar Uncharted 2 beter. Zeker te spelen TR!
  woensdag 13 november 2013 @ 14:57:44 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

TR gaaf maar Uncharted 2 beter. Zeker te spelen TR!
Voor mij is TR > UC2
Die laatste moet ik nog een keer opnieuw opstarten, want halverwege gestopt. Nou, dat kreeg ik bij TR niet over m'n hart :D
L'Amour menaçant:
pi_133218377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor mij is TR > UC2
Die laatste moet ik nog een keer opnieuw opstarten, want halverwege gestopt. Nou, dat kreeg ik bij TR niet over m'n hart :D
Jij bent dan ook al snel tevreden met een stel virtuele tieten aangezien je nooit echte mag vast houden
  woensdag 13 november 2013 @ 14:59:56 #99
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133218427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij bent dan ook al snel tevreden met een stel virtuele tieten aangezien je nooit echte mag vast houden
Touche! Haha!
  woensdag 13 november 2013 @ 15:01:18 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133218463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Honey, ik mag dat JUIST wel :D
"This means absolutely nothing to me!"
*squeek squeek*

Je zou verwachten dat ik me meer zou kunnen vermaken met de joystick van Nathan Drake ( :9 ) maar helaas....
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')