SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Welnee, ik hou ook van jou... in a non-greek way.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Wellicht dat die wat tegenstribbelt, zou kunnen.
Ja? Jij wil Peu z'n keu wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik voel liever iets anders groeien
nee, maar dat ophangen klonk goedquote:
Dat wordt galgje spelen op de spelletjesmeet!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, maar dat ophangen klonk goed
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar dat ophangen klonk goed
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt galgje spelen op de spelletjesmeet!
PLAN!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijk
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijk
wat??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Als je mn piemel kapot maakt krijg je ruzie
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik hou ook van jou... in a non-greek way.
Die kan het touw niet eens opknopenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aan
Ai meet neetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
PLAN!!
GvsE, gaan we ook spelletjes spelen op de meet?
Het hele doel van het experiment is dus dat die juist blijft werkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Als je mn piemel kapot maakt krijg je ruzie
katrolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan het touw niet eens opknopen
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hele doel van het experiment is dus dat die juist blijft werken
Jonguh, jij weet echt niks van ons hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan het touw niet eens opknopen
Dat wil ik dus onderzoeken of het echt zo is dat die nog even doorwerkt nadat jij al gestopt bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoor
dat is dus het experiment.. Hups en ik zullen naar je pieletje kijken, voel je vereerd manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoor
Ik ben deze week al 3 keer uitgegleden omdat sokken + laminaat = gladquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme of je stoot even keihard je voet
Tijdje terug was er zo'n arrabier opgehangen welke op tv werd opgehangen, moet je daar ff goed naar kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik dus onderzoeken of het echt zo is dat die nog even doorwerkt nadat jij al gestopt bent
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dus het experiment.. Hups en ik zullen naar je pieletje kijken, voel je vereerd man
Doe je dan rennen ofzo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben deze week al 3 keer uitgegleden omdat sokken + laminaat = glad
Heb ik gedaan!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdje terug was er zo'n arrabier opgehangen welke op tv werd opgehangen, moet je daar ff goed naar kijken
Niet hatenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonguh, jij weet echt niks van ons he
Troost je, wij ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijn
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijkenquote:
Doe het dan ook nietquote:
Een kat die in de weg loopt, heeft bij mij gewoon pech hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijken
Doe lief danquote:
het zal voor ons misselijkmakend zijn, maar we hebben het ervoor overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijn
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe lief dan![]()
Dat soort grapjes sieren jou niet![]()
Bij Hups en GvsE is het anders
Helaas kan je er nou eenmaal niet omheen, of wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe lief dan![]()
Dat soort grapjes sieren jou niet![]()
Bij Hups en GvsE is het anders
Omheen is makkelijker dan overheenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas kan je er nou eenmaal niet omheen, of wel...
Gewoon er overheen johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoek je ruzie met mij en GvsE?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ojaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is ONZE smurf hoor!! Just saying!
Richt hem dan eens af jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek je ruzie met mij en GvsE?
Het is ONZE smurf hoor!! Just saying!
WHAHAHAHAquote:
Doen we ook, hij is heel gehoorzaamquote:
dat hebben we al gedaan.quote:
Ik merk het, lijn is zeker los gegaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Ik ga stuk hier!!
Smurf, we hebben je tatoeage gevonden
[..]
Doen we ook, hij is heel gehoorzaam
Nee, dan toch mijn eerste ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Ik ga stuk hier!!
Smurf, we hebben je tatoeage gevonden
[..]
Doen we ook, hij is heel gehoorzaam
You've been set upquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het, lijn is zeker los gegaan
geen lijn, smurfen mogen bijten, die kleine tandjes kietelen slechtsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het, lijn is zeker los gegaan
Je wil hem wel gewoon nemen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Maar sorry joof, mannen kleiner dan 1.70 kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat is voornamelijk lachwekkend
*zet een stapje naar rechts.*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf voelt zn eigen nu ook wel heel veilig met ons aan zijn kant, merk je het GvsE?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf voelt zn eigen nu ook wel heel veilig met ons aan zijn kant, merk je het GvsE?
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Maar sorry joof, mannen kleiner dan 1.70 kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat is voornamelijk lachwekkend
diplomauitreikingquote:
Er staat "gewoon niet serieus" er staat niets over niet "gewoon"quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegd
Dit is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegd
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Dan heb je een verkeerd beeld van me
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..quote:
Verander je dan ook eerst van kleur? Gaat er een waarschuwingspiepje af? Word je dan een regenboogsmurf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..
Als je hierdoor al ontploft ben je wel vrij kansloosquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..
Je zo laten opnaaien is niet slim en het posten ook niet. Sommigen dingen kan je beter van je af laten glijden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je hierdoor al ontploft ben je wel vrij kansloos
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zo laten opnaaien is niet slim en het posten ook niet. Sommigen dingen kan je beter van je af laten glijden.
Eerst paars, dan roodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verander je dan ook eerst van kleur? Gaat er een waarschuwingspiepje af? Word je dan een regenboogsmurf?
COOL!!quote:
Blijft wel vrij kansloos huppel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet weten dat Smurf tegenwoordig hard lachend lengtegrapjes leest
Dat duurt vast niet lang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maak ze zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
"Nee, ik word nog niet blauw dus het gaat nog goed"quote:
2 maanden inmiddels? Zoiets? Geen idee meer, een tijdje nu iig..quote:
Mwoah.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel vrij kansloos huppel.
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Nee, ik word nog niet blauw dus het gaat nog goed"
Om die haat ik je nog steeds
Gaat niet eens zozeer daaromquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah.
Zo boos als hij er vroeger om werd en zien dat hij nu zijn lengte heeft geaccepteerd enz is gewoon tof
Zeldzaam moment inderdaad!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!
Terug naar het experiment dus!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we het nu weer over leuke dingen hebben?
Lul, dan kan ik er niet meer bijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ja laten we dit topic naar een hoger niveau tillen, oh wacht...
Mijn piemelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terug naar het experiment dus!!
Terug naar de lengtegrappen van smurf dusquote:
je zat er ook eng naar bij, idioot!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!
Wut?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie zenden ze live een keizersnede uit. Heel mn FB vol erover
Helemaal niks hiero.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie zenden ze live een keizersnede uit. Heel mn FB vol erover
Mijn vrienden zijn best grappig hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal niks hiero.Duidelijk gevalletje van de verkeerde vrienden.
Ik had 't echt wel laten weten als het echt mis ging hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zat er ook eng naar bij, idioot!
L is een heldinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn best grappig hoor
Ze heeft echt een foto van dr kont gestuurd voor aan mn muur hequote:
Seriously?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft echt een foto van dr kont gestuurd voor aan mn muur he
Uhuh, morgen even uitprinten en die gaat dan echt wel aan mn muurquote:
ja, dat lijk van jou wegwerken zag ik niet zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 't echt wel laten weten als het echt mis ging hoor![]()
Ik had jullie alleen even moeten waarschuwen, maar ik had dit ook niet verwacht
Zie dmquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lul, dan kan ik er niet meer bij
Zal vast niet zwaar geweest zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat lijk van jou wegwerken zag ik niet zitten
nee, maar zie m maar eens af te pakken van de katten!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal vast niet zwaar geweest zijn
Oh ja Varken mag alleen speciaalvoer hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar zie m maar eens af te pakken van de katten!!
Die hadden me al geclaimed jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar zie m maar eens af te pakken van de katten!!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hadden me al geclaimed ja
Nu slapen, anders dan verslaap ik me straks nog en dan vergeet ik weer andere dingen..
precies!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja Varken mag alleen speciaalvoer he
smurfse Smurf, tot Smurf!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hadden me al geclaimed ja
Nu slapen, anders dan verslaap ik me straks nog en dan vergeet ik weer andere dingen..
Ik heb er nog een litteken vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Varkens, heb er nog nachtmerries van
Ik ook, die beesten bijten hardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog een litteken van
Echt hequote:
Weet je wie pas hard bijtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ook, die beesten bijten hard
Of wat je het wil noemen.
Ja, mijn buurvrouw, heb er nog de lidtekens vanquote:
quote:
littekens!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, mijn buurvrouw, heb er nog de lidtekens van
Spelfout of opzettelijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
quote:
auwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja? Leuke buurvrouw?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze weet blijkbaar wel van wanten als je haar lastig valt.quote:
quote:
Ze viel mij lastigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze weet blijkbaar wel van wanten als je haar lastig valt.
Trustenquote:
Mwa, niet mijn ding.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat zeker, petit Braziliaanse
[..]
Ze viel mij lastig
FAX!!!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAX!!!
Mag ik op jou experimenteren?
Southpark heeft daar toch een aflevering over gedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAX!!!
Dan hoeft Huppel het niet meer te doen tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Southpark heeft daar toch een aflevering over gedaan?
Klopt vandaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hoeft Huppel het niet meer te doen toch
fb popquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Belangrijke info die ik moet onthouden en dus gebruik ik de sc ff als kladblok
S01E11
quote:
oke danquote:
valt meequote:
Ik vind het heel verdacht dat we jou tegenwoordig zo vaak buiten werktijd in de SC zien!!!quote:
Ik heb geen leven meerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel verdacht dat we jou tegenwoordig zo vaak buiten werktijd in de SC zien!!!
Tevens, mag ik op jou experimenteren?
Geen leven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen leven meer
Wat voor expirimenten?
quote:
Huh?quote:
Uhm zullen we dat niet doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen leven?![]()
Uhm licht erotisch
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
De cavia is nu wel weg ja
Jammerquote:
mag ik dan...?quote:
Ik ga stuk hier en dat is jouw schuld!quote:
door jou ga ik dood!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier en dat is jouw schuld!
Cavia en Varkenquote:
Een licht erotisch experiment bij je uitvoeren..??quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
1 opvangbak voor het experiment
Dat zei huppel ook al. Dus nogmaals... Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een licht erotisch experiment bij je uitvoeren..??
ik wil kijken of je een orgasme kan krijgen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei huppel ook al. Dus nogmaals... Wat?
quote:
Dat was niet zo leuk hoor.quote:
wel aan deze kantquote:
Dat snap ikquote:
En dan m'n spullen in beslag nemen net als de rest zeker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FAX!!!
Uhm nee, gewoon een licht erotisch experimentjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan m'n spullen in beslag nemen net als de rest zeker?
Schijnt dat vrouwen nog een keer keihard squirten. Probeer dat maar eerstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee, gewoon een licht erotisch experimentje
Ik focus mij voor nu even op de mannen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat vrouwen nog een keer keihard squirten. Probeer dat maar eerst
Al dat gerace en gescheur, nergens voor nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef PeuRac het volgende:
Dan ga ik ook maar, morgen 3 afspraken, 230km rijdenwaarvan de helft over 80km wegen zonder inhaal mogelijkheden/toegestaan
inhalen is racen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al dat gerace en gescheur, nergens voor nodig
juist!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben soort van wakkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog meer mensen die ik wakker moet bellen?
Ik sliep dus echt heerlijk om 2 uur hoor dus kon je helaas niet wakker bellenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
juist!
tijd voor mij om maar eens te gaan slapen.![]()
Ja, soort van is hier ook aan de ordequote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben soort van wakker
Goed plan, dan wil ik wel dat alle mensen die gewekt moeten worden uit Amsterdam eo komenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:54 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent tegenwoordig een wekservice begonnen? ?
Alles op Aquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste tentamen vandaag. Multiplegok gelukkig
b, c, d, a, c, d, b, d, b, a, c, d, b, a, d, b, a, c, d, b, a, d, b, c, d, b, a, c, d, a, c, d,quote:
Heb jij altijd alles op die manier gehaald?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
b, c, d, a, c, d, b, d, b, a, c, d, b, a, d, b, a, c, d, b, a, d, b, c, d, b, a, c, d, a, c, d,
Graag gedaan.
Ik denk niet dat dat magquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of neem een dobbelsteen mee, zo'n 8 hoekige
Ik ben briljant, Alpha en Omega, ik wist altijd alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij altijd alles op die manier gehaald?
Ja, dat is inderdaad een valstrik waar docenten graag gebruik van makenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit een leraar gehad die echt zorgde dat de toetsen zo moesten worden ingevuld dat je ging twijfelen. Bijvoorbeeld A, B, C, D, C, B, A, B, C, D, C enz.
Of juist A, A, A, B, B, B, C, C, C, enz.
Was altijd schrikken als hij een keer geen vaag patroon erin deed
Okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben briljant, Alpha en Omega, ik wist altijd alles.
Hehehehequote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag
Lijkt me fucking irritant ook, zit je je te concentreren, hoor je de hele tijd een dobbelsteen rollen.
Valt 'ie van tafel, zie je diegene er weer achteraan rennen..
Succes met gokkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga de boel maar eens even goed doorlezen. Dan kan ik op herkenning gaan gokken![]()
Succesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga de boel maar eens even goed doorlezen. Dan kan ik op herkenning gaan gokken![]()
Dat noem ik niet erotisch. ook niet licht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil kijken of je een orgasme kan krijgen..
wanneer een man wordt opgehangen, schijnt het dat ie nog 1 keer klaarkomt.![]()
Dus dat is een nee?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat noem ik niet erotisch. ook niet licht.
Klopt. die nee zou je gisteren al kunnen lezen als ik niet in slaap was gevallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat is een nee?![]()
Jammer hoor.
Goedemorgen Rival
Tijdens de seks ook?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. die nee zou je gisteren al kunnen lezen als ik niet in slaap was gevallen.
Doe ik nogal vaak de laatste tijd, in slaap vallen.
Tijdens films, tijdens series, tijdens whatsappen
quote:
Nu al?quote:
PICSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Woei, 2 vrouwelijke Noorse collega's op bezoek
Dat weet jij helemaal nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
Woei, 2 vrouwelijke Noorse collega's op bezoek
Zijn ze er morgen ook nog? Dan kom ik toch langs Apeldoornquote:
Ik werk niet in Apeldoornquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze er morgen ook nog? Dan kom ik toch langs Apeldoorn
Ohja, Arnhem zie ik net, mooi, daar ben ik vandaag in de buurtquote:
Dan weet je nog niet waar preciesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, Arnhem zie ik net, mooi, daar ben ik vandaag in de buurt
Hebben ze meerdere locaties dan? Onderschat mijn stalker capaciteiten nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet waar precies
Dit klinkt echt heel engquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze meerdere locaties dan? Onderschat mijn stalker capaciteiten niet
Wil je het nog enger? Ik weet dat hij naast zijn werk zijn autoruiten kan laten vervangenquote:
Doodeng ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je het nog enger? Ik weet dat hij naast zijn werk zijn autoruiten kan laten vervangen![]()
@Vin, scherm je facebook wat verder af
Oh crapquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je het nog enger? Ik weet dat hij naast zijn werk zijn autoruiten kan laten vervangen![]()
@Vin, scherm je facebook wat verder af
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh crapVolgens mij komt dat doordat ie op vrienden van vrienden staat
ik mag ook niksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. die nee zou je gisteren al kunnen lezen als ik niet in slaap was gevallen.
Doe ik nogal vaak de laatste tijd, in slaap vallen.
Tijdens films, tijdens series, tijdens whatsappen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan, dan wil ik wel dat alle mensen die gewekt moeten worden uit Amsterdam eo komen
Hmm, maar de winst van "mijn" cluppie maakt het missen van dat gesprek deels goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep dus echt heerlijk om 2 uur hoor dus kon je helaas niet wakker bellen![]()
Ik was wel op tijd om GvsE wakker te bellenIk was eerder dan Smurf
Srs businessquote:
That sucksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Srs business
Ben bezig met m'n vloerverwarming, advocaat rotzooi enzo.
Bedrijf dat erachter zit loopt spelletjes te spelen geen reactie, late reactie, boel verdraaien, etc.
Dat sowieso, loopt dan ook al bijna 2 jaar.quote:
Duitsersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Scheelt dat de kuil die ze graven alleen maar dieper wordt op deze manier.
Hadden ze met de duitsers ook moeten doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho ho, ik stort hem wel weer dicht met cement nadat dat hele bedrijf erin ligt.
Jeetje 2 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, loopt dan ook al bijna 2 jaar.
Het is dat ik niet snel m'n geduld verlies maar mèn... Scheelt dat de kuil die ze graven alleen maar dieper wordt op deze manier.
Komt er eentje binnen hoorquote:
Bedrijf wuift het weg en doet of hun neus bloed, wel grappig want het is een vetpotje van de verhuurder. Alles om winst tegenwoordig he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje 2 jaar
Op een gegeven moment dan zal er wel een eind aankomen en na 2 jaar mag je het ook wel eens zat zijn.
Meer mensen met problemen met dat bedrijf?
Zhe german ar commingquote:
Scheelt mij weer graafwerkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hadden ze met de duitsers ook moeten doen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg zaterdag iemand op bezoek die blijft eten.
Iemand nog een leuk idee voor wat ik kan maken?
quote:
Lasagne.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg zaterdag iemand op bezoek die blijft eten.
Iemand nog een leuk idee voor wat ik kan maken?
Jaaaaa, i know. Long time agoooo.quote:
Dat lijkt me moeilijk om goed te krijgen eigenlijk.quote:
Remlof (toch?) was hier laatst om te vragen of de meet nog door ging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaa, i know. Long time agoooo.
Zelfs ik kan dat maken dus dat is heel makkelijk!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken hoe moeilijk dat is.
Inderdaad. Hoe is het?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaa, i know. Long time agoooo.
Moeilijk? Kei makkelijk man. Neem een pak en klaar is kees. Als je wilt investeren verse tomaat en ui erin. Of met spinazie erbij. Echt super lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me moeilijk om goed te krijgen eigenlijk.
[..]
Remlof (toch?) was hier laatst om te vragen of de meet nog door ging.
Goed, blij, perfect eigenlijk.quote:
Oh lekker, waar?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed, blij, perfect eigenlijk.Zometeen uit eten.
Daar dan? Met je rare ava!
Heb het zelf nog nooit gemaakt, maar dat is dus wel een optie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat maken dus dat is heel makkelijk!!
Hier: SEX / [SEX SC #1649] Paarse spetters op je douchegordijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moeilijk? Kei makkelijk man. Neem een pak en klaar is kees. Als je wilt investeren verse tomaat en ui erin. Of met spinazie erbij. Echt super lekker.
Oooh srs? Ik dacht eigenlijk dat niemand wilde
Griek geloof ik. Vent heeft het geregeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh lekker, waar?
Hier ook hoor. Volgende week sleutel ophalen
Oh dat is wel lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Griek geloof ik. Vent heeft het geregeld.
oooh ik las het op fb ja. Tof man! Huur of koop? Groot? Tuin? :p
Ooooh oke! Nou weet het niet :$quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het zelf nog nooit gemaakt, maar dat is dus wel een optie.
Ziet er wel makkelijk uit.
[..]
Hier: SEX / [SEX SC #1649] Paarse spetters op je douchegordijn.
Nouja, met oven en zo. Ik ben slecht met ovens.
Wat een baasjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind speelt een iets vriendelijke versie van CS![]()
![]()
Rubberkogels?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind speelt een iets vriendelijke versie van CS![]()
![]()
Clap clapquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands!
ikeaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja het was nog net windkracht 9 toen ik gingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe was het kiten met die storm trouwens?? Leipo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |