SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Welnee, ik hou ook van jou... in a non-greek way.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Wellicht dat die wat tegenstribbelt, zou kunnen.
Ja? Jij wil Peu z'n keu wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik voel liever iets anders groeien
nee, maar dat ophangen klonk goedquote:
Dat wordt galgje spelen op de spelletjesmeet!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, maar dat ophangen klonk goed
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar dat ophangen klonk goed
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt galgje spelen op de spelletjesmeet!
PLAN!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijk
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huppel zoekt nog hulp met ontvoeren geloof ik hij wil niet zo namelijk
wat??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Als je mn piemel kapot maakt krijg je ruzie
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik hou ook van jou... in a non-greek way.
Die kan het touw niet eens opknopenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk. Dat kan zelfs smurf alleen nog wel met een rokje aan
Ai meet neetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
PLAN!!
GvsE, gaan we ook spelletjes spelen op de meet?
Het hele doel van het experiment is dus dat die juist blijft werkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Als je mn piemel kapot maakt krijg je ruzie
katrolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan het touw niet eens opknopen
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hele doel van het experiment is dus dat die juist blijft werken
Jonguh, jij weet echt niks van ons hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan het touw niet eens opknopen
Dat wil ik dus onderzoeken of het echt zo is dat die nog even doorwerkt nadat jij al gestopt bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoor
dat is dus het experiment.. Hups en ik zullen naar je pieletje kijken, voel je vereerd manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dood ben, werkt die niet meer hoor
Ik ben deze week al 3 keer uitgegleden omdat sokken + laminaat = gladquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme of je stoot even keihard je voet
Tijdje terug was er zo'n arrabier opgehangen welke op tv werd opgehangen, moet je daar ff goed naar kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik dus onderzoeken of het echt zo is dat die nog even doorwerkt nadat jij al gestopt bent
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dus het experiment.. Hups en ik zullen naar je pieletje kijken, voel je vereerd man
Doe je dan rennen ofzo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben deze week al 3 keer uitgegleden omdat sokken + laminaat = glad
Heb ik gedaan!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdje terug was er zo'n arrabier opgehangen welke op tv werd opgehangen, moet je daar ff goed naar kijken
Niet hatenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonguh, jij weet echt niks van ons he
Troost je, wij ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijn
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijkenquote:
Doe het dan ook nietquote:
Een kat die in de weg loopt, heeft bij mij gewoon pech hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijken
Doe lief danquote:
het zal voor ons misselijkmakend zijn, maar we hebben het ervoor overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit zal genieten van t moment dat jij en huppel in de buurt van mijn mascotte zijn
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe lief dan![]()
Dat soort grapjes sieren jou niet![]()
Bij Hups en GvsE is het anders
Helaas kan je er nou eenmaal niet omheen, of wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe lief dan![]()
Dat soort grapjes sieren jou niet![]()
Bij Hups en GvsE is het anders
Omheen is makkelijker dan overheenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas kan je er nou eenmaal niet omheen, of wel...
Gewoon er overheen johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoek je ruzie met mij en GvsE?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ojaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, meestal doe ik dan een kat ontwijken
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is ONZE smurf hoor!! Just saying!
Richt hem dan eens af jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek je ruzie met mij en GvsE?
Het is ONZE smurf hoor!! Just saying!
WHAHAHAHAquote:
Doen we ook, hij is heel gehoorzaamquote:
dat hebben we al gedaan.quote:
Ik merk het, lijn is zeker los gegaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Ik ga stuk hier!!
Smurf, we hebben je tatoeage gevonden
[..]
Doen we ook, hij is heel gehoorzaam
Nee, dan toch mijn eerste ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Ik ga stuk hier!!
Smurf, we hebben je tatoeage gevonden
[..]
Doen we ook, hij is heel gehoorzaam
You've been set upquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het, lijn is zeker los gegaan
geen lijn, smurfen mogen bijten, die kleine tandjes kietelen slechtsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het, lijn is zeker los gegaan
Je wil hem wel gewoon nemen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Maar sorry joof, mannen kleiner dan 1.70 kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat is voornamelijk lachwekkend
*zet een stapje naar rechts.*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf voelt zn eigen nu ook wel heel veilig met ons aan zijn kant, merk je het GvsE?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf voelt zn eigen nu ook wel heel veilig met ons aan zijn kant, merk je het GvsE?
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Maar sorry joof, mannen kleiner dan 1.70 kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat is voornamelijk lachwekkend
diplomauitreikingquote:
Er staat "gewoon niet serieus" er staat niets over niet "gewoon"quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegd
Dit is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees vooral blij dat wij elkaar niet snel zullen tegenkomen, en vooral dat we geen ruzie hebben, dan had je dit niet gezegd
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Dan heb je een verkeerd beeld van me
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..quote:
Verander je dan ook eerst van kleur? Gaat er een waarschuwingspiepje af? Word je dan een regenboogsmurf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..
Als je hierdoor al ontploft ben je wel vrij kansloosquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een paar users in een andere sc die inmiddels weten dat als ik ontplof, ik ook goed ontplof.. Dan maakt lengte me echt niks meer uit..
Je zo laten opnaaien is niet slim en het posten ook niet. Sommigen dingen kan je beter van je af laten glijden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je hierdoor al ontploft ben je wel vrij kansloos
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zo laten opnaaien is niet slim en het posten ook niet. Sommigen dingen kan je beter van je af laten glijden.
Eerst paars, dan roodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verander je dan ook eerst van kleur? Gaat er een waarschuwingspiepje af? Word je dan een regenboogsmurf?
COOL!!quote:
Blijft wel vrij kansloos huppel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet weten dat Smurf tegenwoordig hard lachend lengtegrapjes leest
Dat duurt vast niet lang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maak ze zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
"Nee, ik word nog niet blauw dus het gaat nog goed"quote:
2 maanden inmiddels? Zoiets? Geen idee meer, een tijdje nu iig..quote:
Mwoah.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel vrij kansloos huppel.
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Nee, ik word nog niet blauw dus het gaat nog goed"
Om die haat ik je nog steeds
Gaat niet eens zozeer daaromquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah.
Zo boos als hij er vroeger om werd en zien dat hij nu zijn lengte heeft geaccepteerd enz is gewoon tof
Zeldzaam moment inderdaad!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!
Terug naar het experiment dus!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we het nu weer over leuke dingen hebben?
Lul, dan kan ik er niet meer bijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ja laten we dit topic naar een hoger niveau tillen, oh wacht...
Mijn piemelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terug naar het experiment dus!!
Terug naar de lengtegrappen van smurf dusquote:
je zat er ook eng naar bij, idioot!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op hey, jullie deden zooo bezorgd dat het gewoon freakishly eng werd!
Wut?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie zenden ze live een keizersnede uit. Heel mn FB vol erover
Helemaal niks hiero.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie zenden ze live een keizersnede uit. Heel mn FB vol erover
Mijn vrienden zijn best grappig hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal niks hiero.Duidelijk gevalletje van de verkeerde vrienden.
Ik had 't echt wel laten weten als het echt mis ging hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zat er ook eng naar bij, idioot!
L is een heldinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn best grappig hoor
Ze heeft echt een foto van dr kont gestuurd voor aan mn muur hequote:
Seriously?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft echt een foto van dr kont gestuurd voor aan mn muur he
Uhuh, morgen even uitprinten en die gaat dan echt wel aan mn muurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |