Passend gemaakt bij de rokquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:24 schreef Susi het volgende:
Oh nee die dochter ! Wat hebben ze haar aangedaan
Als je vloekt schieten woorden te kort, dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j zou nu godverdomme zeggen.
Geen man is veilig....gaat ze er bovenop zittenquote:
Echt hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Echt jammer dat ze zo'n slechte stylist hebben..
Normaal klaagt een man dan niet, maar nu...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen man is veilig....gaat ze er bovenop zitten
Ik verstond iets als "en daar ben jij uitgekomen?"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef zoem het volgende:
Wat zei Gordon nou op het eind tegen die kerel in dat rode shirt?
Ik bedoelde het ook ietsiepietsie andersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal klaagt een man dan niet, maar nu...
Ja, want het was zijn moeder en zij bukte voorover in een heeeeeel kort jurkje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verstond iets als "en daar ben jij uitgekomen?"
Die heeft Jezus nooit gekend.quote:
Dan wil zo'n stylist niet meewerkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom nooit een beetje normale vlotte kleding, gewoon simpel en leuk. Is toch niet zo moeilijk
Ja, als er nou een stylist was die het echt goed deed dan zouden ze misschien die stijl behouden. Nu zou ik het snappen als ze terugvallen in hun oude patroon!quote:
Gezien de voorstukjes...ook wel erg nodig.quote:
Undateablesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezien de voorstukjes...ook wel erg nodig.
Is er vandaag nog iets anders? Die dramaserie nu op RTL is niet echt mijn smaak.
Camping Powned om 22.00.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
Is er vandaag nog iets anders? Die dramaserie nu op RTL is niet echt mijn smaak.
Ohja, ik ga wel vast naar Ned 3...die keizersnede op 1 hoef ik zeker niet te zienquote:
Ja precies. Waarom van niks bedekken naar meteen alles bedekken, is niks mis met een beetje been of decolleté, zolang het maar niet meer zó bloot is als ervoor!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom nooit een beetje normale vlotte kleding, gewoon simpel en leuk. Is toch niet zo moeilijk
Een keizersnede op Ned. 1.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ontzettend knap en indrukwekkend en toch enigzins onsmakelijk tegelijkertijdquote:
Die drama serie is een drama, wat slecht! En dan proberen ze het geloofwaardig neer te zetten...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die drama serie is een drama, wat slecht! En dan proberen ze het geloofwaardig neer te zetten...
Bedoel je waarom de make-overs vaak tuttig zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Eens. Eindresultaat was helaas een stuk minder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Ole het volgende:
En toch vond ik bij die ene (Deet) het wat ze tussendoor aan had gekregen, die broek met dat jasje erop, veel beter staan.
Eens!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Ole het volgende:
En toch vond ik bij die ene (Deet) het wat ze tussendoor aan had gekregen, die broek met dat jasje erop, veel beter staan. Ze had wel mooie benen voor iemand van over de 50 trouwens.
quote:Gordon met ‘hoe gaat het nu met’-aflevering HTMD
De RTL 4-hit Hotter Than My Daughter sluit het huidige vierde seizoen in december af met een aflevering waarin de kandidates uit de eerste drie series worden opgezocht door Gordon. Dat heeft de entertainer laten weten op 538. Gordon is enthousiast. “We doen in deze serie in aflevering zeven een terugblik over hoe het nu met de moeders is uit seizoen één, twee en drie en dan merk je dat het programma dus echt geholpen heeft in de meeste gevallen“, geeft hij aan.
De vrouwen hebben volgens Gordon fors geprofiteerd van hun metamorfoses. “Vrouwen hebben hun leven veranderd, zijn gaan scheiden of hebben andere grote beslissingen genomen. Ze zijn er veel beter uitgezien.”
“Het is echt een programma met een functie. Je zou het bijna niet verwachten van mij, maar het heeft diepgang.”
Dat mens van volgende week komt me bekend voor. Was dat niet de buurvrouw in Amsterdam-Noord bij "Gooische meisjes in de bijstand"?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ons voor te bereiden op wat gaat komen.
Is het nu alweer de laatste? Lézen. december.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was, maar
[..]
RTL 4 en hun tijdsplanningquote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
RTL 4 en hun tijdsplanningIk zat al helemaal klaar toen het 'voorstukje' begon. Bleek gewoon reclame te zijn voor het programma...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |