Dat zei ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben geen sociale hork ofzo
Altijd Thuisbezorgd. En lijkt me sterk. En alsof dat alsnog een open uitnodiging isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de man die persé niemand wil meeten, maar wel z'n JustEat bestelling met eindpunt post
Nee, meermaals het zaad van Panzer in je vagina toelaten is lekker fris.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:37 schreef Gridlok het volgende:
zou TR maken, vieze is meestal gerelateerd aan onder het vuil zitten, aka bruine huidskleur. ies rasiest.
Ik ga nu die post zoeken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd Thuisbezorgd. En lijkt me sterk. En alsof dat alsnog een open uitnodiging is.
Nee, je bent misschien intelligent op je vakgebied, maar daar blijft het bij.
Het hoort in de anusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, meermaals het zaad van Panzer in je vagina toelaten is lekker fris.
Je snapt de boodschap niet, ik weet ook waar de koning woont, ga daar toch ook niet aanbellen.quote:
Wowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, meermaals het zaad van Panzer in je vagina toelaten is lekker fris.
Nee goh, maar je maakt de kans op een kenkercreep voor je deur wel net wat groterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je snapt de boodschap niet, ik weet ook waar de koning woont, ga daar toch ook niet aanbellen.
fakaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee goh, maar je maakt de kans op een kenkercreep voor je deur wel net wat groter
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee goh, maar je maakt de kans op een kenkercreep voor je deur wel net wat groter
Een pale skinny autist van fok aan je deur, wow can't handle.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een pale skinny autist van fok aan je deur, wow can't handle.
dWc is daar zo allergisch voor dat hij waarschijnlijk instant sterft aan anafylactische shockquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een pale skinny autist van fok aan je deur, wow can't handle.
Wint Panzer dus alsnog. Eind goed al goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc is daar zo allergisch voor dat hij waarschijnlijk instant sterft aan anafylactische shock
jaquote:
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kick jij op aandacht van Fok " vrouwen " ofweh?
Je blijft me ermee confronteren hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een keer een elleboog van vas tegen mn kop gehad. Dat is gewoon ashy shit.
Het enige wat jij prikt is je vork in een kapsalon, dikzak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand post waar dwc woont dan ga ik hem wel even prikken. Vooruitbetaling gaarne.
he madquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het enige wat jij prikt is je vork in een kapsalon, dikzak.
wow Jezus ik dacht dat we vrienden warenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lol, gelijk in de aanval en ook gelijk persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je me niet wat Zen passen anders? Jij bent de positiviteitsgoeroe zie ik al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, gelijk in de aanval en ook gelijk persoonlijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Soms moet je even de oude foto zien of eraan herinnert worden. Het besef van de overwinningen is mooi.
Ik ben blij voor je
Ik heb genoeg voor ons beiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je me niet wat Zen passen anders? Jij bent de positiviteitsgoeroe zie ik al.
[..]_!
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor ons beiden.
dwc die zichzelf een pussy noemtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wat is er grappig aan dan¿quote:
Nederlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand post waar dwc woont dan ga ik hem wel even prikken. Vooruitbetaling gaarne.
quote:
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.Door die klieren snap je.
Het voelt niet als spier of puur vet he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!!
Al begin ik nu langzamerhand wel idee te krijgen hoe tietjes voelen, ik begin ze zelf nu ook beetje te ontwikkelen. Heel zachtjes.
Maar bestaat toch juist uit vet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Het voelt niet als spier of puur vet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |