Kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat je ooit tegen me hebt gezegd![]()
.
Eh ik dacht srs dat ie pas 17 was ofzo.quote:
Fijn om te zien dat jullie weer on speaking terms zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat je ooit tegen me hebt gezegd![]()
.
Kraak is kraak en anti-kraak is een antilliaan die kraakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is anti-kraaK??
Ga je dan ergens inbreken en dan die plek claimen?
wacht wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik krijg elke maand naast mijn loon nog 2000 ekkies fo life
serieus?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is anti-kraaK??
Ga je dan ergens inbreken en dan die plek claimen?
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe hard faal je dan als 23jarige, gvd man.
Haat/liefde-verhouding sinds 2011 a mattie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat jullie weer on speaking terms zijn.
Hahaha schop hem nog ff na johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kut.
[..]
Eh ik dacht srs dat ie pas 17 was ofzo.Hoe hard faal je dan als 23jarige, gvd man.
jaquote:
Lekker voor je. Ik heb 4 miljoen op m'n rekening staanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jamaar kan er verder niet op in gaan
Snap ik broeder. Highrollaz jwz.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker voor je. Ik heb 4 miljoen op m'n rekening staan.
you cookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA, overal heb je ervaring voor nodig...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkoper in een kledingwinkel? Of horeca, maar daar moet je vaak weer ervaring voor hebben.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegene boven je joh
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik impliceer dat hij een sterke persoonlijkheid heeft. Dat hij een goede vechter is. Dat ik geïmponeerd ben door zijn sterke levenslust
Hardop gelachenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
JA, overal heb je ervaring voor nodig...
Ik heb alleen ervaring met kantoorbaantjes waarbij ik niet met klanten in contact kwam.
Kan nergens voor worden aangenomen zo.
roepies?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker voor je. Ik heb 4 miljoen op m'n rekening staan.
Ik zit altijd bovenopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegene boven je joh
volgens mij ben ik autistischquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Wat mankeer je eigenlijk? Nofi.
Dima, ben jij een trollende ietsje?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
JA, overal heb je ervaring voor nodig...
Ik heb alleen ervaring met kantoorbaantjes waarbij ik niet met klanten in contact kwam.
Kan nergens voor worden aangenomen zo.
Heb jij online al die 5 cars voor Simeon gejat en naar de docks gebracht? Moet je serieus geluk hebben tot je zo'n auto spot en hem dan überhaupt uit jezelf herkennenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik impliceer dat hij een sterke persoonlijkheid heeft. Dat hij een goede vechter is. Dat ik geïmponeerd ben door zijn sterke levenslust
Volgens meerdere mensen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij ben ik autistisch
Er zijn vast wel trainingen speciaal voor autisten om bijv. sociale vaardigheden te verbeteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij ben ik autistisch
als je er in zit krijg je bericht dat je in de juiste auto zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij online al die 5 cars voor Simeon gejat en naar de docks gebracht? Moet je serieus geluk hebben tot je zo'n auto spot en hem dan überhaupt uit jezelf herkennen? Offline kon je nog gewoon die locations op de map zoeken op internet.
MPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gisteren gehaald. Ik weet niet wat ik eerst moet doen sp of direct mp gaan doen.
Dillema.
Maar die lijst verandert elke keer als ik GTA Online opnieuw opstart? Dus dan moet ik in één sessie toevallig 5 keer in de door hem gezochte auto's stappen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je er in zit krijg je bericht dat je in de juiste auto zit.heb er wel eens een gebracht. 1 keer duur gerepareerd, gesprayed, en toen kreeg ik er geen fuck voor.
Doe ik alleen als ik me echt verveel.
zo'n schyster levert wel iets van 7k op.
Ik.quote:
link naar webshopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik dima was.
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar die lijst verandert elke keer als ik GTA Online opnieuw opstart? Dus dan moet ik in één sessie toevallig 5 keer in de door hem gezochte auto's stappen?Dat geld tikt niet aan, heb al een paar ton
. Maar volgens mij moet je het doen om verder te raken bij die online missies.
Vannacht trouwens, komt ineens RickoKun m'n Survival lobby binnen![]()
.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je ik weet echt totaal niet hoe MP werkt en shit.
Kan ik je dan joinen? Ik heb een mic btw.
Computermenerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen. Heb alles verdient als computermeneer.
Dope.quote:
Wat domquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
verkoop je btw elk uur ong een auto bij paynspray?
Ik pas 340.000. bijna mijn crib kopen.
ik ben geen sociale hork ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn vast wel trainingen speciaal voor autisten om bijv. sociale vaardigheden te verbeteren.
nah, na een tijdje heeft hij gewoon nieuwe voertuigen, alle 5 is volgens mij niet eens mogelijk binnen die tijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat dom. Waarom dan 5, 1 is meer dan zat. Kutspel soms
![]()
.
En nee, wat dan? Heb 280k (kon eerste 2 weken niet online), zo nog even wat meer survivallen á 20k per wave 10.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef Germano het volgende:
Jullie moeten allebei een auto helemaal opfleuren met de duurste spulletjes die het geeft. Verzeker je auto all-risk en stop er ook een tracker in.
Elk uur de auto van elkaar pakken en verkopen, dan krijg je automatisch een nieuwe omdat je all-risk hebt.
Easy money!
Geen dank.
Wijs willen doen en dan iemand anders de schuld geven van je onvermogenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dan is m'n klasgenoot een leugenaar.
zou ook wel heel makkelijk zijn he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dan is m'n klasgenoot een leugenaar.
Sindsdien maar?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb GTA laatst voor mijn neef gehaald. Was een perfecte cadeau en ben sindsdien zijn lievelingsnichtje naast verloofde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |