23quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent 17 toch? Kan makkelijk, dWc werkt er ook nog als opa. Gewoon doen en niet zeiken.
Ken ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken je die kerel die in noordwijk nogal wat problemen met de gemeente had?
(pand laten verloederen, moest weg, overheid wilde die grond, maar hij had geweigerd het pand aan te pakken en weigerde ook de grond te verkopen, uiteindelijk na talloze rechtzaken heeft hij het allemaal plat gegooid in is het een leeg plein, doorn in het oog van de gemeente, hij verdient er niets mee, maar houdt het zo, gewoon om de gemeende een dikke vinger te geven)
Ik denk een combinatie van die factoren.
En deze baas kreeg er op z'n 23e een vast contractquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent 17 toch? Kan makkelijk, dWc werkt er ook nog als opa. Gewoon doen en niet zeiken.
Studeren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Snap die levensstijl niet, waar haal je de tijd, gebrek aan schaamte, zin enz etc vandaan om te kraken.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Geachte Ingrid de Vries,
Op de website van uw organisatie ben ik de vacature "x" tegengekomen.
Wat mij zo aanspreekt aan La Place is dat het zo’n gezellige sfeer uitstraalt (ook op de website).Het klinkt als het ideale bijbaantje en het zou mij leuk lijken om deel uit te mogen maken van een enthousiast team.
Omdat ik student ben spreken mij de flexibele werktijden zeer aan, verder ben ik een vrij rustige jongen maar wel een harde werker.
Graag zou ik bij uw organisatie aan de slag gaan als x. Het ervaring opdoen van het bereiden van gerechten en broodjes is een leuke bijkomstigheid omdat ik sinds kort bewuster ben gaan eten.
In een persoonlijk gesprek zou ik mijn motivatie graag verder willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan
wie zou aannemen
Anti-kraak bestaat alleen nog omdat er nog kraak is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's apart, veel studenten wonen juist anti-kraak.
Ja, maar jij zegt net dat ze tijd en zin hebben om te kraken omdat ze studeren?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anti-kraak bestaat alleen nog omdat er nog kraak is.
Ja. Klopt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt net dat ze tijd en zin hebben om te kraken omdat ze studeren?
Ik heb ook nog nooit verzorgde, goed voor de dag komende krakers gezienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Anti-kraak is niet zo makkelijk om snel te vinden hoor.
Je leek te impliceren dat anti-kraak de oplossing was.
So proud of you. You ain't like them other nigga's.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
en bovendien gewoon het zonder toestemming betreden van andermans eigendom (wat tegenwoordig ook gelukkig weer illegaal is).
Ik wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit verzorgde, goed voor de dag komende krakers gezien. Ik zou me kapotschamen, voor zowel het uiterlijk als het imago en bovendien gewoon het zonder toestemming betreden van andermans eigendom (wat tegenwoordig ook gelukkig weer illegaal is
).
Dit is het liefste wat je ooit tegen me hebt gezegdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So proud of you. You ain't like them other nigga's.
Wowquote:
Da's dan weer netjes. Maar die paupers die niet van toegevoegde waarde zijn en alleen maar uitzuigen of zelfs anderen/de maatschappij onnodig met kosten opzadelen mogen van mij doodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel.Die hebben hun pand ook helemaal opgebouwd. Waterleiding aangelegd, douches gebouwd, tuin helemaal gefixed, op de parkeerplaats van het pand een speeltuin met zandbak gemaakt.
Hebben een hele goede positieve indruk achtergelaten op de buurt. Daarom zitten ze er al erg lang.
Daar hoeven het geen eens krakers voor te zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan weer netjes. Maar die paupers die niet van toegevoegde waarde zijn en alleen maar uitzuigen of zelfs anderen/de maatschappij onnodig met kosten opzadelen mogen van mij dood.
Verkoper in een kledingwinkel? Of horeca, maar daar moet je vaak weer ervaring voor hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Iemand nog suggesties voor bijbaan voor social skills??
Werken als promotiewerk / verkoper in telefoon winkel is niet aan mij besteed bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |