we beginnen de bieding bij 10 gram sossa.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tientje wiet, take it or leave it.
Ik bied een gram cokequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tientje wiet, take it or leave it.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
we beginnen de bieding bij 10 gram sossa.
Doe bescheiden andersquote:
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen direct connect hebben bij een plug genaamd Pabloquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
AFGELOPEN ZATERDAG TOCH. Ik wil een rematch. Kom naar Café Uilie om 21:00 of praat nooit meer stoer!quote:
Pablo, je maakt een grapje toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen direct connect hebben bij een plug genaamd Pablo.
Meisjeh, knik drie keer met je hoofd en er komt 10 gram snot uit vallen, please.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.
heb een keer een elleboog van vas tegen mn kop gehad. Dat is gewoon ashy shit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.
Goed idee, even op laten drogen en versnijden, kan ik zo verkopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Meisjeh, knik drie keer met je hoofd en er komt 10 gram snot uit vallen, please.
Daar zou ik geld voor betalen. Ga er vast lekkerder op dan pillen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed idee, even op laten drogen en versnijden, kan ik zo verkopen.
klinkt zo gay.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is je punt? Half Latijns Amerika heet Pablo.
Zou Vas ook ashy poep hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een keer een elleboog van vas tegen mn kop gehad. Dat is gewoon ashy shit.
Jij woont toch niet in A'dam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt zo gay.
Ik noem hem altijd Mr Escobar. Ik ben niet zo close met hem als jij.
Jij zou gratis proefmonster krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar zou ik geld voor betalen. Ga er vast lekkerder op dan pillen.
Ik voel me altijd zo warm van binnen als jij postquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou gratis proefmonster krijgen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in A'dam?
Oh echt? Heb ik je dan al verteld dat jij op nr. 7 staat van mijn KLB SC-intelligentielijst?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo warm van binnen als jij post
OMDAT IK ANDERS UITERMATE BELEDIGD ZOU ZIJN DAT IK NOG NOOIT OP DE KOFFIE UITGENODIGD BENquote:
Ik weet hier oprecht geen passende reactie op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh echt? Heb ik je dan al verteld dat jij op nr. 7 staat van mijn KLB SC-intelligentielijst?
Wow wow wow.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OMDAT IK ANDERS UITERMATE BELEDIGD ZOU ZIJN DAT IK NOG NOOIT OP DE KOFFIE UITGENODIGD BEN
KLB / [KLB JB SC] Kurken trekken hehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet hier oprecht geen passende reactie op.Waar kan ik deze lijst vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |