Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je vechten? Panzer komt ook mee.
Oh aight, hoeveel dan wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet ze niet alle 5 doen, bitchomo
¤50 op #teamWhitePowerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je vechten? Panzer komt ook mee.
Jij schreeuwt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
JA HEB EEN ABO GEKREGEN VAN LOMPEHORK MAAR WAAROM SCHREEUWEN WWE EIGENLIJK?
éénquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappig.
[..]
Oh aight, hoeveel dan wel?
Hey, CY. Lang niet gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, houden jullie nou nooit op over dat gevecht
Zal eens met jou tussen de lakens vechtuheuaheuaweduawduhaweuhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, houden jullie nou nooit op over dat gevecht
Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gore overloper, de vorige keer was je nog voor dWc
Don't care, heb lawyer money.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.
Ja eh ik hoopte op een keiharde battle bij de Melkweg, maar na 2 uur was je er nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal eens met jou tussen de lakens vechtuheuaheuaweduawduhaweuh
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappig.
[..]
Oh aight, hoeveel dan wel?
Heb je nog een keer een link naar je schreeuwfilmpje over die ruzie van hun?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.
WANNEER DAN HE HOMMOWIEFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik hoopte op een keiharde battle bij de Melkweg, maar na 2 uur was je er nog niet
Ik wil het ook wel oplossen voor de hoogste bieder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevecht
Ik weet wel welk scenario realistischer isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevecht
Ik kan er wel tegen hoor, vind het alleen een kk domme benaming van een nog minder grappig persoonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.
Tientje wiet, take it or leave it.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel oplossen voor de hoogste bieder.
Ja moet je mij er even een andere keer aan herinnerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je nog een keer een link naar je schreeuwfilmpje over die ruzie van hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |