Ja eh ik hoopte op een keiharde battle bij de Melkweg, maar na 2 uur was je er nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal eens met jou tussen de lakens vechtuheuaheuaweduawduhaweuh
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappig.
[..]
Oh aight, hoeveel dan wel?
Heb je nog een keer een link naar je schreeuwfilmpje over die ruzie van hun?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.
WANNEER DAN HE HOMMOWIEFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik hoopte op een keiharde battle bij de Melkweg, maar na 2 uur was je er nog niet
Ik wil het ook wel oplossen voor de hoogste bieder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevecht
Ik weet wel welk scenario realistischer isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die ruzie sowieso niet. dWc kan Panz gewoon laten liquideren door z'n goons en Panz kan wel wat databases hacken en hem daardoor laten arresteren ofzo. Waarom je handen vuilmaken aan een gevecht
Ik kan er wel tegen hoor, vind het alleen een kk domme benaming van een nog minder grappig persoonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar doe het gedeeltelijk ook omdat jij er niet tegen kan.
Tientje wiet, take it or leave it.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel oplossen voor de hoogste bieder.
Ja moet je mij er even een andere keer aan herinnerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je nog een keer een link naar je schreeuwfilmpje over die ruzie van hun?
we beginnen de bieding bij 10 gram sossa.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tientje wiet, take it or leave it.
Ik bied een gram cokequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tientje wiet, take it or leave it.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
we beginnen de bieding bij 10 gram sossa.
Doe bescheiden andersquote:
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen direct connect hebben bij een plug genaamd Pabloquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
AFGELOPEN ZATERDAG TOCH. Ik wil een rematch. Kom naar Café Uilie om 21:00 of praat nooit meer stoer!quote:
Pablo, je maakt een grapje toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen direct connect hebben bij een plug genaamd Pablo.
Meisjeh, knik drie keer met je hoofd en er komt 10 gram snot uit vallen, please.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.
heb een keer een elleboog van vas tegen mn kop gehad. Dat is gewoon ashy shit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jongeh, schud drie keer met je hoofd en er komt 10 gram sos uit vallen, please.
Goed idee, even op laten drogen en versnijden, kan ik zo verkopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Meisjeh, knik drie keer met je hoofd en er komt 10 gram snot uit vallen, please.
Daar zou ik geld voor betalen. Ga er vast lekkerder op dan pillen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed idee, even op laten drogen en versnijden, kan ik zo verkopen.
klinkt zo gay.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is je punt? Half Latijns Amerika heet Pablo.
Zou Vas ook ashy poep hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een keer een elleboog van vas tegen mn kop gehad. Dat is gewoon ashy shit.
Jij woont toch niet in A'dam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt zo gay.
Ik noem hem altijd Mr Escobar. Ik ben niet zo close met hem als jij.
Jij zou gratis proefmonster krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar zou ik geld voor betalen. Ga er vast lekkerder op dan pillen.
Ik voel me altijd zo warm van binnen als jij postquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou gratis proefmonster krijgen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in A'dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |