Wat probeer je me duidelijk te maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moeten toch meisjes van 8/10 voorstellen?

Niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat probeer je me duidelijk te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moeten toch meisjes van 8/10 voorstellen?

Er stond net een ratchet negerchick ook te wachten op de metro. Lachwekkend. Ze was aan half aan het schreeuwen, was bezig met haar vingertje en zei "Ik ga je slaan, lach maar."
 Er stond net een ratchet negerchick ook te wachten op de metro. Lachwekkend. Ze was aan half aan het schreeuwen, was bezig met haar vingertje en zei "Ik ga je slaan, lach maar." 
Voordat ik de link had aangeklikt wist ik dat er gewoon iets mee was. Een behulpzame dWc is namelijk zeldzaam.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/wifi/streaming.aspx

zakje wiet naar gooien, dat stemt ze gunstig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben ik eindelijk in Amsterdiggiedam sta ik bij de Bijlmer ipv van op Centraal.Er stond net een ratchet negerchick ook te wachten op de metro. Lachwekkend. Ze was aan half aan het schreeuwen, was bezig met haar vingertje en zei "Ik ga je slaan, lach maar."

Ik haat zulke wannabe ghetto meidenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben ik eindelijk in Amsterdiggiedam sta ik bij de Bijlmer ipv van op Centraal.Er stond net een ratchet negerchick ook te wachten op de metro. Lachwekkend. Ze was aan half aan het schreeuwen, was bezig met haar vingertje en zei "Ik ga je slaan, lach maar."
[..]
Voordat ik de link had aangeklikt wist ik dat er gewoon iets mee was. Een behulpzame dWc is namelijk zeldzaam.

Waarom steevast zo noemenquote:
 ?
?Zou je maar al te graag helpen bij zelfdodingquote:Voordat ik de link had aangeklikt wist ik dat er gewoon iets mee was. Een behulpzame dWc is namelijk zeldzaam.
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom steevast zo noemen?
[..]
Zou je maar al te graag helpen bij zelfdoding.
Wil je vechten? Panzer komt ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.

je moet ze niet alle 5 doen, bitchomoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij online al die 5 cars voor Simeon gejat en naar de docks gebracht? Moet je serieus geluk hebben tot je zo'n auto spot en hem dan überhaupt uit jezelf herkennen? Offline kon je nog gewoon die locations op de map zoeken op internet.

Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je vechten? Panzer komt ook mee.
 .
.Oh aight, hoeveel dan wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet ze niet alle 5 doen, bitchomo

¤50 op #teamWhitePowerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil je vechten? Panzer komt ook mee.

Jij schreeuwt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
JA HEB EEN ABO GEKREGEN VAN LOMPEHORK MAAR WAAROM SCHREEUWEN WWE EIGENLIJK?

éénquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vind alleen jijzelf die benaming grappig.
[..]
Oh aight, hoeveel dan wel?

Hey, CY. Lang niet gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, houden jullie nou nooit op over dat gevecht

Zal eens met jou tussen de lakens vechtuheuaheuaweduawduhaweuhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, houden jullie nou nooit op over dat gevecht

Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gore overloper, de vorige keer was je nog voor dWc

Don't care, heb lawyer money.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was 1 tegen 1. En iedereen weet dat dWc nooit eerlijk vecht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |