Het enige wat jij prikt is je vork in een kapsalon, dikzak.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand post waar dwc woont dan ga ik hem wel even prikken. Vooruitbetaling gaarne.
he madquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het enige wat jij prikt is je vork in een kapsalon, dikzak.
wow Jezus ik dacht dat we vrienden warenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee goh, maar je maakt de kans op een kenkercreep voor je deur wel net wat groter
Lol, gelijk in de aanval en ook gelijk persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je me niet wat Zen passen anders? Jij bent de positiviteitsgoeroe zie ik al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, gelijk in de aanval en ook gelijk persoonlijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Soms moet je even de oude foto zien of eraan herinnert worden. Het besef van de overwinningen is mooi.
Ik ben blij voor je
Ik heb genoeg voor ons beiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je me niet wat Zen passen anders? Jij bent de positiviteitsgoeroe zie ik al.
[..]_!
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor ons beiden.
dwc die zichzelf een pussy noemtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wat is er grappig aan dan¿quote:
Nederlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand post waar dwc woont dan ga ik hem wel even prikken. Vooruitbetaling gaarne.
quote:
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.Door die klieren snap je.
Het voelt niet als spier of puur vet he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!!
Al begin ik nu langzamerhand wel idee te krijgen hoe tietjes voelen, ik begin ze zelf nu ook beetje te ontwikkelen. Heel zachtjes.
Maar bestaat toch juist uit vet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Het voelt niet als spier of puur vet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |