SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er leuk uit, maar veel van die jongens zullen niet zo makkelijk in tijdrit houding kunnen zitten denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou sommige zadelpennen zien er mooi uit op dat stukje Fok. Ik vraag mij af of ze van echt stijf carbon zijn of van zacht alu.
Hoezo, staat ze op KPD?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kano's vriendin heeft wel goede koplampen.
Geen idee, ik kijk daar alleen in het lange zadelpennen topic om inspiratie op te doen voor mijn chirurgische ingreep.quote:
Ik wil een genotsknuppel die groot genoeg is dat ik nooit meer hoef uit te klikken bij het stoplicht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat ga je doen, toch geen drastische geboortbeperking hoop ik? Anders is dit misschien wel een goed idee
[ afbeelding ]
Met jouw framemaat heb je dus ongeveer 12 cm nodig?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil een genotsknuppel die groot genoeg is dat ik nooit meer hoef uit te klikken bij het stoplicht.
59 cm framemaat hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Met jouw framemaat heb je dus ongeveer 12 cm nodig?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef keesfietst het volgende:
Of moet ik dit soort verhalen voor me houden voortaan en pics van m'n vriendin posten?
Allebei mag ook hoor. Maar vooral pics van je vriendin. Of je zadelpen voor Cyclinggirl en cap_fabquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef keesfietst het volgende:
Dacht dat ik het verkeerde topic aan had geklikt
Om de eer hoog te houden hier even een rondje gefietst. Door de duinen waar het vol lag met bladeren, takken en waar veel wind stond. Toch iets meer dan 100km. Of moet ik dit soort verhalen voor me houden voortaan en pics van m'n vriendin posten?
Ik stel voor dat jij begint met de koplampen van jouw vriendin, ik heb daar eerder in het topic veel goeds over gelezenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Allebei mag ook hoor. Maar vooral pics van je vriendin. Of je zadelpen voor Cyclinggirl en cap_fab
Stuur d'r een lieve pm met de vraag of ze wilt opsturen naar je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij begint met de koplampen van jouw vriendin, ik heb daar eerder in het topic veel goeds over gelezen![]()
Hoezo? Jij wilt ze zien, ik zie ze vanavond weer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ik vind dat de verantwoordelijkheid van Kano
Hartslagmetertje om en eens goed die zadelpen doorsmeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd of Puala dit gaat negeren of nog een reaktie post. Creatief met koplamp...het antwoord op de vraag, wat doet een fietser in de winter?
Heb je die al even gePMt Cap?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie het berichtje al:
Beste Puala
Kano vindt dat je zo mooi, dat hij je schoonheid wil delen. Wij mochten daarom allemaal vragen of je een foto van je borsten wil sturen. Ik snap dat je boos wordt dat die onbeschaamde aap zomaar beslissingen neemt over jouw lichaam, maar het is in de grond geen slechte jongen denk ik, dus in plaats van het uitmaken, zou ik je aanraden om gewoon een full frontal nude te sturen naar ons, om hem eens op z'n nummer te zetten. Vind hij vast helemaal niet leuk.
Groetjes,
Cap fab.
Nope, ik wacht op iemand die zich nog gekker voordoet dan ik om dat initiatief te nemen.quote:Heb je die al even gePMt Cap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Nou, klimmen bijvoorbeeld. Ik ben gisteravond voor het eerst in tijden weer eens hard wezen boulderen bij Sterk en nu voel ik me alsof er een stoomwals over me heen gegaan is....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd of Puala dit gaat negeren of nog een reaktie post. Creatief met koplamp...het antwoord op de vraag, wat doet een fietser in de winter?
Om te beginnen betekent het organiseren van een meet ook dat je 100 km in een redelijk tempo zal moeten fietsen, dus ik acht de kans klein dat jij vrijwillig zoiets zou organiseren. maar dit terzijdequote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
1 Ding weet ik nu wel, ik ga nooit bij mij thuis een meet organiseren. Dan zitten jullie viespeuken alleen maar naar Puala te staren.
Hoezo? MarcoD is de parcourchef en ik neem na 50 km een afsnijroute naar huis waardoor we tegelijkertijd thuiskomenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Om te beginnen betekent het organiseren van een meet ook dat je 100 km in een redelijk tempo zal moeten fietsen, dus ik acht de kans klein dat jij vrijwillig zoiets zou organiseren. maar dit terzijde
Dat is dan wel weerquote:Waarom denk je dat mijn chick altijd zorgt dat ze op de dag van een vreeswijk-meet een beurs heeft, of ineens op koopzondag moet werken terwijl ze dat normaal nooit hoeft? Er zijn er een paar bij die naar dr kijken zoals een leeuw naar een Antilope T-bone steak. Vorig jaar zat Eric 'r notabene nog te versieren toen ik heel even naar de keuken liep.
Dat was niet eric r hij heet wel eric maar op fok heet hij anders, ik weet ´t effe niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Om te beginnen betekent het organiseren van een meet ook dat je 100 km in een redelijk tempo zal moeten fietsen, dus ik acht de kans klein dat jij vrijwillig zoiets zou organiseren. maar dit terzijde
Waarom denk je dat mijn chick altijd zorgt dat ze op de dag van een vreeswijk-meet een beurs heeft, of ineens op koopzondag moet werken terwijl ze dat normaal nooit hoeft? Er zijn er een paar bij die naar dr kijken zoals een leeuw naar een Antilope T-bone steak. Vorig jaar zat Eric 'r notabene nog te versieren toen ik heel even naar de keuken liep.
Idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Patroon het volgende:
Mensen die hier net doen alsof ze een knappe vriendin hebben
PICS of zwijgen idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Patroon het volgende:
Mensen die hier net doen alsof ze een knappe vriendin hebben
Keileweg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:01 schreef kaasplankje het volgende:
Patroons vriendin is zo oogverblindend dat er in Rotterdam zelfs een straat naar vernoemd is.
Zonder eerst te printscreenenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom heb ik toendertijd ookweer PAtroon aangeraden om de foto'van zijn vriendin+fietsframe weg te halen?
Dit is te makkelijk....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom heb ik toendertijd ookweer PAtroon aangeraden om de foto'van zijn vriendin+fietsframe weg te halen?
Dat denk jij...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder eerst te printscreenen
Waarom niet gewoon thuisblijven en zorgen dat er een lekkere appeltaart klaar staat samen met lekkere biertjes (dan komt muzas ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? MarcoD is de parcourchef en ik neem na 50 km een afsnijroute naar huis waardoor we tegelijkertijd thuiskomen
[..]
Dat is dan wel weer
Nee hoor, een halve waarheid verteld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt dus tegen me gelogen
Jij weet zeker dat je een vriendin heb? Om nou na zo'n 100 km fietsen met de hele groep Kaasplankje te gaan misbruiken vind ik te ver gaan. Zeker in mijn huis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon thuisblijven en zorgen dat er een lekkere appeltaart klaar staat samen met lekkere biertjes (dan komt muzas ook)gevolgd door een kaasplankje?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Patroon het volgende:
Kano, post foto's van Puala graag alleen in een spoiler. dank.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Patroon het volgende:
Kano, post foto's van Puala graag alleen in een spoiler. dank.
SPOILER: alleen voor patroon!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Meeeehh. Wil beide dagen fietsenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:01 schreef Yankee het volgende:
regen dit weekend bitches, dat is fucked up
Ben je van Gronings suikergoed gemaakt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meeeehh. Wil beide dagen fietsen
Ga mtb'en / crossen, dan maakt een spatje toch niet zoveel uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meeeehh. Wil beide dagen fietsen
Heb je dan dat nieuwe bed voor niets gekocht? Of gaat je vriendin niet mee fietsen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ga mtb'en / crossen, dan maakt een spatje toch niet zoveel uit![]()
Ik ga lekker knallen op de posbankroute zaterdag!
Dat mocht hij willen, ik welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je van Gronings suikergoed gemaakt?
Wat wou je gephotoshopped hebben Knut? Ik ben nu aan het werk maar thuis kan vanavond wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat bepaalde users hier heel mooi andere wielen onder een fiets konden photoshoppen.
Die talenten zouden we natuurlijk, even puur theoretisch gesproken, ook op een andere manier kunnen inzetten.
Tetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat wou je gephotoshopped hebben Knut? Ik ben nu aan het werk maar thuis kan vanavond wel.
Ik ben Fries verdomd!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je van Gronings suikergoed gemaakt?
Ik ga zaterdag ook crossen. Zondag een lekker rondje Lauwersoog via Dokkum op de racer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ga mtb'en / crossen, dan maakt een spatje toch niet zoveel uit![]()
Ik ga lekker knallen op de posbankroute zaterdag!
Ga ik tegenovergestelde richting. Doen we bakje koffie bij haven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag ook crossen. Zondag een lekker rondje Lauwersoog via Dokkum op de racer.
Mijn god wat een kritiekloos kneuzenblad is dat. Laten hun oren alltijd hangen naar de adverteerders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ja daar kwam Knut altijd denk ik, ik zou ook niet weten waarom hij die straat specifiek aanhaalt nadat ik opper dat er een straat naar Patroon zijn chick is vernoemd.quote:
Ik ga mij verder nergens mee bemoeien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja daar kwam Knut altijd denk ik, ik zou ook niet weten waarom hij die straat specifiek aanhaalt nadat ik opper dat er een straat naar Patroon zijn chick is vernoemd.
Mag best hoor, jij vond het blijkbaar grappig maar ik vond het nergens op slaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga mij verder nergens mee bemoeien.
Niet echt lief van Knut om mijn meisje als "dame van plezier" te bestempelen. Maar dat er kortsluiting in Knut zijn hersentjes ontstaat, als het over een mooie vrouw gaat, kan hij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja daar kwam Knut altijd denk ik, ik zou ook niet weten waarom hij die straat specifiek aanhaalt nadat ik opper dat er een straat naar Patroon zijn chick is vernoemd.
In Utrecht bestaat zo'n zone nog, toevalligerwijs ook naast de praxis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
Knut bedoelt natuurlijk de tippelzone die op de Keileweg was gehuisvest jaren geleden. Gelukkig is ze allang gesloten want het was een poel des verderfs.
Ik woonde destijds in Schiedam en moest daar iedere dag langs over de Vierhavenstraat op weg naar ´t werk. Dan kwamen de aan heroïneverslaafde prostituees die van de drugs nog amper op hun benen konden staan richting de metrohalte gestrompeld 's morgens om 7:30.
De tippelzone zelf bestond uit een soort parkeerplaats met schuttingen tussen in de plaatsen. Echt dieptriest en goed dat Opstelten de boel heeft dichtgegooid.
Hier verder serieus op ingaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
Knut bedoelt natuurlijk de tippelzone die op de Keileweg was gehuisvest jaren geleden. Gelukkig is ze allang gesloten want het was een poel des verderfs.
Ik woonde destijds in Schiedam en moest daar iedere dag langs over de Vierhavenstraat op weg naar ´t werk. Dan kwamen de aan heroïneverslaafde prostituees die van de drugs nog amper op hun benen konden staan richting de metrohalte gestrompeld 's morgens om 7:30.
De tippelzone zelf bestond uit een soort parkeerplaats met schuttingen tussen in de plaatsen. Echt dieptriest en goed dat Opstelten de boel heeft dichtgegooid.
Ja, lekker. ben d'r gisteravond nog even geweest. Eerst oppikken bij de Praxis, dan 3 straten rijden naar de (K)anaalweg, alwaar de eigenlijke afwerkplek is. Iedere auto die je daar ziet rijden met een vrouw op de passagiersstoel is een hoerengangerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Utrecht bestaat zo'n zone nog, toevalligerwijs ook naast de praxis.
Zullen nu wel ook flink wat zandpadvrouwen tussen staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, lekker. ben d'r gisteravond nog even geweest. Eerst oppikken bij de Praxis, dan 3 straten rijden naar de (K)anaalweg, alwaar de eigenlijke afwerkplek is. Iedere auto die je daar ziet rijden met een vrouw op de passagiersstoel is een hoerenganger
Aangezien ik na het klimmen 3 la chouffe op had en dus niet kon rijden, waren wij de enige auto waar er een vrouw achter het stuur zat, en een man op de passagiersstoel.
Overal in Nederland regent het behalve in Limboland aldus de weerman van radio 1 derhalve een goed excuus om maar gefrustreerd te gaan flamen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel tijd om het topic te vervuilen, maar geen tijd om te fietsen. Foei.
Kinderen vinden het vaak lastig om sorry te zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
En ik ben niet zuur het was gewoon een stom grapje Knut, en nu sorry zeggen tegen Patroon.
Dat is wel een heel slap excuus…quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Overal in Nederland regent het behalve in Limboland aldus de weerman van radio 1 derhalve een goed excuus om maar gefrustreerd te gaan flamen.
Als iemand haar naam noemt moet die zsm weg en zelf post je hem wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef Patroon het volgende:
En kaas bedoelde natuurlijk deze straat:
https://maps.google.nl/ma(...)m,+Zuid-Holland&z=16
Nou kende ik ze niet allemaal persoonlijk, maar ze zwaaiden altijd heel vriendelijk als je langsreedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen nu wel ook flink wat zandpadvrouwen tussen staan.
Het rondje Loosdrecht zal nooit meer hetzelfde zijn
gelul, ik was droog over.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Overal in Nederland regent het behalve in Limboland aldus de weerman van radio 1 derhalve een goed excuus om maar gefrustreerd te gaan flamen.
Klopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als iemand haar naam noemt moet die zsm weg en zelf post je hem wel?
Meer dan prima. Alleen m'n ketting roest als een malle in de winter, maar fiets je er ook zo weer vanaf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
Kleine serieuze vraag tussendoor,
Tegen de tijd dat ik weer mag fietsen ligt er ws overal pekel op de straat. Hoe slecht is dat nou voor je fiets? Ik lees allerlei horrorverhalen dat het lijkt alsof het ding direct desintegreert. Ik heb namelijk geen ruimte voor (en zin om geld uit te geven aan) een pekelfiets. Maar als ik nou gewoon wat spatbordjes monteer op die alu giant en het ding met een gieter afspoel en droogveeg bij terugkomst, is het dan niet gewoon prima?
vooral de ketting heeft erg te leiden onder pekel , maar als je die tijdig vervangt en de rest schoonhoud dan kun je zeker gewoon in de winter fietsen. wel oppassen met schoonmaken met warm water en sop , eerst de pekel er koud afspoelen voor je aan warm water denkt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
Tegen de tijd dat ik weer mag fietsen ligt er ws overal pekel op de straat. Hoe slecht is dat nou voor je fiets? Ik lees allerlei horrorverhalen dat het lijkt alsof het ding direct desintegreert. Ik heb namelijk geen ruimte voor (en zin om geld uit te geven aan) een pekelfiets. Maar als ik nou gewoon wat spatbordjes monteer op die alu giant en het ding met een gieter afspoel en droogveeg bij terugkomst, is het dan niet gewoon prima?
Ik heb vorig jaar in de winter ook gewoon mijn 'normale' racefiets gebruikt en daar zie ik niks van in de zomer, gewoon schoonmaken. Maar het kan zijn dat een expert het wel ziet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
Heb net de crudz binnen gekregen en setje continental grand prix. Straks ff pekelfiets klaarmaken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:40 schreef muzas het volgende:
thnx. Dus wellicht eerst ff met een zachte borstel/doek het gros van de fiets poetsen alvorens m met koud water af te gieteren.
Dan koop ik gewoon een setje crudz en ben ik klaar. Dat de ketting naar de kak gaat vind ik niet zo erg. Dat zijn de kosten niet om 't te vervangen. Zeker niet ivm een beetje pekelfiets, want daar ben je ook zo 150 euro aan kwijt. En dan zit ik toch echt liever op mn 'iets' modernere giant.
Nog 4 weken om de fiets winterklaar te maken
Zout en water is slecht voor metaal zoals staal en aluminium. Vooral op de plaatsen waar verschillende metalen elkaar raken vreet het op elkaar in. Als je de fiets gelijk afspoeld en schoonpoetst is er niks aan de hand. Na de winter zal ze misschien een beurtje nodig hebben, je moet dan de zadelpen even uit het frame halen en schoonmaken en invetten, en alles een beetje smeren enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
Ik doe ook met alleen koud water, zelfs geen sopje of iets dergelijks, het blijft tenslotte een fiets en geen kindje of iets dergelijks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik poets mijn fiets sowieso met alleen koud water, of is dat vreemd?
Misschien een hele stomme vraag, maar gebruik je dan gewoon dreft ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef Patroon het volgende:
Ik doe bij pekelvrije wegen wel met warm water en sopje. Poetst fijner.
Nee geen Dreft, je moet die cyclon bionet ontvetter pakken bij de FM. En als je weinig geld wilt uitgeven kan je ook citronella allesreiniger halen bij Bas of bij Hoogvliet ofzo die werkt ook goed laat alleen een wit waasje na wat je weg moet poetsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar gebruik je dan gewoon dreft ofzo?
En ik kan natuurlijk ook op mijn Puch Echo in de winter gaan fietsen, was bijna vergeten dat ik die ook nog had
Ja alleen autosjampo ontvet niet echt goed, je krijgt er de prut niet van de ketting mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef muzas het volgende:
Idd, autoshampoo... Werkt als een tiet en hij glimt als een maddafakka.
Ketting krijg je sowieso niet met shampoo schoon inderdaad. Dat doe je met wasbenzine.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja alleen autosjampo ontvet niet echt goed, je krijgt er de prut niet van de ketting mee.
Ik gebruik dat icewax spul. Beetje heet water en weg is 't.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja alleen autosjampo ontvet niet echt goed, je krijgt er de prut niet van de ketting mee.
De wielrennen pedalen zijn een stuk fijner om schoon te maken dan die metalen dingen van de MTB is mijn ervaring.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Oke bedankt jongens, dan zal ik binnenkort maar eens langs de FM gaan want ik moet ook nog wielrenpedalen en schoenen hebben in plaats van die mountainbike schoenen die ik nu gebruik.
Het schijnt dat dat ook veel scheelt
Door de handen van de vrouw/vriendin dan...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Patroon het volgende:
Lekker de glimmende buis door je hand laten glijden...
Als je alleen met mooi weer fietst is icewax prima. Ik ga wel eens met peut aan de gang om mijn ketting en derries schoon te krijgen maar voor de wekeleijkse wasbeurt gewoon citronella allesreiniger of de cyclon bionet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik gebruik dat icewax spul. Beetje heet water en weg is 't.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Patroon het volgende:
Lekker de glimmende buis door je hand laten glijden...
Met regen is 't prutspul idd. Na een kwartier kraakt je ketting dan al.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je alleen met mooi weer fietst is icewax prima. Ik ga wel eens met peut aan de gang om mijn ketting en derries schoon te krijgen maar voor de wekeleijkse wasbeurt gewoon citronella allesreiniger of de cyclon bionet.
Die citronella hebben wij ook wel in de winkel liggen, dan neem ik daar maar eens een fles van mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
0.90 cent bij de super voor 1 liter
dees is ongeveer 10.- per liter.
[ afbeelding ]
Het werkt goed vooral met een borstel met natuurlijke haren, zoals een houten stoffer. Als je een oude afwaskwast met plastic haren pakt wordt ze zwart.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die citronella hebben wij ook wel in de winkel liggen, dan neem ik daar maar eens een fles van mee.
Dus niet gewoon met een theedoek? Want nu maak ik het gewoon schoon met een theedoek. En zo'n borstel hebben wij vast nog wel ergens in de schuur liggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het werkt goed vooral met een borstel met natuurlijke haren, zoals een houten stoffer. Als je een oude afwaskwast met plastic haren pakt wordt ze zwart.
En ik bedoelde natuurlijk 0.90 Euro.
Nee sopje met warm water en alles met de zachte borstel afkuisen. Oude afwaskwast erbij, als je de wielen eruit haalt kan je de onderkant van de remhoeven daarmee schoonmaken en die lastige hoekjes bij je cranks en voorderraileur. Daarna even oppoetsen met een doek en wat PFTE spray op de draaipunten van de remmen en de derries, alles even droogwrijven en tis klaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dus niet gewoon met een theedoek? Want nu maak ik het gewoon schoon met een theedoek. En zo'n borstel hebben wij vast nog wel ergens in de schuur liggen.
Dus jij moest op dat fietspadje daar ook altijd ff recupereren als je volle bak van Breukelen af kwam. Ik vond het altijd wel ff een kijk momentje om m'n zonnebril af te zetten, en dan ook nog een een grijns naar die zaterdagmorgen automobilisten opzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou kende ik ze niet allemaal persoonlijk, maar ze zwaaiden altijd heel vriendelijk als je langsreed![]()
Maar het schijnt dat Aleid ook inziet dat het zielig is om die dames in de winter de straat op te schoppen, het schijnt dat er toch weer enkele nieuwe vergunningen afgegeven zijn -aan een nieuwe raamexploitant- en er binnenkort weer wat boten opengaan.
Ik woonde er vlakbij, op de amsterdamsestraatweg. Dus langs de bootjes was idd altijd rustig warmrijden of rustig afkoelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus jij moest op dat fietspadje daar ook altijd ff recupereren als je volle bak van Breukelen af kwam. Ik vond het altijd wel ff een kijk momentje om m'n zonnebril af te zetten, en dan ook nog een een grijns naar die zaterdagmorgen automobilisten opzetten.
http://www.strava.com/challenges/turn-up-the-heat-cyclingquote:
Die gasten bovenaan al helemaal niet. Hoe doe je dat 77 rides in een maand, twee lussen en tussendoor thuis even doppen, oeps lunchen natuurlijk?quote:
Ik zit met woon/werk en wat andere ritjes op 41.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die gasten bovenaan al helemaal niet. Hoe doe je dat 77 rides in een maand, twee lussen en tussendoor thuis even doppen, oeps lunchen natuurlijk?
Tel daar 9 uur voor werk bij op (woon werk verkeer is er niet, dat doe je fietsend), 8 uur slaap en dan heb je nog 2 uur over om te douchen/eten/huishouden te doen. En dat een maand langquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:26 schreef Wombcat het volgende:
Als je dat met gemiddeld 30 doet, dan ben je 150 uur bezig. Da's bijna 5 uur gemiddeld per dag.
Je vergeet de weekenden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tel daar 9 uur voor werk bij op (woon werk verkeer is er niet, dat doe je fietsend), 8 uur slaap en dan heb je nog 2 uur over om te douchen/eten/huishouden te doen. En dat een maand lang
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die gasten bovenaan al helemaal niet. Hoe doe je dat 77 rides in een maand, twee lussen en tussendoor thuis even doppen, oeps lunchen natuurlijk?
Profs waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat denk je van de leider?
Bijna 4500 km in een maand
Een tuinslang om je fiets mee af te spoelen na de pekel, lampjes en dat is 't wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:38 schreef Blik het volgende:
Dus om de fiets winterklaar te maken, wat is naast spatbordjes nog meer handig om te doen/hebben?
Doe dan meteen 250km, heb je meteen een badgequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/challenges/find-your-way-cycling
Op dag 1 vrij nemen en een lange rit maken
Ik denk dat ik er ook maar een setje lugano's bij neem. Zitten nu slicks die vierkant gesleten zijn onder. Dat wordt een glibbercircus denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:38 schreef Blik het volgende:
Dus om de fiets winterklaar te maken, wat is naast spatbordjes nog meer handig om te doen/hebben?
Ik zou de "winnaar" van dat sooort challenges maar met een korrel zout nemen. Ik zie wel vaker totalen waarvan ik denk hoe ist mogelijk zoveel uur/km's te maken in 1 maand. Mijn max in 1 week is ongeveer 600/700km. Dat x4 is altijd nog maar 2600km. Natuurlijk kan het wel kloppen, je hebt ultra ivo achtigen die met gemak afstanden rijden die ik niet haal of anders een week herstel voor nodig heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat denk je van de leider?
Bijna 4500 km in een maand
Ik neem heel strava niet serieus eigenlijk, maar da's makkelijk gezegd, want ik heb geen GPS-gevalletje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou de "winnaar" van dat sooort challenges maar met een korrel zout nemen. Ik zie wel vaker totalen waarvan ik denk hoe ist mogelijk zoveel uur/km's te maken in 1 maand. Mijn max in 1 week is ongeveer 600/700km. Dat x4 is altijd nog maar 2600km. Natuurlijk kan het wel kloppen, je hebt ultra ivo achtigen die met gemak afstanden rijden die ik niet haal of anders een week herstel voor nodig heb.
Je hebt ook mensen die niet meer hoeven te werken of mss is het iemand die net een fietsvakantie heeft dwars door de States ofzo. Anderzijds weten we ook dat Strava manipuleren niet zo heel moeilijk is.
Naja je kan Strava wel serieus nemen maar je weet alleen zeker van je eigen input hoe eerlijk dat verlopen is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik neem heel strava niet serieus eigenlijk, maar da's makkelijk gezegd, want ik heb geen GPS-gevalletje.
Vorige keer was de leider 1tje die door heel canada gefietst had voor het goede doel, en daarvoor 1tje die 300/400 km/dag deed tijdens een rondje Australië.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou de "winnaar" van dat sooort challenges maar met een korrel zout nemen. Ik zie wel vaker totalen waarvan ik denk hoe ist mogelijk zoveel uur/km's te maken in 1 maand. Mijn max in 1 week is ongeveer 600/700km. Dat x4 is altijd nog maar 2600km. Natuurlijk kan het wel kloppen, je hebt ultra ivo achtigen die met gemak afstanden rijden die ik niet haal of anders een week herstel voor nodig heb.
Je hebt ook mensen die niet meer hoeven te werken of mss is het iemand die net een fietsvakantie heeft dwars door de States ofzo. Anderzijds weten we ook dat Strava manipuleren en de boel bedotten niet zo heel moeilijk is.
Tsjah, ik weet van mezelf dat ik niet fuck met de data, maar verder plak ik wel achter brommers en rij ik met harde wind soms over een bepaald segment extra hard in de hoop de KOM te pakken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef kaasplankje het volgende:
Voor segmenten op Strava is dat niet anders. De een reed het met 6bft rugwind, de volgende met 6bft rugwind achter een bromfiets die toevallig voorbij kwam, de volgende in een peloton van 150 man en er zijn er ook die op een brommer zitten of misschien digitaal de waardes hebben aangepast.
En bij klimmen niet? Kan je wel een aanloop nemen, of begin je met bijna stilstand omdat je uit een zijstraatje komt? Heb je wind in de rug, of niet. Rij je in een groep (en dus uit de wind) of niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Blik het volgende:
Strava is eigenlijk alleen echt serieus te nemen bij klimmetjes. Op vlakke stukken zijn er zoveel factoren die van invloed kunnen zijn op je eindtijd, dat het eigenlijk onzin is om daarop te vergelijken
wie nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar verder plak ik wel achter brommers en rij ik met harde wind soms over een bepaald segment extra hard in de hoop de KOM te pakken.
Ook op klimmetjes heb je invloed van de wind of voordeel van een groepje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Blik het volgende:
Strava is eigenlijk alleen echt serieus te nemen bij klimmetjes. Op vlakke stukken zijn er zoveel factoren die van invloed kunnen zijn op je eindtijd, dat het eigenlijk onzin is om daarop te vergelijken
Ben ik altijd lekker snel thuisquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:48 schreef dop het volgende:
[..]
wie niet
stuktje staaieren achter een brommertje is gewoon een leuke sport ook zonder strava
Is natuurlijk ook zo, maar de invloed van groepen en wind is stukken minder dan op het vlakke. En oorspronkelijk toen Strava begon waren de segmenten vooral gespitst op stukje heuvelop en niet op vlakke stukken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook op klimmetjes heb je invloed van de wind of voordeel van een groepje.
Op Fuerteventura heb ik wel eens harder heuvelop gereden dan heuvelaf, met windkracht 6 in de rug heuvelop, en diezelfde wind heuvelaf.
Waar ik me meer aan erger zijn de tientallen dubbele/driedubbele/half verlappende segmenten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, maar de invloed van groepen en wind is stukken minder dan op het vlakke. En oorspronkelijk toen Strava begon waren de segmenten vooral gespitst op stukje heuvelop en niet op vlakke stukken.
En ook daarbij moet je rekening houden met de omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nogmaals. Het enige waar strava goed voor is, is om je eigen vooruitgang bij te houden.
Juist op de klimmetjes in NL, die niet al te lang en steil zijn, is het effect van een groep nog best groot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, maar de invloed van groepen en wind is stukken minder dan op het vlakke. En oorspronkelijk toen Strava begon waren de segmenten vooral gespitst op stukje heuvelop en niet op vlakke stukken.
Je kan zelf een straal opgeven rond je huis waarin je route niet zichtbaar is, mocht je dat willen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoe dataveilig is Strava eigenlijk, vooral of anderen dan aan je ritten kunnen afleiden waar je woont cq wanneer je van huis bent?
Maar als je dan activitie's van mensen op velovieuwer opzoekt staat daar wel het complete ritje volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan zelf een straal opgeven rond je huis waarin je route niet zichtbaar is, mocht je dat willen.
Je kan natuurlijk ook na 500 meter je garmin pas aanzetten. Persoonlijk maak ik me er niet echt zorgen over, behalve m'n toplul heb ik toch niks waardevols in huis.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als je dan activitie's van mensen op velovieuwer opzoekt staat daar wel het complete ritje volgens mij.
Dat dus. Leuk om te zien wat jezelf en en wat vrienden doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef keesfietst het volgende:
Strava is gewoon een leuk trainingsdagboek. Zo lang alles te manipuleren valt is er wat KOM's betreft geen reet aan.
Ik vind het vooral grappig om te zien waar/wat anderen fietsen en die challenges zijn wanneer het uitkomt een leuke extra uitdaging.
dan mis je een kilometer, dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook na 500 meter je garmin pas aanzetten.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als je dan activitie's van mensen op velovieuwer opzoekt staat daar wel het complete ritje volgens mij.
Kan dat ook van users die request to follow zijn en waarvan je geen toestemming hebt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in een appartamentencomplex, dus veel plezier. En mijn naam staat niet bij de deur, die van Puala ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook na 500 meter je garmin pas aanzetten. Persoonlijk maak ik me er niet echt zorgen over, behalve m'n toplul heb ik toch niks waardevols in huis.
Heb jij die 500 meter radius aanstaan?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan dat ook van users die request to follow zijn en waarvan je geen toestemming hebt?
Ja. En als ik naar mijn eigen heatmap kijk, dan zie ik mooi dat mijn radius daar buiten beschouwing gelaten wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij die 500 meter radius aanstaan?
Ook van mensen die je volgt krijg je dat niet te zien hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan dat ook van users die request to follow zijn en waarvan je geen toestemming hebt?
Heb je bij het fietsen ook altijd een alu-hoedje onder je helm zitten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan laat ik Strava voorlopig mooi zijn. Gezien het huidige politieke klimaat in Nederland is het voor mij prettiger als mijn adres niet te makkelijk te vinden is.
Droog met een matig windje noem jij hoerenweer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:00 schreef Yankee het volgende:
Wat een hoerenweer![]()
Nu maar wachten totdat UPS eindelijk langskomt dan kan ik mijn brommer weer in elkaar gaan zetten
Dat is lekker, hier is het al de hele dag aan het regenenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Droog met een matig windje noem jij hoerenweer?
Straks ff de Koppenbergcross kijken. Daarna ist wel droogquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is lekker, hier is het al de hele dag aan het regenen
Jammer, kan ik niet kijken. Zit nog op 't werk.quote:
Pas na de rit wordt ie geupload, dus dan ben je weer thuis. Tenzij iemand de moeite neemt om bij te houden dat ik al 1 week in Frankrijk ben en mn huis dus misschien wel onbewoond is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoe dataveilig is Strava eigenlijk, vooral of anderen dan aan je ritten kunnen afleiden waar je woont cq wanneer je van huis bent?
Bij mij kunnen mensen wel zien op welke tijden ik werk.... Maar om nou te geloven dat er inbrekers zijn die strava afstruinen in de hoop iemand te vinden die in de buurt woont....quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pas na de rit wordt ie geupload, dus dan ben je weer thuis. Tenzij iemand de moeite neemt om bij te houden dat ik al 1 week in Frankrijk ben en mn huis dus misschien wel onbewoond is.
Verder kun je een privacy zone instellen, waardoor de eerste paar honderd meter rondom je huis onzichtbaar worden, en dus niet precies zichtbaar is waar je bent gestopt en begonnen.
Ik woon niet alleen thuis, en mijn vrouw werkt in diensten. Geen enkele week is hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij kunnen mensen wel zien op welke tijden ik werk.... Maar om nou te geloven dat er inbrekers zijn die strava afstruinen in de hoop iemand te vinden die in de buurt woont....
Waarom zou je als heel Nederland al op facebook zet wanneer ze naar de appie gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij kunnen mensen wel zien op welke tijden ik werk.... Maar om nou te geloven dat er inbrekers zijn die strava afstruinen in de hoop iemand te vinden die in de buurt woont....
Natuurlijk doen die inbrekers dat niet, alleen in de grote internationale boevenwereld zijn ze zo geavanceerd. Huis tuin en keukenboefjes die alleen maar je laptop en sieraden willen jatten lopen gewoon 's nachts even het poortje in om te kijken of de achterdeur snel open kan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, als iemand met mijn cameratas wegloopt zit daar qua nieuwwaarde meer in dan mijn fiets kostquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Natuurlijk doen die inbrekers dat niet, alleen in de grote internationale boevenwereld zijn ze zo geavanceerd. Huis tuin en keukenboefjes die alleen maar je laptop en sieraden willen jatten lopen gewoon 's nachts even het poortje in om te kijken of de achterdeur snel open kan.
Veel erger zijn moderators op een internetforum die met goedbedoelde opmerkingen over je privacy continue toch weer de aandacht erop vestigen.![]()
Maar goed, bij ons komen ze toch van een kouwe kermis thuis. Sieraden en geld hebben we toch niet, en verder ook weinig interessants. Het meest waardevolle single item wat ik in huis heb (afgezien van een fornuis en bed wat qua prijs allebei wel in de buurt komt ) zit namelijk op dat moment onder mijn derrière.
Och, mijn auto is ook maar 25 keer zo duur dan mijn fiets als ik puur kijk naar de nieuwwaarde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, als iemand met mijn cameratas wegloopt zit daar qua nieuwwaarde meer in dan mijn fiets kost
Tsjah, zowel mijn fiets als cameraspullen zijn tweedehands aangeschaft. DAn nog zijn mijn cameraspullen duurder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, mijn auto is ook maar 25 keer zo duur dan mijn fiets als ik puur kijk naar de nieuwwaarde.
Ik ben vrijdagmiddag altijd vrij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer, kan ik niet kijken. Zit nog op 't werk.
* kanovinnie is jaloersquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagmiddag altijd vrij.
Lekker koers kijken, boekje lezen:
[ afbeelding ]
Als ik met behoud van salaris en vakantiedagen een dag minder kan werken dan zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagmiddag altijd vrij.
Lekker koers kijken, boekje lezen:
[ afbeelding ]
En die laat je ook nog eens gewoon op straat staan!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och, mijn auto is ook maar 25 keer zo duur danals mijn fiets als ik puur kijk naar de nieuwwaarde.
Yup. En daar passen ook nog 2 auto's in (10x5 meter). Maar die van mijn vrouw mag buiten overnachten zodat ik de ruimte die over is kan gebruiken voor mijn fiets en trainingspullen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef muzas het volgende:
[..]
En die laat je ook nog eens gewoon op straat staan!(of ben je zo'n stinkerd met een garage?
)
Het is gewoon een rijtjeshuis hoor. Maar dit staat nu te koop zodat we wel naar een vrijstaand kunnen overgaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:01 schreef muzas het volgende:
Buiten de bewoonde wereld wonen heeft dus toch zo z'n voordelen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Moet ik hem dan maar inkoppen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, als iemand met mijn cameratas wegloopt zit daar qua nieuwwaarde meer in dan mijn fiets kost
Dat mijn fiets een goedkoop kutding is? Ik voor 3K aan nieuwwaarde fotospullen. Dat is niet wat ik er voor betaald heb, maar altijd nog meer dan mijn fiets nieuw was. En ook meer dan die Canyon van je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet ik hem dan maar inkoppen?
Dat is ook niet zo moeilijk.
Maar niet zoveel als mijn simplon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mijn fiets een goedkoop kutding is? Ik voor 3K aan nieuwwaarde fotospullen. Dat is niet wat ik er voor betaald heb, maar altijd nog meer dan mijn fiets nieuw was. En ook meer dan die Canyon van je.
minder dan 15.000. Heb er weinig mee gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar niet zoveel als mijn simplon.
Met je tweedehands Canon met +100.000 clicks, dus vast al slappe shutterveertjes
Ik ben maar een skere tata. En op aanraden van vrienden heb ik toch maar geen lens van 2K gekocht "omdat het kan"quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met je tweedehands Canon met +100.000 clicks, dus vast al slappe shutterveertjes
Eindelijk weer een post met tetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef muzas het volgende:
[..]
minder dan 15.000. Heb er weinig mee gedaan.
Doe het tegenwoordig (ook te weinig) gewoon met een compact (en een triple) werkt ook prima
zie mn flickr.
100-400 is idd nog iets wat ik wil. Ik had toen bijna de 70-200 f/2.8 IS II gekocht vanwege een cashback actie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef muzas het volgende:
Ik heb een tijd met zo'n 100-400 gespeeld. Meer aan uitgegeven dan mn fiets. Wel leuk speelgoed... Maar eigenlijk véél te duur
Die vos is anders ook erg interessant. En die tetten zijn nog steeds omhuld met een stofje, dat is toch minder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eindelijk weer een post met tetten.
Die SIMPELon kostte jou geen 3k. Ding is gewoon zwaar overpriced omdat ze er zo weinig omzettenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaloers trutjequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die SIMPELon kostte jou geen 3k. Ding is gewoon zwaar overpriced omdat ze er zo weinig omzetten
Ach daar wordt je hard van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:37 schreef Wombcat het volgende:
Als het bij 259 blijft wel. Ik heb 'm een keer gereden dat 'ie 260 zou zijn, maar in werkelijkheid 285 was. Da's wat minder als je denkt dat je nog 25 km moet en een paar tellen later onder het spandoek van 50 km doorrijdt.
Op basis van deze tekst heeft de NSA je allang in de smiezen, en mij natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan laat ik Strava voorlopig mooi zijn. Gezien het huidige politieke klimaat in Nederland is het voor mij prettiger als mijn adres niet te makkelijk te vinden is.
Nee, dat heet bij ons je afkomst verloochenen van wat je tot vóór een paar maanden te vuur en te zwaard als het enige juiste klimverzet stond te verkopen. Maar nu je zo' n snel vergelende tweedehands dames Canyon met een schoorsteen als vorkbuis op de kop heb weten te tikken moeten we zeker ook weer volgen. Ik wacht er op dat je gaat zeggen dat een 9 of 10 speed helemaal niks is, of dat Fulcrum R3 wielen toch wel een beetje van te goedkope kwaliteit zijn. Maar dat zal nog wel tot na de eindejaarsbonus duren denk ik.quote:
haha ik had je al eerder verwachtquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, dat heet bij ons je afkomst verloochenen van wat je tot vóór een paar maanden te vuur en te zwaard als het enige juiste klimverzet stond te verkopen. Maar nu je zo' n snel vergelende tweedehands dames Canyon met een schoorsteen als vorkbuis op de kop heb weten te tikken moeten we zeker ook weer volgen. Ik wacht er op dat je gaat zeggen dat een 9 of 10 speed helemaal niks is, of dat Fulcrum R3 wielen toch wel een beetje van te goedkope kwaliteit zijn. Maar dat zal nog wel tot na de eindejaarsbonus duren denk ik.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, dat heet bij ons je afkomst verloochenen van wat je tot vóór een paar maanden te vuur en te zwaard als het enige juiste klimverzet stond te verkopen. Maar nu je zo' n snel vergelende tweedehands dames Canyon met een schoorsteen als vorkbuis op de kop heb weten te tikken moeten we zeker ook weer volgen. Ik wacht er op dat je gaat zeggen dat een 9 of 10 speed helemaal niks is, of dat Fulcrum R3 wielen toch wel een beetje van te goedkope kwaliteit zijn. Maar dat zal nog wel tot na de eindejaarsbonus duren denk ik.
Ach, de NSA heeft gewoon mijn documenten uit de oude tijd van de BOSS gekregen toen die haar kantoren ontruimden vlak voordat het apartheidsregime viel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Op basis van deze tekst heeft de NSA je allang in de smiezen, en mij natuurlijk ook.
Je zit nu als een sneue mongool te posten op een forum.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:05 schreef Patroon het volgende:
Zitten nu gta5 te spelen, jointjes te roken en bier te drinken.
Haha vrienden tussen aanhalingstekens
Knut doe es effe een beetje relaxed of kaffer anders op naar VBL wil je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit nu als een sneue mongool te posten op een forum.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Knut doe es effe een beetje relaxed of kaffer anders op naar VBL wil je.
Je bent zelf net zo goed een sneue mongol die op een forum post.
quote:
ik heb beidequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha ik had je al eerder verwacht
Triple heb ik nooit verkondigd als beste verzet, maar het was voor mij beter dan met een 39 voor omhoog moeten. Zat toevallig op mijn 2e hands fiets.
Wie heeft er nu nog 10 speed? Laat staan 9 speed haha voor noobs..
Fijn weekend!
Ik heb er 9s opzitten, maar ben dan ook een noobquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wie heeft er nu nog 10 speed? Laat staan 9 speed haha voor noobs..
Fijn weekend!
Idd. Om het positief te houden: Ik vind het mooi om te zien dat je zo gedisciplineerd naar de gym gaat kerel. Vergeet idd niet je rust te nemen en naar je lichaam te luisterenquote:
spierpijn is je minste zorg, veel fietsers lopen juist makkelijk blesures op bij het hardlopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik zei ook niet dat het niet kan, maar dat je er veel spierpijn van krijgt. Dat is iig mijn ervaring met ongetraind hardlopen. Je gebruikt daarbij toch wat andere spieren dan bij fietsen. En die vinden dat dan niet zo prettig. Je hart en longen trekken het idd wel, met gemak.
Haha die 2e loopfase ga jij helemaal kapotquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:24 schreef Oksel het volgende:
Nou, nee.Maar ik kan gewoon 10km in 50 minuten lopen, ongetraind. Is in het bos, dus mul zand, heuveltjes, etc. Die eerste 5km doe ik 'gewoon', dan uitrusten op die fiets en al die maffe lopers inhalen
En dan nog efkes 2,5 km sprinten.
Is in totaal max. 2 uur diep gaan, da's geen probleem.
Precies dit! Ik loop normaal ook nooit hard, maar van de zomer ging ik ook een rondje van 5,5 km hardlopen, niet eens op echte hardloopschoenen en gewoon op asfalt. Ik kon het hele stuk gewoon rennen maar kreeg steeds meer last van mijn kuiten en rende toch door, echt dom. Maar toen ik thuis kwam kon ik bijna niet eens meer de trap opkomen zo zeer deden mijn kuiten, en de trap aflopen deed nog zeerder, ik had daar echt een week last van met lopen en traplopen en heb ook nooit weer hardgelopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:49 schreef dop het volgende:
[..]
spierpijn is je minste zorg, veel fietsers lopen juist makkelijk blesures op bij het hardlopen.
juist omdat ze het conditioneel wel aankunnen maar pezen belasten die ze niet gewend zijn zwaar te belasten , dit geld vooral als je op een harde ondergrond loopt , bij cross is het risico minder groot door de zachtere ondergrond die meer dempend is.
Iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha die 2e loopfase ga jij helemaal kapot
Ga je volle bak wijffie? Dan gewoon kort/kort met evt. 3/4 beenwarmers en mouwtjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:58 schreef Oksel het volgende:
Gewoon kort met beenstukken, shirtje en jack? 11 graden morgen. In 't bos dus.
Ja, en misschien een dun thermo'tje eronder. Koud heb je 't toch niet met een HF 170/180.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:01 schreef Oksel het volgende:
Ja, zeker volle bak. Doe 3/4 fietsbroek aan dan. Maar wat op bovenlichaam? Fietsshirt + mouwtjes?
Nee, dan nog liever zo'n pakket van Veranda Willems.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nog een mooi setje gezien om gesoigneerd op pad te gaan van de winter. Slechts 23.68 Euro.
Buzz iets voor jou?
http://www.planet-x-bikes(...)anders_autumn_bundle
[ afbeelding ]
Ik wacht wel totdat ik het als een gratis epub van usenet kan trekken. Je moet tenslotte wel van alle leugens en halve waarheden op de hoogte blijven, niet waar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:12 schreef Tommeke het volgende:
Al aan deze prijsvraag meegedaan?
http://www.sporza.be/cm/s(...)_WDST_Nys_Boek_Leven
Okay, thnx.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en misschien een dun thermo'tje eronder. Koud heb je 't toch niet met een HF 170/180.
170-200 meer denk ik. Zal ik m'n Garmin gewoon in m'n jack meenemen? Kan ik iig zien hoe diep ik moest gaan..quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en misschien een dun thermo'tje eronder. Koud heb je 't toch niet met een HF 170/180.
Absoluut!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat ik het als een gratis epub van usenet kan trekken. Je moet tenslotte wel van alle leugens en halve waarheden op de hoogte blijven, niet waar?
Ja dat is leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
170-200 meer denk ik. Zal ik m'n Garmin gewoon in m'n jack meenemen? Kan ik iig zien hoe diep ik moest gaan..
Succes, winter hero. Jij liever dan ik gezien de zooi die aan je MTB hangt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
170-200 meer denk ik. Zal ik m'n Garmin gewoon in m'n jack meenemen? Kan ik iig zien hoe diep ik moest gaan..
Hehe kaas aan het hardlopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb even wat oude foto's opgesnord van Pijnacker, ik heb er een x of 5/7 mee gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ziet er raar uit hé? Valt me wel een beetje tegen van je dat je niks zegt over de Sram 9.0 afmontage op mijn mtb, die ik speciaal voor de duathlon had uitgerust met een starre vork.quote:
SRAM? Zie door de modder niks meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ziet er raar uit hé? Valt me wel een beetje tegen van je dat je niks zegt over de Sram 9.0 afmontage op mijn mtb, die ik speciaal voor de duathlon had uitgerust met een starre vork.
Dit vanwege de modderpoel achter de Ikea Delft daar is het fietsrondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |