Tuurlijk, die wetenschap is er welquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Gauner het volgende:
[..]
Diegene komt wel weer voorbij vriend, juist als je het niet verwacht!
Een beetje hetzelfde schuitje dus. 4 jaar / 4.5 jaar grotendeels hetzelfde en ook redelijk onverwacht. Dacht vanmiddag dat t allemaal nog wel mee zou vallen. Maar nu als ik zo in bed ligt knaagt t zo erg. Geen idee wat te doen nu. Als ik je een tip mag geven, wat ik zelf namelijk ook ga doen; zorg dat je de komende dagen druk bent. Ga dingen doen met vrienden, of werken, of iets anders. Maar niet alleen gaan zitten tobben, dat maakt het alleen maar erger. Ik heb morgen m'n hele dag volgepland. Gelukkig zijn er altijd vrienden die dan voor je klaarstaan, dat zal bij jou ook vast het geval zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef __Kirstenn het volgende:
Hij heeft me vorige week na 4,5 jaar onverwacht verlaten en het doet zoveel pijn
Als hij zich echt zo voelt en als hij eerlijk tegen je is, dan kun je het helaas niet anders dan accepteren. En dat is heel moeilijk en daar zal tijd overheen gaan. Maar geloof me, thuis blijven zitten werkt alleen maar averechts. Dan heb je teveel tijd om te piekeren en piekeren is nooit goed. Onderneem dingen, ga de stad in, zoek vrienden op of ga weer werken. Alles om ervoor te zorgen dat je koppie even leeggemaakt wordt.quote:Op zondag 15 december 2013 03:01 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik zit al heel de week in mijn eentje thuis na te denken en ik word er helemaal gek van, ben heel de week niet wezen werken en krijg geen hap door mijn keel.. We zouden afgelopen vrijdag gaan tekenen voor ons eerste huis maar hij geeft aan dat hij ons niet samen oud ziet worden en dat het zo beter is
Is dat niet weglopen voor je gevoelens?quote:Op zondag 15 december 2013 10:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Als hij zich echt zo voelt en als hij eerlijk tegen je is, dan kun je het helaas niet anders dan accepteren. En dat is heel moeilijk en daar zal tijd overheen gaan. Maar geloof me, thuis blijven zitten werkt alleen maar averechts. Dan heb je teveel tijd om te piekeren en piekeren is nooit goed. Onderneem dingen, ga de stad in, zoek vrienden op of ga weer werken. Alles om ervoor te zorgen dat je koppie even leeggemaakt wordt.
Maar hij heeft dat nooit eerder aangegeven.. het lijkt mij toch dat je er nog samen uit moet kunnen komen als je er maar over praat? Ik heb het even nodig om er over na te denken.. Zal alles op een rijtje moeten zetten en heb geen behoefte om er met andere mensen dan hem over te pratenquote:Op zondag 15 december 2013 10:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Als hij zich echt zo voelt en als hij eerlijk tegen je is, dan kun je het helaas niet anders dan accepteren. En dat is heel moeilijk en daar zal tijd overheen gaan. Maar geloof me, thuis blijven zitten werkt alleen maar averechts. Dan heb je teveel tijd om te piekeren en piekeren is nooit goed. Onderneem dingen, ga de stad in, zoek vrienden op of ga weer werken. Alles om ervoor te zorgen dat je koppie even leeggemaakt wordt.
Nee dat vind ik niet. Misschien denk ik daar anders over dan andere mensen, maar als je jezelf gaat lopen pijnigen met gedachtenkronkels en dergelijke, ga je er dingen bij halen die niet van toepassing zijn, of dingen achter denken die er helemaal niet zijn. Ik heb erg behoefte om dan compleet andere dingen te gaan doen, zodat ik er ook niet aan hoef te denken ofzo. Gisteravond kwam meteen een goede vriend van me langs, en dan gaan we gewoon ouderwets een bakkie bier slobberen en wat FIFA spelen. Hele avond ging prima; het springt soms nog wel door je hoofd heen, maar je bent even alles van je af aan het zetten en dat werkt bij mij goed. Nu, op dit moment, zit ik weer alleen en dan komen de irritante gedachten en dergelijke weer.quote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dat niet weglopen voor je gevoelens?
Nee, je hoeft er ook zeker niet met anderen over te praten wanneer je dat niet ziet zitten. Maar ik bedoelde meer van; even je gedachten verzetten. Even wat leuks doen zodat je er niet 24/7 aan hoeft te denken. Ik snap dat je alles op een rijtje wilt zetten, maar het is echt niet goed als je de hele dag, weken lang alleen maar loopt te piekeren, want dan ga je, zoals ik hierboven zei, dingen erbij halen die niet van toepassing zijn of dingen achter iets denken wat er helemaal niet is, snapje.quote:Op zondag 15 december 2013 11:16 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Maar hij heeft dat nooit eerder aangegeven.. het lijkt mij toch dat je er nog samen uit moet kunnen komen als je er maar over praat? Ik heb het even nodig om er over na te denken.. Zal alles op een rijtje moeten zetten en heb geen behoefte om er met andere mensen dan hem over te praten
Waarom zou je jezelf moeten pijnigen met gedachten kronkels?quote:Op zondag 15 december 2013 11:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Misschien denk ik daar anders over dan andere mensen, maar als je jezelf gaat lopen pijnigen met gedachtenkronkels en dergelijke, ga je er dingen bij halen die niet van toepassing zijn, of dingen achter denken die er helemaal niet zijn. Ik heb erg behoefte om dan compleet andere dingen te gaan doen, zodat ik er ook niet aan hoef te denken ofzo. Gisteravond kwam meteen een goede vriend van me langs, en dan gaan we gewoon ouderwets een bakkie bier slobberen en wat FIFA spelen. Hele avond ging prima; het springt soms nog wel door je hoofd heen, maar je bent even alles van je af aan het zetten en dat werkt bij mij goed. Nu, op dit moment, zit ik weer alleen en dan komen de irritante gedachten en dergelijke weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste verkering zeker? Die doet altijd extra zeer. Reken er maar op dat zij binnenkort gewoon weer keihard uitgewoond wordt door andere boys. Net zoals jij weer andere meisjes gaat regelen. Life goes on.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:20 schreef Cinch het volgende:
Ze had gister aan het eind van het telefoongesprek ook verteld dat ze veel contact heeft met een nieuwe jongen via internet (ik vroeg er zelf naar) en ze zei sorry (omdat ze weet dat ik t niet leuk vind). Ze was er skeptisch over omdat ze niet van internetdaten houdt en t begon als grap maar dat hij heel lief maar ze wil afwachten tot ze hem heeft gezien.
Vandaag zet ze ineens op haar fb "All I want for christmas is you! <3" en ik ging echt kapot toen ik het las.
Ze heeft de afgelopen weken meer dingen op twitter en fb gezet waardoor ik dacht wat heeft deze relatie voor je betekend als je zo respectloos tegen me doet.. Dingen als dat ze zon geweldig weekend had gehad met dr vrienden en dat t gala geweldig was en nu bovenstaande status, ze zette anders vrij weinig op fb.. Ze weet dat ik er kapot van ben dus ik snap gewoon niet dat ze zo in mn gezicht wil duwen dat het goed gaat en dat ze iemand anders leuk vindtIk wil graag tegen mezelf zeggen: "als ze zo doet betekende het niet veel voor haar en verdien ik beter" maar dat lukt me niet want ik hou gewoon nog van haar
Nee ik heb vorig jaar een relatie beëindigd van 4 jaar omdat ik geen gevoel meer had en ook al langer twijfelde. Toen ben ik er niet zo kapot van geweest omdat ik het zelf uitmaakte en denk dat mn huidige ex er ook zo over denkt.. Ze gaat nu al verder en dat doet me gewoon zon pijnquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerste verkering zeker? Die doet altijd extra zeer. Reken er maar op dat zij binnenkort gewoon weer keihard uitgewoond wordt door andere boys. Net zoals jij weer andere meisjes gaat regelen. Life goes on.
Niet doen. Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef hairybeardyman het volgende:
Als je contact wil oppakken met een ex.. wat kan je dan eigenlijk het beste zeggen of doen?
Ik kom niet verder met small talk zoals "hey alles goed?" en "Nou.. fijn dat het goed met je gaat" [ afbeelding ]
Blugh. .ik walg van deze onzekerheid. Misschien moet ik haar gewoon mailen met iets in de trant van: "Teef, ik wil je terug. Kom hier" ofzo.
Gewoon ECHT niet doen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |