abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132146210
quote:
15s.gif Op maandag 14 oktober 2013 01:08 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Nou ja, kort lontje, dark side, hart breken. Ze is wel heel zielig.
Zij is toch echt degene die bij hem blijft .. In hoeverre ben je zielig wanneer je zelf iets in stand houdt wat je ongelukkig maakt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_132146276
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 01:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Zij is toch echt degene die bij hem blijft .. In hoeverre ben je zielig wanneer je zelf iets in stand houdt wat je ongelukkig maakt?
Je bent dan wel een beetje zielig, vind ik. Maar ik heb ook zo'n vriendin die een vriend heeft die (overduidelijk) vreemdgaat, haar rot behandeld (schreeuwen e.d) en haar 'nu al' een paar keer heeft gestompt.

Maar toch blijft ze bij hem want ja, hij vindt haar heus wel lief en alles.

Beetje hetzelfde als deze chick. Het is onzekerheid, maar ook vooral dat zo'n partner heel erg geleidelijk steeds vervelender wordt en zo'n meid het steeds goedpraat.

Zien we in deze situatie ook al: hij gedraagt zich als een kwal en zij durft niet eens aan hem te zeggen wat haar dwars zit en vraagt ons hoe zij met de situatie moet omgaan: :').
pi_132146295
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 01:18 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Je bent dan wel een beetje zielig, vind ik. Maar ik heb ook zo'n vriendin die een vriend heeft die (overduidelijk) vreemdgaat, haar rot behandeld (schreeuwen e.d) en haar 'nu al' een paar keer heeft gestompt.

Maar toch blijft ze bij hem want ja, hij vindt haar heus wel lief en alles.

Beetje hetzelfde als deze chick. Het is onzekerheid, maar ook vooral dat zo'n partner heel erg geleidelijk steeds vervelender wordt en zo'n meid het steeds goedpraat.

Zien we in deze situatie ook al: hij gedraagt zich als een kwal en zij durft niet eens aan hem te zeggen wat haar dwars zit en vraagt ons hoe zij met de situatie moet omgaan: :').
Precies.

Dus aan TS: Je verdient beter, dumpen en zelfvertrouwen kweken. Welke van de twee je eerst doet maakt niet veel uit, het ene helpt bij / leidt toch tot het ander ..
pi_132217928
Ben bang als ik dit zo hoor dat jullie toch niet helemaal de juiste voor elkaar zijn. Praten, kijken wat het wordt maar als dit zo blijft dan moet je wel je conclusies trekken, dit is geen relatie op een leuke manier.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 13:58:16 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_132224882
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, dat zou ik kunnen zijn _O-
Herkenbaar :')

Al doe ik dit de laatste tijd niet meer gelukkig
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:58:51 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132356795
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_132379548
Klinkt als n ex van mij. Ik kan je helaas niet vertellen hoe je het op kunt lossen. Bij mij werd t steeds erger en het is maar goed dat t uit is. Vrede en positiviteit is voor mij wel belangrijk in n relatie.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:33:42 #33
409153 Missstuiterbal
Only in love with you
pi_132491775
klinkt mij in de oren als een vorm van autisme en dat is indd moeilijk om mee om te gaan.Ik zou denk ik niet bij hem blijven omdat zoveel negatieve energie kost en je meer waard ben dan te worden afgekraakt. Ook al heeft hij zn lieve momenten.Wens je veel sterkte
pi_132493699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Missstuiterbal het volgende:
klinkt mij in de oren als een vorm van autisme en dat is indd moeilijk om mee om te gaan.Ik zou denk ik niet bij hem blijven omdat zoveel negatieve energie kost en je meer waard ben dan te worden afgekraakt. Ook al heeft hij zn lieve momenten.Wens je veel sterkte
:') :')

Jup, natuurlijk meteen een aandoening. Het kan echt niet gewoon aan hem liggen ..
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:08:13 #35
409153 Missstuiterbal
Only in love with you
pi_132494021
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef probeer het volgende:

[..]

:') :')

Jup, natuurlijk meteen een aandoening. Het kan echt niet gewoon aan hem liggen ..
Nou niet om meteen met aandoeningen te strooien maar heel herken dit gedrag bij iemand in mijn omgeving met een vorm er van.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 16:58:40 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_132517822
Klinkt als een prachtwijktokkie zonder fatsoenlijke opvoeding. Niks met autisme te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:19:51 #37
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132518513
Je moet je realiseren dat jullie misschien nog wel voor de rest van jullie leven bij elkaar zijn als je dit in stand houdt.

Zou jij, als je bedenkt wat voor een problemen je nu al hebt, dit voor altijd willen meemaken?

Anders zeg ik, stop er nu mee ook al doet het pijn. Uiteindelijk zal je dan vast wel iemand tegenkomen die je wel waardeert en op dezelfde manier van je houdt.

Grgr Loller
pi_132518612
Niemand is perfect. Mooie is als je iemand zijn of haar negatieve dingen ook kunt accepteren, of samen kunt proberen deze misschien onder hande te nemen ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:25:10 #39
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132518674
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef Diefke het volgende:
Niemand is perfect. Mooie is als je iemand zijn of haar negatieve dingen ook kunt accepteren, of samen kunt proberen deze misschien onder hande te nemen ;)
Maar TS zit er blijkbaar erg mee. De vraag is natuurlijk of het een handelbaar niveau is
pi_132520740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Maar TS zit er blijkbaar erg mee. De vraag is natuurlijk of het een handelbaar niveau is
Mee eens. Wat ik zeg kan natuurlijk niet voor elk geval gelden :) maar het moge duidelijk zijn dat je iemand niet meteen op zijn minpunten afkeurt (wat TS ook niet heeft gedaan, want ze heeft al een hele tijd een relatie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')