Wie heeft het uitgemaakt? Jij?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer een update en een niet zo hele leuke. Laats was ik bij mijn vriendin en mijn ex was daar ook hebben met ons drieën heel gezellige avond gehad en mijn ex zou mij thuisbrengen onderweg nog wat gesprekken gehad niks aan de hand verder, ik vroeg hem of hij nog moeite heeft om mij te zien hij zei nee ik heb er geen moeite mee. De volgende dag hadden we afgesproken om met ons drieën naar de mac zouden gaan, zegt mijn vriendin tegen me van ' hij gaat niet mee met ons omdat jij mee gaat'. Dus mijn ex liegt tegen me en dat vindt ik niet leuk hij is in al die jaren altijd eerlijk tegen me geweest nooit raar gedaan en nu dit. Ik dacht echt dat het gedoe klaar was en het vriendschappelijk weer beter zou gaan nou niet dus. Ik baal hier zo van, hoe kan ik dit bespreekbaar maken tegen hem ?
Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef Gauner het volgende:
Als 'vrienden' verder gaan..
Als me iets de afgelopen periode duidelijk is geworden dan is het wel dat dit een utopie is. Natuurlijk zullen er uitzonderlijke gevallen tussen zitten waarbij het wel gaat, maar als de één er klaar mee is en de ander (nog) niet dan leidt het alleen maar tot onbegrip en pijnlijke situaties.
De stelregel: verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex op pad.
Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top!![]()
Een fase dat de meeste mensen niet bereiken! Keep it up Gauner
Hangt af van je dipje hé. Vertel .quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden?
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:46 schreef Gauner het volgende:
Maar weer eens een update van mijn kant.
Volgens mij ben ik bij stap 3 aanbeland. Nadat ik me de afgelopen weken steeds beter begon te voelen (veel contact met andere meiden, afspraakjes etc.) voel ik me sinds een paar dagen weer flink kut, meer kan ik er niet van maken helaas.
Hoop dat het snel weer beter gaat, al verwacht ik daar ook niet al teveel van met de 'feestdagen' op komst eerlijk gezegd.
Ah zo.quote:
True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo.
Toch vind ik persoonlijk jouw stelregel van "verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex
op pad" zeer goed. Als je in deze richting verder gaat , geraak je wel sneller dan je denkt in Rome.
Dat is normaal hé , want ze maakte deel uit van je leven in het verleden dus vergeten gaat niet én hoeft zeker niet. Je mag haar missen en koester de mooie momentenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
[..]
True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef StampertjeX het volgende:
We hebben het samen uitgemaakt en we zitten al jaren in het zelfde vriendengroepje de meeste vriendinnen heb ik ook via hem. Ik heb er gewoon geen moeite meer mee om hem te zien en om bij hem te zijn en hij moet gewoon eerlijk tegen me zijn want zo kwetst hij mij juist door gewoon te liegen
Het 'vrienden blijven' wordt vaak erin gegooid om de pijn van het gedumpt worden bij de ander te verzachten. Ik ervaar dat nu zelf. Mijn ex wilde niets liever dan vrienden blijven maar ik merk dat wanneer ik niets van me laat horen er van de andere kant ook geen reactie meer komt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:
Ja je zit er volledig naast, het liep al sinds maart dit jaar niet helemaal lekker hij begon mij gewoon haast te pesten enz. Maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik bang was dat ik zijn broer en broertje op mij af zou krijgen zo van 'jij hebt onze broer pijn gedaan je wist dat jij dierbaarste was in zijn leven' daarom durfde ik niet.
Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hierwe zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
Ik krijg de indruk dat de breuk jouw idee was en hij het eigenlijk niet wou. Dan is het niet zo vreemd dat hij er meer moeite mee heeft en niet zomaar "vrienden" kan zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef StampertjeX het volgende:
We spreken ook nooit af hoor maar mijn vriendin nodigde mij uit en kon moeilijk nee zeggen. En ik sanp best dat hij het ergens niet meer wil of nog niet maar dan moet hij dat eerlijk tegen mij zeggen vindt ik.
Dan begrijp ik het ook niet en snap ik je frustratie wel. Ik zou zeggen niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef StampertjeX het volgende:
Nee het was zeker niet idee, ik wou het zeker nog wel proberen hij wou niet meer verder omdat hij zich ergerde aan mij en heeft er nooit eerder met mij over gepraat dat dat zo was, dat neem ik hem ook heel kwalijk als we erover gepraat hadden was dit niet gebeurd ik weet wel ik wou ook niet meer verder maar ik wou net in het weekend dat ik hem weer zou zien erover praten. Op donderdag maakte hij het uit via whatsapp, dat doe je niet na een relatie van 4 en halfjaar echt heel kinderachtig van hem. Maar over problemen praten wou hij sowieso nooit.
Niets, zolang beide partijen eerlijk blijven over of ze over elkaar heen zijn. Mijn ex wou graag vrienden blijven, ik wou het aankijken hoe ik er mee omging want de breuk was 90% haar idee, 10% mijn. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik wel vrienden wil blijven, omdat ik me er beter onder voel dan ik vooraf had verwacht. Nouja, prima dan toch. Uiteindelijk liet zij het contact dan alsnog weer een beetje varen, haar nieuwe vriend had er wat moeite mee. Dat had zij mij niet verteld waardoor er wat frustratie onderling was. Dat hebben we onlangs ook weer uitgepraat en nu gaat het gewoon weer prima. Anyway, eerlijk zijn is de sleutel tot alles zo ongeveer lijkt het.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:
Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hierwe zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen.
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen.
Dat gevoel heb ik al 25+ jaar. Succes met de "leuke" dagen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef Gauner het volgende:
Dikke twee maanden verder en het gaat redelijk de goede kant op hier (de gebruikelijke dipjes daargelaten).
De feestdagen kunnen me dit jaar echter gestolen worden.
25 jaarquote:Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al 25+ jaar. Succes met de "leuke" dagen.
Ik heb het idee dat iemand in een andere stad over me aan het denken is.. rillingen over mijn rug en gedachten willen niet van het rapaille af wijken.
Eh.. dat heeft op het falen van een andere relatie te maken. Niet eentje van mij. ;-)quote:
Oh ok maar 25 jaar is best lulligquote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eh.. dat heeft op het falen van een andere relatie te maken. Niet eentje van mij. ;-)
Zoals gezegd ging het echt super met me, ze had me geblokkeerd op Facebook, Whatsapp en vanwege haar werk zagen we elkaar gelukkig ook niet te veel op onze vereniging (spelen beiden op dezelfde vereniging).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:20 schreef Sportura het volgende:
Om maar weer eens een update te doen... Ik had gisteren ineens m'n ex voor de deur staan...
Ze had zich bedacht dat er ineens nog wat spullen lagen en die wilde ze op komen halen. Prima, je bent altijd welkom dus kom binnen.
Maar onrustig rond blijven lopen, niet willen zitten, niks willen drinken maar uiteindelijk wel praten...
Gevraagd hoe het nu zat met dat bij me slapen op het weekend weg en het antwoord verbaasde me meer dan ik had verwacht...
Ze wilde wel graag bij me liggen maar omdat de rest er ook was vond ze het niet verstandig... Ik ben het daar wel volledig mee eens, echter snap ik niet waar die drang dan ineens vandaan komt !
Verder vroeg ik waarom ze die rare zin uitsprak dat ze wel boos was maar niet meer wist waarom, haar antwoord daarop was dat er zoveel gebeurt was de afgelopen maanden dat ze heel boos was maar door alles wat er gebeurt was niet eens meer wist waarom. Dit vind ik zo raar, ik weet dondersgoed waarom ik boos of teleurgesteld ben in haar, dat weet je toch gewoon als je boos bent !
Verder zei ze dat ze zeker wist dat ze de juiste beslissing had genomen maar juist bovenstaande zaken zijn voor mij zo onverklaarbaar dat ik juist het gevoel heb dat ze er dus niet zeker van is !
Zelfs op de vraag of ze nog van me houd kreeg ik als antwoord, ja, tuurlijk hou ik nog van je... Maar ze was er toch overheen?
Alles verward me af en toe zo erg dat ik eigenlijk niet meer weet van hoe en wat.
Ik weet wel dat ik haar helemaal met rust laat en voor mezelf kies maar loslaten lukt me door bovenstaande gewoon niet... Ik kan het niet uit m'n hoofd zetten, dit is echter niet te verwarren met hoop dat ze terug komt. Maar ik heb het gevoel dat ze bang is om me weer toe te laten in haar leven omdat ze bang is weer vberliefd te worden of gekwetst te raken... Echter als ik dit vraag is dat niet zo (tuurlijk, welk antwoord had je anders verwacht)
Of lul ik nu gewoon dom uit m'n nek en zie ik dingen die er niet zijn?
Hoelang zijn jullie nu uit elkaar?quote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hm, 27 november zouden we 6 jaar samen zijn. Gelukkig die dag gewerkt en afleiding gehad. Maar ik merk dat ik er moeite mee heb. Ik check zijn Twitter (staat op openbaar) elke dag om te kijken wat hij meemaakt. Ik blijf er nu in hangen dus.
Hierdoor komen er steeds dingen naar boven van de laatste maanden waar het fout ging. Ik weet alleen niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het liefste zou ik hem een berichtje willen sturen, maar ik weet dat dat niet kan. Dat ik dan weer terug bij af ben. Afleiding varieert nogal. De ene keer kan ik veel werken, de andere keer kom ik met moeite mijn bed uit.
Leuk liefde
Dat is wel heel kut ; helemaal omdat er kinderen bij betrokken zijn, en wel heel veel jaren samen geweest. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef MaikelS het volgende:
Uit elkaar gaan is KUT... gewoon weg kut.... We hebben samen twee kindertjes van 3 en 5 en waren 9,5 jaar samen (ben nu 27), en ik houd nog altijd enorm veel van haar..
Het feit dat het als een bom insloeg, heeft mijn leven wel veranderd... Ik doe bijna niets meer wat ik voorheen wel deed... Ik ben enorm veel gaan sporten op de dagen dat de kinderen niet bij mij zijn... De ene dag is gewoon zwaar kut, de andere dag gaat super! Er zijn gewoon momenten dat je elkaar ziet voor de kinderen, en ik heb daar geen moeite mee... maar oei... ik tril gewoon als ik haar zie... wetende dat het over is, het gevoel van alleen zijn, moeten doorgaan zonder haar...
Pfff... krijg er bij het typen van dit bericht al rillingen van.. Ze is nu inmiddels 3-4 weken uit huis, en vrijdag gaan we de laatste documenten tekenen en zaken regelen... Heb hier dubbele gevoelens bij... Ik wil het niet afsluiten, ik wil niet doorgaan!!!! Aan de andere kant wil ik wel weer afsluiting en wel doorgaan...
Werk komt niet uit mijn handen, er zijn momenten dat ik automatisch wat foto's ga bekijken van vroeger (speciale momenten in ons leven)... en dan ben ik de rest van de dag een dweil...
Man o man... als de kids zo 5 dagen uit huis zijn (week 3 dagen, week 5 dagen) dan is het zoooo stil in huis... gewoon akelig.. Ben gewent gezellig met een gezin thuis te zijn... Onrealistisch is het juiste beeld, en dat terwijl ik gewoon weet dat het echt over is vanuit haar kant.
Moest ff mijn ei kwijt!
Sterkte man. Bij mij was het na vijf jaar ineens over maar bij ons waren er gelukkig nog geen kinderen in het spel, dat maakt het allemaal nog een stuk pijnlijker lijkt me.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef MaikelS het volgende:
Uit elkaar gaan is KUT... gewoon weg kut.... We hebben samen twee kindertjes van 3 en 5 en waren 9,5 jaar samen (ben nu 27), en ik houd nog altijd enorm veel van haar..
Het feit dat het als een bom insloeg, heeft mijn leven wel veranderd... Ik doe bijna niets meer wat ik voorheen wel deed... Ik ben enorm veel gaan sporten op de dagen dat de kinderen niet bij mij zijn... De ene dag is gewoon zwaar kut, de andere dag gaat super! Er zijn gewoon momenten dat je elkaar ziet voor de kinderen, en ik heb daar geen moeite mee... maar oei... ik tril gewoon als ik haar zie... wetende dat het over is, het gevoel van alleen zijn, moeten doorgaan zonder haar...
Pfff... krijg er bij het typen van dit bericht al rillingen van.. Ze is nu inmiddels 3-4 weken uit huis, en vrijdag gaan we de laatste documenten tekenen en zaken regelen... Heb hier dubbele gevoelens bij... Ik wil het niet afsluiten, ik wil niet doorgaan!!!! Aan de andere kant wil ik wel weer afsluiting en wel doorgaan...
Werk komt niet uit mijn handen, er zijn momenten dat ik automatisch wat foto's ga bekijken van vroeger (speciale momenten in ons leven)... en dan ben ik de rest van de dag een dweil...
Man o man... als de kids zo 5 dagen uit huis zijn (week 3 dagen, week 5 dagen) dan is het zoooo stil in huis... gewoon akelig.. Ben gewent gezellig met een gezin thuis te zijn... Onrealistisch is het juiste beeld, en dat terwijl ik gewoon weet dat het echt over is vanuit haar kant.
Moest ff mijn ei kwijt!
Ja dat zeker... zei was 17 en ik 18 toen we elkaar leerde kennen... Het gaat allemaal zo snel... Grootste probleem is dat ik ons samen oud zag worden.. we hadden het er altijd over dat het bij sommige gezinnen zo kut gaat.. uit elkaar gaan, ruzie etc... We hadden nooit ruzie... af en toe een meningsverschil maar hey... dat hoort erbij!quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wel heel kut ; helemaal omdat er kinderen bij betrokken zijn, en wel heel veel jaren samen geweest. Heel veel sterkte!
Dat had ik ook 3 jaar terug... maar ik heb uiteindelijk gekozen voor mijn partner en ons gezin... Denk dat iedereen weleens in een lange relatie zoiets heeft van... zal het gras groener zijn aan de overkant?! Mjah... niet iedereen is hetzelfdequote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch zie je dat wel vaker dat een relatie die vroeg is begonnen uiteindelijk stuk gaat, omdat één van de partners het gevoel heeft iets te missen of te hebben gemist.
Of .. ze gebruiken DAT als argument, terwijl er iets anders speelt...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch zie je dat wel vaker dat een relatie die vroeg is begonnen uiteindelijk stuk gaat, omdat één van de partners het gevoel heeft iets te missen of te hebben gemist.
Mag het hopen van niet, tevens geloof ik ook niet dat ze erom liegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Of .. ze gebruiken DAT als argument, terwijl er iets anders speelt...
Sinds eind augustus. Twee weken samengewoond en te snel de beslissing genomen om er een eind aan te maken. Ik woon nu weer bij mijn vader, maar ik leef nog steeds uit dozen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:48 schreef Gauner het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie nu uit elkaar?
Ik herken wel veel in je verhaal. Heb zelf geen contact meer met mijn ex en kijk daarom toch vaker dan me lief is op haar Facebook om te zien wat ze allemaal doet en hoe het met haar gaat. Niet slim en vaak erg confronterend.
Verwacht wel dat het minder zal worden naarmate de tijd vordert.
Van wie kwam het initiatief om er een einde aan te maken? Bij mij was het ook rond die tijd (half september) over, vandaar dat ik veel in je verhaal herken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Sinds eind augustus. Twee weken samengewoond en te snel de beslissing genomen om er een eind aan te maken. Ik woon nu weer bij mijn vader, maar ik leef nog steeds uit dozen.
In principe van ons samen. Maar een dag later had ik er al spijt van dat het was gebeurd. We hadden niet genoeg gepraat over wat ons dwars zat en hoe we er aan zouden kunnen werken. Maar meneer wilde daarna niet meer en we hebben ondertussen al 3 weken geen contact meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Van wie kwam het initiatief om er een einde aan te maken? Bij mij was het ook rond die tijd (half september) over, vandaar dat ik veel in je verhaal herken waarschijnlijk.
Sterkte in de klote dagen die (helaas) ongetwijfeld nog zullen volgen.
Altijd lastig... je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om hem los te laten... Contact verbreken helpt zeker... Als ik een foto via facebook voorbij zie komen van mijn ex, vind ik dat ook lastig.. Maar de enige reden waarom ik die nog heb is om leuke foto's van de kinderen voorbij te zien komen hehe...quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef anynamy het volgende:
Kutzooi.... 5 jaar samen, 1.5 jaar samengewoond, waarvan 1 jaar ongelukkig. En nu is het alweer 6 maanden uit. We hadden er allebei al een tijdje genoeg van, ik woonde al 3 maanden ergens anders, maar als dan de breuk komt (we wilden er allebei uit) dan is het toch nog KUT.... ik ben meteen naar een andere stad verhuisd, en ik heb al leuke mensen ontmoet, maar toch geen familie of speciale mensen om me heen deze maand. En dat doet ook pijn als alle nieuwe vrienden hier al plannen hebben met elkaar of met familie, en ik ben alleen.
En ik WEET gewoon dat wij samen te ongelukkig waren, maar ik mis hem nog steeds. Het is nu 6 maanden uit. Ik heb 3 maanden geleden het contact afgebroken, want toen moest hij me zo nodig laten weten dat hij 'de ware' had gevonden. Ook al was ik zo ongelukkig met hem, dat komt toch hard aan. Vooral omdat hij 1 dag nadat het uitging al hevig aan het internet daten ging, om 'de ware' te vinden. En 4 weken nadat hij haar had ontmoet moest hij mij zonodig laten weten dat hij haar gevonden had, en allemaal foto's op Facebook (sindsdien is hij ook geblocked). Als hij na 4 weken al ZO ZEKER is dat zij de ware is... dat doet pijn.... vooral omdat onze relatie nog niet eens fatsoenlijk afgerond was (gezamenlijke bankrekening, huurcontract etc. moest nog geregeld worden, is nu gedaan). Ik weet dat het slecht van me is, maar ik hoop dat 'zij' het toch niet is voor hem, zodat hij ook eens weet wat liefdesverdriet is. Ik voelde me echt zo vergeten, alsof ik 1 dag na de breuk al niet eens meer bestond.
En natuurlijk weet ik diep van binnen dat hij en ik geen match zijn, maar ook soms hoop ik diep van binnen dat het niet gaat werken met 'haar' en dat hij mij gaat missen... ja, en natuurlijk hoop ik dat ik tegen die tijd heel gelukkig ben met iemand ANDERS....
Was jij niet degene die 4 BPD dames had gedate? Diegene met die ijzersterke gevoelens?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Na vorig jaar hier een hele tijd rondgehangen te hebben, ging het eindelijk goed met me.
Vond een tijdje terug een nieuwe meid, en het was in 1x raak.. de chemie spatte er af en je kon er gewoon niet omheen. De manier waarop we naar elkaar keken, de manier waarop we samen waren, elke dag 3 uren skypen en in het weekend samen weg... Constant straalden we in elkaar bijzijn. Haar ogen glinsterden, mijn pretbek was niet te onderdrukken...
Nu staat onze "relatie" even on hold...
Ik had mijzelf gezworen dat dit niet nog een keer zou gebeuren, meiden die ik trof hield ik op afstand, en als ik al wel met ze ging daten zorgde ik ervoor dat ik mijn gevoelens onder controle hield.. Veel meer dan wat oppervlakkig contact en "los" met hun in de omgang kwam het bewust niet.
Nu 1x dus niet, ik laat een meid weer toe, stel mij open en bloot op, uit haar mijn gevoel en ga voor de volle 100% voor haar zonder twijfels en ik ben gelijk weer de sjaak... blauwe kringen om de ogen, misselijk, een weeïg gevoel in de buik, geen eetlust meer en diep geraakt door haar.
Zelf hoop ik echt dat het goedkomt, want er is niets "ernstig" gebeurd waardoor dit ontstaan is. Er werden wat opmerkingen over en weer gegooid en daar kon ze niet zo goed tegen. Later heeft ze aangegeven dat ze bang is dat als ze in een relatie komt met mij dat er veel ruzies komen en dat deed haar denken aan haar ex en dat wil ze niet.... ondanks dat, en dat het nog niet "definitief" voorbij is, doet het sowieso pijn dat het niet meer is zoals het was.
Vorig jaar (februari toen ik zo ongelooflijk kapot was van een vorige relatie) veel gelezen en heel veel ermee bezig gegaan, om te zorgen dat ik sterker ben in dit soort situaties en toch overkomt mij dit weer... Op het werk overdag gaat het wel, maar eenmaal thuis kan ik de emoties moeilijk te baas blijven, hopen op het moment dat ze contact zoekt...... (dit omdat ze aangegeven heeft, dat ze er niet definitief mee wil kappen maar niet lekker in haar vel zit en geen beslissingen wil maken waar ze later spijt van krijgt. Ze heeft even ruimte en tijd nodig..)
Gister dus nog een gesprek gehad en mijn gevoel geuit en alles wat daarbij komt, en zij bovenstaande aangegeven...
Het is vers, de wond is open en er is nog niets definitiefs.. maar het voelt net zo kut.
Zelf weet ik alleen niet wat precies "kut" is. Wat dit gevoel triggered.
Eenzaamheid? Gevoel van falen? Het weer alleen zijn, of het niet in stand kunnen houden van een relatie? De confrontatie met de lelijke waarheid in mijzelf?
Je bedoelt of ik die jongen was die met Borderline vrouwen dates/relaties had?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Was jij niet degene die 4 BPD dames had gedate? Diegene met die ijzersterke gevoelens?
Heeft gelukkig niets met overreageren te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja waarschijnlijk dat je over dat allemaal in zit toch maar gewoon kijken naar de reden waarom het misgaat. Overreageren en dan dingen zeggen. Als je dat aanpast dan pas je al die redenen en gevolgen aan die je geeft in je laatste zinnen.
100% voor iemand gaat betekent trouwens ook wat zelfbeheersing en vriendelijk doen ook al denk je niet altijd zo... Gewoon aanpassen en tot 10 tellen hoort bij sommige zaken.
Yepquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik die jongen was die met Borderline vrouwen dates/relaties had?
Ja dat klopt.
Dat je nog 'heel' bentquote:Ik weet niet echt wat je met je laatste deel van je zin bedoelt.
Ja, ik kan redelijk wat hebben... maar dit is weer zo'n enorme tegenvaller.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yep
[..]
Dat je nog 'heel' bent
het idee dat je ze kan helpen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik kan redelijk wat hebben... maar dit is weer zo'n enorme tegenvaller.
Helemaal omdat ik haar dichtbij liet komen, iets wat ik andere vrouwen niet meer liet doen.
ok, gegeven is dat ook deze niet helemaal vrij van problemen was.
Maar issues heeft iedereen, dit was geen BPD of ADD etc.
Ergste vind ik nog, de mate waarin dit effect heeft op mij...
Nee, althans ik hoef geen hulp want ik kan mijzelf prima redden.quote:
Ergens denk ik dat daar misschien het probleem lag, ik denk dat je waarschijnlijk zelf een iets te veel alles of niets type bent en dat is best ok maar weet ook dat het soms voor de ander een beetje te veel kan worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, althans ik hoef geen hulp want ik kan mijzelf prima redden.
Zij was de eerste vrouw sinds tijden die ervoor zorgde dat als ik wakker werd mijn mind gelijk op haar gefocussed was.
Ik vind het nogal vreemd dat je al je exen beticht van borderline o.i.d. Misschien een idee om zelf eens bij een psych aan te kloppen, want bij jou zit er ook iets verkeerd als je je telkens moedwillig aan dezelfde steen blijft stoten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik kan redelijk wat hebben... maar dit is weer zo'n enorme tegenvaller.
Helemaal omdat ik haar dichtbij liet komen, iets wat ik andere vrouwen niet meer liet doen.
ok, gegeven is dat ook deze niet helemaal vrij van problemen was.
Maar issues heeft iedereen, dit was geen BPD of ADD etc.
Ergste vind ik nog, de mate waarin dit effect heeft op mij...
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat je al je exen beticht van borderline o.i.d. Misschien een idee om zelf eens bij een psych aan te kloppen, want bij jou zit er ook iets verkeerd als je je telkens moedwillig aan dezelfde steen blijft stoten.
Dat kan, maar zo kwam zij ook over.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat daar misschien het probleem lag, ik denk dat je waarschijnlijk zelf een iets te veel alles of niets type bent en dat is best ok maar weet ook dat het soms voor de ander een beetje te veel kan worden.
Je kunt nou wel zo'n domme smiley plaatsen, maar het ligt niet altijd aan de ander, zoals jij steeds pretendeert. Ik zou maar eens goed in de spiegel kijken, zeker aangezien je (alweer) vijfde relatie op de tocht staat. Ik zou maar eens gaan nadenken waarom dat toch steeds gebeurt. Ik geloof niet dat je de schuld alleen maar bij je vriendinnetjes kunt leggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar zo kwam zij ook over.
Daarbij komt, zoals ik al eerder zei, heeft zij eens niet al die andere problemen er omheen.
Belangrijkste vind ik nog de klik, chemie die je niet kan beschrijven.. dat wat iedereen zoekt maar vaak tevergeefs vind.
Je zal mij absoluut niet horen zeggen dat het niet aan mij ligt, dat heb ik ook helemaal niet gepretendeerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je kunt nou wel zo'n domme smiley plaatsen, maar het ligt niet altijd aan de ander, zoals jij steeds pretendeert. Ik zou maar eens goed in de spiegel kijken, zeker aangezien je (alweer) vijfde relatie op de tocht staat. Ik zou maar eens gaan nadenken waarom dat toch steeds gebeurt. Ik geloof niet dat je de schuld alleen maar bij je vriendinnetjes kunt leggen.
Een beetje zelfreflectie kan absoluut geen kwaad, maar bij jou lees ik vooral 'zij dit, zij dat'. Ik meen me te herinneren dat we daar de vorige keer ook al een discussie over hadden, maar zo te zien heb je er niks van opgestoken.
Dat is inderdaad wel een beetje zuurquote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef anynamy het volgende:
En dan gaan je vrienden 3 weken lang op vakantie met je ex.... zonder jou
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef anynamy het volgende:
En dan gaan je vrienden 3 weken lang op vakantie met je ex.... zonder jou
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje zuur
"vrienden"quote:Op donderdag 12 december 2013 00:47 schreef anynamy het volgende:
en dan ook nog aan mij vragen of ik de hond eten wil geven... ja daaahaaag, zoek maar een andere house-sitter....
oh ja, en MET de nieuwe vriendin, de ware, die hij net ontmoet heeft.
Je kan het ook gewoon als een leerschool zijn van toen wist ik niet beter en nu wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet wel zeggen dat nu met kerst en oud en nieuw om de hoek het toch wel moeilijker is. Ik blijf wrok houden (helaas) aan bepaalde dingen die ze heeft gedaan en dat ik niet sterk genoeg was om mezelf eerder uit de misere te trekken. Ik vind het stom van mezelf dat ik daardoor een aantal maanden ben kwijtgeraakt ..
Ze zoekt zo nu en dan nog wel contact. Ik krijg nog steeds geld van haar.
Dat kun je wel op je buik schrijven en dient slecht als een lijntje uithouden, dus ik zou dr gewoon lekker overal blokkeren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik krijg nog steeds geld van haar.
Myeah. Tis verdomme al weer een jaar geleden toen deze misere begon jongens. De teringquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat kun je wel op je buik schrijven en dient slecht als een lijntje uithouden, dus ik zou dr gewoon lekker overal blokkeren.
dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Even op het kerst en oud en nieuw inhaken; ja. Klote tijd
Maar ik mis haar niet.. ik mis iemand, iemand die je net dat speciale kadootje geeft, samen zijn.. pfff. kut tijd.
Diegene komt wel weer voorbij vriend, juist als je het niet verwacht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Even op het kerst en oud en nieuw inhaken; ja. Klote tijd
Maar ik mis haar niet.. ik mis iemand, iemand die je net dat speciale kadootje geeft, samen zijn.. pfff. kut tijd.
Ook dit klopt (wat een wijze mensen hier)quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Gauner het volgende:
[..]
Diegene komt wel weer voorbij vriend, juist als je het niet verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |