Gemiddelde is alsnog 53quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit tussen die 84 en 22 in wat nu?
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Woont ze in een achterstandsbuurt?
Heb nog een mooie foto van jou in bikini.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee wel bikini aan, ga zo weer zwemmen hehehehehe
Is dat zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog een mooie foto van jou in bikini.
Je kapsel wast niets.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw dWc, je moet echt weer even oefenen want dit was niets.
Dat valt wel mee, anders had je haar nooit gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een kaart post van Gelderland krijg ik toch ook geen TR omdat je zo je moeders reet kunt lokaliseren? Nou dan.
[..]
Ik las vasobesitas.
Daarom juist, de bontkraagjes weten waar ze buit kunnen halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn straat is kapot blank vriend kom niet grappig doen.
Nee, natuurlijk moet je hem niet postenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet ik hem posten? Doe nu maar niet zo flauw.
Geef de man wat ruimte. Zijn creatieve geest werkt niet mee als hij in een hoekje word gedreven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]Oefenen broeder. het doet me serieus pijn om je zo diep te zien vallen.
Haha lijerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Geef de man wat ruimte. Zijn creatieve geest werkt niet mee als hij in een hoekje word gedreven.
Die elegante waar je een peuk zit te roken in je roze bikini.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk moet je hem niet postenDoe maar ff in DM ofzo om te zeggen welke pic je bedoelt want ik weet het niet
Dus je wil zeggen dat er in jouw buurt geen buit valt te halen? Zegt meer over jouw buurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom juist, de bontkraagjes weten waar ze buit kunnen halen.
Huh, peuk roken in roze bikini?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Die elegante waar je een peuk zit te roken in je roze bikini.
M'n dm en pm is nog steeds geblokkeerd, dus dat gaat niet werken.
Zulke foto's heb jij toch sws niet? Ben je veel te classy voor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh, peuk roken in roze bikini?Ik heb echt geen idee
naja whatever dan
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat er in jouw buurt geen buit valt te halen? Zegt meer over jouw buurt.
Awh zo liefquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zulke foto's heb jij toch sws niet? Ben je veel te classy voor.
Bij deze omschrijving denk ik echt aan een veel te bruine Veer in een all-inclusive resort met een peuk in d'r hand.
Ja maar privé foto's van zo'n setting zou je toch nooit ergens publiceren?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh zo liefMaar ik rook natuurlijk wel en als ik toevallig in bikini ergens lig dan paf ik ook soms. Maar ik denk dat hij een modellen foto bedoelt? Dan is het sowieso met opzet (roken)
Met dat kleine meisje naast je.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh, peuk roken in roze bikini?Ik heb echt geen idee
naja whatever dan
Mijn wijk is ook niet overwegend mocro, dat komt pas in Bos en Lommer maar daar valt niks te halen bij die skere buitenlanders.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?![]()
Inbraakcijfer in jouw buurt is hoog > jouw straat is overwegend blank > jouw wijk is overwegend mocro > mocro's weten waar ze buit kunnen halen. Ik zeg verder helemaal niks over mijn buurt.
Hé?!!?quote:
Dat was gvd m'n hele punt, kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar daar valt niks te halen bij die skere buitenlanders.
Eigenlijk niet, gewoon gebaseerd op foto's van tokkies die ik weleens op fb heb zien langs komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, slinkse sneer naar Team CY.
Ik heb er een teaser van gemaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hé?!!?Stuur ff link dan via m'n fb ofzo man ik wil het nu weten verdomme
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er een teaser van gemaakt.
Nee, jij woont in een penthouse op 7 hoog in de Bijlmer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, dus IK woon niet in een achterstandsbuurt.![]()
![]()
Achterstandswijk dan, mij om het evenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, dus IK woon niet in een achterstandsbuurt.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Achterstandswijk dan, mij om het even.
?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wat een vies, lelijk wijf zeg.
[ afbeelding ]
Lekker kleine tietjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wat een vies, lelijk wijf zeg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Mail gekregen van La Place....
Veel reacties, lig er bij eerste selectie al uit.. -,-''
Ben hopeloos.
Heb ook geen baan meer. Ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Mail gekregen van La Place....
Veel reacties, lig er bij eerste selectie al uit.. -,-''
Ben hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |