quote:
Oh eceht?!?!?!?!?!?!?! Was toch de bedoeling sukkeltje hahahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef Germano het volgende:
Haha, je hebt Germano erin gezet in plaats van VeerEli.
Gore hoer!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh eceht?!?!?!?!?!?!?! Was toch de bedoeling sukkeltje hahah
Een pik in jouw keel maakt mij een gore hoer? Ikke niet snap hahahahquote:
Wat gemist?quote:
Als ik je ooit tegenkom maak ik je kontgat groter en je mond kleiner.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een pik in jouw keel maakt mij een gore hoer? Ikke niet snap hahahah
Wow, nat gewordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik je ooit tegenkom maak ik je kontgat groter en je mond kleiner.
Moet gewoon lachen om je retardnessquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een pik in jouw keel maakt mij een gore hoer? Ikke niet snap hahahah
Is geen retardness als er opzet in het spel isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen om je retardness
Jawel kleine babyneushoorn retardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is geen retardness als er opzet in het spel is![]()
Ben ik nu een limited version?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel kleine babyneushoorn retard
kquote:
Hahah ik liet net een poeoscheetje wat een toeval xD xdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent limited version full retard poepescheetje
Ga je kond wasse :squote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah ik liet net een poeoscheetje wat een toeval xD xd
quote:
Ja dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah ik liet net een poeoscheetje wat een toeval xD xd
Hoe noem je mij????!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
Wauw. Jullie zijn echt full-on retards.
Mur mur mur!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
Wauw. Jullie zijn echt full-on retards.
Was het koffie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur mur mur!
Net probeerde een oude grijze kerel mij te hosselen.
Hij nodigde me uit bij hem thuis.
Bedoelde ik jou met 'je'? Nee volgens mij niet dus shut the fuck up met je bakkes okquote:
Nee ik bemoei me er altijd mee als het om jou gaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde ik jou met 'je'? Nee volgens mij niet dus shut the fuck up met je bakkes ok
Nee. Kort haar.quote:
InB4 TR omdat privégegevens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Inbraken buurt dWc afgelopen 3 maanden: 10
Inbraken buurt Vas afgelopen 3 maanden: 84![]()
.
Hosselbaas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Kort haar.
Ik keek toevallig in zijn richting en toen stak hij van wal over zijn verzameling WOII boeken.
Ik denk dat het kwam door mijn Faxiepetje.
Ah je zit weer in je vasobsessie periode?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ja ke bent gewoon geobserveerd door mkij hehquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bemoei me er altijd mee als het om jou gaat
Nee wel bikini aan, ga zo weer zwemmen hehehehehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig schatje. adem. Komt goed.![]()
Heb je je helm op?
Zwembandjes om hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee wel bikini aan, ga zo weer zwemmen hehehehehe
Als ik een kaart post van Gelderland krijg ik toch ook geen TR omdat je zo je moeders reet kunt lokaliseren? Nou dan.quote:
Ik las vasobesitasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah je zit weer in je vasobsessie periode?
Ik zit tussen die 84 en 22 in wat nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Woont ze in een achterstandsbuurt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Hij zag er uit als een verkrachter. Mijn billetjes knepen zich samen.quote:
Wauw dWc, je moet echt weer even oefenen want dit was niets.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een kaart post van Gelderland krijg ik toch ook geen TR omdat je zo je moeders reet kunt lokaliseren? Nou dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |