Dat was gvd m'n hele punt, kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar daar valt niks te halen bij die skere buitenlanders.
Eigenlijk niet, gewoon gebaseerd op foto's van tokkies die ik weleens op fb heb zien langs komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, slinkse sneer naar Team CY.
Ik heb er een teaser van gemaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hé?!!?Stuur ff link dan via m'n fb ofzo man ik wil het nu weten verdomme
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er een teaser van gemaakt.
Nee, jij woont in een penthouse op 7 hoog in de Bijlmer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, dus IK woon niet in een achterstandsbuurt.![]()
![]()
Achterstandswijk dan, mij om het evenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, dus IK woon niet in een achterstandsbuurt.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Achterstandswijk dan, mij om het even.
?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wat een vies, lelijk wijf zeg.
[ afbeelding ]
Lekker kleine tietjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen idee wie dit is, maar wat een vies, lelijk wijf zeg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Mail gekregen van La Place....
Veel reacties, lig er bij eerste selectie al uit.. -,-''
Ben hopeloos.
Heb ook geen baan meer. Ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Mail gekregen van La Place....
Veel reacties, lig er bij eerste selectie al uit.. -,-''
Ben hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |