Het feit dat je Krekker en Bluesdude in dit geval in één adem noemt geeft al aan hoe weinig je je weer verdiept hebt. Je valt binnen en blaat maar wat in het rond, geeft niets Koos, je kenners weten dat en waarderen je gewoon om andere dingen dan je kennis van zaken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Exact. Die zijn er niet. Je hebt hooguit users als Krekker en Bluesdude die de boel een beetje relativeren.
Voor de rest strijd je tegen een kleine vijand die niet eens serieus is te nemen. Daar richt je al je aandacht op. Ik mag niet eens die mevrouw noemen die is aangevallen, want dat heeft immers niks met de discussie te maken. Volgens jou althans, want het heeft er alles mee te maken.
Dank je wel, zuster van Sancho Panzaquote:Maar goed, veel succes, Don Quichot.
16 november, in Groningen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer komen ze aan met die stoomboot?
wat een omweg , hij had beter gelijk naar amsterdam kunnen varenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:17 schreef Gia het volgende:
[..]
16 november, in Groningen.
Nog 16 nachtjes slapen dus!
Maar denk eraan, er zijn al Pieten met het vliegtuig vooruit gereisd om te kijken of alle kindjes wel lief zijn!
Daar willen 'ze' em niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wat een omweg , hij had beter gelijk naar amsterdam kunnen varen
Pieten reizen niet met het vliegtuig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:17 schreef Gia het volgende:
[..]
16 november, in Groningen.
Nog 16 nachtjes slapen dus!
Maar denk eraan, er zijn al Pieten met het vliegtuig vooruit gereisd om te kijken of alle kindjes wel lief zijn!
Je speelt een beetje op de man, doet wat lacherig maar kunt niemand noemen. Niet zo gek, want op een bevolking van 16 miljoen willen een paar duizend Zwarte Piet verbieden. Je maakt je, kortom, al 20 delen druk om een niet-bestaande issue.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat je Krekker en Bluesdude in dit geval in één adem noemt geeft al aan hoe weinig je je weer verdiept hebt. Je valt binnen en blaat maar wat in het rond, geeft niets Koos, je kenners weten dat en waarderen je gewoon om andere dingen dan je kennis van zaken.![]()
Zoals ik al zei, ik strijd niet, ik waardeer slechts deze toch wel leuke en zo nu en dan zelfs hilarische reeks. En jij mag best die mevrouw noemen, net zoals ik mag zeggen dat ik dat incident bijzaak vind in de onderhavige discussie.
[..]
Dank je wel, zuster van Sancho Panza
Ik speel inderdaad een beetje op de "man", .... zeikwijf van mequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je speelt een beetje op de man, doet wat lacherig maar kunt niemand noemen. Niet zo gek, want op een bevolking van 16 miljoen willen een paar duizend Zwarte Piet verbieden. Je maakt je, kortom, al 20 delen druk om een niet-bestaande issue.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben benieuwd welke Piet dit jaar de Schimmel in bedwang moet houden wanneer Sinterklaas gaat opstijgen.
De Schimmel-in-bedwang-houdt-Piet natuurlijk, jessus hoe voor de hand ligt dat ......quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben benieuwd welke Piet dit jaar de Schimmel in bedwang moet houden wanneer Sinterklaas gaat opstijgen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
De Schimmel-in-bedwang-houdt-Piet natuurlijk, jessus hoe voor de hand ligt dat ......
Ze worden elk jaar wilder die schimmels. Gelukkig is er wel wat kennis aanwezig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
De Schimmel-in-bedwang-houdt-Piet natuurlijk, jessus hoe voor de hand ligt dat ......
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Op de man spelen is juist wat in jouw straatje zou moeten passen, waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je speelt een beetje op de man, doet wat lacherig maar kunt niemand noemen. Niet zo gek, want op een bevolking van 16 miljoen willen een paar duizend Zwarte Piet verbieden. Je maakt je, kortom, al 20 delen druk om een niet-bestaande issue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |