Wat zeggen dat ik geen relatie wil? dat lijkt me beter om eerst de date af te wachten en zien hoe we beiden daar op reagerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.
[..]
Dat je het überhaupt volhield?
quote:
nog maar 1 maandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Ik wil dat het december is. November is maar een zinloze maand
Mijn eerste relatie, ik was nog gewend hoe het is je vriendin elke dag te zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.
[..]
Dat je het überhaupt volhield?
Ik in eerste instantie ook. En als ze dan zegt: ''Oh dan moeten we nog een keer gaan, dan moet ik betalen'' Denk je dat je goed zitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou het ook standaard weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel, maar ik wil alles behalve een vrek zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Ook lekker.
[..]
Kan je inderdaad beter niet doen als jongen. Er zitten ook meisjes bij die er flink van willen profiteren.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat zeggen dat ik geen relatie wil? dat lijkt me beter om eerst de date af te wachten en zien hoe we beiden daar op reageren
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook. En als ze dan zegt: ''Oh dan moeten we nog een keer gaan, dan moet ik betalen'' Denk je dat je goed zitZou je denken, maar dat is niet altijd het gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfs niet als ze het de dag later wappt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
En wel salaris krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef Omdatappel het volgende:
Als we dan de huur van november ook meteen over kunnen slaan. En alle andere kosten.
dat zeg ik dus na de date als het niets is en ze het wel graag wil ofzo...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Dat eerst.
Maar als je merkt dat ze je toch wel leukleuk vindt, lijkt het me wel handig. Niets zo kut als hoop blijven houden terwijl dat geen zin heeft.
Hoiii gian!quote:
Ahja, nare overgang dan. Kan je het beter andersom hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie, ik was nog gewend hoe het is je vriendin elke dag te zien.
Schattig.quote:[..]
Zal wel, maar ik wil alles behalve een vrek zijn
Ierlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3x raden waar ik over 1 maand zit
Ja, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
OMG ik zit even niet op te letten en heb gelijk een naamtopic
vrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je denken, maar dat is niet altijd het geval![]()
zelfs niet als ze het de dag later wappt
quote:
Uhuh uhuh, precies.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zeg ik dus na de date als het niets is en ze het wel graag wil ofzo...voor hetzelfde geld flopt de date en dan hoef ik niet te zeggen dat ik geen relatie wil
![]()
of het wordt super leuk en ik wil het wel
USquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is 1,
nog verder naar het westen
JA-LOERSquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoiii gian!
Alles oké daar?
[..]
Ahja, nare overgang dan. Kan je het beter andersom hebben.
Ik zie mijn vriend nu helaas ook niet iedere dag, maar dat gaat hopelijk gauw veranderen.
[..]
Schattig.
Vakantie, wat is dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mij mag het zomervakantie zijn.
Groetjes.
ik snap die uitdrukking niet, ik heb nog nooit een peer gebakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uhuh uhuh, precies.
Maar wat als het de laatste mogelijkheid wordt? Dan zitten jullie allebei met de gebakken peren.
Deels. Zit alweer hier te posten, terwijl het getyp zich eigenlijk moet richten op school.quote:
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uhuh uhuh, precies.
Maar wat als het de laatste mogelijkheid wordt? Dan zitten jullie allebei met de gebakken peren.
2quote:
ik zoek het wel op voor jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap die uitdrukking niet, ik heb nog nooit een peer gebakken
foeiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Deels. Zit alweer hier te posten, terwijl het getyp zich eigenlijk moet richten op school.
Once again.
quote:
Ik wilde het net postenquote:
Mexico?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenland
[..]
2
Bijna!1 land naar het zuiden
wel een keer gestoofd? want dan zit je met de gestoofde peren, maar die kun je bij mij deponerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt nog wellll.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mexicoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenland
[..]
2
Bijna!1 land naar het zuiden
dat wel, maar die vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel een keer gestoofd? want dan zit je met de gestoofde peren, maar die kun je bij mij deponeren
I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt nog wellll.
[..]
Goed punt.
quote:
Wie zal er eerdere en plekje stijgen ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten
Gianni hoeft er nog maar 69 om naar de 4e plaats te klimmen
Dan staat Ess eindelijk in de top 10 aller tijden van deze reeksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan er dan dingen ontploffen enzo?
quote:
Hou je niet van stoofpeertjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar die vind ik niet lekker
Ja, vuurwerk en feest en allesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan er dan dingen ontploffen enzo?
Au.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Elke keer hetzelfde liedje.quote:
quote:
Omdat er een uur tussenzit zou het 'gelijk' kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zal er eerdere en plekje stijgen ?
Oei. Feest! Taart!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan staat Ess eindelijk in de top 10 aller tijden van deze reeks
Waar komt dit vandaan zomaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef sararaats het volgende:
1) met de gebakken peren blijven zitten (=voor de moeilijkheden opdraaien)
Ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou je niet van stoofpeertjes?OMG die zijn lekker
Uhuh..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er een uur tussenzit zou het 'gelijk' kunnen
Geen idee, niet hoog want je hebt minder dan 1000 posts hierquote:
nee, viesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou je niet van stoofpeertjes?OMG die zijn lekker
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaatquote:
Slagroomtaartquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei. Feest! Taart!
Choco gaarne.
Ik heb nog wel wat chocola jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei. Feest! Taart!
Choco gaarne.
kan niet want ik ga weg, dus als het te serieus zou worden zou ik het afkappenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaat
Stoofpeertjesquote:
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaat
I Disagreequote:
dus je wil gewoon neukenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan niet want ik ga weg, dus als het te serieus zou worden zou ik het afkappen
Ja, en het topic kan sneller volquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Note to self:
Ik moet stoppen met multi-quotes. Het verpest de lay-out.
Stu, weet jij trouwens hoe je makkelijk kaarten voor voetbalwedstrijden kan kopen in Londen?quote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Note to self:
Ik moet stoppen met multi-quotes. Het verpest de lay-out.
We shall seequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, werkelijk geen idee, sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stu, weet jij trouwens hoe je makkelijk kaarten voor voetbalwedstrijden kan kopen in Londen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
We shall see![]()
![]()
Natuurlijk wel johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Maar dit is mijn naamtopicquote:
Inhaalronde dan. Iedereen die geen taart heeft gehad, krijgt taart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slagroomtaart
Kan me niet herinneren dat ik taart heb gegeten![]()
pffft niet zo oppervlakkigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je wil gewoon neuken
Daar hou ik dan weer niet zo vanquote:
Ach, misschien is het iets dat ik misquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pffft niet zo oppervlakkig
je kunt het toch wel gewoon gezellig hebben zonder dat alles heel serieus is? je hoeft echt niet meteen aan kinderen enzo te denken hoor
Je stuurt me anders net wegquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inhaalronde dan. Iedereen die geen taart heeft gehad, krijgt taart.
I like it.
Ja weenie, gewoon zo'n stomme lap tekst en ruimte waar je doorheen moet scrollen. Ga ik van huilen.quote:
Ik ga NOOIT naar voetbalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Londenaar
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja maar, gebroken harten alles. Geen lijm bij de hand alles.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik dan weer niet zo van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |