Ja, en het topic kan sneller volquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Note to self:
Ik moet stoppen met multi-quotes. Het verpest de lay-out.

Stu, weet jij trouwens hoe je makkelijk kaarten voor voetbalwedstrijden kan kopen in Londen?quote:

hoezo dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Note to self:
Ik moet stoppen met multi-quotes. Het verpest de lay-out.

We shall seequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

Nee, werkelijk geen idee, sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stu, weet jij trouwens hoe je makkelijk kaarten voor voetbalwedstrijden kan kopen in Londen?

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
We shall see

Natuurlijk wel johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”

Maar dit is mijn naamtopicquote:

Inhaalronde dan. Iedereen die geen taart heeft gehad, krijgt taart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slagroomtaart
Kan me niet herinneren dat ik taart heb gegeten

pffft niet zo oppervlakkigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je wil gewoon neuken

Daar hou ik dan weer niet zo vanquote:

Ach, misschien is het iets dat ik misquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pffft niet zo oppervlakkig
je kunt het toch wel gewoon gezellig hebben zonder dat alles heel serieus is? je hoeft echt niet meteen aan kinderen enzo te denken hoor

Je stuurt me anders net wegquote:

Klinkt goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inhaalronde dan. Iedereen die geen taart heeft gehad, krijgt taart.
I like it.

Ja weenie, gewoon zo'n stomme lap tekst en ruimte waar je doorheen moet scrollen. Ga ik van huilen.quote:

Ik ga NOOIT naar voetbalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Londenaar

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja maar, gebroken harten alles. Geen lijm bij de hand alles.

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hou ik dan weer niet zo van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |