Hou je niet van stoofpeertjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar die vind ik niet lekker
Ja, vuurwerk en feest en allesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan er dan dingen ontploffen enzo?
Au.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenland
Elke keer hetzelfde liedje.quote:
quote:
Omdat er een uur tussenzit zou het 'gelijk' kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie zal er eerdere en plekje stijgen ?
Oei. Feest! Taart!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan staat Ess eindelijk in de top 10 aller tijden van deze reeks
Waar komt dit vandaan zomaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef sararaats het volgende:
1) met de gebakken peren blijven zitten (=voor de moeilijkheden opdraaien)
Ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou je niet van stoofpeertjes?OMG die zijn lekker
Uhuh..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er een uur tussenzit zou het 'gelijk' kunnen
Geen idee, niet hoog want je hebt minder dan 1000 posts hierquote:
nee, viesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou je niet van stoofpeertjes?OMG die zijn lekker
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaatquote:
Slagroomtaartquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei. Feest! Taart!
Choco gaarne.
Ik heb nog wel wat chocola jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei. Feest! Taart!
Choco gaarne.
kan niet want ik ga weg, dus als het te serieus zou worden zou ik het afkappenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaat
Stoofpeertjesquote:
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de discussie tussen appel en aldo over het feit dat er een eckte klik kan zijn terwijl aldo weggaat
I Disagreequote:
dus je wil gewoon neukenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan niet want ik ga weg, dus als het te serieus zou worden zou ik het afkappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |