Ik vind die tanks niet zo boeiend. Ook geen zin om in bad sport te komen omdat mensen zichzelf doodrijden tegen je tankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:37 schreef PicoMMP het volgende:
Trouwens wiwa, met 1.5 mln kun je toch een tank kopen?
Gaat niet zo heel snel met al dat geklooi van gister hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef kawa4 het volgende:
en ik hoef ook nog maar weer 700.000 geld,
voor ik mn auto weer kan kopen, bijna dus
De missies die je rond level 70 krijgt zijn rond de 20k. Als je echt geld wilt verdienen kun je het beste je race skills verbeteren. Veel races met 4 personen krijgt de #1 13k.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef b4kl4p het volgende:
Als dit zo doorgaat heb ik zo rond mn reallife pensioen mn eerste miljoen. Komen er missies voor meer doekoe of is dit een realistisch toekomstperspectief?
Dat schiet al meer opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef Vexillum1988 het volgende:
De missies die je rond level 70 krijgt zijn rond de 20k. Als je echt geld wilt verdienen kun je het beste je race skills verbeteren. Veel races met 4 personen krijgt de #1 13k.
Jazeker! Vriendin is weg dus heb t rijk alleen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben je vanavond online? Hopelijk kunnen we dit fiasco snel achter ons laten
Hoe kom je good/bad sport?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind die tanks niet zo boeiend. Ook geen zin om in bad sport te komen omdat mensen zichzelf doodrijden tegen je tank
Door te beuken in races, vraag maar aan durex. Die zat ook 3 dagen in bad sportquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Jazeker! Vriendin is weg dus heb t rijk alleen!
Ach zonder #kwaat geen #nietkwaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef cropolite het volgende:
Ik ben er vanavond ook weer bij
ps: nu aan het werk dus #KWAAT![]()
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hallo, ps3 freunden. Alles wel hier? Nog kekke dingen doen vandaag?
Waar is die mooie roze akuma geblevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb toch geen ruimte voor die Adder![]()
En overloper?
Het was vanwege het in 1x opblazen van meerdere crewmembers en personal vehiclesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Door te beuken in races, vraag maar aan durex. Die zat ook 3 dagen in bad sport
I know, was een grapjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het was vanwege het in 1x opblazen van meerdere crewmembers en personal vehicles
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef Droathoah het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als je je auto tuned en hij staat al op max qua specs, heeft het dan zin om hem verder te tunen qua moter e.d.?
OMDAT HET GEWOON ZIN HEEFT JEZUSquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OMDAT HET GEWOON ZIN HEEFT JEZUS
WAAROM VRAAG JE HET DAN GODVERDOMME
Hehe. Vanaf dat ik wakker ben luister ik naar Los Santos Rock Radioquote:
waar voor slikte die pillekes dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben aan het halveren met m'n pillen. Hoop beginvolgende week weer 's online te zijn voor
das mooi klote dan,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tegen depressie en paniekaanvallen. Kan er dus ook niet zomaar mee stoppen
Wilde kijken hoe hij er uitzag in het wit. Niets met overlopen te maken want je grote vriend had hem in chromequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar is die mooie roze akuma gebleven
Deze? http://gta.wikia.com/Volticquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef SlevinX het volgende:
Wtf?? Heb net een opgevoerde stofzuiger gekocht alias lorus Elize. Is dat ding electriscg if is mijn geluid naar de klote??
Wat een kakzooi. Vind Elize vet maar dat geluid!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Deze? http://gta.wikia.com/Voltic
Ja dus
Jij rijdt hem toch aan stront met je skills ballyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Wat een kakzooi. Vind Elize vet maar dat geluid!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |