Jij ook hoor vervelend ventjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:45 schreef Painore het volgende:
U wordt bedankt voor weer een avond geselligheeeid
Ja, wiwa schoot je dood en ik knalde een raketquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha wtf, dat was nadat ik weg ging?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Hopla, weer een jaartje erbijIk trek een blik bier los.
Dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Zulks een mooien glittertjes icm. pure shoresquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Dankjequote:
Chrome groen????quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankje
Nu zet ik die playstation weer aan, kreeg een idee toen ik naar m'n blikje heineken keek..
Ben net wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankje
Nu zet ik die playstation weer aan, kreeg een idee toen ik naar m'n blikje heineken keek..
Shh. Hmm.. Nu ga ik weer na zitten denkenquote:
Chrome White komt er bij mij niet in!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:57 schreef kensei het volgende:
Had ik nog meer zieltjes kunnen winnen voor team chromewhite
Zelfs pico zit in team chrome whitequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Shh. Hmm.. Nu ga ik weer na zitten denken
[..]
Chrome White komt er bij mij niet in!![]()
Ohh. Hmmmmmmpf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Zelfs pico zit in team chrome white
Nais.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik nog vond op RSC![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik met mijn 1.1 miljoen moet doen
Aan mij gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Rockstar gaat het uitdelen als iedereen zn garage vol heeft op deze manierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*
Haha precies zon foto voor een jaren 80 camper brochurequote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan mij geven
Dit is wat ik met m'n beperkte skills heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Ga nog ff kijken of ik m'n Coquette een Infra Red make-over kan geven en dan maar slapen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Haha precies zon foto voor een jaren 80 camper brochure
Adder kopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*
Ik wacht nog op mijn financiele compensatiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben je vanavond online? Hopelijk kunnen we dit fiasco snel achter ons latenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn financiele compensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |