Jij ook hoor vervelend ventjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:45 schreef Painore het volgende:
U wordt bedankt voor weer een avond geselligheeeid
Ja, wiwa schoot je dood en ik knalde een raketquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha wtf, dat was nadat ik weg ging?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Hopla, weer een jaartje erbijIk trek een blik bier los.
Dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Zulks een mooien glittertjes icm. pure shoresquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Divje het volgende:
Dankjequote:
Chrome groen????quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankje
Nu zet ik die playstation weer aan, kreeg een idee toen ik naar m'n blikje heineken keek..
Ben net wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankje
Nu zet ik die playstation weer aan, kreeg een idee toen ik naar m'n blikje heineken keek..
Shh. Hmm.. Nu ga ik weer na zitten denkenquote:
Chrome White komt er bij mij niet in!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:57 schreef kensei het volgende:
Had ik nog meer zieltjes kunnen winnen voor team chromewhite
Zelfs pico zit in team chrome whitequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Shh. Hmm.. Nu ga ik weer na zitten denken
[..]
Chrome White komt er bij mij niet in!![]()
Ohh. Hmmmmmmpf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Zelfs pico zit in team chrome white
Nais.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik nog vond op RSC![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik met mijn 1.1 miljoen moet doen
Aan mij gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Rockstar gaat het uitdelen als iedereen zn garage vol heeft op deze manierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*
Haha precies zon foto voor een jaren 80 camper brochurequote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan mij geven
Dit is wat ik met m'n beperkte skills heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Ga nog ff kijken of ik m'n Coquette een Infra Red make-over kan geven en dan maar slapen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Haha precies zon foto voor een jaren 80 camper brochure
Adder kopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit nu vol met auto's in mijn garage en bijna alles is max geupgrade. Daarna zou ik ook niet meer weten wat ik met het geld moet doen. En dan krijgen we "volgende week" nog geld van R*
Ik wacht nog op mijn financiele compensatiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben je vanavond online? Hopelijk kunnen we dit fiasco snel achter ons latenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn financiele compensatie
Ik vind die tanks niet zo boeiend. Ook geen zin om in bad sport te komen omdat mensen zichzelf doodrijden tegen je tankquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:37 schreef PicoMMP het volgende:
Trouwens wiwa, met 1.5 mln kun je toch een tank kopen?
Gaat niet zo heel snel met al dat geklooi van gister hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef kawa4 het volgende:
en ik hoef ook nog maar weer 700.000 geld,
voor ik mn auto weer kan kopen, bijna dus
De missies die je rond level 70 krijgt zijn rond de 20k. Als je echt geld wilt verdienen kun je het beste je race skills verbeteren. Veel races met 4 personen krijgt de #1 13k.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef b4kl4p het volgende:
Als dit zo doorgaat heb ik zo rond mn reallife pensioen mn eerste miljoen. Komen er missies voor meer doekoe of is dit een realistisch toekomstperspectief?
Dat schiet al meer opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef Vexillum1988 het volgende:
De missies die je rond level 70 krijgt zijn rond de 20k. Als je echt geld wilt verdienen kun je het beste je race skills verbeteren. Veel races met 4 personen krijgt de #1 13k.
Jazeker! Vriendin is weg dus heb t rijk alleen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben je vanavond online? Hopelijk kunnen we dit fiasco snel achter ons laten
Hoe kom je good/bad sport?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind die tanks niet zo boeiend. Ook geen zin om in bad sport te komen omdat mensen zichzelf doodrijden tegen je tank
Door te beuken in races, vraag maar aan durex. Die zat ook 3 dagen in bad sportquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Jazeker! Vriendin is weg dus heb t rijk alleen!
Ach zonder #kwaat geen #nietkwaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef cropolite het volgende:
Ik ben er vanavond ook weer bij
ps: nu aan het werk dus #KWAAT![]()
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Hallo, ps3 freunden. Alles wel hier? Nog kekke dingen doen vandaag?
Waar is die mooie roze akuma geblevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb toch geen ruimte voor die Adder![]()
En overloper?
Het was vanwege het in 1x opblazen van meerdere crewmembers en personal vehiclesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:35 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Door te beuken in races, vraag maar aan durex. Die zat ook 3 dagen in bad sport
I know, was een grapjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het was vanwege het in 1x opblazen van meerdere crewmembers en personal vehicles
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef Droathoah het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als je je auto tuned en hij staat al op max qua specs, heeft het dan zin om hem verder te tunen qua moter e.d.?
OMDAT HET GEWOON ZIN HEEFT JEZUSquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OMDAT HET GEWOON ZIN HEEFT JEZUS
WAAROM VRAAG JE HET DAN GODVERDOMME
Hehe. Vanaf dat ik wakker ben luister ik naar Los Santos Rock Radioquote:
waar voor slikte die pillekes dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben aan het halveren met m'n pillen. Hoop beginvolgende week weer 's online te zijn voor
das mooi klote dan,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tegen depressie en paniekaanvallen. Kan er dus ook niet zomaar mee stoppen
Wilde kijken hoe hij er uitzag in het wit. Niets met overlopen te maken want je grote vriend had hem in chromequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar is die mooie roze akuma gebleven
Deze? http://gta.wikia.com/Volticquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef SlevinX het volgende:
Wtf?? Heb net een opgevoerde stofzuiger gekocht alias lorus Elize. Is dat ding electriscg if is mijn geluid naar de klote??
Wat een kakzooi. Vind Elize vet maar dat geluid!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Deze? http://gta.wikia.com/Voltic
Ja dus
Jij rijdt hem toch aan stront met je skills ballyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Wat een kakzooi. Vind Elize vet maar dat geluid!!!
Shots fired!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij rijdt hem toch aan stront met je skills bally
Ik ga over 10 min. Online
Lolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij rijdt hem toch aan stront met je skills bally
Ik ga over 10 min. Online
Hij sprak gisteren als een mallie en hij was #kwaat op paniniquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Willie is gewoon een rustige jongen
graagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef cropolite het volgende:
Raze kom me ff killen. Is die bounty ook weer weg
Willie wordt gewoon verkeerd begrepenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef cropolite het volgende:
[..]
Hij sprak gisteren als een mallie en hij was #kwaat op panini
Ik ben ook aan het zoeken in een solo sessie, kut tailgaterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Grielen het volgende:
Ik start een closed crew session, wie wil joinen: RaZe_1991
Ik rij eerst even naar de golf club toe om te kijken of er een tailgater staat (pico heeft dibs)
Willie is anders dan anderen? :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Willie wordt gewoon verkeerd begrepen
probleem opgelost, zal weer even delenquote:
quote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Grielen het volgende:
[..]ik ben gewoon een aardige jongen
ZIJ MOET IN DE FOK CREWquote:
beetje gay is okéquote:
Ik heb een tailgater voor jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:34 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het zoeken in een solo sessie, kut tailgater
Thanks maar ga wek zo eten eerst :pquote:
Dat is de mijne eikelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef Painore het volgende:
Ik heb er ook nog 1, iemand die wilt?
Ze spawnen als een gek bij mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef kawa4 het volgende:
start hem nou op,
als er nog 1 over is ergens laat maar ff weten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Painore het volgende:
Vanavond tailgater sessie![]()
[ afbeelding ]
kan jou niet joinen ( heb die optie niet)quote:
Is invite only. Maar kan beter alleen zitten want nu Painore ook meezoekt spawnen ze niet. Probeer hem te kicken maar lukt niet. PANINI GA WEGGGGGGGquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:29 schreef kawa4 het volgende:
[..]
kan jou niet joinen ( heb die optie niet)
kun jij mij invite sturen????
ow nou wel
zal eensch kijken dan, start nou een sessie alleen opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is invite only. Maar kan beter alleen zitten want nu Painore ook meezoekt spawnen ze niet. Probeer hem te kicken maar lukt niet. PANINI GA WEGGGGGGG
Helemaak gelukkig nu! Zo upgradenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb er weer één. Cropolite ben je nog online?
Kom eraanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef Painore het volgende:
Wiwa, join mij! Randoms afmaken met sedan klasse
Jazeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Nog meer mensen interesse in een mooie Tailgater?
Ik heb zo mijn contactenquote:
kan jullie nie joinen,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Painore het volgende:
Ik ben met wiwa en Randoms aan het racen met onze tailgaters, join maar
Ewa Kawa4quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef kawa4 het volgende:
[..]
kan jullie nie joinen,
niet langer in sessie, geeft ie aan
Niet meer nodig.quote:
Me2!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een tailgater voor je. Ben je online?
Nee ik gooi ze ook niet in mijn garage. Ze spawnen hier in mijn private sessie de hele tijd en ondertussen luister ik nieuwe album van Eminemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet meer nodig.
Pico, je kan geen tailgaters overgeven die al in je garage zijn geweest hea..
nee pas over een uur wssquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een tailgater voor je. Ben je online?
You should get paid for thatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee ik gooi ze ook niet in mijn garage. Ze spawnen hier in mijn private sessie de hele tijd en ondertussen luister ik nieuwe album van Eminemtot iemand om een tailgater roept. Dan invite ik diegene
Deze is voor mij? Hoe geef je geld:pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb niels zijn laatste 5K gekregen en van olep 7K. En Bally gaat me ook wat gunnen toch Bally?![]()
Bel Lester > Zet bounty op mij (zo hoog mogelijk) > Kill mij > Inventory > Cash > Give cash from last job > Pico020 > 100% en dan kruisjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Deze is voor mij? Hoe geef je geld:p
Ik wil je ook nog wat gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb niels zijn laatste 5K gekregen en van olep 7K. En Bally gaat me ook wat gunnen toch Bally?![]()
Een lekkere smakkerd zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Painore het volgende:
Als ik je zie krijg je iets leuks van me pico!
quote:
quote:
Selfie van Painore gespot:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Painore het volgende:
Als ik je zie krijg je iets leuks van me pico!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Selfie van Pico gespot:
[ afbeelding ]
Dat had Painore moeten zijn.. wat een failquote:
Sow! Jij bent grappig manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Selfie van Painore gespot:
[ afbeelding ]
je geeft die zeker niet weg aan een 010er?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef PicoMMP het volgende:
Wil iemand nog een Tailgater? Nu of nooit
hmm, jij hebt veel geld he?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je geeft die zeker niet weg aan een 010er?
Is goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
15k? upgraden kost me al 3 ton
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is goed.
Ik invite je als ik hem heb. Ben je online?
Ik doe t voor minderquote:
Ik zou hem oplichten.quote:
Ik ben Tailgaters aan het hosselenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef SlevinX het volgende:
Wat is iedereen aan t doen? Kan niemand joinen
Panoire host racesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef SlevinX het volgende:
Wat is iedereen aan t doen? Kan niemand joinen
Had al een uur geen invite gezien. Straks misschien weer onlinequote:
Hij blijft bij jou hangen op inviting..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:13 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Had al een uur geen invite gezien. Straks misschien weer online
Invite mij aub.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Hij blijft bij jou hangen op inviting..
Vond t al zo vreemd. T werkt nog steeds niet helemaal lekker. Volgende x beter:)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Hij blijft bij jou hangen op inviting..
Homo's hebben voor 8p race gevotequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:27 schreef cropolite het volgende:
Lan die van panoire niet joinen. Is vol
Gay's dan ga wacht ik wel ffquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Painore het volgende:
[..]
Homo's hebben voor 8p race gevote
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef kawa4 het volgende:
godver wa is die tailgater lelijk geworden
Net als vroeger, als kind zijnde dat je niet kon beslissen welke zuurstof je wilde, en dan maar de regenboogstok nam.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef kawa4 het volgende:
eerst was het dit
[ afbeelding ]
nou, 50k verder is het dit geworden
[ afbeelding ]
zuurstof?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net als vroeger, als kind zijnde dat je niet kon beslissen welke zuurstof je wilde, en dan maar de regenboogstok nam.
Krijg jij zuurstof?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net als vroeger, als kind zijnde dat je niet kon beslissen welke zuurstof je wilde, en dan maar de regenboogstok nam.
Welkom terug keizerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef YazooW het volgende:
Zo voorspelbaar
Headset is ff aan het opladen
Godver ik was eerste toen ging ik hiernaar kijken en reed ik de berg afquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:34 schreef YazooW het volgende:
Hoe mensen reageren als ik een server join.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:39 schreef PicoMMP het volgende:
Toen ik Willie zag moest ik even dansen
[ afbeelding ]
pico spawnen er nog tailgaters? ik geef je 10k voor invite.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:39 schreef PicoMMP het volgende:
Toen ik Willie zag moest ik even dansen
[ afbeelding ]
Ben aan het racen. Ik ga morgen weer kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef Chillings het volgende:
[..]
pico spawnen er nog tailgaters? ik geef je 10k voor invite.
psn: fatieh
Ach je verdient het door dat falen van me op het eindequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:50 schreef Olep het volgende:
Crop hele race eerste, mist een van de laatste checkpoints en ik win.
Mooi dat GTA.
Beste animatie serie ooitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dans die ouwe er zo uit![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet die shit echt eens downloaden
deze negert wintquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dans die ouwe er zo uit![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet die shit echt eens downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |