SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hmm dan gewoon VGA of DVI jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker wijffie
[..]
Oh maar dat heb ik dan liever niet want mn boxjes geven beter geluid dan mn tv
Wegschophond?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schatje zn cavia is ontsnapt![]()
Hij noemt het een hond maar dat formaat is natuurlijk geen hond
UPC was wel beschikbaar jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is vaak of UPC of Ziggo. 1 kabelaanbieder in je regio.
gelukkig upc is ook beterquote:
Ja, liever VGAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dan gewoon VGA of DVI ja
[..]
Wegschophond?
[..]
UPC was wel beschikbaar ja
Adres gevonden trouwens, even appen
Ik had meer gezeik met UPC dan ik ooit met ziggo heb gehadquote:
Wat voor 'n kreng is dat dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, liever VGA
Nee, cavia!!
En hij wordt elke keer weer boos als ik zijn hond cavia noem. Maar hey zelfs Jules lijkt meer op een hond dan zijn mormel
Weet ik veel, het is klein!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor 'n kreng is dat dan?
WTF die whatsapp foto van GvsE
Die met die snorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is klein!!
Welke?
Lekker wijf hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.quote:
Al zijn die Horizon boxen nog niet super.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.
Heb 2 jaar UPC nooit gezeik en nooit een storing gehad...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had meer gezeik met UPC dan ik ooit met ziggo heb gehad
Je moet ook geen horizon nemen inderdaad. Gewoon TV + internet zonder verdere poespas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zijn die Horizon boxen nog niet super.
Nou, ik heb wel betere foto's gezienquote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.
wat is er mis met mn snor?quote:
Laat mij eens niet zo schrikken!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
Heb 2 jaar UPC nooit gezeik en nooit een storing gehad...
quote:
quote:
kom maar terug wanneer je haar boven je lip kan laten groeienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is lachwekkend
[..]
Slaap lekker
* Vinniiee blijft rustig zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar terug wanneer je haar boven je lip kan laten groeien
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snorquote:
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snor
dat dons telt niet als haarquote:
Het is nog geen Movember hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snor
mooie volle snorquote:
Nice.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welk stuk eerst?quote:
je bent gewoon jaloers op mn snor.quote:
ik heb geen movember nodigquote:
Kun je best zelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is boos op mij en wil me morgen niet eens helpen met aftekenen waar de gaatjes geboord moeten worden!!
wat weet ze?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is boos op mij en wil me morgen niet eens helpen met aftekenen waar de gaatjes geboord moeten worden!!
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houdenquote:
Niks!!quote:
Nee sorry, moet werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houden
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houden
kriebelt lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind het maar vervelend zelf
Nee!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks!!
Ze geeft mij er de schuld van dat hij hier gaatjes komt boren terwijl haar man dat had geregeld
Ik lig helemaal dubbel stiekem!!quote:
Klussende vrouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijk
Ja wat?quote:
arme moedersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel stiekem!!
De dubbelzinnige opmerkingen waren ook te geniaal vanavond. Echt, zo fout!!
Ik geef haar de schuld!!quote:
ik kan dat keigoed. Ik doe alles in 1 handelingquote:
Eenschquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er hulp bij nodig.... Nuff said.
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er hulp bij nodig.... Nuff said.
Slopen is ook een handeling jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan dat keigoed. Ik doe alles in 1 handeling
Meten? Touwtje spannen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangt
Jij belt je vader in 1 soepele beweging bedoel je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Moest mn gelijkenis gebruiken tochquote:
Aan een rolmaat en waterpas en een potlood heb je genoegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangt
Ik zwijg nu wel evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Moest mn gelijkenis gebruiken toch
Ik vind 'm wel tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Moest mn gelijkenis gebruiken toch
hahaquote:
precies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij belt je vader in 1 soepele beweging bedoel je?
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enzquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan een rolmaat en waterpas en een potlood heb je genoeg
Thanks, ik ook welquote:
Net als je ijzer?quote:
Deze post zegt ook genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitknippen in papier en met plakband ophangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enz
Eerst op de grond en dan op de muur. Als je 10 schilderijtjes vast wil gaan houden moet je goed je best doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enz
Dan is vragen of moeders ff komt helpen minder werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitknippen in papier en met plakband ophangen
Jouw moeder kan 10 schilderijtjes tegelijk vasthouden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is vragen of moeders ff komt helpen minder werk
goede.. Die kan ik donderdag in doen.. Lang weekendquote:
Belletje naar je Paquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik zal al verrast zijn als ze er 1 vast kan houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw moeder kan 10 schilderijtjes tegelijk vasthouden?
je bent laatquote:
Spuit 11 !!quote:
Ik moet zeggen, toekijken hoe jij je ijzer in doet is best vermakelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goede.. Die kan ik donderdag in doen.. Lang weekend
vooral die neus he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, toekijken hoe jij je ijzer in doet is best vermakelijk
vuilniszakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog iets aan ons mannen, zijn al 2 dingen
Vuilnis buiten zetten en klussenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
En waardering uitspreken ho maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zit ook mobiel, ik ben niet traag. Ik denk dat het de leeftijd is.quote:
dan moet die waardering eerst verdiend worden natuurlijkquote:
Doe ook andere dingen tussendoor... Maar je zal gerust gelijk hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit ook mobiel, ik ben niet traag. Ik denk dat het de leeftijd is.
ik? Nooit.quote:
ouwequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ook andere dingen tussendoor... Maar je zal gerust gelijk hebben
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind: ma, ik ga naar bed, is het gezellig op FOK!?
Ik: ja hoor, je naamgenoot uit purmerend is er ook en GvsE
Kind: naamgenoot? Hij kan niet eens spellen!! En Mercedes is beter, GvsE is wel tof, doe haar maar de groeten. Trusten
Ik: trusten jongen
Bedankt hequote:
uh like what?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen doorgevenquote:
Vuilnis buiten zetten en klussen.quote:
jij verwacht dat ik lief ben tegen jou na die foto's?quote:
Aldus ie ordiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind: ma, ik ga naar bed, is het gezellig op FOK!?
Ik: ja hoor, je naamgenoot uit purmerend is er ook en GvsE
Kind: naamgenoot? Hij kan niet eens spellen!! En Mercedes is beter, GvsE is wel tof, doe haar maar de groeten. Trusten
Ik: trusten jongen
Ik vond hem wel grappigquote:
ik doe mn bestquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij verwacht dat ik lief ben tegen jou na die foto's?
Welterusten schat!quote:
Soms ja....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten en klussen.
Althans, soms!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ja....
Er bestaat immers een programma help mijn man is klusser
Nuff said
uitrusten om morgen de geraniums water te kunnen geven?quote:
Noem je mijn zoon nu een ei?quote:
Ondankbare vrouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ja....
Er bestaat immers een programma help mijn man is klusser
Nuff said
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ondankbare vrouwen.
Alleen omdat ze er soms wat meer tijd voor nodig hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ondankbare vrouwen.
Alleen omdat ze er soms wat meer tijd voor nodig hebben.
Jouw lichaam is gewoon niet gewend aan inspanningquote:
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UIquote:
Dat is het erge, ik heb alleen maar gezetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw lichaam is gewoon niet gewend aan inspanning
Whoohooquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UI
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het erge, ik heb alleen maar gezeten
Oow ik dacht in de bak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezeten op de bank met enkel op knie
ik zie geen ui'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UI
quote:
heul goedquote:
welterustenquote:
Ik hang aan de foon met GvsEquote:
Jij mag mij ook wel bellen hoor!! Dan hang ik GvsE nu direct opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee duidelijk, hier is het dus gewoon niet leuk genoeg
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel bellen hoor!! Dan hang ik GvsE nu direct op
Nijmeegs is gewoon geen Amsterdamsquote:
maar wel ik!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nijmeegs is gewoon geen Amsterdams
Trutquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:41 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Iemand gisteren die docu gezien van die homo die wilde weten hoe het was om een vrouw te batsen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar hij vond het wel leuk geloof ik
Ik had hem vrij snel gevondenquote:
Gelukkig nietquote:
Wat ben jij lekker vrolijkquote:
Groot gelijk!!quote:
Wil je mijn adres ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar eens een innige relatie beginnen met mn schoonmaakspullen
Dat heb ik al en ik ben al druk zat met mijn eigen afwas enzquote:
Maar sport je dan voor the world of voor jezelf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb gister alles al gedaan.
En ipv te sporten zit ik nu lekker op de bank met mijn dikke reet.
Fuck the world...
Altijd voor mezelf wijsneusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maar sport je dan voor the world of voor jezelf?
Hihaho de (werk)week is allang doormiddenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, weer een nieuwe dag en de week is bijna door midden.
kop koffie in. En nu weer werken!!quote:
werksequote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kop koffie in. En nu weer werken!!
Werken? Pauperquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hihaho de (werk)week is allang doormidden
Geen idee, ik begeef me niet onder het volkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal op pappie teren natuurlijk
Dus die meeting is zodat je ons allemaal vanaf je troon uit kan lachen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik begeef me niet onder het volk
wel richting de bank staan dweilen dus? ik stond de eerste keer vast in de keukenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, even peukie terwijl ik wacht tot mn vloertje droog is
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
wel richting de bank staan dweilen dus? ik stond de eerste keer vast in de keuken
Ja duhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dus die meeting is zodat je ons allemaal vanaf je troon uit kan lachen?
Sta niet op je lijst en met deze info weet ik niet of ik er wel op komquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Je gaat mee maken wat voor een penthouse ik heb joh.
Ja, ja, Vin vond een look-a-like van me.quote:
Je rijdt een gare bmw, dus behoort tot het gepeupel, voor mijn vermaak ben je welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Sta niet op je lijst en met deze info weet ik niet of ik er wel op kom
Voor mij nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hihaho de (werk)week is allang doormidden
Meer kan ik me idd niet veroorlovenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je rijdt een gare bmw, dus behoort tot het gepeupel, voor mijn vermaak ben je welkom
Was het de olie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
heyhey![]()
mijn auto bromt weer lekker![]()
Zonder gekheid, je bent van harte welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Meer kan ik me idd niet veroorloven
Spot er maar mee
Goed om te horenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder gekheid, je bent van harte welkom
Ik ben druk met wenkbrauwen epilerenquote:
alweer? Hoe vaak doe je dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben druk met wenkbrauwen epileren
Valt mee hoor. Moest nu gewoon even paar haartjes weghalen en meteen maar mn make-up opgedaan.quote:
Dat zal vast geen pretje zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand anders het doet ja, dan kan ik gewoon gaan liggen slapen.quote:
Wat maakt het voor verschil? Je voelt het toch allebei?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand anders het doet ja, dan kan ik gewoon gaan liggen slapen.
Zelf doen vind ik niet zo'n pretje nee.
Als ik het zelf doe moet ik op blijven letten enz. Als een ander het doet kan ik gaan liggen en mn ogen dicht doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat maakt het voor verschil? Je voelt het toch allebei?
Ik heb het liever andersom, laatst wilde iemand (grijzequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand anders het doet ja, dan kan ik gewoon gaan liggen slapen.
Zelf doen vind ik niet zo'n pretje nee.
Als ik het zelf doe springen de tranen me in de ogen terwijl ik gewoon in slaap viel toen GvsE het voor me deedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het liever andersom, laatst wilde iemand (grijze) borstharen eruit trekken, dat voelde een stuk minder prettig dan wanneer ik het zelf deed
Dat soort dingen laat ik liever een ander doen.... dat soort pijn is best fijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het liever andersom, laatst wilde iemand (grijze) borstharen eruit trekken, dat voelde een stuk minder prettig dan wanneer ik het zelf deed
Ik ben kaal voor een redenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat soort dingen laat ik liever een ander doen.... dat soort pijn is best fijn
Niet dat er meer dan 2 zitten
Die van vandaag gehad?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil geen tentamens meeeeeeer
Nee, straks om 4 uurquote:
Oh dat is idd heel lastig jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, straks om 4 uur![]()
Heb ze liever 's ochtends. Nu zit ik er zo tegenaan te hikken
Ja, en morgen hetzelfde verhaalquote:
Die van mij zit er opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil geen tentamens meeeeeeer
Serieus, ik maak veel liever verslagen dan dat ik tentamens moet makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die van mij zit er op
Vandaag alleen nog wat essay achtige zaken inleveren (en dus maken) en dan is het klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!
Integrale Veiligheidskundequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
wat deed jij ook al weer voor studie?
ik ben trots!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en morgen hetzelfde verhaal![]()
Enige voordeel ervan is dat ik de hele dag nog kan leren. Maar ik heb gewoon serieus koppijn van het lerenIk wil niet meer. Het is veelste veel informatie
Trutje!!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta hier een partij te stunten om die fotolijstjes af te tekenen. Echt hoor als ik dit kon filmen had ik het gedaan._!
Wens ik je alvast veel succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, straks om 4 uur![]()
Heb ze liever 's ochtends. Nu zit ik er zo tegenaan te hikken
7 gaatjes afgetekend!!quote:
Fout. Ik doe iets waar ik helemaal geen zin in heb, maar moet doen om te bereiken wat ik wil doen. Dat is juist het kutte eraan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wens ik je alvast veel succes!
En je moet niet zeuren, je doet dit voor je toekomst en je doet iets waar je erg veel zin in hebt/had. ff doorbijten
die is samen met mijn foto de belangrijkste 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 gaatjes afgetekend!!
Nog 3 te gaan![]()
Ik moet het bordje dat ik van GvsE heb gehad ook aan de muur hangen natuurlijk
oh dat heeft mijn schoonbroer ook gedaan!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serieus, ik maak veel liever verslagen dan dat ik tentamens moet maken
[..]
Integrale Veiligheidskunde![]()
Jij?
zwager!!! /Woordnaziquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heeft mijn schoonbroer ook gedaan!
Ik doe 2 gamma studies
En voor mij verschilt het per vak wat ik liever doe
(en per hoeveelheid... Als ze een dossier willen van 12 essays en 20 uitgewerkte artikelen of zo, dan maak ik toch liever een toets)
Ik had d'r gewoon zelf aan het werk gezetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
7 gaatjes afgetekend!!
Nog 3 te gaan![]()
Ik moet het bordje dat ik van GvsE heb gehad ook aan de muur hangen natuurlijk
ik ben aan het werkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had d'r gewoon zelf aan het werk gezet
Stiekem vind ik de gedichten voor mijn vaders net iets belangrijkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is samen met mijn foto de belangrijkste 2
Maakt me niet uit voor welk vak. Ik maak veel liever een verslag van 80 pagina's per vak, dan een toets. Een verslag typ ik makkelijk weg namelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heeft mijn schoonbroer ook gedaan!
Ik doe 2 gamma studies
En voor mij verschilt het per vak wat ik liever doe
(en per hoeveelheid... Als ze een dossier willen van 12 essays en 20 uitgewerkte artikelen of zo, dan maak ik toch liever een toets)
Dan lekker zeuren en doorbijtenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout. Ik doe iets waar ik helemaal geen zin in heb, maar moet doen om te bereiken wat ik wil doen. Dat is juist het kutte eraan.
onzinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de gedichten voor mijn vaders net iets belangrijker
Don't push it babequote:
ik ben juist best goed in feitjes stampen, dus als het zo'n vak is heb ik liever een toetsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt me niet uit voor welk vak. Ik maak veel liever een verslag van 80 pagina's per vak, dan een toets. Een verslag typ ik makkelijk weg namelijkStof in mn hoofd krijgen voor een toets gaat niet zo makkelijk
schoonbroer.. Dat woord hoef ik hier niet te gebruiken zonder uitgelachen te wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe het dan goed
het mag namelijk gewoon allebei
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/732/
Ja, ik denk dat ik daarmee ook aardig in de buurt kom..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zat er gisteren ook zo door heen, dat mijn vriendje mij na mijn tentamen mee uit eten ging nemen
Ik moest even ontspannen
Het leek ook net alsof ik 12 redbull op had, ik zat zo vol stress en adrenaline
zegt degene die me gisteren over mn bek heeft laten gaanquote:
Had makkelijk tussendoor gekundquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben aan het werkof nja, heb nu pauze
Nek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zegt degene die me gisteren over mn bek heeft laten gaan
Lief was dat he!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zegt degene die me gisteren over mn bek heeft laten gaan
quote:
deze telefoon..pure haat.quote:
ik snap niet waarom. Ik ben altijd degene die iedereen overal tegen beschermdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief was dat he!!
Zal ik kijken of het me vandaag weer lukt?
Ook zo leuk dat Cobra4 jouw waarschuwingen compleet negeerde
Is dit je laatste?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik daarmee ook aardig in de buurt kom..
hij maakte net al van iets heel anders seriemoordenaars.. Ik wil het niet wetenquote:
Morgen ook nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is dit je laatste?
Dan nog even vol houden en vanavond gewoon lekker instorten!
stel jezelf iets leuks in het vooruitzicht? dat helpt bij mij altijd wel
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap niet waarom. Ik ben altijd degene die iedereen overal tegen beschermd
maar ik ben niet normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, er komen vooralsnog normale woorden langs
Raar mens jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het zelf doe moet ik op blijven letten enz. Als een ander het doet kan ik gaan liggen en mn ogen dicht doen.
uitsmijterquote:
And proud of itquote:
Tarantulaquote:
kikkerquote:
Achtbaanquote:
Nouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan
Hoewel die T9 wel alles naar ABN verbeterd natuurlijk
dan moet ie Nijmeegs typen dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan
Hoewel die T9 wel alles naar ABN verbeterd natuurlijk
vorige week zaterdag nietquote:
Nouja het meeste dan, af en toe vallen er inderdaad steken. Kan zien dat dat ding hard moet werkenquote:
brandstapelquote:
Nee inderdaadquote:
Naaldenquote:
R.quote:
quote:
schoonzus?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke versie van zwager?
Ik baal er van dat mijn woordenboek de meest gebruikte woorden pakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja het meeste dan, af en toe vallen er inderdaad steken. Kan zien dat dat ding hard moet werken
Welkequote:
In de rest van het land is dat gewoon Nederlands hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet ie Nijmeegs typen dus
Dat takkewijf die je broer onder de duim heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is eigenlijk de vrouwelijke versie van zwager?
collega vanquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik baal er van dat mijn woordenboek de meest gebruikte woorden pakt.
Dan wil je dus sturen:Oei. Heb ik nou je ego gedeukt?
En dan maakt je foon er dit van:
[ afbeelding ]
Hoax!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In de rest van het land is dat gewoon Nederlands hoor
onzinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In de rest van het land is dat gewoon Nederlands hoor
Oh diequote:
Nouquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die![]()
Daar moet ik zo even bier voor gaan halen geloof ik
[..]
Nou
Dat meetellen als Nederlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoax!
Friesland, limburg, drenthe, de achterhoek en brabant hebben sowieso nog nooit van ABN gehoord
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat takkewijf die je broer onder de duim heeft
Je hebt gelijk, alleen de randstad telt!!quote:
Kappen nou hoorquote:
Zoek er maar een excuus voor jaquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen de randstad telt!!
Alles daarbuiten is boer
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alleen de randstad telt!!
Alles daarbuiten is boer
Jij woont toch ook buiten de randstad?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoek er maar een excuus voor ja
[..]
Dat sowieso
How cutequote:
Nope, valt er nog onderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij woont toch ook buiten de randstad?
Ik zit ook echt op het randje geloof ik hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |